Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rianne 20-06-2020

Op zoek naar een airco voor mijn appartement was het voor mij een logische stap dat ik naar BCC zou gaan. Ik kwam binnen en al op de roltrap naar boven vroeg een medewerker al wat ik zocht. Toen ik boven aankwam had de medewerker al iemand gevonden die mij zou helpen bij de keuze van een airco. Ze kon al mijn vragen beantwoorden en ik werd blij van de fantastische service. Dit was voor mij de eerste keer dat ik, na het overlijden van mijn man, iets zelf moest beslissen i.v.m. deze keuze en aankoop. Na betaling werd de airco in mijn auto gezet door een andere medewerker van BCC en ik ging met een voldaan en goed gevoel naar huis. Dat had ik toch maar mooi gefixt.

Beste Rianne,

Bedankt voor jouw review over de hulp bij aankoop van jouw nieuwe airco.
Alle 1e keren in zo'n verdrietige tijd, zijn lastig, maar alles komt goed! ;-)

A. Paardekooper 20-06-2020

Gebruiksvriendelijke site goede track en trace En snelle Levering. Prima ervaring

Beste A. Paardekooper,

Gerrit 20-06-2020

Goede service, mooi op tijd geleverd, nog iets eerder dan de afgesproken tijd, maar netjes gebeld dat ze kwamen, top van die mannen.

Beste Gerrit,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Eef Driessen 20-06-2020

We worden altijd prima geholpen
Het personeel is bovendien zeer vakkundig.

Beste Eef Driessen,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige medewerkers.

mattes 20-06-2020

Door eerdere aankopen waarbij ze beloftes over reserveringen van aanbiedingen na kwamen heb ik een goed gevoel bij BCC

Beste mattes,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

Patrick 20-06-2020

Prima service, vriendelijk en kennis van zaken. Een verademing vergeleken met mediamarkt

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over onze service en de deskundige hulp van onze medewerkers.

Frans 20-06-2020

Kregen een eerlijk antwoord dat hij ook niet alles van t onderwerp wist, maar hiervoor wel de tijd nam om t op te zoeken en ons van de informatie te voorzien.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze eerlijke adviezen.

PH 20-06-2020

Werd zeer goed geholpen, met goede uitleg. En heel vriendelijk tot aan de kassa toe.

Beste PH,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Dennis 20-06-2020

Super nette en snelle service. Mooie prijs kwaliteit verhouding. Enorm blij met mijn PS4 Pro the last of us limited edition!

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review en heel veel plezier met je aankoop.

Raja 20-06-2020

Mensen zijn vriendelijk, en word goed geholpen.
Blij met aankoop van beeldscherm.

Beste Raja,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Marco 20-06-2020

Personeel neemt de tijd om jou te helpen ook als je aangeeft dat je alleen komt kijken

Beste MArco,

Leen 20-06-2020

Laatste (demo) model meegenomen. Verkoper heeft uitstekend z'n best gedaan alles weer in de doos te stoppen. Plus nog een kortig o. Dat het een demomodel was. Helemaal top!

Beste Leen,

Kees de Boer 20-06-2020

Zeer goede afhandeling en de dag erna op het thuisadres afgeleverd,wat wil je nog meer?
Als er nog adviezen of vragen zijn word je keurig geholpen.

Beste Kees de Boer,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Mario 20-06-2020

Prima geholpen door een junior medewerker. Moet nog wel iets meer leren over de producten. Maar dat mag op zijn leeftijd.

Beste Mario,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Tessa 20-06-2020

In de winkel zijn we erg kundig geholpen met uitgebreide uitleg over de twee machines die we wilden. Alle tijd werd genomen en uiteindelijk twee mooie machines uitgezocht.
Prijzen waren goedkoper dan bij concurrenten.
Bezorging kon op korte termijn.
Inmiddels zijn de machines bezorgd. Vooraf kregen we een tijd aangegeven en ze waren mooi op tijd. Machines zijn erg netjes geïnstalleerd.
Er is uitgelegd hoe ze werken.

We hebben eerder besteld bij BCC en zou ze zeker aanraden.

Beste Tessa,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

alvan 20-06-2020

Ben bij de bcc amersfoort geweest -
en heb een heos set kunnen kopen , met woofer !!
Handschoentjes aan en de winkel in :: de aardige en geinformeerde
verkoper Anggello (mag naam noemen!)- heeft de bar laten horen waarna ik verkocht
was . Voor een zeer aantrekkelijke prijs ook nog --
De doos was te groot om mee te nemen -fiets- dus bar en woofer ingepakt , kabels erbij
en Anggello heeft helpen sjouwen !!
Als je iets nodig hebt : bij de bcc hebben ze veel - ook veel kwaliteit .
Online kan natuurlijk ook !

Beste alvan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort en de hulp van onze medewerker Anggello.

Stofzuiger 20-06-2020

De heer Calvin heeft me uitstekend, kundig en geduldig van informatie voorzien. Ook liep hij mee naar de auto omdat ik het grote pak niet kon dragen. Dat was ook mooie service!

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

ICL 20-06-2020

BCC.....een fantastisch bedrijf, Personeel met goede kennis van zaken goed advies en ook niet onbelangrijk....meedenken en vriendelijk en je de tijd geven om een beslissing te nemen....de aankoop ging over 2 wasmachines en 2 wasdrogers....en ook niet onbelangrijk de levering was perfect super blij mee.....TOP.....

Beste ICL,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met deaankopen.

Arend 20-06-2020

Vertrowd adres kocht in den haag al bij bakker cash en carry prijs altijd gunstig en snelle levering
Kortom ouderwets al

Beste Arend,

Ferdinand 20-06-2020

Zeer slechte,klant-onvriendelijke behandeling gehad. Reageren nooit op klachten!

Beste Ferdinand,

Dit klinkt niet zoals het hoort, excuus.
Kun je jouw telefoonnummer mailen naar reviews@bcc.nl, we komen graag met je in contact.

Tineke Kers 20-06-2020

Fijn personeel, klantvriendelijk, eerlijk, goede parkeerruimte. Kortom een prima winkel!!

Beste Tineke Kers,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

M. Kanters 20-06-2020

Hallo Allemaal
Ik wil even mijn mening geven over de winkel BCC Venray
Ik heb er al een aantal artikelen gekocht en ben er altijd zeer correct behandeld
Ook de adviezen zijn altijd even goed en zeer duidelijk
De winkelmedewerkers zijn ook altijd zeer vriendeljk en behulpzaam

Beste M. Kanters,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Venray.

Rogier 20-06-2020

Richie heeft uitstekende service verleend. Goede adviezen gegeven en prima meegedacht met mijn wensen. Kom zeker terug!

Beste Rogier,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Robkempers 20-06-2020

Ik koop al jaren en krijg altijd de juiste behandelingen denken met de klant mee geven goede service blijf hun altijd trouw zolang ik deze service krijg

Beste Robkempers,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

Ronald 20-06-2020

Deskundig personeel en duidelijke uitleg hoe ik het office pakket thuis kon instaleren. Meteen ook opties gegeven als het niet gaat. Nu heb ik met die opties het toch voor elkaar gekregen. Bedankt voor het aandragen van mogelijkheden.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp en adviezen.

Marianne 20-06-2020

In de winkel BCC Eindhoven Ekkersrijt ben ik heel prettig geholpen en er werd echt met mij meegedacht bij de aanschaf van mijn touchscreen laptop. Ik was zelfs voordeliger uit dan de laptop die ik in gedachten had. Helaas zat er een pixel op het scherm. Ik ging terug naar de winkel en er werd meteen geregeld dat ik een andere laptop opgestuurd kreeg. Na een paar weken deed mijn wifi ontvangst het niet goed en ging weer terug naar de winkel met mijn laptop. Daar bleek dat er iets in het programma aangepast moest worden. Ze hebben dit voor mij gedaan en meteen duidelijk uitgelegd, zodat ik het ook weet te vinden. Weer prima geholpen en daarom heb ik er net een koelkast gekocht. Vriendelijke bediening, hele kundige mensen en goede prijzen. Wat wil je nog meer tegenwoordig?

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Eindhoven en de services.

Theo 20-06-2020

prima zaak, goede uitleg en deskundige verkoper, geeft ook de verschillen aan tusseen de printers.

Beste Theo,

Patrick s 20-06-2020

Na een tegenvallende ervaring met bcc ben ik nu tevreden met de afhandeling
Woensdagmiddag wasmachine besteld via BBC online s avonds al bericht gekregen dat de bezorgers de andere morgen tussen 10.30/12.30 bij ons zouden zijn!
Krijg ik s middags om 14.15 telefoon dat de wasmachine niet leverbaar is dus hij niet in de auto zit
Vond dit heel raar en zacht gezegd vervelend
Ben die zelfde dag nog naar bcc in barendrecht gegaan en mijn verhaal vertelt (beetje boos)
Ben fantastisch geholpen door een mevrouw
Die kon ook niet meer voor ons doen dan een andere duurdere wasmachine te bestellen
BCC kon maandag pas leveren maar door een paar telefoontjes kon hij gelukkig zaterdag nog geleverd worden dus ipv van donderdag werd het nu zaterdag
Hij staat inmiddels en ben tevreden over de levering en netten chauffeurs
P Stam

Beste Patrick s,

Bedankt voor jouw review. Wat enorm balen dat de levering in eerste instantie niet goed is gegaan. Gelukkig hebben we het redelijk snel en vooral naar tevredenheid kunnen oplossen.

Christine 20-06-2020

Ik heb al vaker bij bcc huishoudelijke apparaten gekocht, ook online, is altijd goed bevallen.
Vaak kies ik voor n beschadigd object vanwege de leuke korting, deukje of zo vind ik prima.
Uitleg op de site is prima, ook de zoekfunctie👍
Levertijd kon ik zelf aangeven welke dag, de avond voor de leveringsdag kreeg ik bericht in welk tijdsslot.
De leveringsdag kreeg ik ongeveer 10 minuten voor de levering het telefoontje dat ze er aan kwamen.
Mijn oude apparaat namen ze mee en mijn nieuwe werd netjes afgeleverd met een korte mondelinge instructie over de aansluittijd. 👍

Beste Christine,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Els 20-06-2020

Had snel een nieuwe telefoon nodig, vond hier een heel voordelige, prima kwaliteit en supersnel geleverd. Binnen 16 uur na bestelling had ik de telefoon in huis.

Beste Els,

Arnold koning 20-06-2020

Goed en professioneel geholpen door een vriendelijke meneer. We kwamen voor een epileer apparaat en deze meneer had veel productkennis en wist waar hij het over had.

Top geholpen door deze man en deze keuze was
mede daardoor snel gemaakt.

Beste Arnold koning,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerker.

Lisanne 20-06-2020

Fijne service, fijne bezorg service en plaatsing van wasmachine. Alles naar boven getilt en oude weer naar beneden.

Beste Lisanne,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Michael 20-06-2020

Op woensdag online besteld en 2 dagen later hadden we de wasmachine aangesloten en al in huis. Proces van aankoop tot levering prima verlopen. Over de status en voortgang wordt je via SMS en mail geïnformeerd. Al met al dik tevreden.

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over het bestel- en leveringsproces.

Henk 20-06-2020

Je wordt redelijk goed geholpen maar echt irritant is dat bcc je altijd weer een energiecheck wil aansmeren. Hoezo? Kwam ik daar voor? Wees blij met het feit dat een klant wat aanschaft.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Marenthe 20-06-2020

Top service! Goede informatie over het product gekregen en super snelle levering! Hier kan ‘de concurrent’ nog wat van leren!

Beste Marenthe,

Bedankt voor jouw review over onze topservice.

Nic 20-06-2020

Makkelijk toegankelijke website met relevante informatie. Goede garantie voorwaarden en dat voor scherpe prijzen
Snelle levering waarbij je goed wordt geïnformeerd.

Beste Nic,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Ydobonmai 20-06-2020

Zeer snelle en accurate levering. Productinformatie en reviews waren zeer nuttig bij het helpen tot het maken van een keuze.

Beste Ydobonmai,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Henk 20-06-2020

De verwachtingen van BCC werden ruim waargemaakt. Hier is de klant nog koning. Service staat bij BCC hoog in het vaandel. Vriendelijk personeel en de afspraken worden nagekomen.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review. We zijn blij te lezen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan en ze misschien wel hebben overtroffen!

Corrie winkels de Waal 20-06-2020

Je krijgt gelijk bericht als je iets hebt besteld
Daarna krijg je bericht wanneer je het thuis komt
En ook tussen die en die tijd.
En ja het word ik de goede tijd thuis gebracht.
Ben er heel tevreden over

Beste Corrie winkels de Waal,

Bedankt voor jouw review over de communicatie m.b.t. de levering.

Gabbleduck 20-06-2020

Ik ben altijd netjes en vlot geholpen in deze winkel. Deskundig advies ondanks mijn ondermaatse computer kennis. Ik ga naar huis met wat ik wilde, niet meer en niet minder. Mijns inziens redelijke prijzen.

Beste Gabbleduck,

Bedankt voor jouw review over de hulp in de winkel.

joke graveland 20-06-2020

Prima geholpen bij het zoeken naar een koelkast. Goede uitleg en advies.
De bezorging was ook goed. Er werd keurig gebeld dat het wat later werd met het bezorgen.
Ook het plaatsen is keurig gedaan.

Beste joke graveland,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop en levering.

Piet 20-06-2020

De reparatie van mijn printer is zeer vakkundig opgepakt. Tevens is op een klantvriendelijke manier uitleg gegeven bij de aankoop van een koffiemachine.

Beste Piet,

Osewoudt 20-06-2020

Bcc Zeist. Heel plezierig en kundig geholpen door medewerker X. Alle vragen werden zeer correct en deskundig beantwoord. Artikel niet op voorraad maar de volgende dag al geleverd.

Beste Osewoudt,

Bedankt voor jouw review ovr ons filiaal in Zeist.

Koen Dekker 19-06-2020

De aanschaf van een artikel bij BCC geeft meer zekerheid op service dan bij een internet winkel of andere mogelijkheid is mijn persoonlijke mening. En dat kwam nu uit. Een aanschaf van een USB stick verliep slecht af bij het gebruik hiervan. Bij terugkomst in de winkel werd de klacht perfect afgehandeld. De bestanden werden keurig overgezet op een nieuwe USB stick. Complimenten voor de verkoop adviseur.

Beste Koen Dekker,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Tolstra 19-06-2020

Super geholpen lkkr spontaan personeel. Niet van dat saaie. Bcc europaweg apeldoorn

Beste Tolstra,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

martien vd sanden 19-06-2020

prima levering koelkast
oude koelkast meegenomen
van tevoren een sms hoe laat ze komen
prima

Beste martien vd sanden,

Quality Manager 19-06-2020

We hebben een nieuwe wasmachine gekocht. We hadden eerst uitgebreid onderzoek gedaan om te kijken welke machine we wilden hebben. Aangezien BCC een heleboel verschillende merken heeft is het gemakkelijk om te kiezen voor welke je wilt gaan. We hebben daarna bij BCC gekeken hoe ze eruit zien. We hebben daarop onze machine gekocht de LG F4G5TN3W. We hebben het apparaat woensdag 17-06-20 gekocht en is begin van de middag 19-06-20 al geleverd en geplaatst. BCC stuurt van tevoren een email met de geschatte aankomsttijd. Die klopt redelijk met de werkelijke tijd. Mij was ook nog een sms-je beloofd een half uur van tevoren maar dat is kennelijk niet meer gelukt. Voor de rest chapeau BCC.

Beste Quality Manager,

Bedankt voor jouw review en veelplezier met de nieuwe wasmachine

Jannie van den elzen-mulder 19-06-2020

Omdat mijn wasmachine ging lekken en veel lawaai begon te maken,belde ik naar b.c.c. om ernaar te laten kijkeni.v.b. met mijn garantie.Daar werd de klacht keurig doorgegeven aan de monteur waar ik een afspraak mee kon maken op de tijd die mij goed uitkwam,Toen de monteur mijn wasmachine had nagekeken was zijn conclusie dat hij na 4 jaar gebruik niet meer gemaakt kon worden,en i.v.b. met mijn 5 jaar aanvullende garantie hem kon omruilen voor een nieuwe wasmachine.Dat was in no time geregeld door een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper bij de b.c.c. Dus met mijn nieuwe wasmachine en weer nieuwe aanvullende garantie een zeer blije trouwe vaste klant.

Beste Jannie van den elzen-mulder,

Bedankt voor jouw review over onze garantieservice.

J.P Groenewegen 19-06-2020

‘Ben wederom weer heel goed en deskundig geholpen
Verkoper M hadden we voor de eerste keer en hij heeft ons prima geholpen

Beste J.p Groenewegen,

pieter h, 19-06-2020

duidelijke productpresentatie met bijbehorende voorraad, dus keuze was snel gemaakt

Beste pieterh.,