Nadia 08-07-2020

Mijn bestelling (wasmachine) werd binnen 2 dagen bezorgd. Bezorgers waren aardig en behulpzaam

Beste Nadia,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Ria 08-07-2020

Fijne winkel alles ruim van opzet. Personeel helpt je goed en is kundig met advies en tips van je aankoop.

Beste Ria,

Jaap 08-07-2020

Super fijne shop ! Alles overzichtelijk vandaar dat ik er voor gekozen heb. Heel gebruiksvriendelijk vriendelijk. De levering was prima in orde!

Beste Jaap,

Aonitram 08-07-2020

Ik koop al meer dan 20 jaar bij deze BCC, vriendelijke medewerkers en de levering is altijd correct!
En de levering en plaatsing van de TV verliep snel en prettig door de 2 bezorgers.

Beste Aonitram,

Bedankt voor jouw review over de bezorging van de TV. Graag weer tot ziens!

Sylvia Veltenaar 08-07-2020

Heel blij met mijn aankoop maar extra blij met de manier waarop ik geholpen werd Ik trof iemand die gewoon multi fuctioneel was en zéér ter zake kundig. Ik ben slecht ter been en niets was teveel voor deze jonge man. Had ook nog iets nodig van een andere afd. maar hij liep mee, nam alle tijd, droeg de handel naar de kassa voor me en hij rekende ook nog zelf af. Top !!!!!! en ik kom zeker terug.

Beste Sylvia Veltenaar,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerker.

Wil 08-07-2020

Vriendelijke en vooral kundige verkoper. Wist me duidelijk te informeren omtrent datgene waar ik nog vragen over had. Die stijl, zonder enig aandringen, was voor mij voldoende prikkel om tot aanschaf over te gaan.

Beste Wil,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Erik 08-07-2020

BCC is naast klantvriendelijk als winkel erg ruim en overzichtelijk, dat vind ik fijn. Daarnaast zijn zij een vd weinige winkels die VVV (online) bonnen aannemen in de electronica branche. Een sterke plus. Mijn nieuwe hoofdtelefoon is niet het eerste en zeker niet het laatste artikel waaraan BCC omzet aan mij verdiend.

Beste Erik,

Roberto van Rooijen 08-07-2020

Wederom naar de BCC gegaan vanwege de zeer goede service.
De verkopers weten precies wat je wilt als je aan hebt gegeven wat je budget en wensen zijn.
Ik ben 5 jaar geleden overgestapt naar de BCC omdat ik niet adequaat geholpen werd door de Mediamarkt, daar roepen zij maar wat en je krijgt echt de indruk dat zij voor de winst gaan en niet voor tevreden klanten.
Als ik bij de BCC ga kijken dan oriënteer ik mij altijd eerst en iedere keer staan ze voor je klaar.
Sommige aankopen doe je niet in 1 keer zoals een QLED 75 inch TV.
Ik heb zo mijn vaste aanspreekpersoon die mijn wensen door de jaren heen goed kent in vestiging Amersfoort, elke keer weer is het fijn om te zien dat de klant centraal staat.
Omdat ik meerdere dure aankopen gedaan heb, zowel privé als zakelijk, geeft al aan dat ik als klant serieus behandeld wordt en niet gezien wordt als wandelende portemonnee.
De tijd die ze voor je nemen is heel anders dan bij de andere winkel, want als je daar niet snel genoeg beslist zeggen ze "kijk even verder en als u mij nodig heeft dan hoor ik dat wel".
Nee, dat gaat bij de BCC wel anders, precies zoals het hoort, en als je eerst wilt oriënteren dan wordt je op dezelfde manier geholpen als wanneer je wel wat koopt, dat is klantvriendelijkheid.
BCC !!!!, petje af namens een tevreden klant.

Beste Roberto van Rooijen,

Bedankt voor jouw review uitgebreide review over ons filiaal in Amersfoort en de persoonlijke service.

hbsteenwijk 08-07-2020

ik heb alles bij de bcc Den Helder gekocht van wasmachine tot vaatwasser,telefoon tot stereo en de resterende electrische apparaten .Tot op heden nog geen enkele klacht ondekt zowel in de winkel als met apparaten zelf .

Beste hbsteenwijk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

A Buis 08-07-2020

Bij BCC winkel je prettig. Geen last van opdringerige verkopers die meer aan hun bonus denken dan aan de klant. Als je even rustig wilt kijken is dat goed. En als je hulp nodig hebt nemen ze daar ook de tijd voor. Geven goede uitleg over de producten. Echt een winkel om weer naar terug te gaan.

Beste A Buis,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Graag tot ziens!

Wolfs 08-07-2020

Leuke winkel en goede adviezen gekregen, duidelijk afgestemd op wat wij nodig hadden.
Voelde niet dat ze kost wat kost iets wilden verkopen ,maar gaven duidelijk advies wat bij ons paste. Vriendelijke en deskundige verkopers.

Beste Wolfs,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Raimond Steegmans 08-07-2020

Artikel word op de website aangeboden voor een goede prijs, duidelijke informatie en wordt ook nog eens zeer snel geleverd. Dus gewoonweg toppie.

Beste Raimond Steegmans,

Henk Weijers 08-07-2020

heel erg goed geholpen en een goed advies uitleg en dat geeft vertrouwen ook bij eerdere aankopen

Beste Henk Weijers,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

Sil 08-07-2020

Zojuist is de wasmachine bezorgd en aangesloten, en omdat het een 'retour' apparaat was zonder verpakking (extra voordelig) was ik extra benieuwd of er geen schade was. De bezorgers waren hiervan kennelijk op de hoogte want ze zette het apparaat eerst midden in de woonkamer met het verzoek om zelf te inspecteren... Geweldig dat ze daar rekening mee houden! En inderdaad geen krasje of deukje gevonden :) Ondertussen hadden zij het oude apparaat al ingeladen en daarna de nieuwe aangesloten, hij draait al! Erg tevreden, vooral vanwege de goede bezorgservice 👍

Beste Sil,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

J.Posthuma 08-07-2020

Had 5 juli tv gekocht, voor 349,00 euro. Heb zondag op website gekeken en zag dat de tv bij mediamarkt en bol.com 309,00 was.
Dinsdag 7 juli naar zaak osdorperplein amsterdam gegaan, en situatie vertelt aan verkoper jimmy.
Is voor mij op pad gegaan en heeft ervoor gezorgt dat ik 40,00 euro in mindering heb gekregen.
Chapeau voor BCC en verkoper jimmy

Beste J.Posthuma,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam en de services.

Paul 08-07-2020

Geleverde Led TV echt fantastisch, maar aflevering, was ondanks afspraak over plaatsen echt niet oké. Na vertrek bleek ik slechts 1 tv kanaal te kunnen kiezen en was er geen geluid via de meegeleverde soundbar. Zou zeer eenvoudig zijn via app installatie: niet dus. Nu opnieuw melding gemaakt bij verkoper die er direct voor ging zorgen dat er alsnog installatieservice wordt ingezet. Dat is dan weer wel super goede service, jammer alleen dat dat niet direct bij aflevering gebeurd.

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend dat het plaatsen en aansluiten van de TV niet meteen goed is gegaan. Fijn dat er wel gelijk een oplossing in zicht is. We willen er wel graag meer over weten, kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

W. Verbiezen 08-07-2020

Super personeel, goede uitleg! Voor alle electronica en witgoed gaan we hierheen

Beste W. Verbiezen,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens!

GBM Elschott 08-07-2020

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling afgelopen maandag.een nieuwe adapter voor mijn Revitive apparaat besteld in de winkel in Sittard en vandaag,woensdag al in huis.Ook zeer tevreden over het kontakt tussen mij en de verkoper,naam mij niet bekend.Nogmaals zeer tevreden.Ben overigens al zeer lang klant,eerst bij de Harense Smid en naderhand BCC.

Beste GBM Elschott,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Ton en Lissy 08-07-2020

Een zeer nette winkel en werden vriendelijk te woord gestaan. Wij hebben een Dyson V11 Absolute Extra steelstofzuiger gekocht. Wij kregen de gewenste antwoorden op de vragen die wij stelden. Ook werden er andere merken getoond om zo het verschil te ervaren. Al met al een prettige koop.

Beste Ton en Lissy,

Bedankt voor jullie review over de service in de winkel.

HE van de Merwe 08-07-2020

Koelvries combinatie besteld en bij thuiskomst bleek dat we ons vergist hadden in de hoogte van het apparaat. Gebeld en gevraagd of de bestelling veranderd kon worden, hetgeen totaal geen probleem was. Het apparaat werd een dag later geleverd en we werden keurig op de hoogte gehouden wanneer men kwam. Keurig nette bezorging en zeer beleefde mensen.
Men zette het apparaat keurig op zijn plaats binnen.
Dit is voor mij een dikke negen waard, dan kan het bij een volgende aankoop een TIEN worden !

Beste HE van de Merwe,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop van de koel/vriescombinatie.

Peter 08-07-2020

Duidelijke uitleg over het aangeschafte artikel.
Vriendelijk en deskundig personeel.

Beste Peter,

Benjamin 08-07-2020

De TV was duidelijk te bekijken in de winkel. De winkelvoorraad van de website klopte gelukkig ook met de realiteit. De verkoper stond me vriendelijk te woord en hielp me de TV naar m'n auto te brengen.

Beste Benjamin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service.

K. Jansen 08-07-2020

Artikel besteld via de BCC webshop nadat ik eerst uitgebreid, duidelijk en goed advies had gekregen in een winkel. Webshop is overzichtelijk en na het bestellen is de informatie omtrent levering helder.

Beste K. Jansen,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Marianne de Bruijne 08-07-2020

In de zaak werden wij vriendelijk en bekwaam geholpen. Ook de levertijd en de levering verliepen prima. De mannen reinigden de vloer na verwijdering van de oude wasmachine.
Wij komen graag bij BCC Middelburg.
Service en garantie zijn uitstekend!

Beste Marianne de Bruijne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg en de service van onze bezorgers.

Toon 08-07-2020

ben diverse malen in de winkel geweest en super geholpen met betrekking op aankoopbegeleiding en klantgerichtheid
vriendelijk en behulpzaam personeel zowel bij aankoop en omruiling

Beste Toon,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

groundhog 08-07-2020

BCC prima zaak, koelkast en magnetron beiden van Inventum doen het prima. Het probleem is DHL. DHL had geen zin om de magnetron langs te brengen. (De koelkast werd door BCC zelf bezorgd dus dat ging prima) Ik heb van half 1 tot 6 zitten wachten. (langer dan 4 uur omdat het tijdstip steeds wijzigde) Om 18 uur ontvang ik een mailtje dat de bezorger voor een dichte deur stond. Dat is op zich niet vreemd, als je niet aanbelt en niet telefoneert. Als er vervolgens ook geen briefje in de bus ligt, betwijfel ik of je wel langsgeweest bent.

Beste groundhog,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie met DHL. Dat zou niet op deze manier moeten gaan. Excuses voor het ongemak.

Yvie 08-07-2020

uitstekend geholpen. Duidelijke uitleg door medewerker met goede kennis van zaken. Nemen alle tijd voor je. Zeer tevreden!

Beste Yvie,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Harrie de Loos 08-07-2020

Is een prettige en overzichtelijke winkel. Ruime keuze en prima en eerlijk advies.

Beste Harrie de Loos,

Tonh 08-07-2020

Kom sinds jaar en dag bij BCC.
Goede service, vriendelijk kundig personeel, En niet onbelangrijk vaak het voordeligst. Daar kan internet niet tegenop.

Beste Tonh,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Jan Smit 08-07-2020

Ik kom vaker bij BCC, je wordt uitstekend geholpen. Over het algemeen zijn de prijzen gunstig. Als je de klantenservice belt, word je prettig te woord gestaan.

Beste Jan Smit,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens!.

paula 08-07-2020

erg gebruiksvriendelijke website snelle afhandeling en levering. ik zou deze site zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen

Beste paula,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze gebruiksvriendelijke website.

Kevin Timmer 08-07-2020

Maandagmiddag besteld, dinsdagmiddag geleverd en gratis geïnstalleerd. Oude apparatuur gratis retour.
Overzichtelijke website, voldoende foto’s zodat het product goed te bekijken en te vergelijken is. Producten worden uitgebreid omschreven.
Stappen die doorlopen moeten worden tot aan de betaling zijn simpel en overzichtelijk.
Online bestellen we nagenoeg altijd bij BCC. Nog steeds geen negatieve ervaringen, dus als de prijs ook de beste is, blijven we dat zeker doen!

Beste Kevin Timmer,

Bedankt voor jouw review over onze onze overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.

Yvonne van Buuren 08-07-2020

Geachte heer en mevrouw van het BCC Ik ben vandaag in de winkel geweest van BCC in arnhem-zuid Ik kom daar graag omdat de winkel altijd heel erg overzichtelijk is en de medewerkers altijd heel vriendelijk zijn bijvoorbeeld vandaag ben ik geholpen door een dame met blond haar ik wilde graag een slowjuicer maar wist niet goed wat een verschil was tussen sapcentrifuge en slowjuicer die mevrouw heeft maar fijn uitgelegd Ik had wel 100 en 1 vragen en zij had engelengeduld met mijn Ze heeft alles goed uitgelegd en uiteindelijk heb ik een hele mooie slowjuicer met behulp van haar uitgekozen Ik ben er super blij mee Ik wil haar ook bedanken voor haar engelengeduld met mij Ik was geblesseerd aan mijn rechterhand en kon niet goed de leuning van de roltrap vast houden Zij heeft mijn nieuwe aanwinst naar beneden gebracht Ze is echt een toppertje en daarom verdiend zij vandaag een hele dikke 10 ik kan BCC in Arnhem Zuid Waarom kan iedereen aanbevelen groetjes

Beste Yvonne van Buuren,

Bedankt voor jouw mooie review over ons filiaal en de medewerkster in Arnhem.

Bep lagendijk 08-07-2020

Je wordt vriendelijk Ontvangen
Krijg duidelijk deskundig advies
SUPER
Vinden wij.

Beste Bep lagendijk,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke ontvangst en het deskundig advies.

Arno 08-07-2020

Goed geholpen in de winkel zelf en de aflever en installatie service was top.
Wasmachine en droger binnen no time op de 2de verdieping en aangesloten en oude machines meegenomen. Vriendelijke bezorgers.

Beste Arno,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel en van de bezorgers.

joop 08-07-2020

goed overzichtelijk en vertrouwd en betrouwbaar je hoeft niet lang te zoeken .

Beste joop,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Jannienv/t Westeinde 08-07-2020

Het is een mooie winkel vooral in middelburg Heel vriendelijk personeel . Vind ik in goes minder

Beste Jannienv/t Westeinde,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Middelburg en Goes.

Fien 08-07-2020

Ben altijd zeer tevreden over BCC Oosterhout.... altijd goede deskundige uitleg.. erg vriendelijke medewerkers die je goede adviezen en tips geven!!.. prima service.. gezellige bezorgers die van aanpakken weten..

Beste Fien,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

Suzanne van Nistelrooij 08-07-2020

Ik heb mijn koelvriescombinatie en wasmachine gekocht bij BCC. Wat ik als zeer prettig heb ervaren was het adviesgesprek met de verkoopmedewerker. Ik ben goed geholpen en men neemt alle tijd!

De producten werden netjes geleverd volgens afspraak. Wat ik ook erg prettig vond is dat de jongens ( zeer netjes, vriendelijk en betrouwbaar) bij mij netjes de apparatuur hebben geleverd en aangesloten. Je wordt 10 min. Van te voren gebeld dat ze komen. Fijner kan het niet!

Mijn gasfornuis die ik bij de concurrent had besteld had ik geen prettige ervaring mee met als eindresultaat ik na 1,5 maand nog steeds geen gasfornuis had en mijn geld kwijt was. Uiteindelijk heb ik mijn gasfornuis afgesteld en ben meteen naar BCC gegaan om mijn gasfornuis daar te bestellen. 2 Dagen later had ik hem in huis.

BCC, jullie slogan: low prices, high service is echt werkelijkheid. Ik ben super tevreden met jullie manier van werken en ik raad het iedereen aan!!

Beste Suzanne van Nistelrooij,

Bedankt voor jouw mooie review over de service van onze winkelmedewerker en onze bezorgers.

joppe 07-07-2020

Een goede prijs voor de producten en snellen levering, zeker een goede winkel

Beste joppe,

Eve 07-07-2020

Bezorging gratis en in een tijdvak van 2 uur. 15 min Van te voren bellen de bezorgers ook nog een op om door te geven dat ze eraan komen.

Product is net als op de website, ik ben heel tevreden.
Bestellen via website is eenvoudig.

Beste Eve,

Bedankt voor jouw review over het gemak van bestellen via onze website.

Mike 07-07-2020

Duidelijke vraag over laptop, direct naar de beste prijs kwaliteit verhouding laptop gelopen. Uitleg gekregen en aangegeven het te willen kopen. Wat echter niet voorradig wel op een ander filiaal alwaar direct de bestelling alsnog kon worden geplaatst. De BCC adviseur gaf aan dat het in principe dinsdag (vrijdag besteld) klaar zou liggen en dat klopte. Prima geholpen, prima afhandeling. Heldere uitleg en geen poespas er omheen.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

Conny 07-07-2020

Ik ken BCC al langer als een betrouwbaar bedrijf met oog voor de klant (goede service: je wordt 'gehoord' als klant). Nu via de website een nieuwe e-reader besteld voor een goede prijs. Fijne site. De bestelling en bezorging verliepen prima. 's Avonds laat besteld en ik had het product de volgende dag al in huis. Prima indicatie van de levertijd gekregen. Aanrader.

Beste Conny,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je nu ook via onze website een bestelling hebt geplaatst! Veel plezier met de E-reader!

Jebba 07-07-2020

Wasmachine gekocht en laten installeren en aan laten sluiten. De oude wasmachine hebben ze netjes meegenomen. Ben erg blij met mijn aankoop bij BCC😁

Beste Jebba,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de nieuwe wasmachine!

Maddie 07-07-2020

Altijd zeer vriendelijk geholpen daar en hele goede adviezen van de werknemers. Ik kom altijd graag naar BCC!

Beste Maddie,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkers.

John van den Berg 07-07-2020

Wij waren op zoek naar een nieuwe combi magnetron, moesten wel even wachten op de deskundige hulp van een medewerkster. Budget van ons was nog niet bekend maar ze gaf zeer goede advies over diverse merken. Afgelopen zaterdag besteld en vandaag dinsdag zelf geïnstalleerd. Even in bedrijf gesteld. En klaar. Het gaat hier om een Siemens combi magnetron.

Beste John van den Berg,

Pascal 07-07-2020

Transparante en gebruikersvriendelijke website. Scherpe prijzen en goede prijs kwaliteitsverhouding. Snelle levering en uitstekende communicatie omtrent de levering.

Beste Pascal,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

Jan Gooren 07-07-2020

uitstekende uitleg over het product , vriendelijke en een snelle levering betreft airfryer van Philips

Beste Jan Gooren,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de airfryer.

Jacinta 07-07-2020

Een overzichtelijke en prettig te navigeren site. De medewerkers die de artikelen komen afleveren en eventueel instaleren zijn altijd uiterst kundig en vriendelijk. Er wordt meegedacht en er is altijd tijd voor wat extra tips over het artikel. Zodra er weer een apparaat toe is aan vervanging kijk ik eerst op BCC.nl :)

Beste Jacinta,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze kundige bezorgers.

Marina van Geelkerken 07-07-2020

De verkoper begreep gelijk wat ik bedoelde. Binnen no-time had ik uitleg en was mijn aankoop geregeld. De volgende dag had ik mijn aankoop in huis.

Beste Marina van Geelkerken,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.