Piet 20-06-2020

De reparatie van mijn printer is zeer vakkundig opgepakt. Tevens is op een klantvriendelijke manier uitleg gegeven bij de aankoop van een koffiemachine.

Beste Piet,

Osewoudt 20-06-2020

Bcc Zeist. Heel plezierig en kundig geholpen door medewerker X. Alle vragen werden zeer correct en deskundig beantwoord. Artikel niet op voorraad maar de volgende dag al geleverd.

Beste Osewoudt,

Bedankt voor jouw review ovr ons filiaal in Zeist.

Koen Dekker 19-06-2020

De aanschaf van een artikel bij BCC geeft meer zekerheid op service dan bij een internet winkel of andere mogelijkheid is mijn persoonlijke mening. En dat kwam nu uit. Een aanschaf van een USB stick verliep slecht af bij het gebruik hiervan. Bij terugkomst in de winkel werd de klacht perfect afgehandeld. De bestanden werden keurig overgezet op een nieuwe USB stick. Complimenten voor de verkoop adviseur.

Beste Koen Dekker,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Tolstra 19-06-2020

Super geholpen lkkr spontaan personeel. Niet van dat saaie. Bcc europaweg apeldoorn

Beste Tolstra,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

martien vd sanden 19-06-2020

prima levering koelkast
oude koelkast meegenomen
van tevoren een sms hoe laat ze komen
prima

Beste martien vd sanden,

Quality Manager 19-06-2020

We hebben een nieuwe wasmachine gekocht. We hadden eerst uitgebreid onderzoek gedaan om te kijken welke machine we wilden hebben. Aangezien BCC een heleboel verschillende merken heeft is het gemakkelijk om te kiezen voor welke je wilt gaan. We hebben daarna bij BCC gekeken hoe ze eruit zien. We hebben daarop onze machine gekocht de LG F4G5TN3W. We hebben het apparaat woensdag 17-06-20 gekocht en is begin van de middag 19-06-20 al geleverd en geplaatst. BCC stuurt van tevoren een email met de geschatte aankomsttijd. Die klopt redelijk met de werkelijke tijd. Mij was ook nog een sms-je beloofd een half uur van tevoren maar dat is kennelijk niet meer gelukt. Voor de rest chapeau BCC.

Beste Quality Manager,

Bedankt voor jouw review en veelplezier met de nieuwe wasmachine

Jannie van den elzen-mulder 19-06-2020

Omdat mijn wasmachine ging lekken en veel lawaai begon te maken,belde ik naar b.c.c. om ernaar te laten kijkeni.v.b. met mijn garantie.Daar werd de klacht keurig doorgegeven aan de monteur waar ik een afspraak mee kon maken op de tijd die mij goed uitkwam,Toen de monteur mijn wasmachine had nagekeken was zijn conclusie dat hij na 4 jaar gebruik niet meer gemaakt kon worden,en i.v.b. met mijn 5 jaar aanvullende garantie hem kon omruilen voor een nieuwe wasmachine.Dat was in no time geregeld door een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper bij de b.c.c. Dus met mijn nieuwe wasmachine en weer nieuwe aanvullende garantie een zeer blije trouwe vaste klant.

Beste Jannie van den elzen-mulder,

Bedankt voor jouw review over onze garantieservice.

J.P Groenewegen 19-06-2020

‘Ben wederom weer heel goed en deskundig geholpen
Verkoper M hadden we voor de eerste keer en hij heeft ons prima geholpen

Beste J.p Groenewegen,

pieter h, 19-06-2020

duidelijke productpresentatie met bijbehorende voorraad, dus keuze was snel gemaakt

Beste pieterh.,

D. van Maanen 19-06-2020

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen! Er wordt goed meegedacht zonder opdringerig te zijn.... persoonlijk vind ik dat zeer prettig. Voor deze service is waarom je naar een winkel gaat ipv dat je iets online koopt!

Beste D.van Maanen,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en vriendelijke hulp en service in onze winkel.

bergce 19-06-2020

Altijd een goede uitleg en advies van een product, geen gedram vriendelijke mensen en een prettig overzicht in de winkel

Beste bergce,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Auke Visser 19-06-2020

Uitstekend geholpen door de gemotiveerde medewerkers van BCC. Kundig en vriendelijk. Kom graag terug voor een andere aankoop.

Beste Auke Visser,

Bedankt voor jouw review en graag tot ziens.

Harry 19-06-2020

Prettige webshop. Mijn bestelling de volgende dag netjes via DHL bezorgd. Ik had nog wat VVV bonnen en die kun je bij BCC heel gemakkelijk inwisselen tijdens het afreken proces. Als je aankoop duurder dan de waarde van je bonnen, betaal je het restaurant via bijvoorbeeld iDeal.

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Marianne 19-06-2020

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser werd ik uitstekend geholpen door medewerker Rob van BCC filiaal Buitenveldert. Zowel qua informatieverschaffing als initiatief, toen er een probleem met de levering ontstond, scoort deze medewerker erg hoog.
Bij aflevering bleek er helaas een deuk in het apparaat te zitten. Ook de installatie verliep niet vlekkeloos want toen de monteurs weg waren, bleek het apparaat niet goed te werken. Gelukkig kon er de volgende dag weer een monteur komen, die het probleem opgelost heeft, het bleek dat de eerste monteur vergeten was de waterkraan open te draaien! Met uitzondering van deze nogal stomme actie voor een monteur, was verder de aflevering conform afspraak, keurig op de aangegeven tijd.

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Buitenveldert.

Toprak 19-06-2020

Jarenlange klant bij BCC en een erg tevreden klant. Heel mijn familie is klant bij de BCC en doe aanbevelingen bij mijn vrienden en kennissen. De dienstverlening en service is top!

Beste Toprak,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Ruby 19-06-2020

Fijne service, proberen zo veel mogelijk voor je te doen. In mijn geval was de laptop net 2 dagen uit de korting terwijl ik voor dat bedrag aan het sparen was en toestemming had, na contact hebben ze me een tegemoetkoming aaangeboden. Nogmaals gewoon top winkel met top service.

Beste Ruby,

Bedankt voor jouw top review over onze services.

Jenifer 19-06-2020

Zeer snelle levering! Alleen jammer dat de factuur veel later binnen kwam, waardoor ik moest wachten met de actie van de leverancier van de bestelde blender.

Beste Jenifer,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Monique 19-06-2020

Altijd een goede manier om informatie over het product te geven, en komt de afspraken goed na, goede service en snelle levering!

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over onze service.

WvO 19-06-2020

Alles is perfect en snel geregeld tegen een concurrerende prijs. Alles wordt duidelijk begeleid per e-mail.

Beste WvO,

Olga Herben 19-06-2020

Per toeval heb ik voor deze shop gekozen en ik ben er ontzettend tevreden mee. Het bestellen ging zeer snel en de levering was meteen al de dag erna in de middag, heel fijn.

Beste Olga Herben,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen!

Ash 19-06-2020

Heel goed geholpen in de winkel en de bezorgers hebben ook netjes werk afgeleverd door de koelkast op de plek neer te zetten waar ik wilde. Al met al erg content met de geboden service

Beste Ash,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Simon 19-06-2020

Fijne communicatie tussen klant en leverancier. Je word netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Mijn product was de volgende dag na bestellen al in huis. Ze bellen netjes 10 minuten voor aankomst om te vertellen dat ze er bijna zijn. TOP

Beste Simon,

Bedankt voor jouw review over het bestel- en leveringsproces.

Chi 19-06-2020

Ik kon mijn speaker zonder enige moeite ruilen. Proces verliep soepel en vriendelijk

Beste Chi,

Bedankt voor jouw review over het ruilproces.

Ton W 19-06-2020

Prima advies gekregen en een goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Verkoper heeft alle moeite gedaan om het artikel dat ik op de site gezien had te vinden want het is geen alledaags artikel meer.

Beste Ton W,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

PCE 19-06-2020

Betrouwbare winkel, en snelle levering, mooie website ook, duidelijk plus wat er wel of niet in voorraad is.

Beste PCE,

Eline 19-06-2020

Ik vind de BCC in Beneden Leeuwen een keurig, nette, ruim opgezette, winkel. Het personeel is ontzettend vriendelijk en kundig.

Beste Eline,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden-Leeuwen.

Theo 19-06-2020

BCC Breda is voor mij een winkel met vriendelijke medewerkers die ook nog verstand van zaken hebben , vandaar dat ik hier veel van mijn elektrische apparaten koop.

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

mevr. Pennings 19-06-2020

Ik ben al bijna 40 jaar klant bij de BCC. Ik hecht veel waarde aan persoonlijk advies. De reden dat ik daar al zo lang kom is dat ik altijd goed en vriendelijk geholpen wordt. Garantie (een enkele keer) werd prima opgelost.

Beste mevr. Pennings,

Hartelijk bedankt voor de review en voor het vertrouwen in BCC dat er al bijna 40 jaar is!

Chris Schlaman 19-06-2020

Prima winkel in verleden al vaker bij BCC bestellingen geplaatst.Excellente keuzemogelijkheden met prima productbeschrijvingen die in de praktijk ook gemakkelijk uitvoerbaar zijn!
Nu een wasmachine aangeschaft en ondanks de coronacrisis alles perfect geregeld.Afspraken punctueel uitgevoerd en bovendien sympathieke bezorgers.Alles keurig aangesloten en afgevoerd.
Bij onverhoopt nieuwe aanschaf geen twijfelgeval!! BCC dat is evident!!
Dank voor de goede service!
Mvg xxxxx

Beste Chris Schlaman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, de bezorging en de geboden services. Graag tot een volgende keer!

Maaike 19-06-2020

Laptop gekocht voor online tentamens. Na 2 weken kapot door fabrieksfout en wacht ondertussen al 4 weken op de reparatie. Krijg natuurlijk geen nieuwe. Had net zo goed een refurbished kunnen kopen op deze manier. De service in de winkel was ook enorm slecht en totaal niet meedenkend.

Dan heb ik ook een dyson stofzuiger gekocht die al 7 weken op reparatie is en nog altijd niet terug. Hiervoor ook al meerdere keren naar de winkel geweest en ze weten zelf niet wat ze ermee moeten. Dit is ook niet de eerste keer voor reparatie.

Zodra je in de winkel staat met een probleem dan is ineens iedereen bezig en word je niet geholpen. En als je wel geholpen wordt dan helpen ze ondertussen andere klanten waardoor jij een paar uur kwijt bent omdat zij een fout hebben gemaakt. Verschrikkelijke winkel

Beste Maaike,

Bedankt voor jouw review.
Wat een vervelende situatie, dat kan niet de bedoeling zijn, excuus hiervoor.
Heb je de casenummers van de reparaties voor ons?

Jasmin Klipic 19-06-2020

I am new customer at BCC, and I am really happy since with BCC service, my order war really fast delivered, phone support was professional and friendly, and I was positive overall surprised.

Dear Jasmin Klipic,

Thank you for your review. We hope to see you again!

Kind regards,

Jurgen 19-06-2020

Prima, goedkope en snelle service en vriendelijke bezorging van de medewerkers van BCC.

Beste Jurgen,

Bedankt voor jouw review over onze service en bezorging.

Simone 19-06-2020

Komen altijd weer terug voor de prettige manier van geholpen worden. Wordt echt naar ons geluisterd, personeel heeft verstand van zaken.
Ook de website is prima! Overzichtelijk en duidelijk!

Beste Simone,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, onze medewerkers en onze website.

Yonina 19-06-2020

Wij kwamen voor een nieuwe tv, de medewerker heeft ons goed de verschillen uitgelegd & hield ook rekening met ons budget. De medewerker gaf ons hiermee een goed gevoel, waarna we tevreden met onze aankoop de winkel verlaten.

Beste Yonina,

Bedankt voor jouw review en veelplezier met de TV!

Jeroen 19-06-2020

Ik werd erg goed geholpen door een medewerker via WhatsApp omdat ik wat specifiek vragen en eisen had. Vandaag is de wasmachine geleverd en geplaats en alles werkt naar behoren. Erg tevreden!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is.

Liesbeth Blickman 19-06-2020

De afwasmachine die ik zocht vond ik in de webshop en na de bestelling en betaling werd het vanmorgen bezorgd en aan gesloten.
De oude is direkt meegenomen.
Ik kan niet anders zeggen prima service en doe de volgende aankoop bij jullie.

Beste Liesbeth Blickman,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de afwasmachine en graag tot de volgende keer!

Fam. Lock 19-06-2020

Fijne combinatie van online uitzoeken en service in de winkel in het dorp. Vaak zaken gekocht, altijd tevreden tot nu toe.

Beste Fam. Lock,

Bedankt voor jullie review.

Felix 19-06-2020

Geleverd op de juiste dag met een van tevoren aangegeven tijdslot van 2 uur. 10 minuten van te voren werd ik gebeld dat de koelkast er aan kwam, dus kon ik mooi beginnen met het opruimen van de koelkast. Vriendelijke en vlotte bezorger. Echt een aanrader als je witgoed wilt kopen!

Beste Felix,

Bedankt voor jouw review over onze bezorger.

Bas 19-06-2020

Toen ik geholpen wilde worden werd ik direct op een zeer enthousiaste manier te woord gestaan. Wilco heeft mij kundig geholpen en uit eindelijk dezelfde dag de aankoop gedaan. Hoop wederom veel plezier te hebben van de tv die ik in deze winkel gekocht heb.

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review over onze enthousiaste medewerker.

Judith 19-06-2020

Fijne overzichtelijke winkel.
Personeel is vriendelijk en betrokken en sociaal.
Prima zaak kom er zeker weer

Beste Judith,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

bjorn 19-06-2020

Goede concurerende prijs, prima aangesloten door de heren die het bezorgd hebben.

Beste bjorn,

Maurice 18-06-2020

Complete info m.b.t de specificaties en productbeschrijving. Snelle levering
Perfect

Beste Maurice,

Jacques 18-06-2020

BCC is voor ons al jaren een betrouwbare partij, die kwalitatieve goede producten levert. In de winkel wordt je vriendelijk te woord gestaan door deskundig personeel en precies volgens afspraak en planning is de aangekochte Miele- wasmachine bezorgd en geinstalleerd.

Beste Jacques,

Bedankt voor jouw review en het jarenlange vertrouwen. Veel plezier met de nieuwe wasmachine.

L.A.Bakkenes 18-06-2020

Makkelijke website, simpel te vinden wat je zoekt en makkelijk 9m te bestellen en te betalen. Tevens een hele snelle levering van het bestelde artikel. De volgende dag al 8n huis. Uitstekend !!!

Beste L.A.Bakkenes,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Vermeulen 18-06-2020

Ik ben erg goed en deskundig geholpen in de winkel, mijn wasmachine is ook fijn thuis gebracht en goed aangesloten door de monteurs, hebben ook nog even verteld hoe hij aan moest en zo, hebben hem ook nog even aangezet zodat hij al lekker kon draaien, vind het allemaal toppy deze winkel van BCC

Beste Vermeulen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de services.

JenniferKautz 18-06-2020

Gisteren weer keurig geholpen.... Het was echt niet de 1e keer en ik sta al paar jaar in het bestand. Ik had me al georiënteerd en had al eerder advies ingewonnen, maar was nog niet klaar voor besluit. Thuis nog even over nadenken en dieper erop ingelezen.... terug naar de BCC shop want printer was nu echt overleden en moest er nu 1 komen. Binnen een halfuur met printer èn laptop tevreden de deur weer uit. Bedankt.

Beste JenniferKautz,

Bedankt voor jouw review. Graag weer tot ziens!

William 18-06-2020

BCC Purmerend. Top geholpen door de heren! Had even snel een koffie automaat nodig en die werd gewoon uit het schap gehaald doordat het niet meer op voorraad was! Alles gedaan om me te helpen!

Beste William,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Purmerend.
Geniet van de koffie!

Theo van Brenk 18-06-2020

de service van aflevering is fantastisch.
keurige heren bij de aflevering.
alles netjes op de plaats gezet en kapotte wasdroger meegenomen.

Beste Theo van Brenk,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Ruud 18-06-2020

Aangenaam verrast! Naast de laagste prijs ook nog eens de beste service. Bestelling werd aanvankelijk bepaald op 3 weken maar werd 2 dagen! Inbouw koelkast werd ook nog eens kosteloos geïnstalleerd Kortom Top Ervaring!

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review. Wat goed dat we jou positief hebben kunnen verrassen!

Randy 18-06-2020

Heel makkelijk shoppen. Goede service. Snelle levering. Alles was in orde bij de levering!

Beste Randy,