A. Raijmakers 11-07-2020

super fijne en snelle service. bezorgers waren erg vriendelijk en brachten zonder moeite mijn koelast naar boven, sloten deze aan en gave zij duidelijke instructies. zeker aan te raden!

Beste A. Raijmakers,

Bedankt voor jouw review over de service bij de snelle bezorging.

M. Uitterlinden 11-07-2020

Fijne winkel, deskundig personeel.
Hebben goede tips maar zorgen wel dat je niet teveel betaald.

Beste M. Uitterlinden,

Rien Kapitein 11-07-2020

Je wordt er correct en vriendelijk ontvangen en je krijgt uitvoerig en deskundige uitleg

Beste Rien Kapitein,

Hans 11-07-2020

Goede en deskundige hulp kan met je vragen terecht en wordt vriendelijk geholpen kortom een aanrader

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

G.Kersten 11-07-2020

Perfecte service ,vriendelijke behandeling naar de klant toe en kennis van medewerkers. Genoeg voorraad, dus keus genoeg

Beste G.kersten,

Bedankt voor jouw review over de kennis van onze vriendelijke medewerkers.

Stoesjie 11-07-2020

Duidelijke web omgeving en snelle levering van mijn product.
Netjes verpakt ook.
De bon krijg je digitaal , makkelijk om later voor jezelf uit te printen.

Beste Stoesjie,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Harrie 11-07-2020

Het advies en de verkoper in de winkel was correct en prettig, Het bestelde artikel kwam snel en precies optijd en netjes op zijn plaats gezet en aangesloten. Beide chauffeurs/monteurs waren netjes en voorzichtig.

Beste Harrie,

Bedankt voor jouw review over onze verkoopmedewerker en bezorgers.

priscilla zalm 11-07-2020

mooie winkel en super goede service heel klant vriendelijk en er wordt echt de tijd voor je genomen

Beste priscilla zalm,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en klantvriendelijke service.

Anita van Remmerden 11-07-2020

Een ruim aan assortiment en schone winkel!
Vriendelijk personeel die door mevrouw haar ervaring erg prettig was . Ze vertelde alles vrij snel (geen race verhaal) waardoor het meteen duidelijk was welk product ik het beste kon kiezen. En zo de juiste artikelen besteld heb.
Uiteindelijk heb ik 3 producten gekocht en ben er super blij mee.
En de bezorging was ook goed geregeld. Keurig een mail gehad over het tijdstip. Telefoontje we staan binnen een paar minuten voor de deur. Jammer dat er niet word uitgepakt (koelkast) ipv corona .
Heel prettig gevoel bij bcc !!
Die ervaring had ik al eerder gehad. Daarom loop ik altijd bij bcc binnen en niet bij een andere winkel.
Beste medewerkers ga zo door.!!!
Ik wens jullie goede zaken en veel succes en plezier in jullie werk.

Beste Anita van Remmerden,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en verkoopmedewerkers.

John Flameling 11-07-2020

Altijd fijn om hier rond te struinen. Personeel niet opdringerig. Ook niet met het aanbevelen van een extra verzekering o.i.d.
Kom hier graag.

Beste John Flameling,

Bernard 11-07-2020

Prima kunnen shoppen via de BCC webshop. Duidelijk en snel een nieuwe koel vriescombinatie gevonden. Duidelijke communicatie, goed op de te hoogte gehouden via mail en SMS. Mooi op tijd binnen het tijdvak, snelle levering en eerder dan verwacht en dat alles zou toch zeker wel een 9 waard zijn geweest.............Maar de levering zelf was alles behalve klantvriendelijk en na het aanbellen werden er gelijk al door de bezorger diversen commandos geroepen om uit te voeren waarna met veel commotie de nieuwe koel vriescombinatie werd binnen gereden al stotend tegen alle deuren, kapstok waarna tot overmaat de gehele servieskast bijna van de muur werd gereden welke nog op een haar na gered kon worden. Prutsers die overduidelijk te weinig tijd nemen/krijgen om iets netjes te bezorgen. Binnen een paar minuten weer weg om ons verbluft achter te laten. Koel/vriescombinatie uiterst goed verpakt en zag er allemaal keuring uit. Geen enkele schade te ontdekken dus dat is allemaal goed gegaan. Prachtige machine voor een prima prijs bij BCC.

Beste Bernard,

Bedankt voor jouw review.
We schrikken een beetje van jouw verhaal van de levering. Excuses voor het ongemak.
Daar willen we wel graag meer over weten en komen graag met je in contact. Zou je in een reactie het ordernummer kunnen doorgeven?

Jurriaan 10-07-2020

Ik kocht een nieuwe magnetron van BCC voor een redelijke prijs. Ik werd vriendelijk en vakkundig geholpen door de verkoper. De bezorgers hielden zich stipt aan de afspraken en de magnetron was heel snel geplaatst en geïnstalleerd. Ik was blij met de service. Ik denk dat je BCC wel kunt vertrouwen.

Beste Jurriaan,

Bedankt voor jouw review over onze services.

E.M.Sabajo 10-07-2020

Fijne winkel mooi en netjes ingericht klantvriendelijk personeel rijkelijk assortiment. Een tevreden klant.

Beste E.M.Sabajo,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Marjolijn 10-07-2020

Een nieuwe vaatwasser gekocht. Vriendelijk en deskundig geholpen. We hebben hier vaker iets gekocht en vanwege de service komen we terug. De bezorging verliep ook goed. Op tijd een sms gekregen wanneer de bezorging zou plaatsvinden en een kwartier voor levering nog een telefoontje. Je hoeft dus niet onnodig een hele dag te zitten wachten. Prima geregeld.

Beste Marjolijn,

Bedankt voor jouw review over onze service bij aankoop en levering.

G. van Trierum 10-07-2020

Na een snelle zoekactie voor een radiorecorder met USB en CD speler bleek BCC dit artikel op voorraad te hebben en ook nog eens binnen 24 uur te kunnen leveren. Zowel de bestelling als levering verliep uitstekend.

Beste G.van Trierum,

Bedankt voor jouw review over het snelle bestel- en leveringsproces.

Erik 10-07-2020

De site is duidelijk en de prijzen zijn marktconform. Na bestelling snel een bevestiging.
Levering wordt netjes per datum en tijdstip aangegeven via mail en sms, en 10 minuten voor arriveren wordt er door de bezorgers gebeld dat ze zo arriveren.
Men dient er rekening mee te houden dat indien men alleen bezorging en geen plaatsing besteld (extra kosten), (bv bij aankoop van wasmachine), de bezorgers het verpakkingsmateriaal niet mee nemen. Zij zetten het artikel tot aan de deur en vertrekken. Dit conflicteert enigzins met de BBC slogan " High service low pricing".

Beste Erik,

Verburg 10-07-2020

Goede service, snelle levering. Wel dient optie oude apparaat meegeven aan chauffeur DHL eindelijk eens verwijderd te worden. DHL neemt deze niet mee.

Beste Verburg,

Bedankt voor jouw review.
Wat vreemd dat DHL het oude apparaat niet heeft meegenomen, want dat is wel de afspraak.
Als je wilt kunnen we het oude apparaat alsnog laten ophalen. Je kunt dan bellen met onze klantenservice of geef het ordernummer even door in een reactie op deze review.

P.C. Romijn 10-07-2020

Deskundige medewerkers op de deelgebieden. Er valt te onderhandelen als elders prijzen lager zijn. Zelfs (soms) bij internetaanbiedingen van derden.

Beste P.C. Romijn,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Koning 10-07-2020

Leuke aanbiedingen, snelle levering en prima assortiment!
Ook worden de spullen netjes verpakt en krijg je de factuur ook nog een keer in je mail.

Beste Koning,

J.Wortel 10-07-2020

Als eerste zijn wij al jaren vaste kant. Ondanks dat de Mediamarkt er is gaan wij toch voor BCC ik ben altijd vriendelijk geholpen en ook wat je ook koopt ze altijd wat met de prijs doen. Het is een fijne winkel.

Beste J.Wortel,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Negerman 10-07-2020

Hoi BCC Amersfoort

Wat ben ik weer super geholpen in de winkel.
Wel stond ik even versteld van nieuw personeel in de zaak.
Maar zo als altijd werd ik vriendelijk en deskundig geholpen.
Ik als klant ben zeer tevreden en zal ook mijn toekomstige aankoop ook weer bij jullie doen.
Ik zou zeggen mensen koop bij bcc Amersfoort

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Johan 10-07-2020

Prettige website, lekker overzichtig en binnen een paar handelingen de bestelling gedaan en de volgende werkdag netjes geleverd. Top.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Bard 10-07-2020

Snelle en duidelijke service. Vriendelijke verkopers.
Altijd een goed advies. En niet te vergeten altijd een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Beste Bard,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerkers.

Mathilde de Wit 10-07-2020

Ik was op zoek naar nieuwe laptop omdat mijn laptop kuren begon te vertonen. Ik had voor mijzelf al een lijstje gemaakt wat ik aan eisen voor een nieuwe laptop had. Ik werd goed in de winkel geholpen. De verkoper ging voor mij nog even kijken of het toetenbord verlichting had. Voor de rest voldeed de laptop aan al mijn eisen en ging ik tevreden naar huis. Ik werd netjes geholpen en er werd goed naar mij geluisterd. Dat vond ik erg fijn.
Er werd vanuit de verkoper ook goed gelet op de 1,5 meter afstand.

Nog even wat punten op een rij:
Wat ging er goed
Goed geholpen.
Fijn was dat op de meeste kaartjes ook een QR-code was. Zo kon ik ook wat meer informatie over de laptop opzoeken.
Nette winkel, goed opgeruimd. Je wordt niet overladen.
Geen opdringerige verkoper. Ik kon rustig mijn verhaal vertellen en uitleggen wat mijn eisen waren voor een nieuwe laptop.
Ik kreeg even de bedenktijd.
Er werd rekening gehouden met de 1,5 meter afstand.

Minder goed:
Sommige laptops waren alleen online te verkrijgen. Dit wordt niet aangegeven op de kaartjes.

Beste Matilde de Wit,

Bert60 10-07-2020

Altijd aankopen doen bij BCC Beverwijk, en bij de zelfde verkoper (xxxx) worden altijd netjes en goed geholpen bij hem!

Beste Bert60,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Luc 10-07-2020

Gewoon top boven mijn verwachting .
Heel klantvriendelijk goede en juiste service zoals beloofd.
Ik ben erg tevreden.

Beste Luc,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

televisie 10-07-2020

Goede uitleg van deskundig personeel en je word vriendelijk geholpen.
Daarbij voldoende keus.

Ronald 10-07-2020

Al jaren kies ik bewust voor BCC vanwege de manier waarop je als klant wordt behandeld. De service is namelijk top, zoals je van een goede electronicazaak mag verwachten. Diverse producten gekocht die dik in orde zijn, op een enkele uitzonderingen na waarbij er na anderhalf jaar na aankoop zonder twijfel een vervangend product wordt geregeld. Kortom, garantie betekent daar ook echt garantie. Geen gedoe met externe partijen of moeilijke verkopers die je in de kou laten staan.

Zojuist een televisie en soundbar gekocht. Wederom dik tevreden! De verkopers gaven mij goed advies en heb gebruik kunnen maken van de laagste prijs garantie.

Hartelijke groet,

Een vaste klant

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over onze service. Wat leuk dat je al jaren een van onze vast klanten bent, graag weer tot ziens!

Rene 10-07-2020

Na negen jaar dienst te hebben gedaan twee monster HDMI kabels geruild, zonder problemen incl. een giftcard met waarde verschil. Beide kabels voldoen weer aan de huidige norm.
Kwaliteit en vooral service wat je vandaag de dag niet echt meer tegenkomt, bij BCC gelukkig nog wel.
Advies op maat, in mijn geval surround, afgestemd op wat je wilt en zelf aangeeft, geen overdreven poespas en verkoop technieken. (heb zelf lang genoeg in de retail meegelopen)
Heb geen aandelen bij BCC maar kom er graag en kan het iedereen aanraden!

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Mirjam 10-07-2020

Toen door een storing het pakket niet op de afgesproken dag kon worden bezorgd kregen we daar netjes -van te voren!- bericht van!

Beste Mirjam,

Bram Kalkhoven 10-07-2020

Personeel is zeer netjes, maar zoals gewoonlijk ook zeer vriendelijk en kundig. Personeel staat klaar voor de klant. Zoals altijd zeer prettig kunnen winkelen.

Beste Bram Kalkhoven,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Jolanda 10-07-2020

communicatie over aankoop was prima in orde, en artikel werd keurig op tijd geleverd.

Beste Jolanda,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Michael Dekker 10-07-2020

in de BCC te Den Helder werd ik vriendelijk, snel en deskundig geholpen in een mooie ruime winkel.

Beste Michael Dekker,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Ben 10-07-2020

De snelle service, concurrerende prijs en feit dat wasmachine naar de derde etage werd gebracht en aangesloten. Ook de bezorgtijd klopte goed. Fijn dat je 10 minuten voor tijd gebeld wordt.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze bezorging.

Marc 10-07-2020

Scherpste prijs en één van de weinige winkels waar ik nog terecht kon met mijn VVV bonnen!
Supersnelle levering en duidelijk op de hoogte gehouden van de verwerking en levering.
Bezorging was ook exact op aangegeven tijd, wel zo prettig zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten. Eventueel was er nog de mogelijkheid om aflevering aan te passen.
Wij zijn zeer tevreden en bevelen BCC zeker aan!

In 1 woord TOP!

Beste Marc,

Jesse Strampel 10-07-2020

Vriendelijk personeel, we kochten hier een ip camera en een kruimeldief. De laatste had een kleine beschadiging maar ze kwamen meteen met een mooi voorstel (korting). Gewoon super.

Beste Jesse Strampel,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Xiandro Markwell 10-07-2020

Alles verliep perfect op de website van BCC was alles goed specificaties waren perfect. En wat betreft bezorgen was heel netjes. Twee jongens kwamen bezorgen waren hee beleefd en aardig.

Beste Xiandro Markwell,

Bedankt voor jouw review over onze website en de bezorging.

Gijs 10-07-2020

Gemakkelijke site met goede filters en scherpe prijzen, en voldoende aanbod.
De afhandeling van de betaling, en bestel en bezorg informatie waren top.
De bezorging kon wel een stuk klantvriendelijker/ netter.

Beste Gijs,

Bedankt voor jouw review over onze website.
We zijn wel benieuwd naar hoe de bezorging is verlopen. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

S. Hugens-Konings 10-07-2020

Wij zijn altijd heel tevreden, kopen alle aankopen bij bcc Bergen op zoom,. Goede service en vriendelijk personeel.

Beste S. Hugens-Konings,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Thomas 10-07-2020

Ik ben heeeeeel blij met me nieuwe camera,
Maar ik heb al zoveel gekocht bij jullie en elke keer zeggen jullie win 250 euro,maar geloof dat er nooit iemand bij jullie 250 euro heeft gekregen,dit was de laatste keer dat ik dit doe.

Beste Thomas,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met jouw camera!

Ans 10-07-2020

Makkelijke overzichtelijke webshop. Ben zeer tevreden over de snelle levering en uiteraard over het product dat ik besteld heb.

Beste Ans,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Sil Roeffen 10-07-2020

Ik ben echt super geholpen helemaal niks mis met BCC Veghel ik raad deze winkel echt aan

Beste Sil Roeffen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Angelien van Dongen 10-07-2020

Prima geholpen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Aflevering volgens afspraak en ook plaatsing van apparaat keuring uitgevoerd.

Beste Angelien van Dongen,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel en bij de bezorging.

Peter Meijer 10-07-2020

De winkel heeft de zelfde uitstraling als het gehele Megastores complex, TRIEST. Echter het personeel is uiterst positief. Ik ben geweldig geholpen door een dame die alle tijd voor me nam. Ik heb uiteindelijk een Dyson V8 Absolute gekocht.

Beste Peter Meijer,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze winkel.

Vermaas 10-07-2020

Op zoek naar een droger hier heel veel keus, goede duidelijke omschrijving. Eerlijke duidelijke uitleg over bezorging en hoe en wat je zelf moet doen. Duidelijker kan niet. Komen afspraken na, netjes mail en sms en netjes op tijd. Bezorging verliep vlotjes.

Beste Vermaas,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke service.

Anoniem 10-07-2020

In de winkel een Gigaset telefoon met 4 handsets en een Miele stofzuiger gekocht.
Goed geholpen in de winkel. Helaas waren beide artikelen niet op voorraad ondanks dat er voorraad zou moeten zijn van de Gigaset. Van de stofzuiger was er helaas geen showroommodel. Levertijd van de Miele stofzuiger was meer dan een maand, waardoor ik de stofzuiger heb geannuleerd en elders heb gekocht. De stofzuiger had ik toen na bestellen de volgende dag in huis.
De in de winkel bestelde telefoonset ontving ik wel snel per bezorging.

Anita 10-07-2020

Zeer tevreden, goed geholpen, eerder geleverd dan verwacht. Bezorging zeer goed en mooi op tijd. Als ik ooit nog iets nodig heb ga ik hier zeker terug.

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review en fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Eekhoorn 10-07-2020

Ik koop al jaren Alle electrische apparaten via BCC Zeist.
Deze keer was er iets kapot binnen de garantietermijn.
Geen discussie, direct “we gaan het voor u regelen”, zo fijn.
Een vervangend apparaat was niet op voorraad. Samen kwamen we tot de conclusie dat een cadeaubon de handigste oplossing was. Zo kan ik de tijd nemen om me te orienteren welk vervangend apparaat ik graag wil. Hartelijk dank vriendelijke medewerkers van BCC Zeist

Beste Eekhoorn,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Ard 10-07-2020

Grote winkel met 3 etages en groot assortiment. Altijd voldoende parkeergelegenheid.

Beste Ard,

Cathy 09-07-2020

Wat een overzichtelijke winkel. Wat me vooral opviel, was het sympathieke personeel. Niet opdringerig, maar gewoon behulpzaam. Mijn vragen over de Apple airpods werden professsioneel beantwoord en daar nam de verkoper de tijd voor.

Beste Cathy,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en sympathieke medewerkers.