Ard 10-07-2020

Grote winkel met 3 etages en groot assortiment. Altijd voldoende parkeergelegenheid.

Beste Ard,

Cathy 09-07-2020

Wat een overzichtelijke winkel. Wat me vooral opviel, was het sympathieke personeel. Niet opdringerig, maar gewoon behulpzaam. Mijn vragen over de Apple airpods werden professsioneel beantwoord en daar nam de verkoper de tijd voor.

Beste Cathy,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en sympathieke medewerkers.

Chris H 09-07-2020

BCC gaat mee met de tijd en service.
Online cartridges zijn zeker concurrerend en goedkoop o.a Inkline diverse cartridges besteld t.ov
HP.originele cartridges.
Ga zo door.
Grt Chris

Beste Chris H,

Rose 09-07-2020

Persoonlijke en klantvriendelijk benadering! Chaoeau.
Jullie denken mee met de klant, heel prettig. En we zijn erg tevreden over het advies.

Beste Rose,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Jari 09-07-2020

Wij zijn sowieso fan van BCC maar we zijn in beverwijk bijzonder goed en enthousiast geholpen. Goed en eerlijk advies. Top!!

Beste Jari,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Barbara 09-07-2020

Duidelijke informatie tijdens het bestellen en alles keurig bevestigd per mail. Verschillende mailtjes gehad over het bezorgproces en keurig 20 minuten voor de bezorging gebeld dat ze er bijna waren. Alles wat bevestigd is is ook nagekomen. Ik zou zeker weer wat online bij ze bestellen!

Beste Barbara,

Bedankt voor jouw review over de communicatie en bezorging.

Henk 09-07-2020

Wij doen onze aankopen altijd in het filiaal in Lisse. Het is fijne overzichtelijke winkel met héél veel keus. Gratis parkeergelegenheid is rond de winkel ruim voorhanden. Onlangs zijn wij langs geweest om ons op een nieuwe Smart TV te oriënteren. Weer bleek ons de (grote) deskundigheid en vooral ook de klantvriendelijkheid van het personeel. Met onze meest recente ervaring in dit filiaal zijn wij wederom gesterkt in ons voornemen om bij een nieuwe aanschaf altijd even in het filiaal Lisse langs te gaan.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

Peter 09-07-2020

Zeer fijn geholpen, medewerker kwam snel wist, waarover hij het had. Goed advies en prima uitleg.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Hans Roggeveen 09-07-2020

De manier van benaderen en hulp was van een grote klasse. De klant is hier nog koning en het personeel keurig en klant gericht. Niet doorduwen maar gewoon tijd uittrekken. Ik koop vaak online maar was toevallig in Hellevoetsluis en liep daar de winkel in. Klein maar overzichtelijk. Ik ga zeker terug voor een volgende aanschaf. Waarom geen 10, niets is 100% perfect maar dit kwam dicht in de buurt. Dat resulteerden in de aanschaf van een laptop.

Beste Hans Roggeveen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

Mich 09-07-2020

Grote koelkast besteld, deze is netjes en voorzichtig afgeleverd. Oude koelkast is weer meegenomen. Snelle levertijd.

Beste Mich,

Theo 09-07-2020

We zijn in de winkel netjes te woord gestaan en hebben advies gekregen om direct het juiste artikel te kopen.
De vaatwasmachine is netjes geleverd en geplaatst. Er is zeer goede service verleend.

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel en bij levering.

yousseff m 09-07-2020

I was in need of a laptop for my exams and I was asked by a friend to visit BCC as they were better than other retailers.

Dear yousseff m,

Thank you for your review.

Sedat 09-07-2020

We zijn erg tevreden over de service en vriendelijkheid van de verkoper. Genoeg verschillende produkten in de winkel om uit te kiezen.

Beste Sedat,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Pino 09-07-2020

Fijn product; veilig, modern en duurzaam voor een redelijke prijs met gratis pannen.

Beste Pino,

Marlon 09-07-2020

Via bcc een iMac besteld van 27”. Op de meeste websites en de Apple store was deze computer niet meer op voorraad. Maar bij bcc gelukkig wel. Heb de iMac savonds om 10 uur besteld en kreeg het de volgende dag al thuis geleverd. Ontzettend snelle levering en werd goed op de hoogte gehouden door middel van de track and trace. Nog niet eerder wat bij BCC besteld, maar ik bestel hier voortaan zeker weer. Bij het product zit ook 2 jaar thuis afhaal garantie voor als er iets mis is. Erg blij met de service

Beste Marlon,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service.

JCD 09-07-2020

Vlak voor middernacht op een woensdagavond een scheerapparaat besteld bij BCC. Was wel heel benieuwd of die er nog uit ging die dag. Jawel hoor, DHL stond vandaag met pakketje (zoals de tracktrace voorspelde) aan de deur. Fijn dat er nog bedrijven zijn die niet met die typische corona-smoezen komen.

Beste JCD,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Remco 09-07-2020

Ik ben in de winkel in Heerlen op een goede manier geholpen waarbij de verkoper ook mijn vragen heeft beantwoord en duidelijk ook de garantie heeft uitgelegd. Hiervoor zelfs een afgedrukte bon ontvangen plus nog eens een e-mail. Kijk dat is service.

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

dolfijn 09-07-2020

nette winkel, met vriendelijk personeel, en je word goed geholpen, ook in deze tijd met corona.

Beste dolfijn,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en onze winkel.

Joop 09-07-2020

Mooie winkel, veel keus en vriendelijk personeel. Ook uitleg was echt goed en vriendelijk. Goed deskundig advies.

Beste Joop,

Henk 09-07-2020

Ik ben uitstekend geholpen, terzake kundig en met name met de prijsstelling prima voorgelicht!

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Floris 09-07-2020

BCC Apeldoorn. Een hele fijne winkel. Zeer behulpzaam personeel ,heel vriendelijk en zeer deskundig. Wij kochten een Samsung TV .van 2020. Wij werden geholpen door Dennis een verkoper die ons zeer maar dan ook zeer goed heeft geholpen. Geen vraag was hem te veel. Zelden zo,n deskundigheid ,geduld en vriendelijkheid meegemaakt. Bedankt BCC.

Beste Floris,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn en de zeer goede hulp van onze medewerker.

Niek 09-07-2020

Prima winkel,diskundig en vriendelijk. Personeel .
Een parel in het Hoogeveense winkelbestand

Beste Niek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

daantje 09-07-2020

Ik heb een stofzuiger besteld en alles is echt top verlopen. Optijd bezorgd. 👌

Beste daantje,

Bedankt voor jouw review en succes met stofzuigen!

E de Zeeuw 09-07-2020

Al jaren klant, Shop BCC / Alexandrium gekozen vanwege de perfecte service en duidelijk uitleg door Dhr. E Boxma. Niet te opdringerig , geduldig en luisterend naar onze vragen. Ook aandacht voor onze zoon die ook vragen stelde
in een woord ... service with a :-)

Beste E de Zeeuw,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Rotterdam.

Dennis Bosch 09-07-2020

Fijn geholpen en een goed product voor een lage prijs De verkoper was beleefd en heel erg behulpzaam.

Beste Dennis Bosch,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerker.

Micheal 09-07-2020

Netjes alles afgehandeld, flexibel met tijden aangeven voor bezorging en dat was ook erg netjes, van te voren gebeld en de vaatwasser naar tweede verdieping van appartementcomplex gebracht. Zelfs nog de vraag of ik een oude had staan die ze moesten meenemen.

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

Marion Vranken 09-07-2020

Mooie verzorgde klantgerichte winkel , groot assortiment en een goed overzicht in de winkel.
Het personeel is vakbekwaam en heel vriendelijk.

Beste Marion Vranken,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en onze vriendelijke en vakkundige medewerkers.

h.a.beverloo 09-07-2020

Voor ons is de winkel dichtbij en makkelijk te bereiken en te parkeren,wij konden eerst kijken wat wij
wilde hebben .

Beste h.a.beverloo,

Van Elst 09-07-2020

Vlug geleverd,goed telefonisch en mail contact,goed en op tijd afgeleverd.En keurig op z'n plaats gezet.

Beste Van Elst,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service.

Nadia 09-07-2020

Ben erg blij met mijn aankoop, levering is netjes gedaan en op de afgesproken tijdstip.

Beste Nadia,

Jeroen 09-07-2020

We waren (met spoed) op zoek naar een nieuwe wasmachine. Qua prijs en levering snelheid kwam BCC als beste uit de vergelijking. De oude machine namen ze kosteloos mee, dus dat scheelt een hoop gesjouw.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

A.P van Troost 09-07-2020

Vakkundige hulp,en makkelijk parkeren voor de deur.
Kreeg prijsgarantie dat als het artikel wat ik kocht ergens anders goedkoper was BBC het verschil zou aanpassen.

Beste A.P. van Troost,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.

Iacob Alin Alexandru 09-07-2020

Everything went flawlessly, order arrived lighting fast with no issues, well packed.
Support team is great, they answered pretty fast and right on subject.
No complaints from me !
10/10

Dear Iacob Alin Alexandru ,

Thank you for your review about our suppor team and the delivery.

nobel 09-07-2020

ik vind deze winkel leuk de verkopers zijn niet opdringerig door bij binnenkomst van de klant niet direct naar je toe te komen ze laten je rustig rondkijken in de winkel bij een teken van de klant komen ze naar je toe en geven duidelijke antwoorden op je vragen.
een aanrader

Beste nobel,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Jansen 09-07-2020

Vanaf begin bij het betreden van de winkel perfect geholpen en voldoende uitleg
over mijn nieuwe aankoop afwasmachine, ook de aflevering thuis verliep
precies op de afgesproken tijd, ik ben zeer tevreden!

Beste Jansen,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel en bij bezorgen.

Evelien 09-07-2020

Goede hulp in de winkel, snelle en goede levering. Laat keurig een paar minuten voor tijd weten dat ze komen. En de avond voor levering een tijdsindicatie.

Beste Evelien,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Geert 09-07-2020

lekker klantvriendelijk en deskundig personeel.
Ik heb het gevoel dat ik ook altijd terecht kan als er iets mankeert.
Volgende keet zeker weer even bij BCC Oosterhout kijken.

Beste Geert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

Omer de Rudder 09-07-2020

steeds vriendelijk personeel, staan altijd klaar voor je vraag te beantwoorden.

Beste Omer Rudder,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

henk smeets 09-07-2020

de 2 pitskookplaat werkt perfect de bezorging ging heel goed netjes ingepakt ben zeer tevreden hier over

Beste henk smeets,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Oleg 09-07-2020

We chose this store because there is a large selection of washing machines. The seller really helped with the choice of model. Delivery and installation are also worthy of praise.

Dear Oleg,

Thank you for your review about our services in the shop and with the delivery.

Antoinette Lemaire 09-07-2020

Ik heb al veel aakopen gedaan bij BCC, zoals een wasmachine, wasdroger, diepvriezer, en nu pas een magnetron. Goede kwaliteit.Ik vind het een fijne winkel. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen. Personeel heeft kennis van zaken en nemen de tijd voor je. Fijne sevice. Ze brengen het tot op de plaats waar je het wilt hebben en nemen het oude weer mee, beter kan gewoon niet. Ik koop nergens anders meer. Is echt een aanrader waard. Probeer het maar uit, je wilt dan nooit meer anders.

Beste Antoinette Lemaire,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Wietze 09-07-2020

Keurige prijs ,vlotte en correcte levering. We zij erg tevreden !We kopen er vaak een electrisch toestel.

Beste Wietze,

Twan 09-07-2020

Kundige verkoper met veel kennis en enthousiasme, zeer goed advies gekregen. Bezorging was ook goed, netjes vooraf gebeld door de vrolijke bezorger dat hij er over 10 min zou zijn.

Beste Twan,

Bedankt voor jouw review over onze kundige verkoopmedewerker en onze vrolijke bezorger.

Romy 09-07-2020

Vriendelijk personeel, goede klantenservice en goede prijzen. Heel behulpzaam .

Beste Romy,

Ben 08-07-2020

Vandaag, woensdag 8 juni, een samsung tablet gekocht bij bcc Hilversum. De verkoper was zeer behulpzaam, heel klantgericht en -vriendelijk. Gaf goede informatie op alle vragen die wij hadden. Was een goede en plezierige ervaring. Pluim

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

Theo 08-07-2020

Goede service. Correcte bediening. Deskundig personeel. Korte wachttijden. Ruime keuze.

Beste Theo,

Terry Pietjouw 08-07-2020

Ben goed geholpen en voorgelicht. Men nam de tijd ervoor en kwam er vriendelijk over. Geen verkooppraatjes maar goed advies.

Beste Terry Pietjouw,

Bedankt voor jouw review over onze kundige adviezen.

W. Boer 08-07-2020

Een mooie Epson printer gekocht bij BCC Sliedrecht en prima advies gekregen. Vriendelijk en deskundig!

Beste W. Boer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

S.T.K. (yan) Kasanwidjojo 08-07-2020

Grote ruime shop, je kunt je weg makkelijk vinden ondanks de Corona. Hoe vaker je komt hoe minder moeite om te zoeken wat je nodig hebt. Je kunt dus rechtstreeks naar de stellage toelopen waar het goed zich bevind waarvoor je gekomen bent.
Je wordt te woord gestaan door een medewerker en afhankelijk van wat jij als klant wilt, kun je tijdens je zoektocht door de medewerker geholpen worden.

Beste S.T.K. (yan) Kasanwidjojo,

M. de Ruiter 08-07-2020

Ik wist precies wat ik moest hebben toen ik de BCC in Apeldoorn binnenliep. Na even te hebben rondgekeken sprak ik een verkoper aan met de vraag of ze het product waar ik naar op zoek was op voorraad hadden. Hij vroeg mij waarom ik naar dat specifieke product op zoek was en of ik ook verder had gekeken naar vergelijkbare producten. Samen hebben we even gekeken welke opties er nog meer waren. Zijn doelgerichte vragen hielpen mij goed om een keuze te maken. Mijn eerste keuze bleek nadien ook het meest geschikt voor mijn situatie. Altijd goed om het nog even door te nemen.

Beste M. de Ruiter,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.