Danny 27-06-2020

Altijd hele goede service, aardige mensen met goede kennis die je goed kunnen helpen. Heel netjes met garantie en geen gedoe. Topzaak!!!

Beste Danny,

Wouter.G 27-06-2020

Altijd snelle service en klantvriendelijkheid altijd kan ik met vragen terecht.

Beste Wouter.G,

roy 27-06-2020

goede uitleg en vriendelijk.
DE verkoopster nam ook de tijd ervoor,dat geeft al en goed gevoel.
Heb ook het product gekocht waarvoor ik ging.
Raad ook andere om bij BCC te shoppen.

Beste roy,

Bedankt voor jouw review over de hulp en service in de winkel.

Nico 27-06-2020

Aardige jongen die ons heeft geholpen.
2 computers vastgelopen op de afrekenbon
Duurde allemaal wat langer.

Beste Nico,

Ben 27-06-2020

Goed geholpen en vriendelijk personeel.
Uitleg en instructie was duidelijk.

Beste Ben,

willthom 27-06-2020

Via mijn dochter, die vrij regelmatig in de BCC winkelt en daar ook deze Duux Globe ventilator aangeschaft heeft, ben ook ik bij BCC terechtgekomen. En ik moet zeggen dat dit een heel goede keus is geweest. Via de website had ik in eerste instantie een verkeerde kleur besteld, maar na telefonisch contact werd dit probleemloos opgelost. De daarop volgende dag werd de bestelling afgeleverd. Het enige minpunt was, als je het een minpunt kan noemen, dat i.p.v. de door mij bestelde 2 ventilatoren er 3 geleverd werden. Maar ook dit werd na telefonisch contact probleemloos opgelost. Met andere woorden, niets dan lof voor de goede en vriendelijke behandeling die ik heb ondervonden bij BCC. Ik kan deze winkel dan ook zeker aan anderen aanbevelen.

Beste willthom,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Bezorging airco 27-06-2020

Onze bestelling. een airco werd keurig op de afgesproken tijd bezorgd, De bezorger was vriendelijk.

Beste,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling van de airco.

teus van wettum 27-06-2020

vriendelijke meneer die een goed gericht en duidelijk advies gaf over de aankoop van een huistelefoon. niet de duurste willen verkopen maar voor mij het meest bruikbare toestel.

Beste teus van wettum,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

PietHuis 27-06-2020

Goede informatie en vriendelijke afhandeling. Ruime opstelling van producten waardoor je niet te veel last heeft van rondkijkende klanten. Personeel komt zeer deskundig over bij een artikel waar mijn interesse naar uit gaat. Maatregelen die zijn genomen i.v.m. corona virus zijn heel zorgvuldig uitgevoerd.

Beste PietHuis,

M.R. Kasiemkhan 27-06-2020

Klantvriendelijke en behulpzaam medewerker.Hij wist veel te vertellen over het product dat we nodig hadden.
Zoals afgesproken is het product mooi op tijd bij ons thuis bezorgd zonder extra kosten.

Beste M.R. Kasiemkhan,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp van onze medewerker.

Albertus 27-06-2020

De bestelling de betaling alles verloopt soepel, product in orde.
Maar... bij bestelling aangevinkt oude defect product meenemen.
Bij aflevering extra gevraagd dit retour te nemen, dit werd botweg geweigerd met NEE!
Als DHL dit niet hoeft te doen haal dan de mogelijkheid oud retour weg als DHL bezorgd.

Beste Albertus,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden doordat DHL het oude apparaat niet heeft meegenomen. Dit zou toch wel de bedoeling moeten zijn.
Dit kunnen we alsnog in orde maken. Je kunt bellen met de klantenservice op 020-3348888 of geef het ordernummer door in een reactie op deze review, dan kunnen we contact met je opnemen.

Harry 27-06-2020

Na aankoop van een product in deze winkel zag ik bij thuiskomst dat hetzelfde product bij andere winkels goedkoper werd aangeboden. Na telefonisch contact met de verkoper besloot deze het verschil terug te storten op mijn rekening.
Dat is service!!

Beste Harry,

John 27-06-2020

Verkopers bij de BCC zijn niet opdringerig, maar als je vragen hebt dan staan ze voor je klaar! Daarbij zijn ze behulpzaam, nemen de tijd en hebben verstand van zaken.

M 27-06-2020

Een koelkast met no frost system gekocht bij bcc Sliedrecht.
Goed geholpen door de medewerkster.
Al mijn vragen beantwoord, alles uutgezocht wat ik wou weten. Adviees gegeven welke beter en betaalbaarder is.

Beste M,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

Glotzbach 26-06-2020

Al jaren gaan wij voor onze aankopen naar de bcc muiden. Een plezierige ruim opgezette winkel met, heel belangrijk , vriendelijke medewerkers die verstand van zake hebben

Beste Glotzbach,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

H.V 26-06-2020

Zeer kordaat op treden van verkoop medewerkster, die direct onze wensen kon waarmaken. Wij kwamen gericht naar de winkel voor de aanschaf voor een een door ons van tevoren bepaald artikel. Door de goede wisselwerking, zo klaar en koop gesloten.

Beste H.V,

Bedankt voor jouw review over de kordate service van onze medewerkster.

Arthur Stil 26-06-2020

Ik ben al geruime tijd een goede klant van BCC omdat de verkopers vriendelijk, profesioneel en klantgericht zijn.
De webshop van BCC is net als de fysieke winkel goed verzorgd en overzichtelijk ingericht.
Tegenwoordig bestel ik mijn aankopen meestal online maar vanouds weer eens winkelen in de shop van BCC aan de Bilderdijkstraat 91, kan ik iedereen aanraden.

Beste Arthur Stil,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

Vd Kolk 26-06-2020

Ik kwam voor meerdere apparaturen naar de BCC. Ik werd hier goed en vriendelijk geholpen. Ze namen de tijd om mij prettig te laten voelen bij mijn aankopen. Voor al mijn vragen hadden de werknemers voldoende kennis om deze communicatief goed te beantwoorden.

Ik wil jullie bedanken voor deze goede service! Een aanrader voor iedereen.

Beste Vd Kolk,

Mascha van der Marel 26-06-2020

Het pakje werd snel bezorgd. Snelle service. Prettige site. Geen verzendkosten.

Beste Mascha van der Marel,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

van Luytelaar 26-06-2020

Zeer vlug geholpen en goede uitleg over de airco leuk personeel heeft kennis van zaken.

Beste van Luytelaar,

Bedankt voor jouw review over onze leuke en kundige medewerkers.

Weet niet 26-06-2020

Geweldige winkel. Koop al jaren alle producten bij BCC, zoals wasmachine, droger, vaatwasser, televisie, printer etc etc.
Wordt altijd goed behandeld en de adviezen zijn ook altijd zeer duidelijk.
Behulpzaam personeel

Beste,

janssen 26-06-2020

makkelijk bestellen, volgende dag geleverd met daarbij mail welk tijdstip. en daarna nog per mail de factuur voor garantiebewijs.

Beste janssen,

M. Melief 26-06-2020

Al vaker aankopen gedaan bij deze winkel. Wordt altijd vriendelijk geholpen. Service is wat ze beloven. Spullen worden netjes op tijd geleverd. Het is fijn dat er winkels zijn om fysiek producten te bekijken en met verkopers te praten over producten. Alles zien en bestellen via internet is het voor mij net niet(en ik ben 32). Ik zie graag wat ik koop vooral als het gaat om dure aankopen. Ik heb hier aankopen gedaan van o.a. Bose speakers, wasmachine, droger, tv etc.

Beste M. Melief,

Bedankt voor jouw review over de voordelen van winkelen in onze fysieke winkel.

Wilma 26-06-2020

In het filiaal Amersfoort, werd ik geholpen door xxx. Ondanks zijn leeftijd (19) was hij heel deskundig en wist mij zonder iets op te dringen, de juiste keuze te laten maken bij de aanschaf van een snoerloze stofzuiger. Hij was niet alleen deskundig, maar vertelde heel uitgebreid over alle opties en vergeleek op detail de verschillen in de types en merken. Hij deed dat vriendelijk en persoonlijk. Maakte oogcontact en bewaarde de 1,5 meter afstand. Als het kon, gaf ik hem geen tien, maar een twaalf! Ga zo door xxx

Beste Wilma,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort en onze deskundige medewerker.

Annie Gossieau 26-06-2020

Duidelijke website.
Makkelijk bestellen en betalen
Afspraak tijd van bezorgen werd prima gehaald
Chapeau.

Beste Annie Gossieau,

Rudolf 26-06-2020

Winkelmedewerker correct en terzake deskundig. Blij met de aankoop, tis mijn vaste winkel

Beste Rudolf,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker. Veel plezier met de aankoop!

Adi 26-06-2020

Klantvriendelijke winkel, zeer tevreden met de eerlijke uitleg over de apparaten. Niet oh dat moet ik navragen, geen dit is het beste van het beste, nee duidelijkheid wat kan het, wat kan het niet, daarom die prijs

Beste Adi,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en klantvriendelijke hulp door de medewerkers.

B. Roos 26-06-2020

Ik heb al meerdere keren producten in de winkel gekocht, eerst in Zutphen en later in Deventer.
Ik heb deze keer de webwinkel genomen omdat het artikel dat ik nodig had al de volgende dag In huis zou zijn. Ik had het ook niet eerder nodig.
Artikel direct gevonden dieven in te tikken wat ik zocht. Besteld en met Apple Pay betaald en vandaag netjes afgeleverd. Hoe makkelijk kan het zijn👍

Beste B. Roos,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Will 26-06-2020

Het is fijn dat de winkel bij ons in de buurt is. We zijn keurig geholpen door de medewerker, en het artikel dat we hebben gekocht heeft hij goede uitleg bij gegeven. Een zeer tevreden klant uit Hilversum.

Beste Will,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

lisette 26-06-2020

Goed contact, alles keurig geleverd, goed verpakt,klantvriendelijk te woord gestaan

Beste lisette,

M.elmas 26-06-2020

Op zaterdag besteld en na de bestelling direct de bevestiging ontvangen dat het op maandag geleverd zou worden.
Ik kon ook nog opgeven in de ochtend of middag, of een ander dag. Zondag de tracecode ontvangen en een berichtje hoelaat het pakketje zou arriveren.
Keurig op tijd geleverd, goed beschermd ingepakt, helemaal top.
Ik kan BCC na zoveel aankopen die ik er al gedaan heb van harte aanbevelen

Beste M.elmas,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Nienke 26-06-2020

Ik koos voor BCC vanwege de 2 jaar garantie en 30 dagen bedenktijd. De bestelling verliep soepel, helemaal geen problemen tegen gekomen. Goede service.

Beste Nienke,

Corry Lobé 26-06-2020

Prima! Heb bij BCC al diverse apparaten gekocht. Prettig geholpen en vooral kundige installateurs aan huis. Had bij enkele andere bedrijven helaas wel vervelende ervaringen.

Beste Corry Lobé,

Agnes 26-06-2020

Vriendelijk en kundig personeel, ook met de corona hygiëne wordt goed rekening gehouden: handschoenen en heel duidelijk het verzoek om geen artikelen aan te raken als het niet nodig is.
Winkel is overzichtelijk, klein minpuntje: het duurt wat langer voordat je aan de beurt bent, ze nemen voor alle klanten de tijd :)

Beste Agnes,

Julija Morozova 26-06-2020

Was buying the phone Huawei p30 lite new edition black from bcc.nl. Was happened 1 small problem and bcc klantenservice and especially Beneden-Leeuwen filial manager help me very fast. Respect them for fast help and good attitude to the clients. Always will go there to buy electronics

Dear Julija Morozova,

Thank you for your review about our store in Beneden-Leeuwen.

Kind regards,

Peter 26-06-2020

Telkens weer als ik de winkel in Deventer bezoek krijg ik weer zo'n prettig gevoel
Het is het gevoel dat je merkt dat het personeel kundig is , behulpzaam,geduldig en vriendelijk .En dat men plezier heeft om er te werken!
En dat merk je als klant!

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Deventer.

Geert Gregoire 26-06-2020

Vriendelijke en professionele benadering. Eerste medewerker voelde zich niet te groot om hulp van collega erbij te halen die er meer vanaf wist.
Daarnaast een vertrouwd gevoel, empathie en niet het gevoel om persé iets te moeten verkopen. Gewoon eerlijk advies.

Beste Geert Gregoire,

Bedankt voor jouw review over onze eerlijke en hulpvaardige medewerkers.

Mevr. Hendriks 26-06-2020

vriendelijk personeel, weet waarover ze praten geen airco gekocht omdat de capaciteit niet voldoende was voor onze kamer, omdat ik teleurgesteld was kwam de verkoper met een ander idee we hebben een ventilator toren gekocht de lucht wordt echt koud door het waaien.

Beste Mevr. Hendriks,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling.

Arto 26-06-2020

Goede service en snelle bezorging, het product dat ik heb gekocht kwam snel aan en werd goed aangekondigd door BCC zelf.

Beste Arto,

W.Otten 26-06-2020

deze maand meerdere malen geweest, iedere keer netjes geholpen, en goed advies gekregen , zowel door xxx als door xxxze waren beide zeer vriendelijk.

Beste W.Otten,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze vriendelijke medewerkers.

Bernie -58 26-06-2020

Super vriendelijk en behulpzaam personeel , mensen die echt zin in hun werk hebben , heerlijk.

Beste Bernie -58,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Berd 26-06-2020

Snelle levering (vandaag besteld, morgen geleverd). Duidelijke info over het product in de onlinewinkel en duidelijke info over de status van je bestelling (van bevestiging tot aflevering).

Beste ,

Berd 26-06-2020

Beste Berd,

Jeroen 26-06-2020

Na eerst een wasmachine te hebben aangeschaft, nu ook naar alle tevredenheid een magnetron besteld. Snelle levering en prima prijs.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

M. Leeuwenburgh 26-06-2020

Uitstekende bereikbaarheid en parkeergelegenheid. Keurige ontvangst aan balie.
Geroepen medewerker heeft ons adequaat geholpen, wat leidde tot vervanging van onze DAB radio met een kapotte schakelaar voor een nieuw exemplaar. Geen enkel probleem. Super service.

Beste M. Leeuwenburgh,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Marijke Nijman 26-06-2020

Deze smartphone is simpel te installeren en goed te verstaan als je slechthorend bent. Terecht beste koop van de Consumentenbond.

Beste Marijke Nijman,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met je nieuwe smartphone.

Amm Kok 26-06-2020

Al jaren koop ik tot grote tevredenheid bij bcc winkel breda. Deze aankoop is i.s.m. personeel van bbc winkel besteld. Service is altijd, personeel is geinteresseerd en op een vriendelijke manier zakelijk

Beste Amm Kok,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Bridz 26-06-2020

fast delivery and great customer service.i ad a dead pixel on my new screen,they fixed me new one in no time.

Dear Bridz,

Thank you for your review.

Kind regards,

Gonnie 26-06-2020

Prima website, goede prijs. Snelle levering. Kortom zeer goed
Volgende keer zeker weer daar iets kopen

Beste Gonnie,

Bedankt voor jouw review over onze website en de levering.

Frenkb 26-06-2020

Vriendelijke bezorgers. Duidelijke tijdsafspraak. Instellen was niet wat wij verwacht hadden.
Maar tevreden.

Beste Frenkb,

Bedankt voor jouw review en feedback.