Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans M. Roeper 01-07-2020

Al vele jaren klant in de winkel (Beverwijk). Bij mankementen worden problemen altijd netjes opgelost. De klant staat op één. Nu, omdat we de deur niet meer uit komen, kopen we meer online. Alles zoals afgesproken! Avond tevoren bericht hoe laat ze komen, dan belt de chauffeur ook nog 20 minuten voor aankomst. En zet, in dit geval de inductie kookplaat keurig binnen achter de voordeur.

Beste Hans M. Roeper,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak van onze website.

Albert Thardox 01-07-2020

Wat een geweldig goed bedrijf is die BCC toch en een geweldig goede service!! Dat hebben we wel ondervonden. De andere dag kwamen ze de deur van de koel-vriezer even omzetten zodat hij de andere kant op draait ! GEWELDIG !! zo snel en de oude koel vriezers namen ze gratis voor ons mee. HEERLIJK ! zodat we zelf niet hoefden te sjouwen . Echt een TOP bedrijf hoor!!!!

Beste Albert Thardox,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Denise 01-07-2020

Supergoede service, oprecht en snel. Ik ben er niet vaak maar het is de zaak die ik prefereer boven de grote onpersoonlijke mediagiganten' van deze wereld, vooral voor aankopen waarbij advies ertoe doet.

Beste Denise,

Hans 01-07-2020

Ik heb veel vertrouwen in BCC. Heb er de afgelopen jaren steeds goede ervaringen opgedaan. Ik dus stap ik makkelijk BCC binnen voor vrijwel alles waar een stekker aan zit of voor bijbehorende verbruiksmaterialen.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen. Graag weer tot ziens!

J.v. G. 01-07-2020

Supersnelle levering van mijn torenventilator, Proline FT75B.
Licht in gewicht, alleen voet plaatsen en verkoelen maar.
In stand 3 wel wat meer lawaai dan in stand 1 en 2, maar verder ben ik er heel blij mee,
ook nog eens een mooie betaalbare prijs.
's avonds besteld, volgende dag al geleverd!!
dikke tien, top winkel!

Beste J.v. G.,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de verkoeling!

D Klunder 01-07-2020

prettig geholpen door sander en een goede uitleg omtrend de tv en voorwaarden
blijf zeker terugkomen voor mijn electronica
ga zo door

Beste D Klunder,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker Sander.

Sjaakie 01-07-2020

wederom goed geholpen, jammer daar we meerdere keren al iets daar hebben gekocht,dat je geen attentie krijgt als terug kerende klant...maar verder weer tevreden .

Beste Sjaakie,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles weer naar tevredenheid is verlopen.

P. Saman 01-07-2020

Nieuwe AEG wasmachine bij BCC in Hulst gekocht. Erg klantvriendelijk.
Prima levering vlgs. afspraak en wasmachine netjes aangesloten.
BCC ...Uw vertrouwde winkel voor service en kwaliteit. Een aanrader

Beste P. Saman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hulst.

Els van Loenen 01-07-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen. Goed advies over het afsluiten van een extra verzekering. Kopje koffie gekregen😉.

Beste Els van Loenen,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Alex 01-07-2020

Zeer goed en professioneel geholpen door de medewerkers aanrader om de nogmaals te gaan winkelen.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Jakob van der Oord 01-07-2020

Onze eerste wasmachine gekocht. Na onderzoek online en op de BCC website hebben we de winkel bezocht. Hier werden we uitstekend geholpen door een medewerker die echt wist waar hij het over had. Binnen een week is de wasmachine gebracht, aangesloten en staat de eerste was al aan. Erg tevreden!

Beste Jakob van der Oord,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en onze deskundige medewerker.

C 01-07-2020

Annette is een Top mens, daarom koop ik nog in deze winkel in Hoogeveen.
Zeer klantvriendelijk, helpt je goed, gezellig .

Beste C,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkster Annette van ons filiaal in Hoogeveen.

John 01-07-2020

Goede scheiding van witgoed en bruingoed. \deskundig en vriendelijk advies. Meegedacht wat betreft max. prijs. Snelle levering. Deskundige monteurs met even deskundig advies.

Beste John,

Ursula 01-07-2020

Goede en vriendelijke hulp in de winkel. Levering ging helemaal conform de instructies. Zeer aardige heren die de wasmachine op zolder hebben geïnstalleerd. Keurig alles achter gelaten.

Beste Ursula,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze bezorgers.

Joey 01-07-2020

Werd direct goed en vriendelijk behandeld in de winkel. Ook erg fijn dat ik na mijn aankoop direct de bon per mail ontving.

Beste Joey,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

K.J. Pietersen 01-07-2020

Zeer vriendelijke bediening, goede adviezen en hulpvaardig (de aangekochte artikelen bij stromende regen voor je in de auto zetten; waar kom je dat nog tegen?).

Beste K.J. Pietersen,

Bedankt voor jouw review over onze hulpvaardige en vriendelijke medewerkers.

therese 01-07-2020

prima website, makkelijk een keuze te maken, goede en snelle levering, alles keurig netjes afgehandeld, levering ook uitstekend

Beste therese,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

K.M. Stomphorst 01-07-2020

Fijne winkel. Overzichtelijk en alles is goed te vinden. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Beste K.M. Stomphorst,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

John 01-07-2020

Super vriendelijk personeel ,goede duidelijk En provisionele uitleg over mijn aankoop.
Prijs technisch ben ik ook zeer te vrede.

Beste John,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Eddy 01-07-2020

Service in de winkel met een vriendelijke medewerker ging vlot en netjes. Ook de bezorging zelf was prima op tijd. Maar eenmaal afgeleverd bleek dat het product niet was afgeleverd zoals afgesproken. De verkoper had onze wens, waar we dus ook extra voor betaald hebben, duidelijk op de order vermeld, maar wij kregen gewoon standaard geleverd. De keuze was nu, of het product weer mee retour naar BCC en dan maar afwachten wanneer we het goede zouden krijgen, of een afspraak maken om e.e.a. op ons adres aan te passen. Dat laatste gekozen en net te horen gekregen dat we nu 2 weken moeten wachten. Onacceptabel gedrag van BCC en voor mij reden om voortaan voor een ander bedrijf te kiezen aangezien BCC niet goedkoper was voor hetzelfde product.

Beste Eddy,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat de aflevering niet is gegaan zoals afgesproken, excuses voor het ongemak.
Kun je het ordernummer doorgeven, we komen er graag meer over te weten.

Karkoets 01-07-2020

Goed assortiment, Super aardig personeel, geven goede kundige info, ga zo door dikke 10

Beste Karkoets,

Henny Van oevelen 01-07-2020

Graag koop ik bij de lokale winkeliers. Ik heb voor bcc gekozen omdat alles in de winkel voldoet aan mijn verwachtingen, vriendelijk personeel, deskundig, behulpzaam bij het maken van de juiste Keuze en een zeer goede service.

Beste Henny Van oevelen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Ronald 01-07-2020

Net Airpods pro gekocht goede service
Gelijk factuur binnen en aardige verkopers

Beste Ronald,

A. H. 01-07-2020

Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen door Reinier. Ik ben vaker in Leidschendam en vindt de BCC-medewerkers altijd erg meedenkend, maar ook zeer deskundig. Bovendien ook alle lof naar de actie met essent, waar je bij de deskundige energieadviseurs een gratis energiecheck doet en 175 euro kan verdienen. Een echte topzaak!

Beste A. H.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Inge 01-07-2020

BCC Filiaal Vlaardingen, enorm goede service (uit directe eigen ervaring), meedenkend en vriendelijk personeel. Klantenservice idem. Tot nu toe meerdere malen goede ervice ervaren.

Beste Inge,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Esmee 01-07-2020

Ik ga voor alle technische aankopen naar BCC Hoorn. Ik word altijd goed geholpen en er wordt goed mee gedacht.

Beste Esmee,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

Hans de Koning 01-07-2020

Duidelijke overzichtelijke site uitgebreid genoeg om te kunnen kiezen. De bestelling wordt precies zoals toegezegd afgeleverd op de juiste tijd. Goede prijs kwaliteit.

Beste Hans de Koning,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Gerard 01-07-2020

Ik heb via internet een tablet gekocht. Het product was goed omschreven en duidelijk. De levering ging super snel ,de volgende dag zou ik hem om 17.00 uur kunnen ophalen ,maar ik kreeg om 10.00 uur al bericht dat ik de tablet al kon ophalen. Ik zou zo zeggen ga vooral zo door.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke product omschrijving en snelle levering.

Joke 01-07-2020

Wij gaan altijd naar de BCC winkel in Hellevoetsluis. Ontzettend vriendelijk personeel en je wordt er altijd goed geholpen. Als je ergens niet uitkomt, leggen ze het heel goed uit. Nooit is iets te veel. Wij shoppen graag in deze winkel.

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

Handyman05 01-07-2020

Ik heb voor BCC gekozen omdat je er meer mogelijkheden hebt om het product te bekijken (in de winkel) te betalen en de keuze hoe je het wil ontvangen.
De prijs was op meerdere plaatsen hetzelfde maar de service niet.

Beste Handyman05,

brigitte Martijn 01-07-2020

De koelkast in kwestie was hier het goedkoopste en de service is prima in orde.

Beste brigitte Martijn,

Ugur 01-07-2020

Very helpful salespeople. Always satisfied with their answers and attitudes.

Dear Ugur,

Thank you for your review about our salespeople.

Kind regards,

Flávia Silveira 01-07-2020

Ik kocht het in de winkel omdat ik de beeldkwaliteit van de tv's wilde zien, de winkelmedewerker in Sittard was super attent en hielp me bij het maken van mijn keuze, ik was super tevreden met mijn aankoop en ik koos voor de winkel omdat ik altijd heel goed bezocht word en de eerlijke prijzen.

Beste Flávia Silveira,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

BBC Utrecht de wall 01-07-2020

Elke keer als ik een huishoudelijk apperaat nodig hebben dan kom ik toch weer bij bcc terecht.
Dat heeft te maken met de profesionale tijd van het personeel. Zowel in de kennis als de vriendelijkheid en het nette afhandelen van je aankoop.
Ook het leveren word jarig gedaan. Een avond van te voren krijg je bericht en voor levering ook nog gebeld. Echt de 10 meer dan verdient!!!!!

Beste,

Familie Roels 01-07-2020

Op verschillende afdelingen hebben wij aankopen gedaan. De tijd die voor je genomen wordt en de aanwezige kennis , maakt het een prettige samenwerking om een aankopen te doen bij de BCC in Bergen Op Zoom.

Beste Familie Roels,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Willem 01-07-2020

Geweldig geholpen en er werd meegedacht wat ik met mijn aankoop wilde doen. In mijn geval een magnetron. Wat ik wilde doen met het apparaat . Eindelijk een verkoper met kennis van zaken.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van de medewerker.

S. Janse 30-06-2020

Vandaag heb ik de koelvriescombinatie ontvangen die ik bij BCC besteld had. In eerste instantie had ik een een koelvriescombinatie ontvangen die ernstig gedeukt was. Dit is uitstekend en snel opgelost. Als compensatie werden de deuren goed afgesteld van linksdraaiend naar rechtsdraaiend. De bezorgers leverden vlot en keurig netjes zoals afgesproken de koelkast. Ik ben erg blij met de goede service van BCC.

Beste S. Janse,

Pien 30-06-2020

Wat een geweldige service ondervonden wij vanmiddag bij BCC in Den Helder...Deskundig advies van een verkoper die verstand van zaken had...kom hier zeker terug.

Beste Pien,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Randy 30-06-2020

Ik werd gelijk geholpen, de verkoper was erg hulpvaardig en wilde graag een demonstratie geven van het product. Dit heeft mij doen beslissen een aankoop te doen. Ik hoefde niet lang te wachten. Het was niet eens een verkoper van de afdeling, maar de moeite die hij voor mij deed, was voor mij voldoende om hier een aankoop te doen.
Ik was hiervoor bij een andere winkel geweest en het duurde gewoon te lang voordat er iemand vrij was om me te helpen. Deze verkoper nam de tijd voor me om een keus te maken.

Beste Randy,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ed van Gerwen 30-06-2020

Nadat wij een magnetron die nog geen jaar oud was ter reparatie hadden aangeboden
Is deze kostenloos vervangen door een nieuwe......en omdat het te lang ging duren van wege de Corona hebben wij met bijbetaling een andere duurdere genomen
Top service BCC

Beste Ed van Gerwen,

Bob Wissink 30-06-2020

Snelle levering, meteen volgende dag en keurig op ( door DHL) aangegeven tijd.
Prijs was laagste na lang zoeken en info op site van BCC was in orde en volledig.

Beste Bob Wissink,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Michael 30-06-2020

Gewoon keurig geleverd. Om 19:00 besteld volgende dag netjes geleverd, goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Goed verpakt, goede prijs.

Beste Michael,

Menno 30-06-2020

We zijn erg vriendelijk geholpen door een medewerker van BCC,
wij kregen een uitgebreide uitleg over het product wat wij kochten,
dus zeer tevreden!!

Beste Menno,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

Elsdeckers 30-06-2020

Personeel weet wat ze verkoopt,. De vragen worden duidelijk beantwoord. Ze zijn vriendelijk en hulpvaardig.

Beste Elsdeckers,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke, kundige en hulpvaardige medewerkers.

Gino 30-06-2020

Zeer tevreden met mijn bestelling! Gisteren had ik het besteld en vandaag binnen gekregen. Snelle levering en alles is nog heel.

Beste Gino,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Mouche Palts 30-06-2020

Goed overzichtelijke website
Je wordt netjes per mail op de hoogte van je bestelling gehouden
Netjes in BCC doos verpakt
Gisteren voor 23:59 besteld
Vandaag om 17:00 in huis
Tevens zag ik mijn aankoop elders duurder
Top winkel

Beste Mouche Palts,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Wil 30-06-2020

Goede service. Super vriendelijk personeel die weten waar ze over praten. Zijn erg deskundig en laten je eerst rustig rondkijken, zonder opdringerig te zijn.

Beste Wil,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkers.

P Mattijssen 30-06-2020

Top winkel, goed aanbod, goede prijzen en goede service! Winkel in de buurt maar net zo makkelijk ook gewoon via de webshop besteld.

Beste P Mattijssen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

M. Bruin 30-06-2020

Vandaaag in BCC winkel Beverwijk: Heel goed geholpen met het uitkiezen van een Miele wasmachine ( een degelijke, en eenvoudig te bedienen) voor mijn dochter, die woont bij een instelling voor mensen met een licht verstandelijke handicap. Ik had al wat voorwerk gedaan via de site van BCC maar had nog een aantal vragen, die allemaal duidelijk beantwoord zijn + tips gekregen. Chapeau!

Beste M. Bruin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Michel van RIjt 30-06-2020

Prettig geholpen door de verkoper en goede service. Kom zeker n keer terug...

Beste Michel van Rijt,

Bedankt voor jouw review en graag tot ziens!