Westkappelaar 03-02-2021

Ik was bij de bestelling vergeten op te geven dat BCC mijn oude vriezer meeneeemt. Via een e-mail kreeg ik na de bezorging een bericht hierover. De bezorgers waren attenter. Zonder dragen nnmen ze de oude vriezer mee.

Beste Westkappelaar,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Fam. de Rooij 03-02-2021

Bestelling op de webwinkel van BCC. Informatie van BCC per e- mail was snel en duidelijk.
Bezorging incl. droger naar 2e etage was keurig netjes. Vakkundig en beleefd personeel.

Beste Fam. de Rooij,

Bedankt voor jullie review over de service van onze vriendelijke en deskundige bezorgers.

Irene 03-02-2021

Was makkelijk via chat om een tv aan te schaffen, met installatie. Snelle levering en keurig geïnstalleerd.

Beste Irene,

Bedankt voor jouw review over onze installatie service.

Erik 03-02-2021

Duidelijke website !
Snelle service gisteren besteld en vandaag in huis
Helemaal top

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Esther 03-02-2021

Onze mixer begaf het op zondag en dus moest er snel een nieuwe komen. Bij BCC kon deze op dinsdag al geleverd worden en er was een ruime keuze.
De prijs / kwaliteit-verhouding was ook goed.

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Sjoeke Romkes 03-02-2021

Koop meestal bij BCC. Ben meer dan tevreden, ook onder deze omstandigheden. Geweldig geholpen.

Beste Sjoeke Romkes,

Bart Christiaan 03-02-2021

De webshop is misschien niet de mooiste, maar ik kom al jaren graag bij BCC voor al mijn electronica. Zo heb ik de Harmon & Kardon Citation Multibeam 700 soundbar + Subwoofer via BCC gekocht, en vandaag heb ik de Google Nest WiFi Router + Uitbreidingspunt mogen ontvangen. De webshop is redelijk overzichtelijk met veel verschillende keuzes van betaal en leverings opties. Voor de Corona pandemie liep ik graag binnen bij BCC, en nu met alle lockdowns is het nog steeds mijn electronica winkel van keus, al gaat alles nu via de webshop.

Beste Bart Christiaan,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen. We helpen je graag weer online en hopelijk ook weer snel in 1 van onze filialen!

Danielle 03-02-2021

Heel duidelijke beschrijvingen op de pagina. Erg vriendelijke bezorgers. En supersnel geleverd! Zeer tevreden!

Beste Danielle,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering door onze vriendelijke bezorgers.

Jurgen Oerlemans 03-02-2021

Ik heb al meer spullen gehaald bij BCC; vriezer, vaatwasser, inbouwkoffiezetapparaat, wasmachine... De voornaamste reden dat ik bij BCC shop is de produktkennis bj het personeel; waar moet je op letten bij aanschaf van een . . .
Dit keer heb ik een inbouwoven gekocht. Het advies, in Corona tijd, verliep eerst via de on-line chat, en daarna via de telefoon naar een medewerker in 'mijn' wnkel (Breda). Prima advies gehad. Laten inbouwen, was binnen 15 minuten klaar. Zeer tevreden

Beste Jurgen Oerlemans,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkers.

Ron 03-02-2021

Goede aanbieding en telefonisch toelichting omtrent de verschillende televisies

Beste Ron,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Tieny D. 03-02-2021

Fijne winkel om iets te bestellen en af tehalen. De af tehalen spullen zijn erg netjes verpakt en bijzonder snel af tehalen. GA ZO DOOR!!!!!!!

Beste Tieny D.,

J van der Linden 03-02-2021

Mooie nette overzichtelijke site.
Super service. Samsung soundbar besteld, binnen 2 dagen geleverd. Met de betaling en levering geen enkel probleem. Werkt geweldig.
Daar kunnen andere websires nog wat van leren.
BCC heeft goed gewerkt. TOP !
👍

Beste J van der Linden,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website. Veel plezier met de soundbar!

Jolanda van der Doelen 03-02-2021

Ik koop al mijn spullen als het even kan bij BCC.
Nog nooit een slechte ervaring gehad. Ook in de fysieke winkel altijd degelijke uitleg gehad. Er staan mensen die weten waar ze het over hebben. Ze zijn aardig. Ze denken met je mee. En als ze iets niet weten gaan ze geen lariekoek verkondigen. Ze halen er dan gewoon een andere collega bij die het wel weet.
Ook bezorging aan huis altijd prima geregeld. Heel fijn dat je 10 minuten van tevoren gebeld word dat ze er aan komen.
Als je goed behandeld word en de spullen in orde zijn en je hebt de laagste prijsgarantie. Dan ga ik niet naar een ander. Waarom zou ik? Never change a winning team. Ik ben al 35 jaren trouwe klant!

Beste Jolanda van der Doelen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers. Wat leuk dat je al 35 jaar een van onze vast klanten bent! Graag weer tot ziens!

Daan 03-02-2021

Hele snelle bezorging en ik werd erg goed geïnformeerd op de website. Was snel uit over mijn aankoop.

Beste Daan,

Andre 03-02-2021

Duidelijk, snel, helder en goede prijs. Gewoon niks mis mee. Vorige bestelling bij een concurrent gedaan en dat ging helemaal mis. Dik tevreden

Beste Andre,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en snelle service.

Pet Scheffer 03-02-2021

perfect geholpen, geduldig, duidelijk en snel, alle afspraken zijn nagekomen, top geregeld.
Vriendelijk en ook de de mensen die kwamen brengen heel vriendelijk .

Beste Pet Scheffer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

M. Korteweg 03-02-2021

Zeer makkelijk een nieuwe droger besteld, snelle levertijd. Netjes een mail de avond van te voren en 10 minuten voor levering een belletje! Nette beleefde bezorgers.Er zijn nog maar weinig bedrijven die zo stipt hun afspraken nakomen. Ook zeer blij met de prijs/kwaliteitverhouding. Oude apparaat gelijk mee retour genomen, ideaal.

Beste M. Korteweg,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de service van onze beleefde bezorgers.

Sharon 03-02-2021

Topservice van BCC!! Na een kapotte wasmachine met extra garantie te hebben aangemeld voor reparatie en een slechte service van Bauknecht reparatie dienst (staat los van BCC) kwam de BCC met de oplossing om het aankoopbedrag terug te geven ten goede van een nieuwe wasmachine. Het is net geleverd en ik kan alleen maar met lof schrijven over hoe vriendelijk ik geholpen ben. Zowel door de klantenservice, garantie service en de bezorgers! Top!!

Beste Sharon,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

goed sevice 03-02-2021

snel geleverd en goede kwaliteit zou zeker bij bekende deze website aanbevelen

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Sophia 03-02-2021

Ik heb voor BCC gekozen omdat het een snelle service heeft en de laptop die ik zocht was bij jullie het goedkoopst. Zelfs met de coronatijd kwam het de volgende dag in huis was er echt blij mee.

Beste Sophia,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier van de nieuwe laptop

S van Hal 03-02-2021

Hele fijne en snelle service. Beide heren houden zich heel goed aan alle regels en lopen je fijn door alle zaken heen. Hebben goed uitleg gegeven over alle opties die ik nodig had.

Beste S van Hal,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Nali Lawrence 02-02-2021

Top notch service. Ik ben zeer tevreden. Ik had mijn bestelling binnen een werkdag thuis.

Beste Nali Lawrence,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Maja 02-02-2021

Printer besteld. Bestellingsproces ging heel soepel en vlot. Ik had het de volgende dag al in huis. Ik hoefde niet uren te wachten, ik werd op de hoogte gehouden van wanneer de bezorger kwam. Al met al heel plezierig.

Beste Maja,

Ger Mosman 02-02-2021

Ik koop al 40 jaar apparaten bij BCC. Dit is omdat er meestal mensen werken die weten waar ze over praten en je de verschillen tussen de verschillende apparaten duidelijk uitleggen.
Ik heb een gisteren een Haier koelvries combinatie gekocht.
Hij is voor mij geplaatst en met een extra verzekering van 80 euro is hij , ook voor kleine schade verzekerd voor de komende 5 jaar.
De bezorgers waar zelfs een uur te vroeg en brachten de kast binnen en hebben hem opde juiste plaats gezet. Om 21.30 heb ik de stroom aangezet, omdat ik daar 6 uur mee moest wachten.

Beste Ger Mosman,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige service. Wat leuk dat je al zo lang tot onze vaste klantenkring hoort! Veel plezier met de aankoop!

Sab 02-02-2021

Overzichtelijk site met genoeg informatie.
Snelle bezorging en netjes de droger naar boven getild en geïnstalleerd.

Beste Sab,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorgers.

Polien 02-02-2021

Handige website! BCC was de enige winkel die het product nog wel op voorraad had en deze zit ook nog in de buurt. Doordat men een waarschuwing geplaatst had dat het erg druk was, hield ik er rekening mee dat er een langere levertijd op het product zat. Dus dat was erg handig! .

Beste Polien,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

Jennifer 02-02-2021

Het is een dag levertijd top!! Alleen een minpunt de bezorging de tijd is 3x veranderd dat was niet fijn . Ik heb gekregen wat ik bestelt had.alles werkt.voor de rest niet echt iets op te merken

Beste Jennifer,

Bedankt voor jouw review en feedback.

André 02-02-2021

Prima shop. Veel artikelen met een scherpe prijs.
Je kan naar de winkel voor garantie zaken volgens mij.

USP het kunnen besteden van een VVV cadeaucard.

Beste André,

Astrid 02-02-2021

Makkelijk met bestellen,snelle service. product van bij andere webshops uitverkocht vanwege de goede recensie denk ik.En bcc had de stofzuiger nog wel.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop. Veel plezier met de aankoop!

Anton 02-02-2021

Kom hier altijd voor mijn aparatuur
Goede service en duidelijke uitleg werking aparatuur
Nette medewerkers die altijd bereid zijn vragen te beantwoorden

Beste Anton,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Henk S. 02-02-2021

Heb vaker aankopen bij BCC gedaan en ben uitermate tevreden over de geleverde producten en de vlotte manier van verwerken. Gisteravond 22.00 uur besteld , vanmiddag 13.30 uur in huis.

Beste Henk S.,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankopen!

Bernadette 02-02-2021

Super snelle reactie
Komen de belofte na.
Gisteren besteld vandaag staat het klaar toppie

Beste Bernadette,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Jos 02-02-2021

Gewoon prima service, ook telefonisch netjes en goed te woord gestaan.
Alleen jammer dat DHL het oude apparaat niet mee retour heeft genomen en dit terwijl dit duidelijk op de bestelling van BCC staat.
Na tel met BCC had men bevestigd dat DHL dit wel vaker vergeet en dat ze nu moeten terug komen om alsnog het oude apparaat af te voeren.

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over onze service. DHL moet inderdaad het oude apparaat meenemen. Is er inmiddels een nieuwe ophaalopdracht ingepland? Zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven?

jglorie 03-02-2021

Hallo Team BCC,

Er is nog geen nieuwe ophaalopdracht ingepland of aan mij doorgegeven. Het order nummer is 202101-00451394418
Bedankt alvast voor het regelen!
Mvrgr,
Jos

Frank 02-02-2021

In Corona tijd toch snel en eenvoudig een TV besteld. En een uur later opgehaald in de Wall winkel in Utrecht. Dit wil je eigenlijk!

Beste Frank,

Paul 02-02-2021

Prima, was al van plan om earbuds aan te schaffen. Prijs/kwaliteit prima in orde. Ze zijn ook nog magnetisch, waardoor ze niet uit de lader vallen. En miniscuul LED licht in iedere earbud, zodat je ze zelfs 's nachts nog kunt indoen. Snelle levering. In twee dagen binnen...

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Stan 02-02-2021

vriendelijk, behulpzaam, ze zijn erg duidelijk over hoe de klant alles kan verwachten. als ik bcc met 1 woord moet omschrijven is het transparant, de klant weet wat hij aan de bcc heeft

Beste Stan,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en duidelijke communicatie. Veel plezier met de aankoop!

Pieter 02-02-2021

Ik koop al jaren naar volle tevredenheid bij BCC. Nu een Nespresso machine online gekocht. De volgende dag reeds geleverd. Degelijk verpakt.

Beste Pieter,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie! ☕

Angélique 02-02-2021

Snelle correcte service, ook als je contact zoekt met filiaal Middelburg word je netjes te woord gestaan en krijg je prima advies prima goede service Kortom zeer tevreden.

Beste Angélique,

Bedankt voor jouw review over de service in ons filiaal in Middelburg.

Roos 02-02-2021

De levering was super snel, dat was heel erg prettig! Daarnaast kreeg ik ook direct een mail van BCC met de factuur met daarbij aangegeven dat het belangrijk is om die goed te bewaren omdat dit ook je garantiebewijs is. BCC heeft altijd hele goede service en vriendelijk personeel om te adviseren. Ik zou zelf altijd hier kopen, ookal zou hetzelfde product ergens in de aanbieding zijn.

Beste Roos,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

vrouw uit Eindhoven 02-02-2021

heel vriendelijk en toch ook ter zake kundig en snel geholpen. Zeker een aanrader, ik ben blij dat er nog een winkel is met mensen die je helpen.

Beste vrouw uit Eindhoven,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en kundige service van onze medewerkers.

Wm zwolle 02-02-2021

Altijd goed en nooit trammelant en snelle levering als we wat halen doen we dat daar super winkel

Beste Wm zwolle,

Jo 02-02-2021

BCC is een TOP webwinkel. Onlangs 2 bestellingen geplaatst en bij beide bestellingen een snelle en correcte afhandeling. De bezorging was ook precies op tijd! BCC Is zeker een aanrader!!!

Angela Andkhoie-Ahmadie 02-02-2021

Super snel levering, vriendelijke bezorgers, deskundige adviseur aan de telefoon...Kortom ben ik zeer tevreden met BCC en wil bedanken!

Beste Angela Andkhoie-Ahmadie,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

wilfred 02-02-2021

Duidelijke website. En snelle levering. Er werd mij door de winkel ook aangeboden om hem daar op te halen.

Beste wilfred,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service van onze winkel.

Louw 02-02-2021

Vandaag een bestelling geplaatst en deze kon ik meteen ophalen bij de vestiging. Het was in eerste instantie niet duidelijk of ik bij de ingang terecht kon, maar de deur werd snel geopend toen ze mij zagen aankomen.

Bij de vestiging werd ik netjes geinformeerd en ook kon ik mijn DHL pakketjes gewoon afgeven.

Beste Louw,

wim 02-02-2021

Vandaag AEG kookplaat geleverd gekregen. Gebruik gemaakt van de inmeetservice (kosteloos in mindering gebracht op de aankoopprijs) om zeker te zijn van levering van de juiste plaat. Tevens gebruik gemaakt van de inbouw die voor 65 euro tiptop verzorgt is. Door de Corona bestelling telefonisch af kunnen handelen met een deskundige medewerker. Keurige meldingen van het tijdstip van bezorging/installatie. Kortom hulde het bestaat nog een super service! Dank BCC

Beste wim,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige installateurs.

E.Behrens 02-02-2021

Miele wasmachine keurig vanaf bestellen tm levering. Komen na wat ze beloven.Wat een verschil met de Mediamarkt tegenwoordig hele slechte ervaringen dit jaar mee gehad. Klasse hoor BCC!

Beste E.Behrens,

Michael 02-02-2021

Goede service ondanks Corona kwamen ze mijn bestelde artikel netjes thuis brengen.
En alles binnen een uur.
Goede service ga zo door

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Kim 02-02-2021

Super snelle levering, gister besteld vandaag in huis.
En enorm behulpzaam.
Kreeg zelf mijn oude gasslang er niet vanaf en hier hebben zij bij geholpen!

Geen schade bij levering en tot aan in de keuken geleverd.
Erg blij met het nieuwe fornuis.

Beste Kim,

Miranda 02-02-2021

Duidelijke website, snelle levering. Het product was duidelijk beschreven met voor- en nadelen. Eigenlijk alle informatie was beschikbaar waardoor ik een goede keuze kon maken.
Officiële reactie van BCC 02-02-2021

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.