RaymondD 24-06-2020

Ik kom al jaren bij BCC en de laatste 8 jaar in dit filiaal. Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en nemen de tijd voor je als klant. Ik kom er graag.

Beste RaymondD,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Graag tot ziens weer!

Davide Siggia 24-06-2020

The shop is very nice but above all the guy who helped me out was very nice and expert about multiple items. For sure a very friendly shop

Dear Davide Siggia,

Thank you for your review about our store and employee.

Kind regards,

Thea 24-06-2020

Een heerlijke site en alles is super makkelijk te vinden heel veel keuze's ,en het fijne is dat je iets op je favorieten kan plaatsen en de tijd kan nemen om verder te zoeken ,en het bestellen via de site gaat super.De volgende dag al geleverd door twee super aardige bezorgers .En ja ik beveel BCC zeker aan bij vrienden en familie.

Beste Thea,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Mariska 24-06-2020

Wij hebben een vaatwasser daar gekocht en er werd in de winkel goed vergeleken! Bij bezorging krijg je avond van te voren een tijdsbalk gestuurd waarop je ze kan verwachten en op de dag zelf een kwartier van te voren een belletje dat ze onderweg zijn. Super geregeld. Bezorgers ook heel vriendelijk. Als we weer iets nodig hebben gaan we zeker terug

Beste Mariska,

Bedankt voor jouw review over de bezorging. Veel plezier met de vaatwasser en tot de volgende keer!

bart 24-06-2020

Wij halen in de familie al sinds ik een jaar of 10 was zo ver ik kan herinneren nu (25 )jaar altijd al alles bij de BCC. Het heeft goede producten en zijn altijd vriendelijk bij onze BCC. Ik zou iedereen aanraden om zijn producten daar te kopen want de winkel zelf verdiend het al om daar je aankopen te doen.

Beste bart,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. Wat leuk dat de hele familie tot onze vaste klanten behoort! :-)

Rob 24-06-2020

Ik moest zsm een vriezer voor mijn moeder hebben, daar deze kapot was gegaan. Supersnel geholpen en geleverd. Kan niet beter. Ik raad BCC Sittard zeker aan iedereen.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Roy M 24-06-2020

Zeer goede shop. Pas een vaatwasser er besteld. De dag van bestelling savonds al een bericht met de geschatte levertijd voor de volgende dag! Zeer nette afleverservice en oude vaatwasser gelijk meegenomen. Al met al , zeer tevreden en ik ga er waarschijnlijk meer bij bestellen.

Beste Roy M,

Bedankt voor jouw review. We helpen je de volgende keer graag weer!

dolfijn 24-06-2020

bcc goes, goede zaak je word vriendelijk geholpen , en ze nemen de tijd voor je als je vragen hebt kom er al jaren.

Beste dolfijn,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

MvdA 24-06-2020

Mijn ervaring met BCC is goed. Fijn om naar een winkel te kunnen gaan waar persoonlijk contact is, een ruime keuze is, deskundigen aanwezig zijn. Er wordt goed en eerlijk advies gegeven en goede service geboden. Daarnaast een snelle levering.

Beste MvdA,

Saskia 24-06-2020

Om de 10 jaar koop ik een nieuwe wasmachine bij de BCC. Ik word altijd goed geholpen, de medewerkers zijn vriendelijk en kunnen goed adviseren. Twee weken geleden voor het eerst samen met mijn dochter een wasmachine gekocht via de site van BCC. Heel overzichtelijk en verliep snel. De volgende ochtend kwamen ze het al brengen.
Ik vind het een fijne winkel.

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat na alle jaren in de winkel te hebben besteld, je ook een goede ervaring hebt et het bestellen via onze website.

Aad Deelen 24-06-2020

Mijn oriëntatie op de BCC-website, gericht op een nieuwe laptop, leverde overzichtelijke en goed geordende adviezen en informatie op. In de ruim ogende winkel worden de artikelen goed gepresenteerd. Er is ruimte om zélf te kijken. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Opnieuw een positieve ervaring. Al met al een BCC-vestiging om aan te bevelen.

Beste Aad Deelen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en overzichtelijke winkel.

Michael 24-06-2020

Aankoop bij bcc verliep goed, personeel is vriendelijk.
Duidelijke info gekregen wat betreft het product.

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop.

Sanne 24-06-2020

De winkel is lekker ruim, het personeel behulpzaam. Wij kozen ervoor omdat het dichtbij was.

Beste Sanne,

Cristina 24-06-2020

Ik ben in het verleden altijd zeer tevreden met BCC, echter zijn er nu tot 2 keer toe een koelkast met een kras geleverd en is er door een fout van een medewerker brand ontstaan in de nieuwe gasfornuis ook geleverd en gemonteerd door BCC. Verder is de vinyl in de gang beschadigd door de medewerkers. Na het melden van alle schade bij de klantenservice zou er contact met me opgenomen worden. Na meerdere verzoeken schriftelijk en de ernst van de zaak bekend te hebben gemaakt (de enorme stank en rookschade in huis etc..) heb ik 3 dagen later nog geen antwoord gekregen van BCC. Gelukkig heb ik een inboedelverzekering die snel reageert en het verder opneemt. Heel erg teleurstellend van BCC.

Beste Christina,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk excuses voor het ongemak.
We hebben elkaar zojuist gesproken, bedankt voor het gesprek.
We houden het in de gaten en nemen weer contact met je op.

Heyden 23-06-2020

Klantvriendelijk en behulpzaam. Leggen het goed uit waar je vragen over hebt. Nemen de tijd. En snelle levering. Ook de chauffeurs , rijden op tijd zoals afgesproken, zijn netjes en vriendelijk.

Beste Heyden,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Ruud 23-06-2020

Dit was de webshop met de beste prijs voor dit product, verder een snelle levering en een duidelijke website.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze website.

M. Schnabel 23-06-2020

Goede sortering, goede verkopers en goede service ga zo door! Wij komen zeker weer terug.

Beste M. Schnabel,

Bedankt voor jouw goede review. Graag tot ziens!

hans 23-06-2020

Om eerljk te zijn was ik bij een concurrent van bcc,ik kreeg n slecht advies,de garantie op de miele stofzuiger was uitsluitend op de motor.
En ik kon hem extra verzekeren voor alle andere dingen die kapot kunnen gaan ,kost extra zei hij.
Ik laat me niet snel beetpakken,dus thuis de site van bcc opgezocht en ja hoor,twee jaar volledige garantie en ik kon extra 3jaar bijverzekeren, dus 2 plus 3 is 5 jaar totaal voor nog geen 50 eur.
Ik zal niet meer zo gauw naar n concurrent gaan.
De volgende aanschaf is n nieuwe tv ,waar ik die ga kopen?
Wat denken jullie ?

Beste hans,

Bedankt voor jouw review en we helpen je graag met de aankoop van de TV.

Evans 23-06-2020

Goede klantvriendelijke service!

De medewerker heeft tijd genomen en alles netjes en overtuigend uitgelegt.

Echt tevreden! Reden om weer terug te komen!

Beste Evans,

Bedankt voor jouw review. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Jokeh 23-06-2020

Alle medewerkers zijn vriendelijk, zeer behulpzaam, geduldig, meedenkend en kundig.
Winkel is ruim opgezet, dus ook in deze 1,5m tijd, kun je rustig rondkijken.
De service is fantastisch.

Beste Jokeh,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en de service in de winkel.

Dré van Vrede en H.Gollenbeek 23-06-2020

Keurige ontvangst, goed geholpen m.n. door ene verkoper xxxx en correct overgedragen aan een collega van de afdeling waar we een ventilator kochten. Ook die gaf professioneel tekst en uitleg.

Beste Dré van Vrede en H.Gollenbeek,

Bedankt voor jullie review over onze medewerkers. Geniet van de verkoeling van de ventilator!

André 23-06-2020

Ik wilde een nieuwe laptop kopen en keek eerst op de website van BCC. Daar zag ik een interessante aanbieding. Deze laptop was in de dichtstbijzijnde winkel aanwezig. Ik kreeg een korte demonstratie en besloot daarna de laptop te kopen. Hierna kon ik hem zelf mee naar huis nemen, achterop de fiets, hoewel ik voor alle zekerheid wel daarmee gelopen heb. Kortom: ik werd snel en goed geholpen.

Beste André,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de laptop.

Peter 23-06-2020

Tv die ik wilde was helaas niet meer voorradig in de winkel en kon niet opnieuw besteld worden ( ouder model). De medewerker heeft goed meegedacht en ervoor gezorgd dat deze alsnog geleverd kon worden via een andere locatie/ filiaal.

Verder goed advies gehad omtrent HDMI kabels

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

Harrie 23-06-2020

ik heb BCC Winkel genomen om de keuze die ze hebben en de vakkundigheid en service

Beste Harrie,

Hery 23-06-2020

Gewoon een fijne winkel met deskundig personeel. Goed geholpen maar niet het 'hijgen in je nek' gevoel. Genoeg ruimte om zelf een beslissing te maken.

Beste Hery,

Bedankt voor jouw review over de rustige en deskundige hulp in de winkel.

Anat 23-06-2020

personeel is erg behulpzaam. bereid om vragen te beantwoorden. fijne winkel

Beste Anat,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerkers.

Rene 23-06-2020

Online is het allemaal prima. Alles is makkelijk te vinden er is duidelijkheid over de prijs. Keuze genoeg !!

Beste Rene,

M4rcel 23-06-2020

Snelle verzending en tegelijktijd mooie actie met gratis cover bij de bestelde tablet.

Binnen 1 dag geleverd

Beste M4rcel,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de tablet.

M Bruysters 23-06-2020

Deze winkel is lekker knus ,en het personeel heeft echt tijd en uitleg voor jou.
Als we iets nodig hebben gaan we ook naar deze winkel van bcc.

Beste M Bruysters,

yair 23-06-2020

De hulp die ik kreeg was zeer vriendelijk en accuraat. De medewerkster nam alle tijd voor mijn vragen, en kwam met geweldige suggesties. Een heel leuke winkel ervaring, kan ik iedereen aanraden!

Beste yair,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Bart 23-06-2020

Snelle service en zéér goede afhandeling van klein probleempje.aarrader de BCC

Beste Bart,

Mark Isarin 23-06-2020

Ik kocht bij BCC een mobiele airco: Proline PAC7290.
BCC hield me exact op de hoogte wat er met mijn bestelling ging gebeuren en wanneer die werd bezorgd. En dat was de volgende ochtend al. Precies zoals aangegeven. Een prima service, snelle levering en een mooi apparaat. Hij staat inmiddels te snorren en houdt mijn kantoor heerlijk koel.

Beste Mark Isarin,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de airco, die zal vandaag zeker overuren draaien!

Rob 23-06-2020

Goede webshop.
Snelle levering, volgende dag al in huis.
Voordeel is dat je ook met freebees kan betalen!

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Simone 23-06-2020

Veel keuze en snelle levering. Exacte tijdstip (2 uren) van levering krijg je avond van tevoren te horen via een berichtje. Ongeveer een kwartier voor de levering bellen ze dat ze er over een kwartier zijn. Ideaal. Supersnelle nette en vriendelijke bezorgers die alle verpakkingsmaterialen weer mee nemen.

Beste Simone,

Bedankt voor jouw review over de bezorging en onze bezorgers.

Irene Aafjes 23-06-2020

Ik krijg altijd prima advies. Uitgebreid assortiment. Prettige service. Over de inmiddels aangeschafte artikelen zeer tevreden. Vriendelijke mensen die me daar te woord staan. Ter zake kundig.

Beste Irene Aafjes,

John uit Alkmaar 23-06-2020

Altijd deskundig en eerlijk advies, personeel vriendelijk, winkel goed bereikbaar en gratis parkeren (Alkmaar).
Assortiment is uitgebreid en logische indeling van de winkel.
Website ook duidelijk en goed.
Prijzen altijd concurrerend met andere winkelketens.
De service na een aankoop ook perfect.
Ik koop hier graag en ben al jaren klant.
Kortom, prima winkel!!

Beste John uit Alkmaar,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar. Graag tot ziens weer!

Aleid minnaar 23-06-2020

Ben vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen met de keuze voor mijn wasdroger combinatie. Ook snelle levering en goede levering de mannen waar zeer vriendelijk. Ik zou deze winkel zeker aan raden zowel voor de service en aanbod. Ze nemen de tijd voor je . Heb nog gasfornuis nodig en die zal ik zeker hier ook halen . Vorig jaar ook al groombook en laptop gekocht .

Beste Aleid minnaar,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp en service in de winkel en bij de levering.

yvonne drent 23-06-2020

Heb gisteren een duux bolventilator gekocht. Een echte aanrader. Stevig, draait als een bol rond, aangename temperatuur.

Bijzonder fijn geholpen. Super aardige mevrouw.

Beste yvonne drent,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop. Geniet van het verkoelende bolletje :-).

Astrid 23-06-2020

Ik ben prettig en vlot geholpen in BCC Venray bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasser, voor een prima prijs. De ene dag besteld, de volgende dag bezorgd en ingebouwd. De avond voor het bezorgen kreeg ik een berichtje hoe laat ze zouden bezorgen (in een blok van 2 uur). Een half uur van tevoren nog een ook nog telefoontje dat ze eraan kwamen. De jongens die hem afleverden waren vrolijk, deskundig, behulpzaam en snel.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Venray en onze vrolijke en deskundige bezorgers.

Joep 23-06-2020

Het is de eerste keer dat ik bestel bij BCC. Een vriend raadde mij BCC aan omdat ze een goede service hebben zowel online als in de winkel. De levering was snel en goed, ik had mijn aankoop de dag er na in de ochtend al in huis.

Beste Joep,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan. En vergeet je vriend niet te bedanken voor de tip! ;-)

Lia 23-06-2020

Hele goede service zo wel in de winkel als online.
Eerlijk . Je weet waar je aan toe ben.
Wordt netjes bezorgd en zo wel als de verkopers en bezorg dienst heel vriendelijk. Wordt netjes sms gestuurd met de bezorg tijden. En een kwartier van te voren gebeld dat ze er aan komen. Toppie. BCC jullie zijn SUPER

Beste Lia,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Auto Verstappen 23-06-2020

We hebben al eerder via deze webshop besteld en dat werd uitstekend afgehandeld. BCC komt de afspraken goed na, zoals o.a. een snelle levering. We hadden ons product de volgende dag al in huis. Het product was goed verpakt en onbeschadigd.

Beste Auto Verstappen,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Sandy 23-06-2020

BCC super service zondag besteld en dinsdag al in huis. De bezorgers hadden het verkeerde product in de vrachtwagen liggen ze hebben deze meteen omgeruild en binnen 1 uur kwamen ze weer terug met de goede echt goede service!

Beste Sandy,

Bedankt voor jouw review over onze service.

jeroen 23-06-2020

Kundig advies mbt aanschaf nieuwe tv.
Goeie deal kunnen sluiten €400 zomer korting, en nog €300 cash back van Samsung.
Gaan er zeker terug komen!

Beste jeroen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de TV!

Sinan Badas 23-06-2020

Bestel je een koelkast wordt het eerst niet geleverd op de afgesproken datum en tijdstip omdat de leverdienst ongeduldig gelijk ging vertrekken zonder aan te bellen. Krijg je een nieuwe datum, om dan op het laatste moment te horen te krijgen dat de koelkast aan iemand anders werd verkocht? Schandalig!

Beste Sinan Badas,

Bedankt voor jouw review.
Wat een vervelende situatie, excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

WP 23-06-2020

Deze winkel heeft deskundig personeel die goed en eerlijk advies geven over de producten. inmiddels verschillende apparaten en toebehoren aangeschaft en uiterst tevreden.

Beste WP,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Arnold 23-06-2020

BCC is een bedrijf dat zegt wat ze doen maar ze doen ook wat ze zeggen. Helder en duidelijk, afspraken op tijd. Wat ons betreft een topbedrijf!

Beste Arnold,

Bedankt voor jouw top review!

I. Brunings 23-06-2020

Vriendelijke en kundige hulp in de winkel, goed advies. We werden snel geholpen en de te vergelijken producten werden duidelijk gedemonstreerd met voor- en nadelen. De bestelling werd ook probleemloos en snel bezorgd op de afgesproken datum.

Beste I. Brunings,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

anton 23-06-2020

prima website duidelijk makkelijk goede omschrijving snelle levering en in samenwerking met DHL is het helemaal top. Je weet precies waar je pakje is en hoe laat het bezorgd wordt. Top Top. Ook de verschillende betaal mogelijkheden. Dikke 10 koop voortaan alles via BCC.

Beste anton,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Julija Morozova 23-06-2020

Was ordered the AEG vriezer from bcc.nl. Best contact with klantenservice. Good guys. Help me with choose the best vriezer. Best quality of product, delivery and packaging. Very fast delivery. When I have some questions about vriezer, klantenservice spend more then 30 minutes for me to help. Lady who was speaking with me, was really nice. She very wants to help me and she help 100%. Like this kind of help from shop. Thanks a lot them and for sure will order more from there

Dear Julija Morozova,

Thank you for your review about our services on the phone. We look forward to help you again in the future.

Kind regards,