Steven 24-06-2020

Fijne website en een goede prijs. Veel keuze (ik kocht een externe HD) en goede foto's info bij de producten. De bestelling kwam de volgende dag en wat net verpakt. Top zo!

Beste Steven,

Dassem 24-06-2020

Snelle service. Bereid om even naar het magazijn te lopen of de voorradinfo op het scherm klopte.

Beste Dassem,

Meest betrouwbare winkel. 24-06-2020

BCC staat voor goede kwaliteit en de laagste prijs garantie.
Ik koop altijd bij BCC..ze zijn betrouwbaar..deskundig....denken met je mee en geven goede adviezen.
De klant is echt Koning.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Ab 24-06-2020

Goed advies en dito service.
Artikel was op voorraad en kon meteen worden meegenomen.

Beste Ab,

Wilma van den Bogaart 24-06-2020

Na eerdere positieve ervaringen met BCC was het voor mij meteen duidrlijk dat ik ivm verhuizing de nodige artkelen bij BCC zou kopwn En idd ook deze ervaring was super De verkoper nam de tijd om mij te helpen met de aanschaf van oa koelkast en kookplaat Ik kreeg de uitleg die ik nodig had en er werd niets opgedrongen

Beste Wilma van den Bogaart,

Bedankt voor jouw review over der hulpvaardigheid van onze medewerker.

FvdL 24-06-2020

Kwam voor de aankoop van een ventilator. Geholpen door een zeer vriendelijke en behulpzame dame. Erg fijne ervaring! Verder een mooie winkel (Sliedrecht), schoon en netjes.

Beste FvdL,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

Anneke 24-06-2020

Ik heb mijn aankoop in een fysieke winkel gedaan, de afhandeling verliep via de webshop! Alles naar wens en zeer vlot

Beste Anneke,

Fenny 24-06-2020

Altijd erg prettige ervaringen bij de BCC. Zeer vriendelijk personeel, rustige sfeervolle winkel, kon mijn bon op naam laten zetten zodat ze als ik hem kwijtraak hem zo terug kunnen vinden in het systeem, ze hadden precies wat ik zocht en ik was met 5 minuten klaar. Helemaal top.

Beste Fenny,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service.

Karen 24-06-2020

Capabele medewerker, gaf ons eerlijk advies over de tv waar we naar kijken en adviseerde ons in eerste instantie om zelfs naar hun concurrent te gaan.

Beste Karen,

desiree 24-06-2020

word altijd top geholpen verkopers weten wat ze verkopen zijn goed op de hoogte!
een aantal x geholpen door dezelfde medewerker Ronald. hij neemt echt zijn tijd om samen met jou het juiste product te kiezen.

Beste desiree,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkers.

S. Bollaart 24-06-2020

Zeer vriendelijk en correct geholpen, namen alle tijd om je vragen te beantwoorden, nog nooit eerder iets gekocht bij deze winkel maar volgende keer zeker weer

Beste S. Bollaart,

S. Bollaart 24-06-2020

Zeer vriendelijk en correct geholpen en ook deskundig, Ze namen alle tijd die nodig was om je vragen te beantwoorden

Beste S. Bollaart,

Vera 24-06-2020

Met een hittegolf gaan airco's natuurlijk hard en was thuisbezorgen via BCC niet meer mogelijk (uitverkocht). Gelukkig had de verkoper ook nog een koerierdienst achter de hand, voor als het apparaat toch niet op de fiets past en kon het laatste exemplaar uit eigen magazijn toch geleverd worden. Kijk, dat is meedenken met de klant.

Beste Vera,

Ellie Derks 24-06-2020

Ruime keus, goed opgeleid en deskundig personeel. Iedere vraag van ons werd duidelijk en zonder moeite beantwoord.

Beste Ellie Derks,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Tom Langen 24-06-2020

Vandaag een nieuwe telefoon gekocht. Uitstekend geholpen door de medewerker. Een pluim!
Nam ruim de tijd, was geduldig om te helpen, gaf uitstekende voorlichting over de mogelijkheden en uitleg over de toestellen. Hielp me ook goed op weg bij het overzetten van informatie.
Zou graag willen dat je overal zo behandeld wordt. Een pluim voor deze medewerker.

Beste Tom Langen,

Bedankt voor jouw review over en de pluim voor onze medewerker.

Marieke de Wit 24-06-2020

Bij het zoeken naar een ventilator ben ik heel netjes geholpen. Vriendelijk personeel.
Zelf zit ik in een rolstoel en de toegangelijkheid is prima. Hebben me geholpen met de lift.
De bezorging ging ook heel netjes, 2 keer mailtje ontvangen.
Nu 3 weken later zelfde type Dyson gezien in andere folder met 100, 00 verschil.
Ben terug naar BCC gegaan (ik had gedacht iets retour of voucher) maar verschil zonder meer terug ontvangen. Compliment 🤔BCC❤️🙋‍♀️

Beste Marieke de Wit,

Bedankt voor jouw review over onze services en geniet van de verkoeling van de ventilator.

André 24-06-2020

Ze hebben alles gedaan om ons bestelde apparaat op tijd te leveren. Zelfs een cooler uit een andere vestiging opgehaald.

Beste André,

e de groot 24-06-2020

snel geholpen,niet moeilijk doen over aansluiten vanwege trap.
Perfect!Ik beveeldit aan boven andere winkels.

Beste e de groot,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze winkel.

Annelies Bos 24-06-2020

In de winkel altijd heel prettig geholpen door medewerkers. Ivm Corona via we winkel besteld, goede afhandeling en bezorging product.

Beste Annelies Bos,

Dick Bogers 24-06-2020

Wederom bij BCC Ekkersrijt geweest. Dit maal voor de aankoop van een tv. Zoals gewoonlijk uitstekend te woord gestaan en prima geholpen met een deskundig advies.

Beste Dick Bogers,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Eindhoven.

Jeanne 24-06-2020

Sander heeft ons goed geadviseerd over een ventilator voor in de huiskamer. Hij heeft hem zelfs helemaal in elkaar gezet. Dat was heel prettig. De DUUX ventilator is ook echt een aanrader. Maakt nauwelijks geluid en is heel handig te bedienen via de afstandsbediening en/of via de APP.

Beste Jeanne,

Bedankt voor jouw review over de hulp van Sander. geniet van de verkoeling door DUUX.

Belinda 24-06-2020

Ik ben heel erg tevreden over BCC! Ik had elders al wekenlang een bestelling staan van hetzelfde artikel maar deze werd (zonder rede) maar steeds niet geleverd.. Ik ben opnieuw gaan zoeken naar het artikel en kwam direct bij BCC uit, meteen besteld en wat denk je; de volgende dag al in huis! Betere service kun je je niet bedenken! Thanks BCC voor de snelle en correcte service!

Beste Belinda,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

Tjalling 24-06-2020

Behoorlijk druk onderlaatst , desondanks prima geholpen door de verkoper die de tijd ruim nam met prima advies.
En dit terwijl ik een relatief kleine aankoop deed namelijk een soundbar van een kleine 300 euro. Al jaren klant bij BCC en nog steeds tevreden.

Beste Tjalling,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles al jaren naar tevredenheid verloopt.

Veerle 24-06-2020

Vakkundige uitleg gekregen over de verschillende opties en alles geduldig gecontroleerd of het qua afmetingen voor ons echt ging passen. Heel tevreden.

Beste Veerle,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige hulp.

RaymondD 24-06-2020

Ik kom al jaren bij BCC en de laatste 8 jaar in dit filiaal. Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en nemen de tijd voor je als klant. Ik kom er graag.

Beste RaymondD,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Graag tot ziens weer!

Davide Siggia 24-06-2020

The shop is very nice but above all the guy who helped me out was very nice and expert about multiple items. For sure a very friendly shop

Dear Davide Siggia,

Thank you for your review about our store and employee.

Kind regards,

Thea 24-06-2020

Een heerlijke site en alles is super makkelijk te vinden heel veel keuze's ,en het fijne is dat je iets op je favorieten kan plaatsen en de tijd kan nemen om verder te zoeken ,en het bestellen via de site gaat super.De volgende dag al geleverd door twee super aardige bezorgers .En ja ik beveel BCC zeker aan bij vrienden en familie.

Beste Thea,

Mariska 24-06-2020

Wij hebben een vaatwasser daar gekocht en er werd in de winkel goed vergeleken! Bij bezorging krijg je avond van te voren een tijdsbalk gestuurd waarop je ze kan verwachten en op de dag zelf een kwartier van te voren een belletje dat ze onderweg zijn. Super geregeld. Bezorgers ook heel vriendelijk. Als we weer iets nodig hebben gaan we zeker terug

Beste Mariska,

Bedankt voor jouw review over de bezorging. Veel plezier met de vaatwasser en tot de volgende keer!

bart 24-06-2020

Wij halen in de familie al sinds ik een jaar of 10 was zo ver ik kan herinneren nu (25 )jaar altijd al alles bij de BCC. Het heeft goede producten en zijn altijd vriendelijk bij onze BCC. Ik zou iedereen aanraden om zijn producten daar te kopen want de winkel zelf verdiend het al om daar je aankopen te doen.

Beste bart,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. Wat leuk dat de hele familie tot onze vaste klanten behoort! :-)

Rob 24-06-2020

Ik moest zsm een vriezer voor mijn moeder hebben, daar deze kapot was gegaan. Supersnel geholpen en geleverd. Kan niet beter. Ik raad BCC Sittard zeker aan iedereen.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Roy M 24-06-2020

Zeer goede shop. Pas een vaatwasser er besteld. De dag van bestelling savonds al een bericht met de geschatte levertijd voor de volgende dag! Zeer nette afleverservice en oude vaatwasser gelijk meegenomen. Al met al , zeer tevreden en ik ga er waarschijnlijk meer bij bestellen.

Beste Roy M,

Bedankt voor jouw review. We helpen je de volgende keer graag weer!

dolfijn 24-06-2020

bcc goes, goede zaak je word vriendelijk geholpen , en ze nemen de tijd voor je als je vragen hebt kom er al jaren.

Beste dolfijn,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

MvdA 24-06-2020

Mijn ervaring met BCC is goed. Fijn om naar een winkel te kunnen gaan waar persoonlijk contact is, een ruime keuze is, deskundigen aanwezig zijn. Er wordt goed en eerlijk advies gegeven en goede service geboden. Daarnaast een snelle levering.

Beste MvdA,

Saskia 24-06-2020

Om de 10 jaar koop ik een nieuwe wasmachine bij de BCC. Ik word altijd goed geholpen, de medewerkers zijn vriendelijk en kunnen goed adviseren. Twee weken geleden voor het eerst samen met mijn dochter een wasmachine gekocht via de site van BCC. Heel overzichtelijk en verliep snel. De volgende ochtend kwamen ze het al brengen.
Ik vind het een fijne winkel.

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat na alle jaren in de winkel te hebben besteld, je ook een goede ervaring hebt et het bestellen via onze website.

Aad Deelen 24-06-2020

Mijn oriëntatie op de BCC-website, gericht op een nieuwe laptop, leverde overzichtelijke en goed geordende adviezen en informatie op. In de ruim ogende winkel worden de artikelen goed gepresenteerd. Er is ruimte om zélf te kijken. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Opnieuw een positieve ervaring. Al met al een BCC-vestiging om aan te bevelen.

Beste Aad Deelen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en overzichtelijke winkel.

Michael 24-06-2020

Aankoop bij bcc verliep goed, personeel is vriendelijk.
Duidelijke info gekregen wat betreft het product.

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop.

Sanne 24-06-2020

De winkel is lekker ruim, het personeel behulpzaam. Wij kozen ervoor omdat het dichtbij was.

Beste Sanne,

Cristina 24-06-2020

Ik ben in het verleden altijd zeer tevreden met BCC, echter zijn er nu tot 2 keer toe een koelkast met een kras geleverd en is er door een fout van een medewerker brand ontstaan in de nieuwe gasfornuis ook geleverd en gemonteerd door BCC. Verder is de vinyl in de gang beschadigd door de medewerkers. Na het melden van alle schade bij de klantenservice zou er contact met me opgenomen worden. Na meerdere verzoeken schriftelijk en de ernst van de zaak bekend te hebben gemaakt (de enorme stank en rookschade in huis etc..) heb ik 3 dagen later nog geen antwoord gekregen van BCC. Gelukkig heb ik een inboedelverzekering die snel reageert en het verder opneemt. Heel erg teleurstellend van BCC.

Beste Christina,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk excuses voor het ongemak.
We hebben elkaar zojuist gesproken, bedankt voor het gesprek.
We houden het in de gaten en nemen weer contact met je op.

Heyden 23-06-2020

Klantvriendelijk en behulpzaam. Leggen het goed uit waar je vragen over hebt. Nemen de tijd. En snelle levering. Ook de chauffeurs , rijden op tijd zoals afgesproken, zijn netjes en vriendelijk.

Beste Heyden,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Ruud 23-06-2020

Dit was de webshop met de beste prijs voor dit product, verder een snelle levering en een duidelijke website.

Beste Ruud,

M. Schnabel 23-06-2020

Goede sortering, goede verkopers en goede service ga zo door! Wij komen zeker weer terug.

Beste M. Schnabel,

Bedankt voor jouw goede review. Graag tot ziens!

hans 23-06-2020

Om eerljk te zijn was ik bij een concurrent van bcc,ik kreeg n slecht advies,de garantie op de miele stofzuiger was uitsluitend op de motor.
En ik kon hem extra verzekeren voor alle andere dingen die kapot kunnen gaan ,kost extra zei hij.
Ik laat me niet snel beetpakken,dus thuis de site van bcc opgezocht en ja hoor,twee jaar volledige garantie en ik kon extra 3jaar bijverzekeren, dus 2 plus 3 is 5 jaar totaal voor nog geen 50 eur.
Ik zal niet meer zo gauw naar n concurrent gaan.
De volgende aanschaf is n nieuwe tv ,waar ik die ga kopen?
Wat denken jullie ?

Beste hans,

Bedankt voor jouw review en we helpen je graag met de aankoop van de TV.

Evans 23-06-2020

Goede klantvriendelijke service!

De medewerker heeft tijd genomen en alles netjes en overtuigend uitgelegt.

Echt tevreden! Reden om weer terug te komen!

Beste Evans,

Bedankt voor jouw review. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Jokeh 23-06-2020

Alle medewerkers zijn vriendelijk, zeer behulpzaam, geduldig, meedenkend en kundig.
Winkel is ruim opgezet, dus ook in deze 1,5m tijd, kun je rustig rondkijken.
De service is fantastisch.

Beste Jokeh,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en de service in de winkel.

Dré van Vrede en H.Gollenbeek 23-06-2020

Keurige ontvangst, goed geholpen m.n. door ene verkoper xxxx en correct overgedragen aan een collega van de afdeling waar we een ventilator kochten. Ook die gaf professioneel tekst en uitleg.

Beste Dré van Vrede en H.Gollenbeek,

Bedankt voor jullie review over onze medewerkers. Geniet van de verkoeling van de ventilator!

André 23-06-2020

Ik wilde een nieuwe laptop kopen en keek eerst op de website van BCC. Daar zag ik een interessante aanbieding. Deze laptop was in de dichtstbijzijnde winkel aanwezig. Ik kreeg een korte demonstratie en besloot daarna de laptop te kopen. Hierna kon ik hem zelf mee naar huis nemen, achterop de fiets, hoewel ik voor alle zekerheid wel daarmee gelopen heb. Kortom: ik werd snel en goed geholpen.

Beste André,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de laptop.

Peter 23-06-2020

Tv die ik wilde was helaas niet meer voorradig in de winkel en kon niet opnieuw besteld worden ( ouder model). De medewerker heeft goed meegedacht en ervoor gezorgd dat deze alsnog geleverd kon worden via een andere locatie/ filiaal.

Verder goed advies gehad omtrent HDMI kabels

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

Harrie 23-06-2020

ik heb BCC Winkel genomen om de keuze die ze hebben en de vakkundigheid en service

Beste Harrie,

Hery 23-06-2020

Gewoon een fijne winkel met deskundig personeel. Goed geholpen maar niet het 'hijgen in je nek' gevoel. Genoeg ruimte om zelf een beslissing te maken.

Beste Hery,

Bedankt voor jouw review over de rustige en deskundige hulp in de winkel.

Anat 23-06-2020

personeel is erg behulpzaam. bereid om vragen te beantwoorden. fijne winkel

Beste Anat,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerkers.