Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 30-06-2020

Wij zijn vaste klant vanzelfsprekend geworden door het voortreffelijke personeel maar ook door de geweldige service die B.C.C. Bied en ook toepast een en al lof ga zo door.
P,Grol
Hengelo

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze service. Graag weer tot ziens!

Fijne klant 30-06-2020

Afspraak na komen binnen 17 uur geleverd via DHL waar je ook tijdens vervoer je pakket afleveradres kan veranderen of je tijd zelfs.

Dik tevreden!!! Over hoe BCC het regeld.

Beste Fijne klant,

Alfa 30-06-2020

Op 20 juni 2020 een Delonghi pac98el mobiele airco opgehaald in de winkel van BCC in Barendrecht.
Mooie overzichtelijke winkel waar ik goed ben geholpen door medewerker ....
Hij is netjes met de airco op de steekkar met ons meegelopen naar de auto waarna we samen de airco in de auto hebben gezet.
Klasse service!

Beste Alfa,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Rademaker 30-06-2020

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen.Alles wat je wil weten wordt prima uitgelegd.

Beste Rademaker,

T Martens 30-06-2020

Voldoende keus, vriendelijk en netjes geholpen door deskundig personeel met uitgebreide uitleg

Beste T Martens,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Aage meinesz jr 30-06-2020

Professionals op gebied van klantvriendelijkheid en productkennis ze verkopen trouwens topprodukten voor scherpgeprijsde cijfers en doen niet moeilijk bij ruilen na een impulsieve aankoop ik aage meinesz Jr ben al zeker 14 jaar vaste klant en dat ben ik ook van plan te blijven BBC is wat mij betrefd de place to go als je geen teleurstelling van je aankoop wild en ze verdienen een dikke 10 met een vette pluim van de bedrijfsinfrastructuur kan de rest nog een hoop leren kortom ik ben zeer tevreden 😉 mvg aage meinesz Jr

Beste Aage meinesz jr,

Bedankt voor jouw review en pluim. Wat fijn dat je al zeker 14 jaar een van onze vaste klanten bent. We verwelkomen je graag weer.

Noortje 30-06-2020

Ik heb online een Braun Silk Epil gekocht bij BCC en ik ben erg tevreden over zowel het product als de winkel. De bestelling was een dag erop binnen en ik ben ten allen tijde geïnformeerd over waar het pakketje was en wanneer ik het thuis kon verwachten. Zeker een aanrader!

Beste Noortje,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Dr. DBW 30-06-2020

Via internet besteld en later opgehaald.
Vriendelijk te woord gestaan, alles snel geregeld. Goede prijs-kwaliteit verhouding,
Bij het ophalen snel geholpen en de service, om het zware apparaat naar de auto te brengen en werd door de medewerker in de auto geladen! Wat een extra service!

Beste Dr. DBW,

Bedankt voor jouw review over onze service .

Michel 30-06-2020

BCC Apeldoorn.
Klantenservice kon mij niet helpen, dus terugbelverzoek via het contactformulier op de website neergelegd. Keurig teruggebeld en te woord gestaan. Ik wilde een aantal Philips Hue producten aanschaffen, welke op dat moment in de aanbieding waren via Bol.com. Situatie uitgelegd en hij heeft het genoteerd en heeft mij even later teruggebeld met wat zij vanuit de BCC kunnen aanbieden. Die avond uitstekend geholpen in de winkel.
Uiteindelijk een leuk startpakket met aanvullende lampen gekocht van Philips Hue, gecombineerd met de Essent actie in de winkel.

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Edwin 30-06-2020

Ik heb voor mijn dochter een laptop gekocht in de online winkel van BCC en dit was verbazend makkelijk. het heeft nog geen 24uur geduurd en toen kon ze er al op aan het werk. Zoals altijd een prima service!!!

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Sarah 30-06-2020

Uitermate teleurstellende dienstverlening
Komen afspraken niet na terwijl er groots wordt geadverteerd wordt 24u levering
Komt je tablet veel te laat aan in ongesealde doos, proberen ze mij op mn vrije dag naar t filiaal te rijden a €15 benzinekosten en parkeerkosten om hun fout te herstellen
Ik bestelde voor de eerste keer hier maar nooit meer !!
Nog bijdehand doen ook in de email ongelofelijk!!

Dag bbc ! Nooit meer zo behandel je je betalende klanten niet!!

Beste Sarah,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We komen hier graag meer over te weten, kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Thijs van der Linden 30-06-2020

Ik werd snel, maar niet opdringerig geholpen door de dame bij BCC Amersfoort. Ze gaf kundig advies over de verschillende monitoren en probeerde me ook niet iets aan te smeren. Verder was ze vriendelijk, kreeg ik nog goed onderbouwd advies over ergonomische muizen van een collega van haar en ging uiteindelijk tevreden naar huis met (inmiddels) mijn LG29wl500.

Beste Thijs van der Linden,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Joyce 30-06-2020

Ik ben erg ontevreden over de klantenservice van BCC. Mijn laptop werd opgestuurd voor reparatie omdat de accu stuk was en de adapter. Door de Corona tijd duurde dit wat langer. Daar had ik begrip voor. Toen we de laptop terug hadden bleek dat er niet gekeken was naar adapter. Opnieuw moest ik terug naar de winkel komen. BCC heeft de adapter opnieuw opgestuurd. Wederom duurde het langer dan normaal, maar ook daar had ik begrip voor. Toen we thuis het doosje open maakte bleek dat ze maar 1 gedeelte vd adapter hadden opgestuurd. Het gedeelte waar de stekker aan zat ontbrak. Mijn dochter heeft haar laptop vanaf 6 mei in deze Corona tijd met online onderwijs tot nu toe niet kunnen gebruiken. Ik was zo boos dat ik een mail gestuurd heb. Had even geen behoeften aan persoonlijk contact. Via de mail werd mij toegezegd dat het ontbrekende stuk opgestuurd zou worden op 18-06-20. Tot op heden niks meer gehoord.
Hoe moeilijk kan het zijn??? Als ik kritische vragen stel of opmerkingen maak verschuilen de medewerkers zich achter de richtlijnen van Lenovo. Is dit klantgerichtheid??

Beste Joyce,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie met de reparatie van jouw laptop. Kun je in een reactie het casenummer doorgeven, want we willen er graag meer van weten.

John van Kuilenburg 30-06-2020

Wij gaan naar de bcc winkel in de megastore omdat we daar heel goed worden geholpen. Aardige verkopers!

Beste John van Kuilenburg,

fam westerhof 30-06-2020

Bij BCC blijf je een mens/klant van vlees en bloed. De service is daar ook echt op gericht zodat men je goed kan helpen en adviseren. Ik koop alle elektronica en witgoed al jaren bij BCC en ben hier zeer tevreden over. De spullen worden op tijd geleverd en als je vragen hebt kun je ook weer terecht bij de mensen van BCC. Altijd klaar om je te helpen. Complimenten!!

Beste fam westerhof,

Bedankt voor jullie review over onze service.

diny 30-06-2020

per website van bcc mijn aankoop gedaan. Perfecte afhandeling, snelle aflevering, beleefd personeel bij aflevering en plaatsing van mijn vaatwasser. BCC was bij ons bekend. Toen mijn man nog leefde, kwamen we voor onze aankoop bij BCC in Beneden Leeuwen.
Ik ben een tevreden klant.

Beste diny,

Bedankt voor jouw review over onze website en bezorgers.

Berry Kampen 30-06-2020

Onze tv ging stuk meteen naar BCC gegaan om een nieuwe uit te zoeken. We zijn ontzettend goed en fijn geholpen door een aardige geduldige verkoper.
Hij heeft ons met alle geduld geholpen om de juiste keuze te maken. BCC Helmond is een prettige winkel met professionele leuke verkopers, bedankt voor het prettige aankoop proces.

Beste Berry Kampen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

Anja 30-06-2020

Bcc is een fijne winkel met goede prijs en kwaliteit verhouding. Fijn en kundig personeel

Beste Anja,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en kundige medewerkers.

Edwin 30-06-2020

Website werkt op mobiel niet ideaal. Via laptop geen probleem. Al een paar keer iets aangekocht via deze webshop met korting via gespaarde freebees!
Duidelijke communicatie via mail m.b.t. verstuurde item en verwachte tijdblok van levering.

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze website.

maria van gestel 30-06-2020

ik heb afgelopen week een Dyson gekocht bij BCC ben erg goed geholpen en heb uitgebreide informatie gekregen over het product ze zijn erg klantvriendelijk en nemen de tijd voor iedere klant

Beste maria van gestel,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijkheid van onze medewerkers.

faantjes 30-06-2020

was op zoek naar een product en vond hier wat ik zocht tegen een heel goede prijs.
Daarna in de winkel heel fijn en goed advies gekregen van een hele vriendelijke meedenkende winkelmedewerker. helemaal top

Beste faantjes,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

AR 30-06-2020

Groot assortiment ,kundig personeel die bereid zijn te helpen
Goede voorlichting

Beste AR,

Peter 30-06-2020

Ik had van te voren aan de klantenservice gevraagd of bij de aankoop van een nieuwe "gewone" koelkast mijn oude amerikaanse koelkast ook meegenomen zou worden. Er werd gezegd dat dit geen probleem was. Echter bij levering bleek dit wel een probleem te zijn en moest er apart een nieuwe afspraak voor worden gemaakt. Jammer dat dit niet vooraf gezegd werd, het is wel uiteindelijk goed afgehandeld. De levering en ook de tweede afspraak voor het afhalen van de oude is goed gegaan, maar ze hadden dit vooraf op mijn vraag beter moeten aangeven,

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses voor het ongemak.

Mariska 30-06-2020

Leeuwarden BCC!
Super geholpen en zeer goede service en goed advies gekregen. Ze hebben zelfs de zware airco in mijn auto getild. Top!

Beste Mariska,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leeuwarden.

Jolanda Bishop 30-06-2020

Zo fijne uitleg over de aankoop en service erg vriendelijk personeel en niks is te veel of te moeilijk

Beste jolanda Bishop,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

kittie lemmens 30-06-2020

Goede hulp bij het uitzoeken van een wasdroger en netjes geleverd op de afgesproken datum en tijd

Beste kittie lemmens,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de droger.

Sanne 30-06-2020

Makkelijke webshop en snel verstuurd. Helaas is bezorging met dhl, die altijd een tijdvak van 3 a 4u geven en vervolgens ook nog eens ruim 2u te laat een keer komen opdagen

Beste Sanne,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Mark 30-06-2020

Snel en makkelijk besteld en ook vrij snel in huis.
Ook aangegeven dat ik het naar de eerste verdieping wilde hebben en dat was ook helemaal geen probleem

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over de service bij levering.

Karel 30-06-2020

Top geholpen, mijn headset was overleden en werd binnen garantie direct vervangen, het vervangende product was niet voorradig, maar ik kreeg het de dag erna meteen thuisgestuurd. Enige minpunt is dat in tegenstelling tot wat de verkoper zij het vervangende product niet precies dezelfde functionaliteit heeft als het originele, maar dat maakt voor mij in deze situatie niet uit.

Beste Karel,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Patrick 30-06-2020

Het is een goede winkel ben goed geholpen ben zeer tevreden over het product wat ik heb gekocht

Beste Patrick,

Hans Veen 30-06-2020

Ik ben vanmiddag - 29 juni 2020 - op een fantastische wijze geholpen bij de aankoop van een nieuwe smartphone, zodanig dat:
1. ik er minder voor hoefde te betalen dan bij mijn vaste provider;
2. ik met een nieuwe smartphone de winkel uitliep, waarop al mijn apps waren overgezet;
3. onze adviseur beschikt over de vaardigheid en het talent om tegelijkertijd twee cliënten alle aandacht te geven.
Onze adviseur verdient - ook rekening houdend met de corona beperkingen - zonder enige twijfel de waardering van "medewerker van de week".

Beste Hans Veen,

Bedankt voor jouw review over de fantastische service van onze medewerker.

S. Gort 30-06-2020

De medewerkers zelf zijn super behulpzaam, geven zelfs tips over andere zaken dan waar je voor komt. De levering is goed gedaan, en de beste man die hem kwam installeren (wat overigens ook echt qua prijs zeer goed beviel) heeft mij nog geholpen om hem passend te maken met het onderste plaatbord van de keuken. En de wasmachine deur geopend... En dat had hij niet hoeven doen.

Ze zijn erg lief en behulpzaam geweest, overzichtelijke winkel ook trouwens. Goed corona proof ingericht. En goed geïnformeerd over de producten en goede duidelijke uitleg..

Beste S. Gort,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en de bezorger.

Karin 30-06-2020

Vriendelijk personeel, neemt ruim de tijd voor hun klanten en geven duidelijke uitleg!!

Beste Karin,

Mark 30-06-2020

Super service van BCC.
Werd meteen geholpen bij binnenkomst en verkoper had ook verstand van het product.
Tablet gekocht en intussen een paar weekjes verder, mijn dochter is er nog steeds zéér gelukkig mee. Ga zo door BCC!!!

Beste Mark,

Frank Boon 29-06-2020

Ik koop er altijd vanwege de goede service en vriendelijk personeel.
de reden is dat ik bij Mediamarkt nooit goed geholpen wordt en daar het personeel geen verstand van zaken heeft

Beste Frank Boon,

Bedankt voor jouw review over onze service en onze deskundige medewerkers.

Lc 29-06-2020

Snelle levering en goede service, duidelijke communicatie. Eerdere ervaringen die ik met BCC had waren ook zeer goed.

Beste Lc,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en service.

Teunie 29-06-2020

Ik was op zoek naar een steelstofzuiger en was nog niet 1 minuut in de winkel, of een heel aardige mevrouw vertelde me alles over de beschikbare producten. Echt top!
BCC Sliedrecht, superservice! Mijn complimenten !!

Beste Teunie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

H. Vriens 29-06-2020

Vanwege de altijd prettige en deskundige behandeling door de verkopers, komen wij al jaren met heel veel plezier naar Uw winkel.

Beste H. Vriens,

Bedankt voor de review en graag weer tot ziens!

J.L. Dohmen 29-06-2020

Vriendelijke en niet opdringerige bediening.
Technisch onderbouwde adviezen.

Beste J.L. Dohmen,

Tevreden Klant 29-06-2020

Goedenavond!
Ik ben zeer tevreden met mijn was/droog machine.
Ik was aan het rondkijken en vergelijken op verschillende sites,en kwam deze outlet wasmachine tegen.
Goed overzichtelijke site, en heel veel keuze en duidelijke beschrijving en uitleg over het product .
Aardige prijs, en precies wat Ik zocht!
Ik ben eigenlijk niet een online shopper, maar midden in een verhuizing leek dit een goeie oplossing.
Ik was blij verrast hoe snel en gemakkelijk het bestellen ging ,en hoe snel het geleverd is.
Over de shop tevreden ,het product,de snelle levering en de bezorgers die netjes op tijd waren.
De Email een avond van te voren, en een sms ter bevestiging van mijn product , leverings datum plus tijd was echt gerustgevend.
Dus alles volgens plan,binnen no time stonden de mannen op tijd aan de deur,mijn oude wasmachine mee,de nieuwe op zijn plek geïnstalleerd en werkend achter gelaten.
Vlotte aardige jonge mannen die het binnen 15 minuten perfect en netjes hebben afgeleverd, geïnstalleerd en uitleg hebben gegeven over het gebruik van de wasmachine.
De wasmachine was precies als beschreven en draait zoals het hoort.
Dus mijn 1e ervaring met online winkelen en iets online bij BCC bestellen verliep boven verwachting perfect.
Ik raad het absoluut aan!

Beste,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over het gebruiksgemak van onze website en de bezorging.

LS 29-06-2020

Vriendelijke, bekwame service. Ik had een probleem met een defect product en ze hebben het efficiënt voor mij opgelost.

Beste LS,

Hugo 29-06-2020

Goede service en kundig personeel. Ze wist mij goed te adviseren over de vragen die ik had.

Beste Hugo,

Claudia Van Geel 29-06-2020

Goede service ! Tablet gekocht vandaag in Breda, eigenlijk alleen een zwarte variant in de aanbieding maar de rosé kleur kregen we ook voor deze prijs! Fijne geholpen.

Beste Claudia van Geel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

G.Boonstra 29-06-2020

Uitstekend en snel geholpen door de medewerker die blijk gaf verstand te hebben waarover hij sprak.

Beste G.Boonstra,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Henk-Jan 29-06-2020

Toppie in de winkel: ruime keuze, aardig personeel en goed advies, geen moeite te veel om iets voor me uit te zoeken. Dankzij haar toch ruim een voldoende, helaas wordt dat teniet gedaan door de aflevering. Afgesproken was om de koelkast te installeren. De koelkast werd onuitgepakt in mijn keuken gekwakt en de heren wisten niet zo snel ze moesten maken dat ze wegkwamen, dus wat dat betreft een teleurstelling. Snel gebeld maar dan moest ik eigenlijk weer een dag vrij nemen en zat ik nog een dag met mijn bederfelijke etenswaar buiten de koelkast. Bedrag wel teruggekregen, niettemin een teleurstelling!

Beste Henk-Jan,

Bedankt voor jouw review. We kunnen ons voorstellen dat het een tegenvaller is wanneer het niet gaat zoals afgesproken. We zouden hier graag nog iets meer over weten, kun je in een reactie op de review het ordernummer doorgeven?

WM 29-06-2020

Afgegaan op een afgeprijsd touchscreen voor een Gopro Hero 3+ black. In de avonduren het item besteld via de site en direct betaald. Bevestiging van de aankoop gelijk ontvangen. De volgende morgen kreeg ik een mailtje dat de order was geannuleerd omdat het niet meer op voorraad was. De betaling zou worden teruggestort. Een mailtje gestuurd dat ik toch verwachtte dat het bestelde geleverd zou worden. Na ongeveer een uur werd ik gebeld door BCC dat er toch nog een schermpje gevonden was en dat het opgehaald kon worden. Bij het ophalen verontschuldigde de medewerker zich dat er in eerste instantie in het magazijn overheen gekeken was. Een begrijpelijke fout. Mijn cijfer is toch een negen omdat een en ander correct en snel was opgelost!

Beste WM,

Bedankt voor jouw review. Wat fijn dat het snel opgelost kon worden. Excuses voor het ongemak.

Embrecht 29-06-2020

Deskundig advies hele goede uitleg en zeer snel geholpen prijs technisch zeer aantrekkelijk

Beste Embrecht,

Bedankt voor jouw review over de adviezen.

Roald 29-06-2020

Snelle service met goed en in dit geval ook goedkoper advies. Ik kocht een wifi versterker.

Beste Roald,

Jeroen 29-06-2020

Vriendelijke en heldere service en vooral een duidelijke uitleg over de aanschaf. Het fijne van BCC is dat je persoonlijk wordt geholpen en je staat niet in de wacht zoals bij veel andere winkels. BCC is een winkel die ik iedereen van harte kan aanbevelen

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Indra , BCC 29-06-2020

Omdat ik een probleempje had met mijn combi magnetron mocht ik er mee terug naar de winkel waar ik de aankoop had gedaan. Zij hebben me keurig en correct geholpen. Ze hebben de magnetron ingenomen ter reparatie. Echter was de reparatie duurder dan de aankoop van een nieuwe. Omdat ik nog in mijn garantie tijd zat kreeg ik een nieuwe mee. Tevens heb ik weer garantie bijkocht en heb ik nu 7 jaar garantie.
Ik ben erg tevreden voor de goede hulp en service. Ook hebben ze het product voor mij naar mijn auto gebracht. Top service!

Beste Indra , BCC,