Christian Dohmen 15-06-2020

Snel en super goed deskundig advies door de verkopers over een sound set en een Dyson ventilator.

Beste Christian Dohmen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Fred 15-06-2020

Goed advies, geen opdringerige verkopers ,ze weten waar ze het over hebben.

Beste Fred,

erna de groot 15-06-2020

BCC is een mooie winkel, is goed overzichtig en de klant wordt hier zeer vriendelijk ontvangen.
De kennis van het personeel is erg goed, ze begrijpen de wensen van de klant goed. Ook het advies is ons zeer goed bevallen !!!

Beste erna de groot,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de services van onze medewerkers.

Robert 15-06-2020

Duidelijke productomschrijving - goede opbouw van de site - update over bezorging kwam overeen met de levering.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Serge 15-06-2020

Snelle levering. Zondag besteld, maandag al in huis. Prima tot dusver qua ervaring.

Beste Serge,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Natascha 15-06-2020

Er wordt erg goed geluisterd naar wat ik nodig heb. Geen opdringerige verkooppraat.

Beste Natascha,

Bedankt voor jouw review over onze verkopers.

Y. Siem 15-06-2020

Alles is perfect, ik word snel en vriendelijk geholpen en ik kan de gekochte spullen binnen 30 dagen terug brengen, dat is ook extra service, ben al jaren klant van BCC, ze verkopen goede spullen,voor een redelijke prijs, ook veel keuze mogelijkheden, nooit teleurgesteld geweest in mijn aankoop!

Beste Y. Siem,

Bedankt voor jouw review over onze services.
En bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, graag tot ziens!

Wim en Marina Sturkenboom 15-06-2020

Vind het fijn om gewoon in de winkel te kopen ipv op internet , veel keuze en vanmiddag vakkundig geholpen
bij keuze van draadloze speakers en de daarbij behorende
WiFi oplossing thuis 👍

Beste Wim en Marina Sturkenboom,

Bedankt voor jullie review over onze winkel.

Ruud 15-06-2020

Duidelijke uitleg van de functies en voor- en nadelen van de producten: koptelefoon, inbouwoven en harddisk.

Beste Ruud,

Jelle 15-06-2020

Werd snel en goed geholpen door een vriendelijke verkoper. Probeerde me niet onnodige of te dure spullen aan te smeren zoals elders nog wel is wil gebeuren

Beste Jelle,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Rick 15-06-2020

Super overzichtelijke site, snelle en heldere afspraken qua levering en tijdstip.

Beste Rick,

Stef 15-06-2020

Duidelijke service. Goede site waarbij alles tot in de puntjes is beschreven. Makkelijke manier om te bestellen en ik werd duidelijk op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Snel bezorgd dus heel erg tevreden!

Beste Stef,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

Paul 15-06-2020

Vandaag lang geweest rond 16:30 uur in de winkel in Breda om een tv te kopen (Samsung Frame). Althans, voornemens...
Helaas waren alle verkopers (5/6) op de afdeling druk met 1 tv inpakken. Volop gelach en gegil tot gevolg. Maar geen aandacht om mijn vragen te beantwoorden en de koop rond te maken. Gelukkig was de caissière nog wel vriendelijk om gedag te zeggen bij vertrek. Dus op naar platte t.v. aan de andere zijde van de weg. En je raad het al, alle aandacht voor de klant. Mooie deal gemaakt + een betere prijs dan BCC.
Dus ik ben blij. Erg slordig BCC, want zo goed gaat het niet bij jullie....

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review.
Wat een verhaal, excuses voor het ongemak.
We weten even niet zo goed wat hierop te zeggen. We komen er graag meer over te weten, kun je een mail met jouw telefoonnummer sturen naar reviews@bcc.nl?

Officiële reactie van BCC 24-06-2020

Beste Paul,

Bedankt voor het gesprek, fijn dat we elkaar hebben gesproken.

Theo H. 15-06-2020

BCC Helmond is al jaren de 1e winkel waar ik zoek naar voor mij relevante electronica producten. Overzichtelijk ingedeelde winkel, prima assortiment en deskundig personeel. Indien overhoopt niet op voorraad wordt eea voor je besteld, inclusief keuze aflevering winkel of huisadres.

Beste Theo H.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

Omanja 15-06-2020

De bestelling via de website was super simpel en overzichtelijk.
Zondag besteld en maandag om 14.00 uur al afgeleverd, door twee vriendelijke heren die de machine keurig aangesloten hebben en de verpakking weer hebben meegenomen.

Beste Omanja,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van de website.

Suzan Claesen 15-06-2020

Super snelle levering. Op zondag besteld en maandagmiddag al in huis. Wel een beetje een groot doosje voor zo'n klein product, dat kan mijn inziens mileuvriendelijker.

Beste Suzan Claesen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Frans 15-06-2020

De verkoper was xxx hij ons prima geholpen met de keuze van een wasmachine en een koelvriescombinatie. De levertijd was enkele dagen alle afspraken werden nagekomen.

Beste Frans,

Raoul 15-06-2020

Product wat ik zocht stond opgesteld in de winkel (een Duux ventilator), zodat je het kon bekijken, aanraken, bewegen. In online recensies stond dat het product van goedkoop plastic was gemaakt, en geen ‘premium’ gevoel gaf. Fijn dat ik dit zelf rustig kon beoordelen in de winkel, en mijn eigen mening kon vormen (samen met de vrouw natuurlijk…) Dat is toch iets wat je online mist. Goed geholpen met extra informatie (op een Covid-19 veilige manier) door verkoper, die niet op verkoop aan het jagen was. Een prettige winkel ervaring in een rustige winkel, de rust die je niet ervaart in de die andere schreeuwerige winkel van elektronica.

Beste Raoul,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Marcel Teunissen 15-06-2020

Vorige week een aankoop gedaan bij Bcc Nijmegen Dukenburg, naar zeer goede uitleg van de verkoper en vriendelijk, ben ik gisteren terug geweest om nog een aankoop te doen, en ook deze verkoper verdiend zeker een pluim. Top verkopers bij Bcc Nijmegen Dukenburg 👍👍👍👍

Beste Marcel Teunissen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen en de vakkundige medewerkers.

Jacco 15-06-2020

wasmachine gekocht bij BCC in Beek (L). Uitleg van verkoopster was perfect; ze nam de tijd en wist precies uit te leggen hoe alles werkt; inclusief tips.
Bezorging was ook zoals afgesproken; alles netjes geinstalleerd en oude machine mee terug genomen.
kortom, zeer tevreden.

Beste Jacco,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek en de bezorging.

Damian 15-06-2020

Goeie service
En veel keus in het assortment, en ben heel blij met mijn nieuwe JBL speaker

Beste Damian,

Bedankt voor jouw review en veelplezier met jouw speaker.

Claudia 15-06-2020

Goed geholpen en vriendelijk personeel. Netjes de factuur per email. Ik ben tevreden.

Beste Claudia,

Klant uit Breda 15-06-2020

Een whirpool wachine gekocht bij BCC. Sinds aanschaf vd wasmachine hebben we de wasmachine ter reparatie aan moeten bieden. De laatste keer viel de reparatie een maand buiten garantie. Afspraak gemaakt met BCC om de reperatiekosten te delen. Whirpool stuurt ons een factuur en aanmaningen maar BCC blijft maar de afwikkeling vd factuur uitstellen. Toen hebben we contact opgenomen met de klantenservice van BCC. We kregen ene xxx aan de lijn. Bij het verhaal doen van onze situatie begon xxx al te zuchten en kort af te doen. Op een gegeven moment gaf xxx aan dat we snel moesten spreken want we hebben nog 2 minuten. Daarna heeft hij de telefoon opgehangen. Het schijnt dat deze xxx meerdere malen dit heeft gedaan. Ik zie klachten van andere klanten. Ik ben bij BCC Breda geweest en die gaven aan niets voor mij te kunnen doen voor wat betreft klacht over xxx. Ik heb klantenservice van BCC gebeld en die gaven ook aan dat ze niets voor mij kunnen doen. Nooit meer BCC voor ons. Als je zo omgaat met klanten. Een medewerker die soort agressief gedrag vertoont nog in dienst blijft houden..... dit zegt veel over BCC
Daarnaast is BCC zeer onbetrouwbaar. Ze hebben eerst een afspraak met ons gemaakt om de kosten te delen en daarna werd er aangegeven niets meer te weten van de gemaakte afspraak. Zeer onbetrouwbaar

Beste Klant uit Breda,

Bedankt voor jouw review.
We komen graag met je in contact, want we willen hier meer over weten. Heb je een casenummer voor ons? Dit kun je doorgeven in een reactie op deze review.

Louise 15-06-2020

Een fijne winkel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De aflevering was perfect en op tijd. Voor de volgende aankopen in witgoed zou ik toch eerst maar bij BCC langsgaan. Toppie...

Beste Louise,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

J H 15-06-2020

Snel en deskundig geholpen. Er werd goed uitleg gegeven over hoe ik het beste kan bereiken wat ik wilde .

Beste J H,

Klaas Slijkerman 15-06-2020

Vriendelijk en hulpvaardig benaderd door medewerkers Helaas bleek de gewenste kleur niet leverbaar maar dat weerhield ons niet de andere aan te schaffen.

Beste Klaas Slijkerman,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Kerpel 15-06-2020

Duidelijke omschrijving, specificatie van het product en reviews op de site om zo een goede keuze te kunnen maken. Overzichtelijk. Handige vergelijkopties. Snelle levering zoals gepland zonder verzendkosten.

Beste Kerpel,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

eric 15-06-2020

De verkoopster had voldoende kennis en nam ook de tijd om een en ander te vergelijken en uit te leggen prima geholpen

Beste eric,

Joris Boudewijns 15-06-2020

Keurige informatie over de levering en t tijdstip van leveren. Nette bezorgers, goede service zoals altijd bij BCC! Fijne winkel, ik raad BCC aan!!

Beste Joris Boudewijns,

Bedankt voor jouw review over de bezorging en bezorgers.

Regina 15-06-2020

Heb vandaag bij bcc Oosterhout een airfryer gekocht. Ik werd erg goed geholpen door een medewerker van die winkel. Kreeg hele duidelijke uitleg en hulp bij het inpakken van mijn airfryer. Omdat ik in een rolstoel zit was het even puzzelen hoe ik het mee zou krijgen naar huis. Maar mede dankzij het goeie denkwerk en hulp van de gene die mij hielp is het toch gelukt. Airfryer zelf is echt een aanrader. Het is mijn aller eerste airfryer en ben er echt blij mee. Hij werkt goed na behoren en is erg makkelijk in gebruik.

Beste Regina,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.
Veel plezier met de airfryer!

jaap 15-06-2020

Afgelopen zaterdag bij BCC Zoeterwoude een chromebook gekocht, bij BCC was deze wat duurder dan bij een andere winkel, en ik heb netjes de chromebook voor dezelfde prijs kunnen kopen.
top !

Beste jaap,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude en de service.

A. Zonneveld 15-06-2020

Ik heb mijn aankoop gedaan bij BCC Vlaardingen. Dit vind ik een hele fijn winkel waar nog aandacht voor de klant is. je krijgt nooit het antwoord: Als het er niet staat hebben wij het niet. Ook geven ze hier eerlijk advies en proberen ze je niet het duurste aan te smeren. Goede service.

Beste A. Zonneveld,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Bijker 14-06-2020

Goede informatie en het was makkelijk om goede vergelijkingen met andere producten te maken en uiteindelijk te bestellen. Keurig op tijd geleverd

Beste Bijker,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Fred Zwart 14-06-2020

In de winkel perfect geholpen door iemand die wist waar hij het over had! Het dure artikel dat op internet werd aangeprezen werd door hem afgeraden. Zijn veel goedkopere alternatief bleek perfect te voldoen voor wat ik nodig had.

Beste Fred Zwart,

Bedankt voor jouw review voor de perfecte service van onze medewerker.

Koske 14-06-2020

BCC is een van de weinige winkels waar je VVV-cadeaubonnen in kunt leveren, top. Aankoop is een iPad. Daarbij goede en snelle service. Keuze in levertijden ook geweldig.

Beste Koske,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe iPad!

Tetteroo 14-06-2020

Werd netjes te woord gestaan en er werd uitleg gegeven hoe de printer werkt. OOk zeer vriendelijk benaderd door verkoper.

Beste Tetteroo,

Bedankt voor jouw review over onze service.

zonnetje 14-06-2020

Vriendelijk en erg behulpzaam geholpen. Goede duidelijke , eerlijke uitleg.

Best zonnetje,

Ingrid 14-06-2020

Uitstekend geregeld, zelfs toen ik op het bezorgmoment niet thuis was! Chapeau.

Beste Ingrid,

David 14-06-2020

Super service. Geholpen met een glimlach en Met de klant meegedacht. Ik ging weg met een tevreden gevoel

Ik was op zoek naar een winkel waar ik goed geholpen werd door kundig personeel. Dat was hier zeker. Er werd meegedacht en er werd gekeken of ze wat aan de prijs konden doen, gelet op het feit dat de concurrent goedkoper was.

Beste David,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Jos 14-06-2020

Prima prijzen. Goed advies. Het personeel neemt zeker de tijd voor je. Met service nog geen ervaring maar van anderen positieve verhalen gehoord.

Beste Jos,

Annie 14-06-2020

Altijd goed service ook na 10 jaar nog steeds. Ik zou de winkel aanbevelen.

Beste Annie,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Hans Willemsen 14-06-2020

werd vriendelijk geholpen door die meneer en heeft het ook goed en duidelijk uitleg van de producten die ik er heb gekocht en zijn zeer blij met de aankopen.

Beste Hans Willemsen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker. Veel plezier met de aankopen.

Marry 14-06-2020

We hebben de wasmachine online besteld dit gaat super makkelijk en ook de bezorging en het installeren ging super snel en ondanks de carona regels zeker gemonteerde mannen Top

Beste Marry,

Suzanne.v.Rooy 14-06-2020

Vriendelijk personeel,goede uitleg over de koffiemachine.Garantie,en meteen meenemen.

Beste Suzanne.v.Rooy,

Geniet van de koffie!

Gerard 14-06-2020

BCC komt zijn afspraken na.
De laagste prijsgarantie klop.
Bezorging was zoals afgesproken. De bezorgdag was bekend. Een avond ervoor een SMS met de leveringstijdstip. Ruim van te voren werd ik gebeld door de chauffeur dat hij eraan kwam. Ook vroeg hij of hij het een probleem was dat hij eerder kwam, anders kwam hij op de afgesproken tijdstip. Oude apparaat is zoals afspraak weer meegenomen. Top Service.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over onze services.

johan 14-06-2020

wat ik vind dat er weinig personeel is en je lang moet wachten en zoeken naar iemand die je kan helpen.
ook vind ik personeel opdringerig met sommige dingen aan blijven houden om een extra verzekering op je aankoop te nemen.
het artikel kost dikwijls meer dan op een ander dus goed vergelijken heb hier telefonisch contact over gehad en kreeg als antwoord dit hebben we afgeschaft maar je kunt het in de winkel misschien proberen vind ik een raar antwoord dus let goed op de prijzen.

Beste johan,

Bedankt voor jouw review.
We zouden graag met je in contact komen en wat meer te weten komen over jouw ervaring. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

johan 15-06-2020

ordenummer 202006006914980

M. Bloemendaal 14-06-2020

Overzichtelijke site waar je snel kan bestellen zonder in te hoeven inschrijven. Levertijd, top de dag erna.

Beste M. Bloemendaal,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

iris 14-06-2020

de verkoper die ons hielp was erg geduldig en sprak duidelijk tegen ons, we zijn beiden doof en het is dan heel fijn als men hiermee kan omgaan in de communicatie.

Beste iris,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

anita 14-06-2020

goede service en klantvriendelijk nemen alle tijd voor al je vragen
geven goed advies over de kwaliteit van producten

Beste anita,

Bedankt voor jouw review over de gegeven adviezen en vriendelijke hulp.

Wensink 13-06-2020

Goede service, alleen een minpuntje. Je komt voor een product en direct wordt je er opgewezen of je wilt overstappen naar een andere energie aanbieder.
Persoonlijk hou ik daar niet van. Ik kom voor advies wat ik wil kopen, en geen advies over energie aanbieder. Daarom net een 8 gehaald, omdat topbezorgers netjes optijd waren.

Beste Wensink,

Bedankt voor jouw review en feedback.