Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marianne de Bruijne 08-07-2020

In de zaak werden wij vriendelijk en bekwaam geholpen. Ook de levertijd en de levering verliepen prima. De mannen reinigden de vloer na verwijdering van de oude wasmachine.
Wij komen graag bij BCC Middelburg.
Service en garantie zijn uitstekend!

Beste Marianne de Bruijne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg en de service van onze bezorgers.

Toon 08-07-2020

ben diverse malen in de winkel geweest en super geholpen met betrekking op aankoopbegeleiding en klantgerichtheid
vriendelijk en behulpzaam personeel zowel bij aankoop en omruiling

Beste Toon,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

groundhog 08-07-2020

BCC prima zaak, koelkast en magnetron beiden van Inventum doen het prima. Het probleem is DHL. DHL had geen zin om de magnetron langs te brengen. (De koelkast werd door BCC zelf bezorgd dus dat ging prima) Ik heb van half 1 tot 6 zitten wachten. (langer dan 4 uur omdat het tijdstip steeds wijzigde) Om 18 uur ontvang ik een mailtje dat de bezorger voor een dichte deur stond. Dat is op zich niet vreemd, als je niet aanbelt en niet telefoneert. Als er vervolgens ook geen briefje in de bus ligt, betwijfel ik of je wel langsgeweest bent.

Beste groundhog,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie met DHL. Dat zou niet op deze manier moeten gaan. Excuses voor het ongemak.

Yvie 08-07-2020

uitstekend geholpen. Duidelijke uitleg door medewerker met goede kennis van zaken. Nemen alle tijd voor je. Zeer tevreden!

Beste Yvie,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Harrie de Loos 08-07-2020

Is een prettige en overzichtelijke winkel. Ruime keuze en prima en eerlijk advies.

Beste Harrie de Loos,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Tonh 08-07-2020

Kom sinds jaar en dag bij BCC.
Goede service, vriendelijk kundig personeel, En niet onbelangrijk vaak het voordeligst. Daar kan internet niet tegenop.

Beste Tonh,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Jan Smit 08-07-2020

Ik kom vaker bij BCC, je wordt uitstekend geholpen. Over het algemeen zijn de prijzen gunstig. Als je de klantenservice belt, word je prettig te woord gestaan.

Beste Jan Smit,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens!.

paula 08-07-2020

erg gebruiksvriendelijke website snelle afhandeling en levering. ik zou deze site zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen

Beste paula,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze gebruiksvriendelijke website.

Kevin Timmer 08-07-2020

Maandagmiddag besteld, dinsdagmiddag geleverd en gratis geïnstalleerd. Oude apparatuur gratis retour.
Overzichtelijke website, voldoende foto’s zodat het product goed te bekijken en te vergelijken is. Producten worden uitgebreid omschreven.
Stappen die doorlopen moeten worden tot aan de betaling zijn simpel en overzichtelijk.
Online bestellen we nagenoeg altijd bij BCC. Nog steeds geen negatieve ervaringen, dus als de prijs ook de beste is, blijven we dat zeker doen!

Beste Kevin Timmer,

Bedankt voor jouw review over onze onze overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.

Yvonne van Buuren 08-07-2020

Geachte heer en mevrouw van het BCC Ik ben vandaag in de winkel geweest van BCC in arnhem-zuid Ik kom daar graag omdat de winkel altijd heel erg overzichtelijk is en de medewerkers altijd heel vriendelijk zijn bijvoorbeeld vandaag ben ik geholpen door een dame met blond haar ik wilde graag een slowjuicer maar wist niet goed wat een verschil was tussen sapcentrifuge en slowjuicer die mevrouw heeft maar fijn uitgelegd Ik had wel 100 en 1 vragen en zij had engelengeduld met mijn Ze heeft alles goed uitgelegd en uiteindelijk heb ik een hele mooie slowjuicer met behulp van haar uitgekozen Ik ben er super blij mee Ik wil haar ook bedanken voor haar engelengeduld met mij Ik was geblesseerd aan mijn rechterhand en kon niet goed de leuning van de roltrap vast houden Zij heeft mijn nieuwe aanwinst naar beneden gebracht Ze is echt een toppertje en daarom verdiend zij vandaag een hele dikke 10 ik kan BCC in Arnhem Zuid Waarom kan iedereen aanbevelen groetjes

Beste Yvonne van Buuren,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal en de medewerkster in Arnhem.

Bep lagendijk 08-07-2020

Je wordt vriendelijk Ontvangen
Krijg duidelijk deskundig advies
SUPER
Vinden wij.

Beste Bep lagendijk,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke ontvangst en het deskundig advies.

Arno 08-07-2020

Goed geholpen in de winkel zelf en de aflever en installatie service was top.
Wasmachine en droger binnen no time op de 2de verdieping en aangesloten en oude machines meegenomen. Vriendelijke bezorgers.

Beste Arno,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel en van de bezorgers.

joop 08-07-2020

goed overzichtelijk en vertrouwd en betrouwbaar je hoeft niet lang te zoeken .

Beste joop,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Jannienv/t Westeinde 08-07-2020

Het is een mooie winkel vooral in middelburg Heel vriendelijk personeel . Vind ik in goes minder

Beste Jannienv/t Westeinde,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Middelburg en Goes.

Fien 08-07-2020

Ben altijd zeer tevreden over BCC Oosterhout.... altijd goede deskundige uitleg.. erg vriendelijke medewerkers die je goede adviezen en tips geven!!.. prima service.. gezellige bezorgers die van aanpakken weten..

Beste Fien,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

Suzanne van Nistelrooij 08-07-2020

Ik heb mijn koelvriescombinatie en wasmachine gekocht bij BCC. Wat ik als zeer prettig heb ervaren was het adviesgesprek met de verkoopmedewerker. Ik ben goed geholpen en men neemt alle tijd!

De producten werden netjes geleverd volgens afspraak. Wat ik ook erg prettig vond is dat de jongens ( zeer netjes, vriendelijk en betrouwbaar) bij mij netjes de apparatuur hebben geleverd en aangesloten. Je wordt 10 min. Van te voren gebeld dat ze komen. Fijner kan het niet!

Mijn gasfornuis die ik bij de concurrent had besteld had ik geen prettige ervaring mee met als eindresultaat ik na 1,5 maand nog steeds geen gasfornuis had en mijn geld kwijt was. Uiteindelijk heb ik mijn gasfornuis afgesteld en ben meteen naar BCC gegaan om mijn gasfornuis daar te bestellen. 2 Dagen later had ik hem in huis.

BCC, jullie slogan: low prices, high service is echt werkelijkheid. Ik ben super tevreden met jullie manier van werken en ik raad het iedereen aan!!

Beste Suzanne van Nistelrooij,

Bedankt voor jouw mooie review over de service van onze winkelmedewerker en onze bezorgers.

joppe 07-07-2020

Een goede prijs voor de producten en snellen levering, zeker een goede winkel

Beste joppe,

Eve 07-07-2020

Bezorging gratis en in een tijdvak van 2 uur. 15 min Van te voren bellen de bezorgers ook nog een op om door te geven dat ze eraan komen.

Product is net als op de website, ik ben heel tevreden.
Bestellen via website is eenvoudig.

Beste Eve,

Bedankt voor jouw review over het gemak van bestellen via onze website.

Mike 07-07-2020

Duidelijke vraag over laptop, direct naar de beste prijs kwaliteit verhouding laptop gelopen. Uitleg gekregen en aangegeven het te willen kopen. Wat echter niet voorradig wel op een ander filiaal alwaar direct de bestelling alsnog kon worden geplaatst. De BCC adviseur gaf aan dat het in principe dinsdag (vrijdag besteld) klaar zou liggen en dat klopte. Prima geholpen, prima afhandeling. Heldere uitleg en geen poespas er omheen.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

Conny 07-07-2020

Ik ken BCC al langer als een betrouwbaar bedrijf met oog voor de klant (goede service: je wordt 'gehoord' als klant). Nu via de website een nieuwe e-reader besteld voor een goede prijs. Fijne site. De bestelling en bezorging verliepen prima. 's Avonds laat besteld en ik had het product de volgende dag al in huis. Prima indicatie van de levertijd gekregen. Aanrader.

Beste Conny,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je nu ook via onze website een bestelling hebt geplaatst! Veel plezier met de E-reader!

Jebba 07-07-2020

Wasmachine gekocht en laten installeren en aan laten sluiten. De oude wasmachine hebben ze netjes meegenomen. Ben erg blij met mijn aankoop bij BCC😁

Beste Jebba,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de nieuwe wasmachine!

Maddie 07-07-2020

Altijd zeer vriendelijk geholpen daar en hele goede adviezen van de werknemers. Ik kom altijd graag naar BCC!

Beste Maddie,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkers.

John van den Berg 07-07-2020

Wij waren op zoek naar een nieuwe combi magnetron, moesten wel even wachten op de deskundige hulp van een medewerkster. Budget van ons was nog niet bekend maar ze gaf zeer goede advies over diverse merken. Afgelopen zaterdag besteld en vandaag dinsdag zelf geïnstalleerd. Even in bedrijf gesteld. En klaar. Het gaat hier om een Siemens combi magnetron.

Beste John van den Berg,

Pascal 07-07-2020

Transparante en gebruikersvriendelijke website. Scherpe prijzen en goede prijs kwaliteitsverhouding. Snelle levering en uitstekende communicatie omtrent de levering.

Beste Pascal,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

Jan Gooren 07-07-2020

uitstekende uitleg over het product , vriendelijke en een snelle levering betreft airfryer van Philips

Beste Jan Gooren,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de airfryer.

Jacinta 07-07-2020

Een overzichtelijke en prettig te navigeren site. De medewerkers die de artikelen komen afleveren en eventueel instaleren zijn altijd uiterst kundig en vriendelijk. Er wordt meegedacht en er is altijd tijd voor wat extra tips over het artikel. Zodra er weer een apparaat toe is aan vervanging kijk ik eerst op BCC.nl :)

Beste Jacinta,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze kundige bezorgers.

Marina van Geelkerken 07-07-2020

De verkoper begreep gelijk wat ik bedoelde. Binnen no-time had ik uitleg en was mijn aankoop geregeld. De volgende dag had ik mijn aankoop in huis.

Beste Marina van Geelkerken,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Alie de Wind 07-07-2020

Vriendelijke ontvangst en deskundige voorlichting over het te kopen product.
Zeer tevreden.

Beste Alie de Wind,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

. 07-07-2020

de levering is goed als ze komen krijg je ook van tevoren een telefoon hoe laat dat ze komen het pakket werd tot in de keuken af geleverd

Beste,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

Rinse 07-07-2020

Duidelijke product omschrijving.
Duidelijke afspraken, die men na komt.
De infobalie is vriendelijk en behulpzaam

Beste Rinse,

Jolanda 07-07-2020

Wat een verademing, geen grote rood/witte schreeuwende borden, maar ruimte en vooral personeel die weet waar ze over praten, kennis van zaken, vriendelijk,klantgericht en perfecte service.
Je zou dan verwachten dat de producten wat duurder geprijsd zijn maar ook die zijn zeer marktconform. Ik zou iedereen aanraden naar BCC te gaan.

Beste Jolanda,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en klantgerichte en kundige medewerkers.

T van den Berg 07-07-2020

Fijne winkel snelle service en vriendelijke bezorgers. Als ik weer iets nodig hebt ga ik zeker weer bij BCC kijken.

Beste T van den Berg,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en bezorgers.

John 07-07-2020

Vakkundig geholpen door geintereseerd personeel wat je een welkom gevoel geeft en goed ondersteund bij de keuze van je product. Zeer tevreden over de service en het gekochte product. In dit geval een e-reader.

Beste John,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en veel plezier met de E-reader.

Keller 07-07-2020

Mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel.
Personeel is goed op de hoogte van alle informatie,
vooral voor een oudere dame die voor een wasmachine komt

Beste Keller,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de vriendelijke en kundige medewerkers.

Steven LENOS 07-07-2020

Ouderwets vriendelijke service en benadering. Lekker de producten aanraken, uitgelegd krijgen en uitproberen

Beste Steven LENOS,

sven 07-07-2020

Een nette winkel met vriendelijk personeel. Ze hebben mij rustig laten zien welk product ik het beste kon kiezen. Daarna zijn ze ook nog meegelopen naar de kassa!

Beste sven,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

peters 07-07-2020

vriendelijk geholpen door het personeel, geen gepush, kon er op het gemak rondkijken en er werd meegedacht en goed geadviseerd.

Beste peters,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de adviezen van onze medewerkers.

Carin 07-07-2020

Duidelijke site en via mail goed op de hoogte gehouden qua levering bestelling

Beste Carin,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Yvonne 07-07-2020

Super snelle levering, goed kwaliteit, prijs/kwaliteit prima. Top, beter kan het niet

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over de levering en veel plezier met de aankoop.

Riet Langeweg 07-07-2020

BCC Hilversum is een zeer klantvriendelijke winkel. De verkoper die ons hielp was erg vriendelijk, eerlijk en toonde begrip voor onze keuzes, totaal niet opdringerig. Hij kwam deskundig over, gaf ons de voor en tegens van het apparaat en daardoor kozen we voor dit product.

Beste Riet Langeweg,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

Ton Pennings 07-07-2020

Eindelijk een zeer informatieve en gemakkelijk toegankelijke web-winkel. Het bedrijf BCC komt haar afspraken zeer goed na. Voormelding bij levering, zowel telefonisch als per sms. Je voelt je echt een gewaardeerde klant. Bezorging verliep ook zeer correct. Kortom : CHAPEAU BCC

Beste Ton Pennings,

Bedankt voor jouw review over onze makkelijke en gebruiksvriendelijke website.

LBF van ZIjl 07-07-2020

snelle levering, , product dat geleverd werd is van goede kwaliteit. Bezorger bracht hem zonder problemen naar 2 hoog toe.

Beste LBF van Zijl,

Bedankt voor jouw review over de bezorging. Veel plezier met de aankoop!

Snelle en goede levering en aansluiting 07-07-2020

De website van de winkel is erg overzichtelijke je kan goede selecties maken om tot het product te komen wat je wilt kopen. Verder kun je snel zien wat je extra opties zijn bijvoorbeeld aansluiten en afvoeren producten en wat dit je eventueel extra kost. Ook prettig zelf kiezen welke datum het product bezorgd word. Netjes 1 avond van te voren een tijdsblok van 2 uur doorgekregen. Installateurs alles snel geregeld en goed aangesloten.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en het bestelgemak.

Martin Knoest 07-07-2020

Op de site via filters snel en eenvoudig naar het juiste product geleid
Na het maken van mijn keuze volgende dag bestelde in huis.
Een echte aanrader

Beste Martin Knoest,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

BCC klant 07-07-2020

Fijne snelle levering, precies op tijd. Informatie via bericht en op het laatst zelfs een telefoontje. Goed advies over bijvoorbeeld dat ik de machine niet mocht gebruiken voor hij 24 uur had stilgestaan. en uitleg over de filter ledigen ook niet onbelangrijk.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Danny 07-07-2020

In de winkel in Bergen op Zoom kregen we Vriendelijke deskundige uitleg. Kregen de ruimte om er thuis rustig over na te denken . Jammer was wel dat we 4 werkdagen op de thuislevering moesten wachten.

Beste Danny,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Gérard 07-07-2020

N.a.v. van mijn eerste review,
De dag na mijn aankoop kwam ik via de website erachter, dat het gekochte product € 32,00 lager geprijsd was ivm een aanbieding.
Naar de winkel van BCC en ontving direct genoemd bedrag terug conform de gestelde verkoopregels.
Prima service en zeer vlotte afhandeling.

Beste Gérard,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Anita van lent 07-07-2020

Goed geholpen in de winkel en keurig op tijd bezorgd! Erg veel keus en duidelijke uitleg over de verschillen.

Beste Anita van lent,

Bedankt voor jouw review over de hulp en service in onze winkel.

Romy 07-07-2020

Toegankelijke winkel en bevoegd en vriendelijk personeel. Goed geholpen met de juiste keuze voor onze nieuwe tv.

Beste Romy,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers. Veel plezier met de nieuwe TV!

Goede service BCC! 07-07-2020

Zeer goed geholpen door Bas van BCC Den Bosch. Een verademing ten opzichte van de Mediamarkt. Alle aandacht en goede prijzen.

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.