LS 29-06-2020

Vriendelijke, bekwame service. Ik had een probleem met een defect product en ze hebben het efficiënt voor mij opgelost.

Beste LS,

Hugo 29-06-2020

Goede service en kundig personeel. Ze wist mij goed te adviseren over de vragen die ik had.

Beste Hugo,

Claudia Van Geel 29-06-2020

Goede service ! Tablet gekocht vandaag in Breda, eigenlijk alleen een zwarte variant in de aanbieding maar de rosé kleur kregen we ook voor deze prijs! Fijne geholpen.

Beste Claudia van Geel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

G.Boonstra 29-06-2020

Uitstekend en snel geholpen door de medewerker die blijk gaf verstand te hebben waarover hij sprak.

Beste G.Boonstra,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Henk-Jan 29-06-2020

Toppie in de winkel: ruime keuze, aardig personeel en goed advies, geen moeite te veel om iets voor me uit te zoeken. Dankzij haar toch ruim een voldoende, helaas wordt dat teniet gedaan door de aflevering. Afgesproken was om de koelkast te installeren. De koelkast werd onuitgepakt in mijn keuken gekwakt en de heren wisten niet zo snel ze moesten maken dat ze wegkwamen, dus wat dat betreft een teleurstelling. Snel gebeld maar dan moest ik eigenlijk weer een dag vrij nemen en zat ik nog een dag met mijn bederfelijke etenswaar buiten de koelkast. Bedrag wel teruggekregen, niettemin een teleurstelling!

Beste Henk-Jan,

Bedankt voor jouw review. We kunnen ons voorstellen dat het een tegenvaller is wanneer het niet gaat zoals afgesproken. We zouden hier graag nog iets meer over weten, kun je in een reactie op de review het ordernummer doorgeven?

WM 29-06-2020

Afgegaan op een afgeprijsd touchscreen voor een Gopro Hero 3+ black. In de avonduren het item besteld via de site en direct betaald. Bevestiging van de aankoop gelijk ontvangen. De volgende morgen kreeg ik een mailtje dat de order was geannuleerd omdat het niet meer op voorraad was. De betaling zou worden teruggestort. Een mailtje gestuurd dat ik toch verwachtte dat het bestelde geleverd zou worden. Na ongeveer een uur werd ik gebeld door BCC dat er toch nog een schermpje gevonden was en dat het opgehaald kon worden. Bij het ophalen verontschuldigde de medewerker zich dat er in eerste instantie in het magazijn overheen gekeken was. Een begrijpelijke fout. Mijn cijfer is toch een negen omdat een en ander correct en snel was opgelost!

Beste WM,

Bedankt voor jouw review. Wat fijn dat het snel opgelost kon worden. Excuses voor het ongemak.

Embrecht 29-06-2020

Deskundig advies hele goede uitleg en zeer snel geholpen prijs technisch zeer aantrekkelijk

Beste Embrecht,

Bedankt voor jouw review over de adviezen.

Roald 29-06-2020

Snelle service met goed en in dit geval ook goedkoper advies. Ik kocht een wifi versterker.

Beste Roald,

Jeroen 29-06-2020

Vriendelijke en heldere service en vooral een duidelijke uitleg over de aanschaf. Het fijne van BCC is dat je persoonlijk wordt geholpen en je staat niet in de wacht zoals bij veel andere winkels. BCC is een winkel die ik iedereen van harte kan aanbevelen

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Indra , BCC 29-06-2020

Omdat ik een probleempje had met mijn combi magnetron mocht ik er mee terug naar de winkel waar ik de aankoop had gedaan. Zij hebben me keurig en correct geholpen. Ze hebben de magnetron ingenomen ter reparatie. Echter was de reparatie duurder dan de aankoop van een nieuwe. Omdat ik nog in mijn garantie tijd zat kreeg ik een nieuwe mee. Tevens heb ik weer garantie bijkocht en heb ik nu 7 jaar garantie.
Ik ben erg tevreden voor de goede hulp en service. Ook hebben ze het product voor mij naar mijn auto gebracht. Top service!

Beste Indra , BCC,

P Poppe 29-06-2020

Op 17 06 2020 een nieuwe wasmachine gekocht bij BCC mortiere Middelburg. Bewust voor deze machine gekozen omdat het volgende model €70,- meer koste. Kreeg duidelijk informatie van de verkoper. 19 06 2020 op eigen verzoek machine opgehaald in de winkel. Thuis uitgepakt en gecontroleerd op beschadigingen etc, zag er prima uit. (Machine niet gebruikt). Paar dagen weggeweest, kom thuis,staat de luxere machine (die dus €70,- meer koste) in de aanbieding(in de folder). Ik terug naar de BCC mortiere Middelburg,en gevraagd of ik de machine mocht ruilen voor deze uit de folder. Was geen enkel probleem !!! Dus chapeau!!! BCC mortiere middelburg!!!

Beste P Poppe,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Karel 29-06-2020

IK vind de winkel overzichtelijk en ruim, word heel vriendelijk en deskundig geholpen, en dat geeft een goed gevoel.
Daarom kiezen wij als wij iets nieuws moeten aanschaffen altijd voor BCC.

Beste Karel,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Doruijter 29-06-2020

Er wordt aandacht besteed aan je vragen zonder opdringerig te zijn. Een hele goede uitleg over de producten. De thuisbreng service is prima, vooraf bekend binnen welk tijdvak van 2 uur de aflevering plaatsvindt en de telefonische mededeling over 10 minuten zijn wij bij u thuis, geweldig geen hele dag wachten wanneer ?

Beste Doruijter,

Bedankt voor jouw review over over de service in onze winkel en bij bezorging.

herm 29-06-2020

deze winkel is prima. beetje afgelegen op een verlaten verdieping van het loon.
hierdoor wel nog een mooie afgeprijsde bluetooth speakert kunnen scoren van Bose.
waar ik heel tevreden over ben.

Beste herm,

Aerton 29-06-2020

Aangenaam ontvangst met zeer vriendelijk personeel. Je wordt ook direct te woord gestaan als je iemand aanspreekt die je verder zal helpen en desnoods naar de juiste persoon begeleid. Top service met to-the-point beantwoorden van je vragen en afhandeling! Zeker de moeite waard om dus eens langs te gaan!

Beste Aerton,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service.

Stephanie 29-06-2020

Behulpzaam personeel, er wordt meegedacht over welk product het beste bij de wensen aansluit. Ruime keuze in de winkel en online beschikbaar.

Beste Stephanie,

Henry 29-06-2020

Super bekwaam was m.i.de verkoper.
Hij wist meteen wat de bedoeling was,en dacht mee naar de mogelijkheden.

Beste Henry,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Elze-Marie 29-06-2020

Hij doet wat hij moet doen.en de service is bij BCC geweldig.normaal gaan we naar de winkel,maar omdat ik wist wat ik wilde heb ik hem vis de webwinkel besteld.
28 juni besteld en 29 juni al binnen.super tevreden.

Beste Elze-Marie,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel en de snelle verzending.

Angelique 29-06-2020

Ik ben zoals altijd goed en vriendelijk geholpen.
Goede uitleg over een product waarvan ik niks afweet.
Ook even gezellig een praatje gemaakt aan de kassa. Het is fijn om in deze bizarre tijd een praatje te maken met iemand die vrolijk is.

Beste Angelique,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Teunis Kreeft 29-06-2020

Bij BCC in Hoogeveen wordt je altijd vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Geweldige winkel met groot assortiment.

Beste Teunis Kreeft,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

Willem Ros 29-06-2020

Leischenhage is als winkelcentrum met een update bezig, ziet er geweldig uit, waar BCC staat ligt nog in de stijgers, dit wordt vast heel mooi.
Ik heb de Kobo Clara gekocht en kreeg er een zeer goede service bij, dit komt natuurlijk omdat ik op een rustig moment kwam. Jammer dat BCC uit Zoetermeer weg is.

Beste Willem Ros,

H 29-06-2020

Ruim voldoende keuze van artikelen van goede kwaliteit .
Zeer snel en correct werd bestelde artikel thuisbezorgd

Beste H,

An 29-06-2020

Het was een mooie aanbieding, goede prijs,H et was een snelle levering, op tijd bezorgd. h
Het was goed verpakt .dus ik ben er erg blij mee, top.

Beste An,

Ivo Van de plasse 29-06-2020

geweldige service bij bcc en ideaal dat ze je oude apparaten mee terug nemen !!
netjes van te voren word een tijd doorgegeven wanneer ze je gekochte product komen bezorgen !
en ze komen dus ook precies binnen het doorgegeven tijdsbestek ,kortom TOP

Beste Ivo Van de plasse,

Bedankt voor jouw review over de levering.

T. Smits 29-06-2020

Ik heb meerdere aankopen gedaan in het verleden in een fysieke winkel van BCC en was altijd tevreden over mijn aankopen, de medewerkers, het plaatsen thuis, etc. Nu voor de eerste keer een aankoop gedaan op de webshop.
Op zondag namiddag besteld en de volgende dag maandag vlak na de middag al in huis. Keurig afgeleverd en mijn oude apparaat werd -zoals door mij kon worden opgegeven- mee terug genomen voor recycling.
Direct na aflevering factuur ontvangen per mail.
De gehele transactie was voor 100 % zoals die werd beloofd op de webshop. Dus BCC is ook als webshop mijn winkel.

Beste T. Smits,

Bedankt voor jouw review. Wat goed te lezen dat ook het aankopen via onze webshop jou is bevallen. We verwelkomen je graag weer, online of in de winkel!

leen 29-06-2020

deze week een tefal frituurpan gekocht bij bcc en wij werden weer..zoals altijd keurig en vriendelijk geholpen..zijn al jaren klant hier en dit filiaal in vlaardingen behandelt klanten weer echt als een klant..(koning!!) wij blijven hier zeker terug komen!!

Beste leen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

P. Nijenhuis 29-06-2020

Ik heb gemakkelijk mijn weg kunnen vinden in de webshop van BCC en na wat prijsvergelijkingen en levervoorwaarden etc de Dyson V8 Animal besteld. Deze werd netjes zoals vermeld in de webshop maandag op tijd en gratis geleverd bij ons thuis.
Verdere afhandeling zolas de factuur ging netjes per e-mail. Prima Shop!!

Beste P. Nijenhuis,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Karel Seidenstiker 29-06-2020

BCC is zowel via de webshop als het personeel in de winkel mijn winkel voor alle producten op het gebied van electronica,als je iets niet weet stel je de vraag online of je gaat even langs in de winkel waar vakmensen met kennis van zaken altijd voor je klaarstaan

Beste Karel Seidenstiker,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, de webshop en de kennis van onze medewerkers.

Ruth 29-06-2020

Een prima webwinkel met lage prijzen! Snel en goed geleverd! Prima service!

Beste Ruth,

Bedankt voor jouw review over onze webwinkel.

Boris 29-06-2020

BCC is een fijne winkel waar ik tot nu toe altijd goed geholpen ben. De werknemers zijn vriendelijk en weten veel van hun werk. Zo zullen ze je altijd goed van dienst zijn.

Beste Boris,

Bedankt voor jouw review over onze kundige medewerkers.

James 29-06-2020

Duidelijke website met voldoende keus en concurrerende prijzen. Snelle levering. Zondagmiddag besteld, maandagochtend al geleverd zonder bijkomende verzendkosten.

Beste James,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Bert 29-06-2020

De website is zeer gebruikersvriendelijk, overzichtelijk en geeft veel informatie. Verschillende producten met elkaar vergelijken gaat eenvoudig. Ook wordt er snel geleverd.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Erik 29-06-2020

Fijne website met ruim voldoende keuze, daarbij zijn de prijzen ook oke en bovenal een supersnelle levering ook in Corona tijd Klasse!!!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Marc Gottmer 29-06-2020

De keuze is erg groot waardoor het kiezen best moeilijk kan zijn, daarom was de behulpzaamheid van onze verkoper (Renz) erg gewaardeerd. Hij heeft ons op de juiste producten kunnen aanwijzen en zijn kennis van wat er in de winkel staat heeft ervoor gezorgd dat wij tevreden de winkel hebben kunnen verlaten.

Beste Marc Gottmer,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en hulpvaardige medewerker.

Rianne 29-06-2020

Prima webshop, eerlijke prijzen. Snelle levering (de volgende dag) en vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Beste Rianne,

Jan van Walwijk 29-06-2020

Online 'n Lenovo laptop besteld, ging allemaal razend snel. Afgerekend via iDeal en kreeg keurig van BCC 'n orderbevestiging. En nog een uur later van DHL de bevestiging dat het pakket in goede orde was ontvangen. Volgende dag kon ik volgen hoe laat het zou binnen komen, en ruim binnen die tijd ontving ik het pakket. En binnen 'n uur kreeg ik de nota toegestuurd ivm de garantie. Keurige service van BCC ik ben daar inmiddels wel trouwe fan en dit was niet mijn eerste bestelling bij hun Chapeau.

Beste Jan van Walwijk,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Aart 29-06-2020

Over het algemeen tevreden over de winkel; was niet druk, maar vorig jaar bestelde ik ook een
wasmachine, kreeg toen betere voorlichting over de machine.
Aflevering viel een beetje tegen, wel vriendelijk, had betaald voor het aansluiten, bij de oude machine paste de afvoeraansluiting, maar voor de nieuwe moest een stukje van de bestaande afvoer ingekort worden, ik kreeg te horen, dat ik dat zelf even moest doen, minpuntje dus.
Ook het meenemen van de oude machine kon niet omdat de afleveringsauto niet genoeg plaats had, ik moest maar bellen met klantenservice , deze regelde de ophaling 2 dagen later.
Het zou netjes zijn, als ik de aansluitkosten retour krijg, omdat alleen de waterslang aangesloten werd en de stekker in het stopcontact, was nog geen 2 minuten werk. waarvan akte!!!!
Na deze verbeteringen zou ik deze winkel aanbevelen! betreft: orderno: 202006-001064081.

Beste Aart,

Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de levering. We zullen contact met je opnemen, we komen hier graag meer over te weten.

Angel special 29-06-2020

Goeie service hulpvaardige. Bereid om te zoeken naar passende oplossing. Vriendelijk personeel en teamleider

Beste Angel special,

Caro 29-06-2020

Ik ben naar BCC Buitenveldert gegaan voor een gezichtssauna. Deze hadden ze niet op voorraad in de winkel dus ik heb ik hem besteld in de winkel en zou naar mijn adres gestuurd worden. Hij zou door DHL 2 dagen later geleverd worden. Thuisgekomen bedacht ik dat ik hem liever ergens zou willen ophalen, omdat ik niet veel thuis ben. Op de website van DHL kon ik dat inderdaad veranderen en heb heb hem naar Easy Landry in de Maasstraat kunnen omzetten. De volgende dag kon ik hem ophalen....Maar wat schertst mijn verbazing daar aangekomen? Al een paar maanden nemen die GEEN pakketten meer aan van DHL! Pakket was weer naar sorteercentrum gestuurd. Ik gebeld met BCC klantenservice. Ik zou gebeld worden door DHL zeiden ze! 2 dagen gewacht en had er toen tabak van. Ben naar BCC gegaan en wilde mijn geld terug. In eerste instantie kon dat niet, omdat het pakket nog "ergens" aan het zwerven was....Maar uiteindelijk is dat met veel moeite toch gelukt. Begrijp dat deze 'fout' niet bij BCC ligt, maar zij gaan wel in zee met DHL, dus.....

Beste Caro,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie met DHL, excuses voor het ongemak. We zouden hier graag meer over weten. Kun je een mail sturen naar reviews@bcc.nl met jouw telefoonnummer en kun je aangeven wanneer we jou het beste kunnen bereiken?

Ktm 29-06-2020

Zeer goed geholpen in de winkel en ben met een zeer mooie tv daardoor de winkel uit gelopen ! TOPPERS.
Zoals altijd helpen ze de klanten goed en geven ze vaak goed advies wat vaak nodig is om beetje net product naar eigen smaak te kopen

Beste Ktm,

Jarno 29-06-2020

Het is een goed en betrouwbaar shop. Als je iets zoekt dan krijg je wat je wilt en niet dingen van anderen categorieën. Het betalen gaat snel en makkelijk. Ondanks het corona was het nogsteeds de dag erna (zelfs op zondag). Het was goed aangeleverd en niks van kapot

Beste Jarno,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Nagelkerke 29-06-2020

Goed en duidelijk overzicht in de winkel. Vriendelijk personeel. Ook nadat het besteld moest worden zeer methodisch en binnen 3 dagen geleverd. Uitstekende werkwijze.

Beste Nagelkerke,

Jacques 28-06-2020

Vanwege het artikel was ik aangewezen op deze winkel en de verleende service was uitstekend

Beste jacques,

Moras 28-06-2020

24-12-2019 Een Black & Decker Stofzuiger gekocht, deze stopte er na een half jaar opeens mee. Langs de winkel gegaan (zonder bon en doos), de bon werd even opgezocht in het systeem, ik kreeg een nieuwe stofzuiger mee en met een 10tje bijbetaling had ik geen 2 (ondertussen 1,5) maar 5 jaar garantie op die nieuwe met ingang van die datum.

Geen moeilijk gedoe, stuk is stuk, gelijk een nieuwe mee en nog extra garantie ook voor bijna niks. Dat had ik niet verwacht, helemaal top geregeld. Ben eigenlijk wel blij dat ie stuk gegaan is. Haha

Beste Moras,

Bedankt voor jouw review over onze service. Wat leuk dat we je daarmee positief hebben kunnen verrassen.

Mira 28-06-2020

Ik ben op een bijzondere, prettige en meedenkende manier geholpen. De service die ik daarna kreeg om een bestelling op tijd binnen te hebben, was ongekend. De verkoper heeft zich persoonlijk ingezet om te zorgen dat mijn pakketje, ook na sluitingstijd, nog op tijd bij mij in huis was. Heel veel waardering!

Josvdorst 28-06-2020

Wij gingen kijken voor laptop voor gewoon gebruik
Zijn super geholpen door verkoper die ons begrijpend uit leggen welke beter was voor ons en waarom

Beste Josvdorst,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke adviezen.

BaPo 28-06-2020

Groot, overzichtelijk assortiment met deskundig en vriendelijk personeel op elke afdeling

matthijs 28-06-2020

duurde even voor iemand naar ons toekwam (duidelijk om ons heen aan het kijken zoekend naar iemand) maar zodra er iemand was ging alles snel en goed.

Beste matthijs,

Bedankt voor jouw review en feedback.

P. Jurgens 28-06-2020

Na een minder fijne ervaring bij BCC Roosendaal toch nog een keer binnenlopen voor de aanschaf van wat huishoudelijke apparatuur. Geholpen door een zeer vriendelijke jongeman waarvoor geen moeite teveel was om de vragen te beantwoorden en ons te bedienen met advies over het koffiezetapparaat, de waterkoker, de aircooler en de printer. ONdanks dat niet alles leverbaar was zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Beste P. Jurgens,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal. Veel plezier met de aankopen!

alvan 28-06-2020

Ben bij de bcc amersfoort geweest .
en heb een philips sonicare flosser gekocht !
De vriendelijke verkoper heeft de werking uitgelegd : de philips was de
juiste keuze . -thuis even proberen en inderdaad werd de plak echt snel
minder !
Fijn apparaat : dank je wel ....- is de enige juiste keuze (zeer ergonomisch ..)

Beste alvan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.