Corrie 16-06-2020

Vriendelijk geholpen door de medewerkster. Hopelijk voldoet onze aankoop, we gaan het zien.

Beste Corrie,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met jullie aankoop!

Martin 16-06-2020

Aansluiting Tv goed verlopen (*) Tv zeer goede kwaliteit, zeer tevreden. Ook de uitleg is goed gegaan en hulp in de winkel in Helmond is goed.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

du Pre 16-06-2020

Als je een product wil kopen (in de winkel) krijg je niet de juiste informatie.

Alle onderdelen van het koffiezetapparaat kunnen in de vaatwasser zei de verkoper. Na aankoop blijkt dat geen enkel onderdeel in de vaatwasser kan. En mist er een onderdeel van het apparaat.

De accu van de steelstofzuiger gaat veel korter mee dan de de verkoper heeft gezegd. Je zou het hele huis kunnen stofzuigen met een volle accu, maar na de halve benedenverdieping is hij al leeg.
Gelijk een extra set stofzuigermonden gekocht die bij de stofzuiger hoorde. Thuis blijken ze niet te passen op de stofzuiger. Daar weer een koppelstuk voor moeten kopen.

De gemotoriseerde stofzuigermond opgestuurd omdat hij kapot was. na bijna 8 weken nog geen duidelijkheid. Inmiddels al vaak contact opgenomen en steeds word er weer een ander verhaal verteld. Ik krijg het idee dat er gelogen word tegen mij!

Levering van de vriezer was wel erg snel. De bezorgers waren zeer vriendelijk.

Ik ben het zat om steeds te moeten bellen of naar de BCC te moeten rijden wat mij benzine en parkeergeld kost.
Maar voor mij geen BCC meer!

Beste du Pre,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de nieuwe aankopen en de reparatie.
Kun je in een reactie op deze review het ordernummer en casenummer doorgeven?

steven 16-06-2020

Ben goed geholpen in de winkel voor een wasmachine

Alleen jammer dat met datum kiezen voor bezorgen dat ie een verkeerde datum had gepakt

Beste steven,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de levering niet op de juiste datum is ingepland, excuses hiervoor.
Als er nog niet is geleverd, kun je altijd met onze klantenservice bellen om te kijken of we de dag kunnen verzetten naar een voor jou geschikte datum.

Gerrie 16-06-2020

Ik kom al jaren bij BCC op het Osdorperplein Amsterdam en koop mijn spullen daar, omdat ik daar vriendelijk en kundig geholpen wordt.

Beste Gerrie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam.

Theo Verhoeven 16-06-2020

Ik geef BCC Venray een 10 omdat mijn vrouw en ik daar altijd vriendelijk en met veel vakkennis worden geholpen. Ook de service staat bij BCC op een zeer hoog peil. Dit hebben wij ondervonden bij onder andere de aankoop van een inductie kookplaat, een wasmachine en onlangs de aankoop van een nieuwe TV. Wij kunnen iedereen aanraden om zich te laten adviseren door BCC Venray, ongetwijfeld zal dit leiden tot een aankoop daar. Bovendien is het niet duurder dan online kopen en vele malen gezelliger.

Beste Theo Verhoeven,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Venray.

Angela 16-06-2020

Ruime winkel, zeer goed geholpen!
Medewerker dacht actief mee en pakte mijn aankoop ook nog mooi in!

Beste Angela,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame winkelmedewerker.

Soraya 16-06-2020

Altijd vriendelijke bezorgers die snel en goed hun werk doen. En natuurlijk het assortiment met betaalbare producten voor scherpe prijzen.

Beste Soraya,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

helene staneke 16-06-2020

goed geholpen klant vriendelijk
was erg druk
niets is te veel
deze winkel zou ik aanbevelen

Beste helene staneke,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Ontevreden klant 16-06-2020

Waardeloze klantenservice, pakker laat al twee weken op zich wachten en BCC doet NIETS behalve zeggen dat zij er niets aan kunnen doen! Je moet het zelf maar uitzoeken

Beste,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je ondervindt, kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

vdeijnde 16-06-2020

Duidelijke informatie op de website, waardoor keuze goed te maken is. Maar vooral de levering en plaatsing was top geregeld. Binnen 1 dag een nieuwe wasmachine geleverd gekregen. Met bezorgers die van te voren bellen en vervolgens perfect en snel alles plaatsen en meenemen. Hier werden we heel vrolijk van na dagen zonder wasmachine. Bedankt mannen van BCC!

Beste vdeijnde,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

Bibi 16-06-2020

Super geholpen door BCC, ben de avond voor levering netjes geïnformeerd per e-mail en sms welk tijdstip mijn wasmachine geleverd zou worden. En op de dag van levering 15 minuten van tevoren gebeld dat ze onderweg waren. Binnen een kwartier stond mijn nieuwe wasmachine al proef te draaien! Top service, en zal in de toekomst zeker weer bij BCC iets bestellen.

Beste Bibi,

Bedankt voor jouw review over de levering. Veel plezier met de wasmachine!

Toin 16-06-2020

Prima uitleg gekregen in de winkel en daarna telefonisch besteld. Binnen 3 dagen werd het product afgeleverd. Perfect geregeld allemaal.

Beste Toin,

coort 16-06-2020

De winkel te Beek zeer vriendelijk en kundig personeel. Mee denkend en kan zich in een klant verplaatsen.

Beste coort,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Henk Baars 16-06-2020

De winkel is bij mij in de buurt.Ik hoef niet naar het centrum.Dat is in deze tijden ook een groot voordeel.Het was niet te druk. Goed geholpen.

Beste Henk Baars,

Nathalia 16-06-2020

Ik vind service van BCC heel erg goed. De verkopers zijn deskundig en nemen genoeg tijd om je voorzien van informatie.
Verder als je niet tevreden bent met je verkoop zijn ze behulpzaam en service gericht.
Ik doe regelmatig aankopen bij BCC en ben dik tevreden over hun service.

Beste Nathalia,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Els Verberne 16-06-2020

Nadat het in eerste instantie niet goed was gegaan heeft het bedrijf de fout goed en accuraat hersteld. Daarbij werden excuses gemaakt met de opmerking dat dit niet had mogen gebeuren en dat ze het zullen evalueren
De nieuwe pc die ik kocht bleek al gebruikt te zijn!

Beste Els Verberne,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost.

Jeroen van Hezik 16-06-2020

Prima afhandeling van een order voor een 24” TV, er kwam helaas geen e-mailbevestiging, wel een ordernummer op de iDEAL bankafschrift. Via de klantenservice een melding gemaakt. Zeer snel een antwoord ontvangen dat de order goed is ontvangen. Op de afgesproken datum en tijd werd de TV afgeleverd. Super!!

Beste Jeroen van Hezik,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de TV!.

Christian Dohmen 15-06-2020

Snel en super goed deskundig advies door de verkopers over een sound set en een Dyson ventilator.

Beste Christian Dohmen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Fred 15-06-2020

Goed advies, geen opdringerige verkopers ,ze weten waar ze het over hebben.

Beste Fred,

erna de groot 15-06-2020

BCC is een mooie winkel, is goed overzichtig en de klant wordt hier zeer vriendelijk ontvangen.
De kennis van het personeel is erg goed, ze begrijpen de wensen van de klant goed. Ook het advies is ons zeer goed bevallen !!!

Beste erna de groot,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de services van onze medewerkers.

Robert 15-06-2020

Duidelijke productomschrijving - goede opbouw van de site - update over bezorging kwam overeen met de levering.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Serge 15-06-2020

Snelle levering. Zondag besteld, maandag al in huis. Prima tot dusver qua ervaring.

Beste Serge,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Natascha 15-06-2020

Er wordt erg goed geluisterd naar wat ik nodig heb. Geen opdringerige verkooppraat.

Beste Natascha,

Bedankt voor jouw review over onze verkopers.

Y. Siem 15-06-2020

Alles is perfect, ik word snel en vriendelijk geholpen en ik kan de gekochte spullen binnen 30 dagen terug brengen, dat is ook extra service, ben al jaren klant van BCC, ze verkopen goede spullen,voor een redelijke prijs, ook veel keuze mogelijkheden, nooit teleurgesteld geweest in mijn aankoop!

Beste Y. Siem,

Bedankt voor jouw review over onze services.
En bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, graag tot ziens!

Wim en Marina Sturkenboom 15-06-2020

Vind het fijn om gewoon in de winkel te kopen ipv op internet , veel keuze en vanmiddag vakkundig geholpen
bij keuze van draadloze speakers en de daarbij behorende
WiFi oplossing thuis 👍

Beste Wim en Marina Sturkenboom,

Bedankt voor jullie review over onze winkel.

Ruud 15-06-2020

Duidelijke uitleg van de functies en voor- en nadelen van de producten: koptelefoon, inbouwoven en harddisk.

Beste Ruud,

Jelle 15-06-2020

Werd snel en goed geholpen door een vriendelijke verkoper. Probeerde me niet onnodige of te dure spullen aan te smeren zoals elders nog wel is wil gebeuren

Beste Jelle,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Rick 15-06-2020

Super overzichtelijke site, snelle en heldere afspraken qua levering en tijdstip.

Beste Rick,

Stef 15-06-2020

Duidelijke service. Goede site waarbij alles tot in de puntjes is beschreven. Makkelijke manier om te bestellen en ik werd duidelijk op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Snel bezorgd dus heel erg tevreden!

Beste Stef,

Bedankt voor jouw review over onze website en service.

Paul 15-06-2020

Vandaag lang geweest rond 16:30 uur in de winkel in Breda om een tv te kopen (Samsung Frame). Althans, voornemens...
Helaas waren alle verkopers (5/6) op de afdeling druk met 1 tv inpakken. Volop gelach en gegil tot gevolg. Maar geen aandacht om mijn vragen te beantwoorden en de koop rond te maken. Gelukkig was de caissière nog wel vriendelijk om gedag te zeggen bij vertrek. Dus op naar platte t.v. aan de andere zijde van de weg. En je raad het al, alle aandacht voor de klant. Mooie deal gemaakt + een betere prijs dan BCC.
Dus ik ben blij. Erg slordig BCC, want zo goed gaat het niet bij jullie....

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review.
Wat een verhaal, excuses voor het ongemak.
We weten even niet zo goed wat hierop te zeggen. We komen er graag meer over te weten, kun je een mail met jouw telefoonnummer sturen naar reviews@bcc.nl?

Officiële reactie van BCC 24-06-2020

Beste Paul,

Bedankt voor het gesprek, fijn dat we elkaar hebben gesproken.

Theo H. 15-06-2020

BCC Helmond is al jaren de 1e winkel waar ik zoek naar voor mij relevante electronica producten. Overzichtelijk ingedeelde winkel, prima assortiment en deskundig personeel. Indien overhoopt niet op voorraad wordt eea voor je besteld, inclusief keuze aflevering winkel of huisadres.

Beste Theo H.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

Omanja 15-06-2020

De bestelling via de website was super simpel en overzichtelijk.
Zondag besteld en maandag om 14.00 uur al afgeleverd, door twee vriendelijke heren die de machine keurig aangesloten hebben en de verpakking weer hebben meegenomen.

Beste Omanja,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van de website.

Suzan Claesen 15-06-2020

Super snelle levering. Op zondag besteld en maandagmiddag al in huis. Wel een beetje een groot doosje voor zo'n klein product, dat kan mijn inziens mileuvriendelijker.

Beste Suzan Claesen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Frans 15-06-2020

De verkoper was xxx hij ons prima geholpen met de keuze van een wasmachine en een koelvriescombinatie. De levertijd was enkele dagen alle afspraken werden nagekomen.

Beste Frans,

Raoul 15-06-2020

Product wat ik zocht stond opgesteld in de winkel (een Duux ventilator), zodat je het kon bekijken, aanraken, bewegen. In online recensies stond dat het product van goedkoop plastic was gemaakt, en geen ‘premium’ gevoel gaf. Fijn dat ik dit zelf rustig kon beoordelen in de winkel, en mijn eigen mening kon vormen (samen met de vrouw natuurlijk…) Dat is toch iets wat je online mist. Goed geholpen met extra informatie (op een Covid-19 veilige manier) door verkoper, die niet op verkoop aan het jagen was. Een prettige winkel ervaring in een rustige winkel, de rust die je niet ervaart in de die andere schreeuwerige winkel van elektronica.

Beste Raoul,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Marcel Teunissen 15-06-2020

Vorige week een aankoop gedaan bij Bcc Nijmegen Dukenburg, naar zeer goede uitleg van de verkoper en vriendelijk, ben ik gisteren terug geweest om nog een aankoop te doen, en ook deze verkoper verdiend zeker een pluim. Top verkopers bij Bcc Nijmegen Dukenburg 👍👍👍👍

Beste Marcel Teunissen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen en de vakkundige medewerkers.

Jacco 15-06-2020

wasmachine gekocht bij BCC in Beek (L). Uitleg van verkoopster was perfect; ze nam de tijd en wist precies uit te leggen hoe alles werkt; inclusief tips.
Bezorging was ook zoals afgesproken; alles netjes geinstalleerd en oude machine mee terug genomen.
kortom, zeer tevreden.

Beste Jacco,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek en de bezorging.

Damian 15-06-2020

Goeie service
En veel keus in het assortment, en ben heel blij met mijn nieuwe JBL speaker

Beste Damian,

Bedankt voor jouw review en veelplezier met jouw speaker.

Claudia 15-06-2020

Goed geholpen en vriendelijk personeel. Netjes de factuur per email. Ik ben tevreden.

Beste Claudia,

Klant uit Breda 15-06-2020

Een whirpool wachine gekocht bij BCC. Sinds aanschaf vd wasmachine hebben we de wasmachine ter reparatie aan moeten bieden. De laatste keer viel de reparatie een maand buiten garantie. Afspraak gemaakt met BCC om de reperatiekosten te delen. Whirpool stuurt ons een factuur en aanmaningen maar BCC blijft maar de afwikkeling vd factuur uitstellen. Toen hebben we contact opgenomen met de klantenservice van BCC. We kregen ene xxx aan de lijn. Bij het verhaal doen van onze situatie begon xxx al te zuchten en kort af te doen. Op een gegeven moment gaf xxx aan dat we snel moesten spreken want we hebben nog 2 minuten. Daarna heeft hij de telefoon opgehangen. Het schijnt dat deze xxx meerdere malen dit heeft gedaan. Ik zie klachten van andere klanten. Ik ben bij BCC Breda geweest en die gaven aan niets voor mij te kunnen doen voor wat betreft klacht over xxx. Ik heb klantenservice van BCC gebeld en die gaven ook aan dat ze niets voor mij kunnen doen. Nooit meer BCC voor ons. Als je zo omgaat met klanten. Een medewerker die soort agressief gedrag vertoont nog in dienst blijft houden..... dit zegt veel over BCC
Daarnaast is BCC zeer onbetrouwbaar. Ze hebben eerst een afspraak met ons gemaakt om de kosten te delen en daarna werd er aangegeven niets meer te weten van de gemaakte afspraak. Zeer onbetrouwbaar

Beste Klant uit Breda,

Bedankt voor jouw review.
We komen graag met je in contact, want we willen hier meer over weten. Heb je een casenummer voor ons? Dit kun je doorgeven in een reactie op deze review.

Louise 15-06-2020

Een fijne winkel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De aflevering was perfect en op tijd. Voor de volgende aankopen in witgoed zou ik toch eerst maar bij BCC langsgaan. Toppie...

Beste Louise,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

J H 15-06-2020

Snel en deskundig geholpen. Er werd goed uitleg gegeven over hoe ik het beste kan bereiken wat ik wilde .

Beste J H,

Klaas Slijkerman 15-06-2020

Vriendelijk en hulpvaardig benaderd door medewerkers Helaas bleek de gewenste kleur niet leverbaar maar dat weerhield ons niet de andere aan te schaffen.

Beste Klaas Slijkerman,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Kerpel 15-06-2020

Duidelijke omschrijving, specificatie van het product en reviews op de site om zo een goede keuze te kunnen maken. Overzichtelijk. Handige vergelijkopties. Snelle levering zoals gepland zonder verzendkosten.

Beste Kerpel,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

eric 15-06-2020

De verkoopster had voldoende kennis en nam ook de tijd om een en ander te vergelijken en uit te leggen prima geholpen

Beste eric,

Joris Boudewijns 15-06-2020

Keurige informatie over de levering en t tijdstip van leveren. Nette bezorgers, goede service zoals altijd bij BCC! Fijne winkel, ik raad BCC aan!!

Beste Joris Boudewijns,

Bedankt voor jouw review over de bezorging en bezorgers.

Regina 15-06-2020

Heb vandaag bij bcc Oosterhout een airfryer gekocht. Ik werd erg goed geholpen door een medewerker van die winkel. Kreeg hele duidelijke uitleg en hulp bij het inpakken van mijn airfryer. Omdat ik in een rolstoel zit was het even puzzelen hoe ik het mee zou krijgen naar huis. Maar mede dankzij het goeie denkwerk en hulp van de gene die mij hielp is het toch gelukt. Airfryer zelf is echt een aanrader. Het is mijn aller eerste airfryer en ben er echt blij mee. Hij werkt goed na behoren en is erg makkelijk in gebruik.

Beste Regina,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.
Veel plezier met de airfryer!

jaap 15-06-2020

Afgelopen zaterdag bij BCC Zoeterwoude een chromebook gekocht, bij BCC was deze wat duurder dan bij een andere winkel, en ik heb netjes de chromebook voor dezelfde prijs kunnen kopen.
top !

Beste jaap,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude en de service.

A. Zonneveld 15-06-2020

Ik heb mijn aankoop gedaan bij BCC Vlaardingen. Dit vind ik een hele fijn winkel waar nog aandacht voor de klant is. je krijgt nooit het antwoord: Als het er niet staat hebben wij het niet. Ook geven ze hier eerlijk advies en proberen ze je niet het duurste aan te smeren. Goede service.
Officiële reactie van BCC 15-06-2020

Beste A. Zonneveld,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.