Willem 28-06-2020

BCC is voor mij een betrouwbare winkel en met personeel dat je altijd wil helpen. De goede service richting klant is voor mij de motivatie, waarom ik bepaalde aankopen in principe altijd bij BCC koop.

Beste Willem,

Alice Buijnink 28-06-2020

Overzichtelijk en ruim opgezet, altijd prettig, maar nu in de tijd van Corona nog meer van belang.
Personeel kwam kundig over met uitleg over de laptops, waardoor ik een goede keus heb kunnen maken.

Beste Alice Buijnink,

Bedankt voor jouw review over onze winkel

Marie 28-06-2020

Vlotte en vriendelijke bediening, overzichtelijke winkel, product was makkelijk te vinden.

Beste Marie,

Peter en Truus 28-06-2020

Wij kopen reeds jaren in deze winkel i.v.m. de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel en de zeer correcte leveringen !!

Beste Peter en Truus,

Bedankt voor jullie review over onze winkel.

Lien 28-06-2020

Snelle levering. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Echt een super bedrijf.

Beste Lien,

gekochte TV 28-06-2020

De gekochte TV ( KDL-40WE660) voldoet voor 100% aan onze wensen. De levering was erg snel en het product werd schadevrij en met alles erbij geleverd.

Beste,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de TV!

Jeroen 28-06-2020

Ik zocht een winkel, en met name een alternatief voor de Mediamarkt, waar je een normale prijs betaalt en goed geholpen wordt zonder het idee te hebben dat je het volgende 'slachtoffer' wordt van een commercieel ingestelde medewerker. Ik had een wasmachine nodig en ik vreesde alweer de nodige aansmeerpraatjes te moeten aanhoren. Dit bleek ongegrond: Jordi is een verkoper die de balans bewaard tussen klant en zaak; eerlijk en informatief, best gezellig zelfs. Hij hoorde me even aan en raadde een wasmachine aan die voldeed aan wat ik zocht. En een paar dagen later werd de machine afgeleverd en aangesloten. Heel simpel. Meer heeft een klant zich niet te wensen.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over het klantgerichte advies van onze medewerker.

Jennie 28-06-2020

Medewerkers met kennis van zaken en eerlijk advies. Fijne winkel, en echt de laagste prijs garantie. Ergens anders toch goedkoper, dan passen ze t bedrag aan.

Beste Jennie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Franco 28-06-2020

Veel verschillende producten gekocht bij BCC Apeldoorn.
Wordt altijd goed en netjes geholpen.
Medewerker zijn deskundig en vriendelijk.
Gratis parkeren voor de deur is ook een pluspunt.

Beste Franco,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Saskia 28-06-2020

De medewerkster was super vriendelijk en had kennis van zaken, en heeft mij dus goed kunnen helpen!

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster.

Bennie 28-06-2020

Alleen ervaring met het bestelproces, product is keurig bezorgd binnen de verwachte tijd. Website werkt prettig.

Beste Bennie,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

yvonne 28-06-2020

zeer vriendelijk personeel goede servcice ook bij problemen zeer efficientente oplossingen een echte aanrader

Beste yvonne,

Kim 27-06-2020

De service is uitstekend bij BCC. Het personeel is zeer klantvriendelijk, reageert snel zowel telefonisch als via de mail en in de winkel. Hierin onderscheidt BCC zich, van de rest. Fijne winkel, die klantgerichtheid en service hoog in het vaandel heeft staan. Ga zo door!

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Fam. Aktas 27-06-2020

Het personeel van BCC Middelburg is altijd heel vriendelijk/ behulpzaam en meedenkend.
Service is ook prima duidelijke antwoorden op vragen.

Beste Fam. Aktas,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Middelburg.

John 27-06-2020

De zaak is bijna als enige goed bereikbaar in het centrum. Bovendien heeft ze een breed assortiment. Ook deze keer was de ervaring positief. De verkoopster was zeer attend en hielp bij het maken van een goede keuze. Ze probeerde niet te sturen, maar ging goed in op onze vragen. Uiteindelijk zijn we als tevreden klanten en geslaagd met ons gewenste product vertrokken. Het product werd binnen 2 dagen afgeleverd door vriendelijke bezorgers.

Beste John,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.

JM 27-06-2020

Via internet opgezocht!De winkel was makkelijk te bereiken.Het personeel heeft verstand van zaken en helpen je goed ,zodat je weet wat je koopt. Zoals we gewend zijn van BCC was de verkoper erg vriendelijk en behulpzaam met het product bij de kassa te brengen en konden wij met de lift terug naar beneden .Fijne winkel.

Beste JM,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Rik 27-06-2020

Soms wil je een product in de hand houden, omdoen, bekijken of vergelijken. In dit geval een smartwatch. Door de verkoper , zeer terecht, op andere gedachten gebracht. Ik was blij met goed advies.....hulde.

Beste Rik,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze verkoopmedewerker.

Mathijs 27-06-2020

de televisie was al sinds de levering kapot.
Wij waren eigenwijs (&zijn lui) en dachten dat het aan het snoertje lag.
Donderdagochtend heb ik BCC gebeld; de aardige telefoniste overtuigde mij ervan de televisie naar de BCC-winkel te brengen; dat heb ik meteen gedaan. In de winkel zag de monteur meteen dat de televisie hopeloos kapot was. Vrijdagochtend had ik een gloednieuwe televisie. Wij zijn blij; vooral met de herhalingen van het Nederlands elftal

Beste Mathijs,

Bedankt voor jouw review en geniet van oranje in herhaling op de nieuwe TV.

J. Spruijt 27-06-2020

Een prettige winkel waar ik snel en goed op weg geholpen werd voor de aankoop die ik gedaan heb. Ik zal zeker daar weer terug komen.

Beste J. Spruijt,

GERARD 27-06-2020

GEWELDIGE MOOIE TELEFOON VOOR WEINIG.SNEL GELEVERD VOOR EEN SUPER PRIJS..SNEL GELEVERD BINNEN 1 DAG.ZE DOEN WAT ZE ZEGGEN BIJ BCC.

Beste GERARD,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de telefoon.

Ronan 27-06-2020

Heel scherpe prijzen , klantvriendelijk, en goede service ,plus snelle levering. Meer moet dat niet zijn.

Beste Ronan,

Bedankt voor jouw review over onze service en snelle levering.

felt 27-06-2020

goede service en uitleg, over de apparatuur jammer dat door de corona er veel niet is, maar dat is overal en ligt niet aan de winkel

Beste felt,

Ron 27-06-2020

Levering prima in orde, alleen geen instructie om de vriezer even te laten rusten, en in de winkel zeer druk ondanks toch snel geholpen door een beginnende goede verkoper, maar een vriezer uit de week folder was niet aanwezig voor te vergelijken dus toch voor de Liebherr gegaan omdat die 3 sterren stroom verbruik heeft !

Beste Ron,

Joop Pleiter 27-06-2020

Het was druk in de winkel, maar iedereen bleef vrolijk en vriendelijk. De dame die ons uiteindelijk hielp, was ook goed op de hoogte van wat het product dat wij wilden te bieden had. Verder prima geholpen. Kom zeker nog eens terug en zal BCC Den Helder zeker aanraden

Beste Joop Pleiter,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

A. Vissers 27-06-2020

zeer fijne winkel, overzichtelijk, goed personeel met verstand van zaken, wel meer gekocht dan de bedoeling was maar dit werd dan ook juist toegelicht, zeer te vreden :)

Beste A. Vissers,

Ilse van Opdorp 27-06-2020

Erg vriendelijke maar ook deskundige medewerkers. Wij zijn erg goed ingelicht over de voor en nadelen van verschillende apparatuur. Goed meedenken met de wensen van de klant, werkelijk geen moeite was te veel. Stefan, bedankt

Beste Ilse van Opdorp,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Jolanda Paantjens 27-06-2020

Een mooie winkel met een ruim aanbod van artikelen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel met goede kennis van het aanbod in de winkel.
Waarom naar een andere winkel gaan als je het bij BCCC kunt vinden.
Ik raad deze winkel zeker aan bij andere mensen

Beste Jolanda Paantjens,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Henk 27-06-2020

Prima winkel, vriendelijk personeel en goed geholpen, is bij de rode concurrent wel eens anders!

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.

Mika3 27-06-2020

Klantvriendelijke en behulpzame medewerkers.
Goed geadviseerd over de aanschaf van mijn product.

Beste Mika3,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

simon 27-06-2020

goede webshop winkel duidelijk en redelijk snelle levering ben zeer tevreden over het gekocht

Beste simon,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Rens Sieperda 27-06-2020

Prima geholpen , goede info, prettige winkel met een groot assortiment en een vlotte bediening

Beste Rens Sieperda,

Rini 27-06-2020

Prima geholpen en deskundig advies van verkoper. Ook een eerdere ervaring enkele maanden geleden heeft mij doen besluiten om opnieuw een aankoop bij BCC te verrichten.

Beste Rini,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Magda 27-06-2020

BCC Helmond is een fijne nette en overzichtelijke winkel.
T personeel ( de oudere) weten waar ze het over hebben.Nemen alle tijd voor je en leggen alles goed uit.Ook alleen voor informatie te vragen en nog niet kopen staan ze voor je klaar.
Kortom om ....wij zijn super tevreden over BCC Helmond

Beste Magda,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

Natalie 27-06-2020

Ik had gekozen voor bcc omdat ik wist dat ze bezorgen tot en met de vierde etage. Tijdens het bestellen kon je dit aangeven en dat had ik netjes gedaan. Ik woon op de eerste verdieping.
Mijn fornuis is vanmiddag bezorgd, netjes binnen het tijdvak van twee uur. Maar de bezorgers wisten niets van de eerste etage. Ik vond ze niet bepaald klantvriendelijk, maar toch heb ik het fornuis er wel staan nu. Dat is weer een groot pluspunt.
Heb het fornuis nog niet kunnen testen. Maar het ziet er goed uit, ik ben heel benieuwd. Het was goed en veilig ingepakt. Enige minpuntje is dat er plekken op het fornuis zitten van het blauwe plakband.

Beste Natalie,

Bedankt voor jouw review en feedback over de bezorging.

Jos 27-06-2020

Ik werd professioneel te woord gestaan en al mijn vragen werden beantwoord. Het personeel heeft alle tijd voor je en je verlaat de winkel met een zeer tevreden gevoel. Ik zou jullie ZEKER aanbevelen

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Aerts 27-06-2020

BCC heeft een goede, vlotte service en houdt zich perfect aan de afspraken.
Een volgende aankoop is zeker weer bij BCC!

Beste Aerts,

Bedankt voor jouw review en graag tot een volgende keer.

Naninck 27-06-2020

De omschrijving in de folder van BCC was wat aan de korte kant, maar op de site kon ik gelukkig uitgebreidere informatie vinden over het apparaat, en dat stelde mij zeer tevreden. Vandaar dat ik de laptop besteld heb en binnen een dag had ik hem in huis. Ik had hem ook in de winkel kunnen ophalen (volgens de voorraadinformatie), maar dat kwam mij niet zo goed uit. Thuis laten afleveren was dus veel gemakkelijker en duurde nauwelijks langer voorikover het apparaat kon beschikken. Prima service dus.

Beste Naninck,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Sandra van Duijn 27-06-2020

Echt superrrrrrr👍🏼
De laatste tijd als ik wat op een website bestelde stond er volgende dag in huis nou niet dus, MAAR BCC heeft zich aan de beloofde volgende dag in huis gehouden ech superrrrr

Beste Sandra van Duijn,

Bedankt voor jouw review over onze snelle levering.

Hans 27-06-2020

Ventilator besteld.
Overduidelijk was deze ventilator al eens retour gekomen. Er was geen enkele bescherming (piepschuim) aanwezig in de doos. Er zat alleen een afgescheurd kartonnetje met daarop "BOX". De ventilator rammelde al toen ik hem aanpakte.
Tegen beter weten in heb ik het ding in elkaar gezet. Bij het draaien maakt de ventilator een krakend geluid. Hier baal ik enorm van.
Ik bestel online wegens handicaps. "Even" een retour sturen en bij DHL afleveren is niet makkelijk voor ons. Ik ben zwaar teleurgesteld in BCC.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review. Kun je het ordernummer in een reactie op deze review doorgeven? Excuses voor het ongemak.

Hans 29-06-2020

Hallo Team BCC,
Ordernummer is 202006-004595610
Op mijn klacht aan BCC heb ik het volgende van BCC ontvangen:
"Bedankt voor uw bericht.
Wat ontzettend vervelend dat de laptop niet goed is.
Retourproducten horen niet in de verkoop van nieuwe apparaten te komen.
Ik begrijp heel goed dat het voor u vervelend is om deze te retourneren via een dhl-punt. Normaal mag deze ook naar een BCC gebracht worden maar ik begrijp dat dit voor u geen optie is.
Ik hoop dat er een dhl punt bij u in de buurt is zodat u deze naar BCC kunt retourneren."
nb. Het gaat zeker niet op een laptop!

Christel 27-06-2020

Alles was prima in orde, gisteren besteld en vandaag al in huis. Geweldig. Erg klantvriendelijk allemaal, dus voor mij geen ander meer. Dus: supersnelle bezorging, keurige verpakking en ook nog eens een sticker voor retourzending indien gewenst. Erg
Prettig als je zelf geen printer hebt.

Beste Christel,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Jean 27-06-2020

Erg klantvriendelijk. Werden geholpen door verkoper Lex en hij dringt je niets op. Hij geeft zelfs advies om over een product op internet naar reviews te zoeken zodat je zelf kunt lezen of een product goed is. BCC past haar prijzen aan naar de laagste prijs in de omgeving. Wij hebben nog even rondgekeken, maar zijn toch naar Lex terug gegaan en zijn door hem zeer goed en vrolijk geholpen.

Beste Jean,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker Lex.

Danny 27-06-2020

Altijd hele goede service, aardige mensen met goede kennis die je goed kunnen helpen. Heel netjes met garantie en geen gedoe. Topzaak!!!

Beste Danny,

Wouter.G 27-06-2020

Altijd snelle service en klantvriendelijkheid altijd kan ik met vragen terecht.

Beste Wouter.G,

roy 27-06-2020

goede uitleg en vriendelijk.
DE verkoopster nam ook de tijd ervoor,dat geeft al en goed gevoel.
Heb ook het product gekocht waarvoor ik ging.
Raad ook andere om bij BCC te shoppen.

Beste roy,

Bedankt voor jouw review over de hulp en service in de winkel.

Nico 27-06-2020

Aardige jongen die ons heeft geholpen.
2 computers vastgelopen op de afrekenbon
Duurde allemaal wat langer.

Beste Nico,

Ben 27-06-2020

Goed geholpen en vriendelijk personeel.
Uitleg en instructie was duidelijk.

Beste Ben,

willthom 27-06-2020

Via mijn dochter, die vrij regelmatig in de BCC winkelt en daar ook deze Duux Globe ventilator aangeschaft heeft, ben ook ik bij BCC terechtgekomen. En ik moet zeggen dat dit een heel goede keus is geweest. Via de website had ik in eerste instantie een verkeerde kleur besteld, maar na telefonisch contact werd dit probleemloos opgelost. De daarop volgende dag werd de bestelling afgeleverd. Het enige minpunt was, als je het een minpunt kan noemen, dat i.p.v. de door mij bestelde 2 ventilatoren er 3 geleverd werden. Maar ook dit werd na telefonisch contact probleemloos opgelost. Met andere woorden, niets dan lof voor de goede en vriendelijke behandeling die ik heb ondervonden bij BCC. Ik kan deze winkel dan ook zeker aan anderen aanbevelen.

Beste willthom,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Bezorging airco 27-06-2020

Onze bestelling. een airco werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd, De bezorger was vriendelijk.

Beste,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling van de airco.

teus van wettum 27-06-2020

vriendelijke meneer die een goed gericht en duidelijk advies gaf over de aankoop van een huistelefoon. niet de duurste willen verkopen maar voor mij het meest bruikbare toestel.

Beste teus van wettum,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

PietHuis 27-06-2020

Goede informatie en vriendelijke afhandeling. Ruime opstelling van producten waardoor je niet te veel last heeft van rondkijkende klanten. Personeel komt zeer deskundig over bij een artikel waar mijn interesse naar uit gaat. Maatregelen die zijn genomen i.v.m. corona virus zijn heel zorgvuldig uitgevoerd.

Beste PietHuis,