Erik 29-06-2020

Fijne website met ruim voldoende keuze, daarbij zijn de prijzen ook oke en bovenal een supersnelle levering ook in Corona tijd Klasse!!!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Marc Gottmer 29-06-2020

De keuze is erg groot waardoor het kiezen best moeilijk kan zijn, daarom was de behulpzaamheid van onze verkoper (Renz) erg gewaardeerd. Hij heeft ons op de juiste producten kunnen aanwijzen en zijn kennis van wat er in de winkel staat heeft ervoor gezorgd dat wij tevreden de winkel hebben kunnen verlaten.

Beste Marc Gottmer,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en hulpvaardige medewerker.

Rianne 29-06-2020

Prima webshop, eerlijke prijzen. Snelle levering (de volgende dag) en vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Beste Rianne,

Jan van Walwijk 29-06-2020

Online 'n Lenovo laptop besteld, ging allemaal razend snel. Afgerekend via iDeal en kreeg keurig van BCC 'n orderbevestiging. En nog een uur later van DHL de bevestiging dat het pakket in goede orde was ontvangen. Volgende dag kon ik volgen hoe laat het zou binnen komen, en ruim binnen die tijd ontving ik het pakket. En binnen 'n uur kreeg ik de nota toegestuurd ivm de garantie. Keurige service van BCC ik ben daar inmiddels wel trouwe fan en dit was niet mijn eerste bestelling bij hun Chapeau.

Beste Jan van Walwijk,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Aart 29-06-2020

Over het algemeen tevreden over de winkel; was niet druk, maar vorig jaar bestelde ik ook een
wasmachine, kreeg toen betere voorlichting over de machine.
Aflevering viel een beetje tegen, wel vriendelijk, had betaald voor het aansluiten, bij de oude machine paste de afvoeraansluiting, maar voor de nieuwe moest een stukje van de bestaande afvoer ingekort worden, ik kreeg te horen, dat ik dat zelf even moest doen, minpuntje dus.
Ook het meenemen van de oude machine kon niet omdat de afleveringsauto niet genoeg plaats had, ik moest maar bellen met klantenservice , deze regelde de ophaling 2 dagen later.
Het zou netjes zijn, als ik de aansluitkosten retour krijg, omdat alleen de waterslang aangesloten werd en de stekker in het stopcontact, was nog geen 2 minuten werk. waarvan akte!!!!
Na deze verbeteringen zou ik deze winkel aanbevelen! betreft: orderno: 202006-001064081.

Beste Aart,

Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de levering. We zullen contact met je opnemen, we komen hier graag meer over te weten.

Angel special 29-06-2020

Goeie service hulpvaardige. Bereid om te zoeken naar passende oplossing. Vriendelijk personeel en teamleider

Beste Angel special,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Caro 29-06-2020

Ik ben naar BCC Buitenveldert gegaan voor een gezichtssauna. Deze hadden ze niet op voorraad in de winkel dus ik heb ik hem besteld in de winkel en zou naar mijn adres gestuurd worden. Hij zou door DHL 2 dagen later geleverd worden. Thuisgekomen bedacht ik dat ik hem liever ergens zou willen ophalen, omdat ik niet veel thuis ben. Op de website van DHL kon ik dat inderdaad veranderen en heb heb hem naar Easy Landry in de Maasstraat kunnen omzetten. De volgende dag kon ik hem ophalen....Maar wat schertst mijn verbazing daar aangekomen? Al een paar maanden nemen die GEEN pakketten meer aan van DHL! Pakket was weer naar sorteercentrum gestuurd. Ik gebeld met BCC klantenservice. Ik zou gebeld worden door DHL zeiden ze! 2 dagen gewacht en had er toen tabak van. Ben naar BCC gegaan en wilde mijn geld terug. In eerste instantie kon dat niet, omdat het pakket nog "ergens" aan het zwerven was....Maar uiteindelijk is dat met veel moeite toch gelukt. Begrijp dat deze 'fout' niet bij BCC ligt, maar zij gaan wel in zee met DHL, dus.....

Beste Caro,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie met DHL, excuses voor het ongemak. We zouden hier graag meer over weten. Kun je een mail sturen naar reviews@bcc.nl met jouw telefoonnummer en kun je aangeven wanneer we jou het beste kunnen bereiken?

Ktm 29-06-2020

Zeer goed geholpen in de winkel en ben met een zeer mooie tv daardoor de winkel uit gelopen ! TOPPERS.
Zoals altijd helpen ze de klanten goed en geven ze vaak goed advies wat vaak nodig is om beetje net product naar eigen smaak te kopen

Beste Ktm,

Jarno 29-06-2020

Het is een goed en betrouwbaar shop. Als je iets zoekt dan krijg je wat je wilt en niet dingen van anderen categorieën. Het betalen gaat snel en makkelijk. Ondanks het corona was het nogsteeds de dag erna (zelfs op zondag). Het was goed aangeleverd en niks van kapot

Beste Jarno,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Nagelkerke 29-06-2020

Goed en duidelijk overzicht in de winkel. Vriendelijk personeel. Ook nadat het besteld moest worden zeer methodisch en binnen 3 dagen geleverd. Uitstekende werkwijze.

Beste Nagelkerke,

Jacques 28-06-2020

Vanwege het artikel was ik aangewezen op deze winkel en de verleende service was uitstekend

Beste jacques,

Moras 28-06-2020

24-12-2019 Een Black & Decker Stofzuiger gekocht, deze stopte er na een half jaar opeens mee. Langs de winkel gegaan (zonder bon en doos), de bon werd even opgezocht in het systeem, ik kreeg een nieuwe stofzuiger mee en met een 10tje bijbetaling had ik geen 2 (ondertussen 1,5) maar 5 jaar garantie op die nieuwe met ingang van die datum.

Geen moeilijk gedoe, stuk is stuk, gelijk een nieuwe mee en nog extra garantie ook voor bijna niks. Dat had ik niet verwacht, helemaal top geregeld. Ben eigenlijk wel blij dat ie stuk gegaan is. Haha

Beste Moras,

Bedankt voor jouw review over onze service. Wat leuk dat we je daarmee positief hebben kunnen verrassen.

Mira 28-06-2020

Ik ben op een bijzondere, prettige en meedenkende manier geholpen. De service die ik daarna kreeg om een bestelling op tijd binnen te hebben, was ongekend. De verkoper heeft zich persoonlijk ingezet om te zorgen dat mijn pakketje, ook na sluitingstijd, nog op tijd bij mij in huis was. Heel veel waardering!

Josvdorst 28-06-2020

Wij gingen kijken voor laptop voor gewoon gebruik
Zijn super geholpen door verkoper die ons begrijpend uit leggen welke beter was voor ons en waarom

Beste Josvdorst,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke adviezen.

BaPo 28-06-2020

Groot, overzichtelijk assortiment met deskundig en vriendelijk personeel op elke afdeling

matthijs 28-06-2020

duurde even voor iemand naar ons toekwam (duidelijk om ons heen aan het kijken zoekend naar iemand) maar zodra er iemand was ging alles snel en goed.

Beste matthijs,

Bedankt voor jouw review en feedback.

P. Jurgens 28-06-2020

Na een minder fijne ervaring bij BCC Roosendaal toch nog een keer binnenlopen voor de aanschaf van wat huishoudelijke apparatuur. Geholpen door een zeer vriendelijke jongeman waarvoor geen moeite teveel was om de vragen te beantwoorden en ons te bedienen met advies over het koffiezetapparaat, de waterkoker, de aircooler en de printer. ONdanks dat niet alles leverbaar was zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Beste P. Jurgens,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal. Veel plezier met de aankopen!

alvan 28-06-2020

Ben bij de bcc amersfoort geweest .
en heb een philips sonicare flosser gekocht !
De vriendelijke verkoper heeft de werking uitgelegd : de philips was de
juiste keuze . -thuis even proberen en inderdaad werd de plak echt snel
minder !
Fijn apparaat : dank je wel ....- is de enige juiste keuze (zeer ergonomisch ..)

Beste alvan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Bcc fan 28-06-2020

Ik ben al vaak goed geholpen door de Bcc winkel in Beverwijk. Personeel heel behulpzaam, advies op maat, ze denken echt met je mee. Retourservice goed op orde. Ik kom er graag!

Beste Bcc fan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Daantje 28-06-2020

Prima shop en handig dat je achteraf kunt betalen. Ik ben tot nu toe heel tevreden over de door mij bestelde artikelen

Beste Daantje,

Ingrid van der Vorst 28-06-2020

Ik ga graag naar BCC Zaandam. Sommige medewerkers werken er al jaren en voor mij geeft dat een vertrouwd gevoel. Daarbij hebben ze door hun ervaring ook vaak kennis van zaken. En volgens mij zijn ze niet duurder dan een andere elektronica zaak. En het persoonlijke advies bij aankopen van bepaalde elektronica vind ik zelf erg prettig!!

Beste Ingrid van der Vorst,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam en de service.

J. Dijksman 28-06-2020

Op zoek naar een airco, bij bcc, Veenendaal.
Na deskundige adviezen, kwamen we uit bij een portable fan.

Beste J. Dijksman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

Jeffrey 28-06-2020

Naar BCC gegaan voor een JBL, wist nog niet welke. Top geholpen met allerlei verschillende modellen. Personeel gaat niet voor het duurste, maar voor wat beste aansluit bij je wensen! Waarom dan een 9. Er moet altijd ruimte zijn voor verbetering al is het maar om te blijven streven naar perfectie! 😉

Beste Jeffrey,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Niels 28-06-2020

Ik koop sinds jaren mijn elektronica bij BBC en vandaag heb ik weer mogen ervaren waarom. Een superservice! De medewerker die mij hielp, deed net dat stapje extra en dacht mee.

Qua service wordt er totaal niet moeilijk gedaan. Ik deed beroep op mijn garantie voor een fitbit ionic. Deze was kapot. Vervolgens mocht ik een nieuw horloge uitzoeken ter waarde van de aanschafprijs. Fantastisch! Super tevreden!

Ik blijf trouwe klant van BBC en ga nergens anders mijn elektronica kopen. Topwinkel.

Beste Niels,

C.Bakker-Jansen 28-06-2020

Ik ben gisteren, zaterdag 27 juni, in de winkel geweest aan de Konijnenburgweg in Bergen op Zoom .
Heb enkele aankopen gedaan en ben heel goed geholpen door de medewerkster Danielle.
Ze gaf heel goed uitleg en advies welke apparaten ik het best kon aanschaffen.
Ze hebben zelfs voor mij in de winkel een ventilator in elkaar gezet.( ben 81 jaar en alleen wonende)
Heel vriendelijk personeel.

Beste C.Bakker-Jansen,

Bedankt voor de review over ons filiaal in Bergen op Zoom en medewerkster Danielle.

Johen 28-06-2020

We zijn direct en correct geholpen door een medewerker die goede uitleg gaf.

Beste Johen,

Jen 28-06-2020

Artikel was in winkel niet voorradig, verkoper bestelde hem on Line en ik kon 2 dgn later mijn nieuwe Dyson V8 animal steelstofzuiger ophalen. Vooraf keurig eerst nog uitleg over gebruik gekregen. Was top dit. En wat een goede keus van ons qua winkel en qua stofzuiger!

Beste Jen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service. Veel plezier met de Dyson!

Willem 28-06-2020

BCC is voor mij een betrouwbare winkel en met personeel dat je altijd wil helpen. De goede service richting klant is voor mij de motivatie, waarom ik bepaalde aankopen in principe altijd bij BCC koop.

Beste Willem,

Alice Buijnink 28-06-2020

Overzichtelijk en ruim opgezet, altijd prettig, maar nu in de tijd van Corona nog meer van belang.
Personeel kwam kundig over met uitleg over de laptops, waardoor ik een goede keus heb kunnen maken.

Beste Alice Buijnink,

Bedankt voor jouw review over onze winkel

Marie 28-06-2020

Vlotte en vriendelijke bediening, overzichtelijke winkel, product was makkelijk te vinden.

Beste Marie,

Peter en Truus 28-06-2020

Wij kopen reeds jaren in deze winkel i.v.m. de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel en de zeer correcte leveringen !!

Beste Peter en Truus,

Bedankt voor jullie review over onze winkel.

Lien 28-06-2020

Snelle levering. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Echt een super bedrijf.

Beste Lien,

gekochte TV 28-06-2020

De gekochte TV ( KDL-40WE660) voldoet voor 100% aan onze wensen. De levering was erg snel en het product werd schadevrij en met alles erbij geleverd.

Beste,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de TV!

Jeroen 28-06-2020

Ik zocht een winkel, en met name een alternatief voor de Mediamarkt, waar je een normale prijs betaalt en goed geholpen wordt zonder het idee te hebben dat je het volgende 'slachtoffer' wordt van een commercieel ingestelde medewerker. Ik had een wasmachine nodig en ik vreesde alweer de nodige aansmeerpraatjes te moeten aanhoren. Dit bleek ongegrond: Jordi is een verkoper die de balans bewaard tussen klant en zaak; eerlijk en informatief, best gezellig zelfs. Hij hoorde me even aan en raadde een wasmachine aan die voldeed aan wat ik zocht. En een paar dagen later werd de machine afgeleverd en aangesloten. Heel simpel. Meer heeft een klant zich niet te wensen.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over het klantgerichte advies van onze medewerker.

Jennie 28-06-2020

Medewerkers met kennis van zaken en eerlijk advies. Fijne winkel, en echt de laagste prijs garantie. Ergens anders toch goedkoper, dan passen ze t bedrag aan.

Beste Jennie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Franco 28-06-2020

Veel verschillende producten gekocht bij BCC Apeldoorn.
Wordt altijd goed en netjes geholpen.
Medewerker zijn deskundig en vriendelijk.
Gratis parkeren voor de deur is ook een pluspunt.

Beste Franco,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Saskia 28-06-2020

De medewerkster was super vriendelijk en had kennis van zaken, en heeft mij dus goed kunnen helpen!

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.

Bennie 28-06-2020

Alleen ervaring met het bestelproces, product is keurig bezorgd binnen de verwachte tijd. Website werkt prettig.

Beste Bennie,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

yvonne 28-06-2020

zeer vriendelijk personeel goede servcice ook bij problemen zeer efficientente oplossingen een echte aanrader

Beste yvonne,

Kim 27-06-2020

De service is uitstekend bij BCC. Het personeel is zeer klantvriendelijk, reageert snel zowel telefonisch als via de mail en in de winkel. Hierin onderscheidt BCC zich, van de rest. Fijne winkel, die klantgerichtheid en service hoog in het vaandel heeft staan. Ga zo door!

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Fam. Aktas 27-06-2020

Het personeel van BCC Middelburg is altijd heel vriendelijk/ behulpzaam en meedenkend.
Service is ook prima duidelijke antwoorden op vragen.

Beste Fam. Aktas,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Middelburg.

John 27-06-2020

De zaak is bijna als enige goed bereikbaar in het centrum. Bovendien heeft ze een breed assortiment. Ook deze keer was de ervaring positief. De verkoopster was zeer attend en hielp bij het maken van een goede keuze. Ze probeerde niet te sturen, maar ging goed in op onze vragen. Uiteindelijk zijn we als tevreden klanten en geslaagd met ons gewenste product vertrokken. Het product werd binnen 2 dagen afgeleverd door vriendelijke bezorgers.

Beste John,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.

JM 27-06-2020

Via internet opgezocht!De winkel was makkelijk te bereiken.Het personeel heeft verstand van zaken en helpen je goed ,zodat je weet wat je koopt. Zoals we gewend zijn van BCC was de verkoper erg vriendelijk en behulpzaam met het product bij de kassa te brengen en konden wij met de lift terug naar beneden .Fijne winkel.

Beste JM,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Rik 27-06-2020

Soms wil je een product in de hand houden, omdoen, bekijken of vergelijken. In dit geval een smartwatch. Door de verkoper , zeer terecht, op andere gedachten gebracht. Ik was blij met goed advies.....hulde.

Beste Rik,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze verkoopmedewerker.

Mathijs 27-06-2020

de televisie was al sinds de levering kapot.
Wij waren eigenwijs (&zijn lui) en dachten dat het aan het snoertje lag.
Donderdagochtend heb ik BCC gebeld; de aardige telefoniste overtuigde mij ervan de televisie naar de BCC-winkel te brengen; dat heb ik meteen gedaan. In de winkel zag de monteur meteen dat de televisie hopeloos kapot was. Vrijdagochtend had ik een gloednieuwe televisie. Wij zijn blij; vooral met de herhalingen van het Nederlands elftal

Beste Mathijs,

Bedankt voor jouw review en geniet van oranje in herhaling op de nieuwe TV.

J. Spruijt 27-06-2020

Een prettige winkel waar ik snel en goed op weg geholpen werd voor de aankoop die ik gedaan heb. Ik zal zeker daar weer terug komen.

Beste J. Spruijt,

GERARD 27-06-2020

GEWELDIGE MOOIE TELEFOON VOOR WEINIG.SNEL GELEVERD VOOR EEN SUPER PRIJS..SNEL GELEVERD BINNEN 1 DAG.ZE DOEN WAT ZE ZEGGEN BIJ BCC.

Beste GERARD,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de telefoon.

Ronan 27-06-2020

Heel scherpe prijzen , klantvriendelijk, en goede service ,plus snelle levering. Meer moet dat niet zijn.

Beste Ronan,

Bedankt voor jouw review over onze service en snelle levering.

felt 27-06-2020

goede service en uitleg, over de apparatuur jammer dat door de corona er veel niet is, maar dat is overal en ligt niet aan de winkel

Beste felt,

Ron 27-06-2020

Levering prima in orde, alleen geen instructie om de vriezer even te laten rusten, en in de winkel zeer druk ondanks toch snel geholpen door een beginnende goede verkoper, maar een vriezer uit de week folder was niet aanwezig voor te vergelijken dus toch voor de Liebherr gegaan omdat die 3 sterren stroom verbruik heeft !

Beste Ron,