Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Agga 02-07-2020

Helle nete jongen die kwamen mijn wasmachien brengen beleeft en optijdt sneler dan ik verwacht ik ga zekker nog een aankoop doen als ik iets voor mijn huis nodig heb

Beste Agga,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

Cees .Reijnders 02-07-2020

Gingen op zoek naar een handmixer. Die we wilden hebben was op dat moment niet op voorraad. Werd voorgesteld een spoedbon te maken. Mixer werd keurig netjes ede volgende dag thuis afgeleverd. Geweldige service van BCC.

Beste Cees .Reijnders,

Vincent 02-07-2020

Ik kan niet anders zeggen dan dat het heel fijn was om naar de BCC in Leidschendam te gaan en daar een koop te hebben gedaan na goed advies over de beste wasmachine voor onze situatie. De medewerkers waren beschaafd, attent, goed geïnformeerd en behulpzaam. En de wasmachine is binnen 24 uur geplaatst door twee prima kerels. Niets dan lof. Daarom een 10.

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Ewald 02-07-2020

Mooie overzichtelijke winkel. Prima service door vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goede parkeermogelijkheid.

Beste Ewald,

GrootHoof 02-07-2020

Vanochtend in BCC Zeist geweest voor het aankopen van een Pioneer microset en een transistor DAB Sony radio. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door Niels!

Beste GrootHoof,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

W. Walraven 02-07-2020

Heel goed geslaagd bij BCC, goede en snelle aankoop gedaan, en daarmee de ergenis van kapotte machine van de baan. Éne dag besteld, volgende ochtend al geleverd.
Bedankt hiervoor, wij kunnen weer vrolijk door.

Beste W. Walraven,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Gino 02-07-2020

BCC levert redelijk snel, en komen op het afgesproken tijdstip. Product funtioneert perfect. helemaal goed.

Beste Gino,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Pieter van Oppenraaij 02-07-2020

We werden op een prettige en respectvolle wijze behandeld. Alle vragen die wij omtrent de aankoop van een tv hadden werden heldet en precies beantwoord. Een prettig en vriendelijk bezoek.

Beste Pieter van Oppenraaij,

Bedankt voor jouw review over onze service en klantbehandeling.

J.Schapendonk 02-07-2020

In eerste instantie heb via de site geïnformeerd of VVV - bonnen werden geaccepteerd. Daarna vanuit Geldrop naar BCC Eindhoven woensel zo gegaan voor informatie omtrent scheerapparaten.
De adviseuse/ verkoopster heeft naar mijn mening goed geadviseerd, hetgeen mij heeft doen besluiten om deze week een Philips scheerapparaat aan te schaffen.
Prijs en acceptatie gaven daarbij de doorslag.
Met betrekking tot de winkel in WC Woensel zou ik willen opmerken dat deze wat somber overkomt.

Beste J.Schapendonk,

Bedankt voor jouw review en feedback over ons filiaal in Eindhoven.

Janny 02-07-2020

Vandaag naar de winkel geweest voor een "mixer", maar daar kun je geen brood mee kneden, dus een Goede bak/kneedmachine gekocht.

Beste Janny,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met brood bakken!

Gérard 02-07-2020

Prima service en klantbehandeling. Medewerkster zeer behulpzaam. Product was uitverkocht. Gezocht naar mogelijkheden of een andere winkel of via de BCC website het product nog had, maar helaas uitverkocht. Was ook niet aan te geven wanneer het product wel geleverd zou worden. Geholpen met alternatieven, die vergelijkbaar waren met uitverkochte product. Uiteindelijk, hoewel tegen een iets hogere prijs, toch geslaagd.

Beste Gérard,

Bedankt voor jouw review over onze service en klantbehandeling. Wat balen dat het product was uitverkocht, maar fijn dat er een goed alternatief is gevonden.

p van vliet 02-07-2020

prima! heb voor de winkel gekozen omdat ik een koelkast graag toch wil zien voordat z on uitgave doe. werd fijn geholpen hoor, er was genoeg personeel aanwezig. snelle levering ook maamdag besteld en donderdag geleverd, op 2 hoog zelfs de mannen hebben het erg goed gedaan, zonder de muur te beschadigen hahah

Beste p van vliet,

Hans Verkerk 02-07-2020

Altijd weer een feest om bij BCC Roosendaal een product aan te schaffen, wat opvalt is de vriendelijkheid en kennis van de producten van het personeel

Beste Hans Verkerk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Rick 02-07-2020

Bij de BCC in Almere Buiten een Samsung 55Q85R aangeschaft. De medewerker heeft ons super netjes geholpen en was goed op de hoogte van de specs van verschillende TV's. Hierdoor een goed vergelijk kunnen maken en nu erg blij met de nieuwe TV. De medewerker heeft zelfs geholpen te kijken met een lege doos of deze in een Renault Twingo past. Dit is overigens gelukt, met moeite :-).

Beste Rick,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere en de deskundige hulp van onze medewerker.

Marian 02-07-2020

Webshop is overzichtelijk. Goede informatie bij het gekochte produkt. Tevens goede prijs. Levering snel en goed ontvangen.

Beste Marian,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

ACER LAPTOP 17 INCH 02-07-2020

Ik was op zoek naar een Acer 17 inch laptop die vond ik op de webwinkel van BCC.
Snelle levering snelle laptop ben er zeer tevreden mee.
Zit de hele dag te werken met mijn laptop zeker een aanrader.
De bezorging was ook super snel. After-Pay betalen super.

Beste,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de laptop.

Eric 02-07-2020

Ik heb puur op prijs gekozen en kwam dus uit bij BCC voor mijn nieuwe ipad pro in een tijdelijke en erg scherpe aanbieding. erg tevreden met het proces en de supersnelle levering

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Diana 02-07-2020

Ik ben goed geholpen om een keuze te maken van een laptop ,bij afhalen in de winkel ben ik ook goed en vriendelijk geholpen

Beste Diana,

Matt 02-07-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel. Puur omdat je als klant behandeld word. En niet als nummer.
Ze nemen de tijd voor je. Ze geven de juiste informatie. En ze nemen de moeite voor te vergelijken. Vriendelijk personeel en je word er super Geholpen. Daar kan zeker geen media markt tegen op Dus zeker een aanrader.

Beste Matt,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Mvv 02-07-2020

Tijdens de aanschaf van het apparaat werd er door de verkoopster in de winkel niet echt naar onze wensen geluisterd, wij wilde een Siemens maar zij kwam steeds met andere merken op de proppen.
Showmodel aangeschaft, bij plaatsing bleek deze defect. Paar dagen later werd deze omgeruild voor splinter nieuwe.

Beste Mvv,

Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses voor het ongemak. Fijn dat we snel een nieuwe konden leveren.

Krm 02-07-2020

Levering correct en snel. Alleen; aangevinkt “gratis meenemen oude apparaat” bleek niet te werken. Bezorger stelde dat BCC dat wel belooft, maar dat niet regelt met de bezorgdienst. Jammer! Het leek me de iets hogere prijs (dan de laagste prijsaanbieder) wel waard.

Beste Krm,

Bedankt voor jouw review.
Wat raar dat het oude apparaat niet is meegenomen. Dit is namelijk wel de afspraak. We kunnen dit alsnog voor je in orde maken, kun je het ordernummer doorgeven in een reactie op de review?

Jo Daemen 02-07-2020

Vriendelijk en attent geholpen. Kreeg nog een tip over mijn aankoop om een noodzakelijk aanvullend artikel er bij te nemen. Prima.

Beste Jo Daemen,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en attente hulp.

Jason 01-07-2020

BCC is al jaren de vaste stek voor alle elektronica. Dit bedrijf heeft in mijn ogen geen concurrentie.

Beste Jason,

Bedankt voor jouw review en het mooie compliment!.

Wim 01-07-2020

Bestelling, betaling en levering helemaal correct.
Geleverde scheerapparaat voldoet zeker aan de verwachtingen.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

rick k 01-07-2020

Goede service. Heel duidelijk. En snelle en een goede levering. en tevens wen mooie actie. Je wordt goed op de hoogte gehouden met het bezorgen!
Top bezig!

Beste rick k,

frank leenders 01-07-2020

Prettige en overzichtelijke winkel, waar je ruimte krijgt om ongestoord te winkelen met de wetenschap dat je altijd een beroep kunt doen op een medewerker voor ondersteuning en advies.
Indien gewenst wordt er mee gedacht met je vraag of wens en indien niet anders kan worden goede alternatieven aangeboden.
Heerlijk om fysiek te winkelen in plaats van thuis op de bank achter de laptop.

Beste frank leenders,

John 01-07-2020

Bij BCC Bergen op Zoom word je duidelijk en goed geinformeerd, waarbij men kijkt welke eisen de klant stelt aan het aan te schaffen item. Zo krijg je een artikel op maat waardoor je niet betaalt voor mogelijkheden die je toch niet gebruikt. Dit betreft de aanschaf van een laptop.
Maar ook voor alle artikelen geldt die voorlichting. bv bij tv e.d.

Beste John,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Mevr. Lenaerts 01-07-2020

Zeer prettig, klantvriendelijk en deskundig geholpen. Ook héél prettig dat er rekening wordt gehouden in deze coronatijd dat er niet te veel klanten in de zaak aanwezig zijn.

Beste Mevr. Lenaerts,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de klantvriendelijke en deskundige hulp.

Guyt 01-07-2020

Zonder enige beperkingen kon ik mijn tv omruilen en goed geholpen met de verdere keuze.

Beste Guyt,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Piet 01-07-2020

Verkoper is vriendelijk. Kennis van acties en voorwaarde werden we niet ovet geinformeerd.

Beste Piet,

Bedankt voor jouw review en feedback .

Bert Gordijn 01-07-2020

Had problemen met instaleren mobiele telefoon dag later teruggegaan en werd gelijk geholpen,prima service

Beste Bert Gordijn,

Maria 01-07-2020

Zeer goede service!
Vriendelijk personeel, mooie aanbiedingen en snelle levering.
Goed contact en je wordt ook goed op de hoogte gehouden mbt de levering.
Ze hebben onze Amerikaanse koelkast zelfs binnen gezet! Helemaal top!
Zeer tevreden.

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Ton 01-07-2020

De winkel is een overzichtelijke zaak met veel artikelen in diverse prijsklassen. De bediening is ronduit goed, vriendelijk en erg behulpzaam.

Beste Ton,

Trudy Bos 01-07-2020

Goed en netjes geholpen,en alle vragen over het product Naar tevredenheid beantwoord.

Beste Trudy Bos,

Kama Horn 01-07-2020

In de winkel was de levertijd 3 werkdagen, op de site binnen 24 uur. Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Beste Kama Horn,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

F. B. 01-07-2020

Klantvtiendelijk
Alleen zat er nu niemand bij de kassa in de buurt. Was even onhandig om spullen op te halen.

Beste F. B.,

Jenan Jeyaratnasingam 01-07-2020

Ik vind de shop website en winkel fantastisch en de tijden hoelang de winkel open is is prima je hebt een goede en vriendelijke klantenservice en je hebt ook vaak veel korting. Ik vind het Goed en Prima omdat je veel hulp krijgt en dat je op de website BCC.nl ook hulp krijgt de winkels liggen ook niet ver van mij en ja ik geef het een 9 omdat het Prima is alleen verbetering is wel dat jullie de prijzen van andere websites in de gaten moeten houden want bij sommige webshop zijn het iets goedkoper

Beste Jenan Jeyaratnasingam,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Niels 01-07-2020

De reden dat ik bij BCC uitkwam was omdat de BCC veel goedkoper was dan een andere winkel waar ik een product wilde kopen. De site was heel duidelijk waardoor ik mijn product zo gevonden had. Het afrekenen ging heel soepel. Na mijn aankoop werd ik goed op de hoogte gehouden over de bezorging. Ook na de bezorging kreeg ik nog de tip om de factuur te bewaren omdat dit het garantie bewijs is. Mijn beleving bij BCC geef ik een 10!

Beste Niels,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze overzichtelijke website.

Bram 01-07-2020

Hele snelle levering! Net voor 24:00 besteld maar de volgende dag al in huis, top!!!

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Piet 01-07-2020

Overzichtelijke winkel en goed advies gekregen. Prettig en snel geholpen. Genoeg parkeerplaatsen aanwezig.

Beste Piet,

Henk 01-07-2020

De verkoper was behulpzaam en kundig
De bezorgers waren netjes en vriendelijk

Maar toen begon de ellende de rode koelkast was een zwarte geworden de bezorgers namen hem mee terug met excuses terwijl zij er niets aan kunnen doen. Toen klantenservice gebelt 20 min in de wachten en toen jammer joh kan pas over een week geleverd, maar mevrouw ik heb geen koelkast. Jammer voor u kan niet anders. Mag ik iemand anders spreken nee stuur maar een klacht en u krijgt zo een mail. Mail niet ontvangen is 2 uur later dus geen koelkast geen bezorg bevestiging. Wel van klant naar een nummer geworden en niet meer interessant. Sinds het ontstaan van bcc in badhoevedorp al klant, nu voor het laast iets gekocht. Jammer dat de verkoopafdeling het met zulke medewerkers achter de schermen moet doen.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie met de levering van de koelkast, excuses voor het ongemak.
Kun je ons het ordernummer doorgeven door een reactie op de review te plaatsen.

jan 01-07-2020

Ik kom al langer bij BCC, door omstandigheden dit jaar veel nieuwe apparatuur moeten aanschaffen.ik kom dan op de meest onlogische tijden binnen lopen.maar altijd wordt ik gelijk netjes geholpen of men zoekt een oplossing als ik iets snel wil hebben.al met al een super winkel met TOP verkopers/ verkoopsters

Beste jan,

Bedankt voor jouw review over onze service en medewerkers.

Leen Schipper 01-07-2020

Berdien in Oostburg heeft ons heel vriendelijk ontvangen en ons uitgelegd hoe de telefoon werkt bovendien heeft ze de telefoon geïnstalleerd. Een eventuele volgende aankoop zullen we zeker weer naar BCC gaan.

Beste Leen Schipper,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oostburg.

Lia 01-07-2020

Werd erg goed geholpen bij het uitzoeken van iPhone. Werd goed met ons meegedacht.

Beste Lia,

remon 01-07-2020

Vriendelijk personeel, staan altijd klaar. Af en toe een lach op het gezicht zou niet verkeerd zijn. Deskundige mensen die vakkundig helpen

Beste remon,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze medewerkers.

LMB Rombouts 01-07-2020

Klant vriendelijk,goede vakkennis over de artikelen.Kom graag ik de winkel voor info.

Beste LMB Rombouts,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

inductie 01-07-2020

De winkel is op een woonboulevard waardoor het parkeer technische een prima locatie is en het personeel is altijd even vriendelijk.

Beste,

Frank 01-07-2020

Beste prijs, geen verzendkosten en de volgende dag in huis. Netjes verpakt en alles duidelijk gecommuniceerd.

Beste Frank,

Marcel Lammers 01-07-2020

Zeer prettig winkelpersoneel. Neemt de tijd voor je en informeert je op prima wijze. Vriendelijk en behulpzaam.

Beste Marcel Lammers,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Pietje 01-07-2020

Vriendelijke mensen duidelijke uitleg. Ze sluiten het product aan om te laten zien wat het verschil is en wat de kracht is

Beste Pietje,