M4rcel 23-06-2020

Snelle verzending en tegelijktijd mooie actie met gratis cover bij de bestelde tablet.

Binnen 1 dag geleverd

Beste M4rcel,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de tablet.

M Bruysters 23-06-2020

Deze winkel is lekker knus ,en het personeel heeft echt tijd en uitleg voor jou.
Als we iets nodig hebben gaan we ook naar deze winkel van bcc.

Beste M Bruysters,

yair 23-06-2020

De hulp die ik kreeg was zeer vriendelijk en accuraat. De medewerkster nam alle tijd voor mijn vragen, en kwam met geweldige suggesties. Een heel leuke winkel ervaring, kan ik iedereen aanraden!

Beste yair,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Bart 23-06-2020

Snelle service en zéér goede afhandeling van klein probleempje.aarrader de BCC

Beste Bart,

Mark Isarin 23-06-2020

Ik kocht bij BCC een mobiele airco: Proline PAC7290.
BCC hield me exact op de hoogte wat er met mijn bestelling ging gebeuren en wanneer die werd bezorgd. En dat was de volgende ochtend al. Precies zoals aangegeven. Een prima service, snelle levering en een mooi apparaat. Hij staat inmiddels te snorren en houdt mijn kantoor heerlijk koel.

Beste Mark Isarin,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de airco, die zal vandaag zeker overuren draaien!

Rob 23-06-2020

Goede webshop.
Snelle levering, volgende dag al in huis.
Voordeel is dat je ook met freebees kan betalen!

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Simone 23-06-2020

Veel keuze en snelle levering. Exacte tijdstip (2 uren) van levering krijg je avond van tevoren te horen via een berichtje. Ongeveer een kwartier voor de levering bellen ze dat ze er over een kwartier zijn. Ideaal. Supersnelle nette en vriendelijke bezorgers die alle verpakkingsmaterialen weer mee nemen.

Beste Simone,

Bedankt voor jouw review over de bezorging en onze bezorgers.

Irene Aafjes 23-06-2020

Ik krijg altijd prima advies. Uitgebreid assortiment. Prettige service. Over de inmiddels aangeschafte artikelen zeer tevreden. Vriendelijke mensen die me daar te woord staan. Ter zake kundig.

Beste Irene Aafjes,

John uit Alkmaar 23-06-2020

Altijd deskundig en eerlijk advies, personeel vriendelijk, winkel goed bereikbaar en gratis parkeren (Alkmaar).
Assortiment is uitgebreid en logische indeling van de winkel.
Website ook duidelijk en goed.
Prijzen altijd concurrerend met andere winkelketens.
De service na een aankoop ook perfect.
Ik koop hier graag en ben al jaren klant.
Kortom, prima winkel!!

Beste John uit Alkmaar,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar. Graag tot ziens weer!

Aleid minnaar 23-06-2020

Ben vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen met de keuze voor mijn wasdroger combinatie. Ook snelle levering en goede levering de mannen waar zeer vriendelijk. Ik zou deze winkel zeker aan raden zowel voor de service en aanbod. Ze nemen de tijd voor je . Heb nog gasfornuis nodig en die zal ik zeker hier ook halen . Vorig jaar ook al groombook en laptop gekocht .

Beste Aleid minnaar,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp en service in de winkel en bij de levering.

yvonne drent 23-06-2020

Heb gisteren een duux bolventilator gekocht. Een echte aanrader. Stevig, draait als een bol rond, aangename temperatuur.

Bijzonder fijn geholpen. Super aardige mevrouw.

Beste yvonne drent,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop. Geniet van het verkoelende bolletje :-).

Astrid 23-06-2020

Ik ben prettig en vlot geholpen in BCC Venray bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasser, voor een prima prijs. De ene dag besteld, de volgende dag bezorgd en ingebouwd. De avond voor het bezorgen kreeg ik een berichtje hoe laat ze zouden bezorgen (in een blok van 2 uur). Een half uur van tevoren nog een ook nog telefoontje dat ze eraan kwamen. De jongens die hem afleverden waren vrolijk, deskundig, behulpzaam en snel.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Venray en onze vrolijke en deskundige bezorgers.

Joep 23-06-2020

Het is de eerste keer dat ik bestel bij BCC. Een vriend raadde mij BCC aan omdat ze een goede service hebben zowel online als in de winkel. De levering was snel en goed, ik had mijn aankoop de dag er na in de ochtend al in huis.

Beste Joep,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan. En vergeet je vriend niet te bedanken voor de tip! ;-)

Lia 23-06-2020

Hele goede service zo wel in de winkel als online.
Eerlijk . Je weet waar je aan toe ben.
Wordt netjes bezorgd en zo wel als de verkopers en bezorg dienst heel vriendelijk. Wordt netjes sms gestuurd met de bezorg tijden. En een kwartier van te voren gebeld dat ze er aan komen. Toppie. BCC jullie zijn SUPER

Beste Lia,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Auto Verstappen 23-06-2020

We hebben al eerder via deze webshop besteld en dat werd uitstekend afgehandeld. BCC komt de afspraken goed na, zoals o.a. een snelle levering. We hadden ons product de volgende dag al in huis. Het product was goed verpakt en onbeschadigd.

Beste Auto Verstappen,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Sandy 23-06-2020

BCC super service zondag besteld en dinsdag al in huis. De bezorgers hadden het verkeerde product in de vrachtwagen liggen ze hebben deze meteen omgeruild en binnen 1 uur kwamen ze weer terug met de goede echt goede service!

Beste Sandy,

Bedankt voor jouw review over onze service.

jeroen 23-06-2020

Kundig advies mbt aanschaf nieuwe tv.
Goeie deal kunnen sluiten €400 zomer korting, en nog €300 cash back van Samsung.
Gaan er zeker terug komen!

Beste jeroen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de TV!

Sinan Badas 23-06-2020

Bestel je een koelkast wordt het eerst niet geleverd op de afgesproken datum en tijdstip omdat de leverdienst ongeduldig gelijk ging vertrekken zonder aan te bellen. Krijg je een nieuwe datum, om dan op het laatste moment te horen te krijgen dat de koelkast aan iemand anders werd verkocht? Schandalig!

Beste Sinan Badas,

Bedankt voor jouw review.
Wat een vervelende situatie, excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

WP 23-06-2020

Deze winkel heeft deskundig personeel die goed en eerlijk advies geven over de producten. inmiddels verschillende apparaten en toebehoren aangeschaft en uiterst tevreden.

Beste WP,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Arnold 23-06-2020

BCC is een bedrijf dat zegt wat ze doen maar ze doen ook wat ze zeggen. Helder en duidelijk, afspraken op tijd. Wat ons betreft een topbedrijf!

Beste Arnold,

Bedankt voor jouw top review!

I. Brunings 23-06-2020

Vriendelijke en kundige hulp in de winkel, goed advies. We werden snel geholpen en de te vergelijken producten werden duidelijk gedemonstreerd met voor- en nadelen. De bestelling werd ook probleemloos en snel bezorgd op de afgesproken datum.

Beste I. Brunings,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

anton 23-06-2020

prima website duidelijk makkelijk goede omschrijving snelle levering en in samenwerking met DHL is het helemaal top. Je weet precies waar je pakje is en hoe laat het bezorgd wordt. Top Top. Ook de verschillende betaal mogelijkheden. Dikke 10 koop voortaan alles via BCC.

Beste anton,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Julija Morozova 23-06-2020

Was ordered the AEG vriezer from bcc.nl. Best contact with klantenservice. Good guys. Help me with choose the best vriezer. Best quality of product, delivery and packaging. Very fast delivery. When I have some questions about vriezer, klantenservice spend more then 30 minutes for me to help. Lady who was speaking with me, was really nice. She very wants to help me and she help 100%. Like this kind of help from shop. Thanks a lot them and for sure will order more from there

Dear Julija Morozova,

Thank you for your review about our services on the phone. We look forward to help you again in the future.

Kind regards,

M. Geurts-Offermanns 23-06-2020

Ondanks de corona maatregelen in alle rust kunnen shoppen en zeer vriendelijk en deskundig onze nieuwe wasmachine uit kunnen zoeken. Nadat deze volgens afspraak stipt geleverd is weer met een gerust gevoel kunnen wassen. Zeer zeker een aanrader en wij zullen daar dan ook voor een volgende aankoop teruggaan.

Beste M. Geurts-Offermanns,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. We helpen je de volgende keer graag weer, tot ziens!

Bob 23-06-2020

Ik vond de website heel duidelijk en het bestellen ging echt gemakkelijk. Gistermiddag besteld en hij staat er nu al nog geen 24uur later. Aardige bezorger die hem netjes heeft afgeleverd en nog wat goed advies heeft meegegeven. Voor deze levering krijgt BCC een dikke 10. Ik ga zeer zeker vaker bestellen.

Beste Bob,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website en de service van onze bezorger. Graag tot een volgende keer!

erik 23-06-2020

duidelijke website, overzichtelijke manier om iets te bestellen. Juiste levering en snel.
Prijs is concurrerend met andere webwinkels.

Beste erik,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Guus 23-06-2020

Nette winkel ruim opgezet prima service en nette behandeling en goede uitleg en advies

Beste Guus,

Rita 23-06-2020

Helaas vind ik deze winkel niet klantvriendelijk.
Tablet gekocht gevraagd of ze het even wilde opstarten
Daar moest ik voor betalen wat ik niet heb gedaan
Houden geen rekening met oudere mensen.

Beste Rita,

Bedankt voor jouw review.
Het zou niet de bedoeling moeten zijn dat je met een vervelend gevoel de winkel verlaat en de service als klantonvriendelijk ervaart.
Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Wim Bogerd 23-06-2020

Een mooie winkel, schoon en overzichtelijk. Makkelijk bereikbaar, we zijn erg prettig geholpen. En absoluut werd er niets aangesmeerd. Ook goede uitleg over het gene wat we wilden kopen

Beste Wim Bogerd,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Mieke Niessen 23-06-2020

hebben veel, doen erg hun best, en met het resultaat ben ik dik tevreden; de mensen zijn ook heel deskundig, en ook nog heel vriendelijk, en dat vind ik ook erg belangrijk

Beste Mieke Niessen,

Levi 23-06-2020

Ik vond dat ik goed en vriendelijk behandelt werd. En de levering kwam op tijd.

Beste Levi,

Angela 23-06-2020

Al jaren een trouwe klant bij BCC in Den Helder, je krijgt altijd goede adviezen, het personeel weet waar ze het over hebben, iedere afdeling heeft zijn eigen specialist! Hier is de klant koning! Gisteren een DUUX whisper flex ventilator gekocht.. geweldig apparaat en eindelijk lekker geslapen! BCC Den Helder bedankt voor jullie advies!

Beste Angela,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

BRt 23-06-2020

Wederom een goede ervaring bij BCC. Goed en eerlijk advies gekregen en met een goed product en goed gevoel de deur uit gegaan.

Beste BRt,

Coen 23-06-2020

1) Vriendelijk en voldoende personeel met kennis van zaken.
2) Ruime keuze.
3) Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
4) Goed overzicht in de winkel..
De BCC zegt met recht de beste prijs te hebben!

Beste Coen,

Mirjam 23-06-2020

Mijn man en ik zijn echt supertevreden over het personeel, en de service van de winkel in Amsterdam Noord (Boven IJ).
Ze weten waar ze over praten, geven goede, en duidelijke uitleg, en gaan nèt even dat stapje verder voor de klant zodat je met een grote glimlach de deur weer uitgaat.
Degene die ons geholpen heeft afgelopen zaterdag 20 juni heeft echt onze dag helemaal goed gemaakt.
En onze dochter heeft dankzij hem haar nieuwe telefoon òp haar verjaardag gekregen, ondanks dat de telefoon niet op voorraad was in de winkel. De telefoon is opgestuurd, en keurig op tijd, zoals aangegeven, aangekomen. Echt super!

Beste Mirjam,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Noord.

Ramazan Altin 22-06-2020

ik wordt goed geholpen, persoonlijke begeleiden van personeel is goed, ook na service heb ik goed ervaring, daarom kies ik uw winkel

Beste Ramazan Altin,

Rob 22-06-2020

Ben heel goed en vakkundig geholpen!! De verkoper is zeer deskundig en luisterde heel goed wat onze wensen en eisen waren. We zijn dan ook heel tevreden met de gedane aankoop.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over de service en adviezen van onze medewerker.Veel plezier met de aankoop.

Fendy 22-06-2020

Goede productomschrijving, goede en snelle levering en duidelijk retourbeleid! Top!

Beste Fendy,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Riet Bochoven 22-06-2020

Geweldige winkel ik werd enorm fijn geholpen,ook de bezorging netjes op de aangegeven tijd.keurige mannen hier is de klant nog koning

Beste Riet Bochoven,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de bezorging.

ANDRIES HOOIJER 22-06-2020

Snelle en vriendelijke Zeer behulpzame medewerkster. Is bekwaam . En geeft duidelijke uitleg, vooral nu in corona tijd.

Beste ANDRIES HOOIJER,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.

MMH 22-06-2020

Duidelijke, overzichtelijke website.
Snelle levertijd.
Zeer duidelijke communicatie over het tijdstip van de levering.
Vriendelijke en deskundige bezorgers.

Beste MMH,

Viaene 22-06-2020

Altijd vriendelijk of ik iets koop of niet
En juist advies naar het bedrag ik wil besteden

Beste Viaene,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Jan Spanjers 22-06-2020

Een duidelijke site en duidelijke informatie over het product. De levering is ook snel en goed gegaan volgens de afgesproken levertijd.

Beste Jan Spanjers,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

SDHamelink 22-06-2020

We zijn goed geholpen in de winkel, de verkoper had kennis van zaken. We hebben veel informatie gekregen over het product en de verschillende types waardoor wij een goede keus hebben kunnen maken. Jammer was alleen dat toen we eindelijk een keus gemaakt hadden deze niet op voorraad was in de winkel en we het dus niet direct mee konden nemen.

Beste SDHamelink,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

JT 22-06-2020

Prettig winkelen bij BCC. Goede prijs, geen verzendkosten en hele vlotte levering.

Beste JT,

Rina 22-06-2020

(*) was zeer correct en vlot met goed advies omtrent datgene waar ik naar zocht.
Alle vier mijn artikel waren aanwezig
Na betaling meegekregen zonder een tasje!

Beste Rina,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ad 22-06-2020

Goedkoop; andere webshops waren duurder. Goede informatie op de website en degelijk verpakt.Binnen 18 uur bezorgd na bestelling

Beste Ad,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Rob 22-06-2020

Goede service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Eerlijke feedback over de belachelijke truck van stofzuiger fabrikanten om zogenaamd wel milieuvriendelijk te zijn ( minder energie) maar hij is wel na 3 jaar stuk (waar ze vroeger 20 jaar meegingen) !!!!

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over de service van onze eerlijke en vriendelijke medewerkers.

Martin Snijder 22-06-2020

Wat een geweldig positieve aandacht en uitleg. Echt klasse klantbehandsling

Beste Martin Snijder,

John Van eekelen 22-06-2020

Wij zochten artikelen en hadden vragen. We werden goed en professioneel geholpen. En we zijn dan ook geslaagd in deze vestiging van BCC in Breda.👍

Beste John Van eekelen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.