G burgers 12-07-2020

Hele goede servies ..vriendelijk personeel ...goede prijs voor de producten...Hele goede uitleg

Beste G burgers,

Fam Molenaar 12-07-2020

bcc alexandrium rotterdam.
we kwamen voor een sony met android 43 inch tv met soundbar en sub. maar gingen wel met een samsung (de nieuwste uitvoering) en een soundbar zonder sub.
verkoper ..... begreep ons doel goed en heeft daar goed op ingespeeld. doormiddel van deze combi hebben we ook nog een 250 euro minder uitgegeven dan de bedoeling was.
goed naar onze wensen geluisterd en goed daarop advies gegeven.

Beste Fam Molenaar,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Rotterdam Alexandrium.

Judith 12-07-2020

Super klantvriendelijk en zeer professioneel geholpen! Zeer tevreden en ik kom er graag terug.

Beste Judith,

Bedankt voor jouw review. Graag tot ziens!

Henk Bom 12-07-2020

Heb een philips airfryer gekocht , ben super geholpen door de verkoper ( ....) . Hij nam alle tijd voor uitleg en vragen , was goed terzake kundig . en was erg behulpzaam heeft het gekochte netjes in de auto gezet . Super tevreden , alle lof !

Beste Henk Bom,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de airfryer!

Tony 12-07-2020

Zeer goed geholpen en oom de juiste antwoorden op mij vragen , daar kunnen andere bedrijven nog van leren

Beste Tony,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Frans Claessens. 12-07-2020

IK was op zoek naar een robot stofzuiger die ik gezien had op internet en wilde eerst goed informatie voor ik hem kocht, zodat ik zeker wist dat ik de goede beslissing nam en die heb ik bij BCC gekregen en daarom, vind ik, BCC voor mij een van de beter winkels voor elektronica.

Beste Frans Claessens,

Bedankt voor jouw review over de informatieverlening in onze winkel.

NV55 12-07-2020

de shop is prima,in de winkel zelf kom ik al jarenlang verstand van zaken,vriendelijk en goede service,1 dag na de bestelling is het product al thuis geleverd,prima verlopen.

Beste NV55,

Jan verlaan 12-07-2020

Koffiebonen machine lekte water we konden ons geld terug krijgen of een ander uitzoeken ander uitgezocht deze doet het perfect

Beste Jan verlaan,

Bedankt voor jouw review over onze service. Geniet van de koffie.

frans teuben 12-07-2020

Prima geholpen, minpuntje was dat ons een belofte werd gedaan en de volgende dag, toen we het product gingen afhalen, terug werd gedraaid, bleek een vergissing te zijn.
Nl De verkoper zei tegen ons gratis inbouw, maar hij had zich vergist met een ander product.

m.v.g.

Beste frans teuben,

Bedankt voor jouw review en de feedback.

p van zanten 12-07-2020

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door een medewerker. Deze heeft ons advies gegeven over ons gekozen product, uiteindelijk door zijn advies de juiste keuze gemaakt.
Ik zou deze winkel dan ook aanbevelen

Beste p van zanten,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Marcel van de Ven 12-07-2020

Snelle, deskundige hulp bij het uitzoeken van het juiste product passend bij mijn portemonnee.

Beste Marcel van de Ven,

Leon 12-07-2020

Winkel van BCC is in de buurt. Verkoper luistert goed naar de behoeftes en geeft aan basis daarvan enkele opties. Deze opties worden dan verder bekeken. Rustig, niet opdringerig.

Beste Leon,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de service van onze medewerkers.

Dagobert 12-07-2020

Omtrent info vanuit de winkel niets dan lof, denken mee en zoeken naar oplossing. Tv’s waren niet op voorraad in winkel, er zou op de korte termijn contact met me worden gezocht voor de levering. Vrijdag de spullen gekocht, maandag eind van de middag nog niets vernomen. Zelf maar gaan bellen voor een leverdatum. Fout lag bij winkel zeiden, ik liet dat in het midden, wilde graag mijn spullen. Levering donderdag, 2 muurbeugels en 1 tv, terwijl ik er 2 besteld had. De tv die niet werd geleverd, maar in het depot had men in al hun wijsheid besloten om er maar 1 te leveren. Eigen initiatief een 10, uitvoering 1. Moest er weer achteraan bellen, kon nog weer enkele dagen overheen gaan. Indien dit het geval was dan mochten ze de tv houden. Winkel heeft toen zaterdags de tv geleverd, helemaal super. Winkelpersoneel en kennis is top, logistiek laat nog wat steken vallen. Ik weet nu waarom ik niet meer bij bcc kwam. Het lijkt me wat er op de leverbon staat vermeldt dit ook in de vrachtauto moet. Een gemiste kans dus.

Beste Dagobert,

Bedankt voor jouw review.
Wat een vervelende situatie, excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Melissa Van Den Berg 12-07-2020

Een goede reparatie service en bezorg en een tv ophang service en een behulpzame klantenservice!

Beste Melissa Van Den Berg,

Bedankt voor jouw review over onze verschillende services.

Peter 12-07-2020

Goede bezorg service, afspraken nagekomen voor de levering! Kundige bezorgers die voorzichtig met de producten omgaan, en zelfs nog tips geven.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de bezorgservice.

Assink 12-07-2020

Goed geholpen bij aanschaf smart tv. Daarna een fantastisch verhaal te horen gekregen over aanschaf koffie apparaat. Achteraf bleek dat de verkoper niet de waarheid had gesproken ; het was geen showroom aanbieding, zeker geen laatste show model en de prijs was er al helemaal niet naar. Hetzelfde apparaat was overal op voorraad voor dezelfde prijs. Voel me zeer belazerd ! Volgende keer meer geen BCC lijkt me.

Beste Assink,

Bedankt voor jouw review.
Fijn dat de service met betrekking tot de TV helemaal naar wens is verlopen. Het verhaal over het koffiezetapparaat staat daar dan wel mee in contrast. We komen hier graag meer over te weten. Kun je in een reactie het ordernummer aan ons doorgeven?

Pascal 12-07-2020

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
Een aantal keer bij BCC dingen gekocht
Voor mij geen andere winkel meer
Chapeau BCC Bergen op Zoom

Beste Pascal,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Prive 12-07-2020

Prima service en klantvriendelijk. Ik stond even te zoeken en werd meteen geholpen

Beste,

Roel 12-07-2020

Zeer leuke en deskundige verkoper die mij al vaker geholpen heeft. Neemt de tijd en kan voor- en nadelen naast elkaar leggen per product. Op deze manier kun jezelf de juiste keuze maken, Erg fijn!

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Bas 12-07-2020

Super klantvriendelijk, en geweldig product
De aanschafprijs is duur, maar eenmaal in gebruik is het iedere euro waard!

Beste Bas,

Bas 12-07-2020

Super klantvriendelijk, en geweldig product
De aanschafprijs is duur, maar eenmaal in gebruik is het iedere euro waard!

Beste Bas,

Olga 12-07-2020

Ik ben al jaren fan van BCC! Ik koop eigenlijk al mijn producten daar. Waarom? Omdat ik daar altijd slaag. Het is een zeer prettige zaak, waarin je lekker kan snuffelen. Als je het wil, wordt er met je mee gedacht en word je geholpen met deskundig en eerlijk advies. De prijs/kwaliteit verhouding is altijd erg goed. Het komt zelden voor, dat een product elders goedkoper is, en als dat zo is, dan passen ze daar een mouw aan. Ze hebben zorgzaamheid, klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staan: op gepaste afstand inzake de Coronamaatregelen, kopje koffie/thee, uitgebreide tijd om met je mee te denken en tijd voor jou om na te denken, spullen helpen dragen naar de auto/fiets, bezorgen etc. Ik wil niets anders meer, BCC is mijn winkel.

Beste Olga,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Wij zijn blij met jou als een van onze vast klanten.

Norbert 12-07-2020

In de ochtend op de site van BCC mijn artikel als goedkoopste gevonden en besteld. Diezelfde middag kon ik het ophalen. Gewoon ideaal!

Beste Norbert,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Arthur 12-07-2020

Super service, verkoper met verstand van zaken met heldere en duidelijke uitleg.

Beste Arthur,

Bedankt voor jouw review over onze service.

bart westmeijer 12-07-2020

hallo ik heb mijn smart motorolae6play instruktie boekje kleine letters sim kaart had er wel bij geleverd mogen worden mobiel casten naar de samsung 7serie nog niet gelukt ook nog een google chrome cast ultra voor je mobiel daar moet je de google home app gebruiken google mag deze home app updaten betaal je daar 84 euro voor !!!!!!!!!!!!

Beste bart westmeijer,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Karel 12-07-2020

Ik heb alles in huis via bcc. Top serves in de winkel
En de mannen van de installatie
Ook je garantie is top. En vaak snel geregeld
Ik ervaar het als een thuis gevoel.
Top bedrijf

Beste Karel,

Bedankt voor jouw review over onze services, zowel in de winkel als bij installatie. Graag tot de volgende keer!

Ruud 11-07-2020

Het was ongeveer 12.30 uur toen wij boven stonden om een stofzuiger te zoeken.
Het duurde zeker een drie kwartier eer er iemand ons kon helpen met adviezen.
We hebben die man niet beklaagd omdat de man bezig was een klant te helpen, echter een persoon meer zou wellicht een kortere wachttijd opbrengen.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Jooep 11-07-2020

Eerlijke prijs,vakbekwame en zeer vriendeljke verkoopmedewerkers.
Altijd weer tevreden de winkel uit!

Beste Jooep,

BBC 11-07-2020

Hallo, ik heb voor BCC gekozen omdat ik de vorige keer ook goed geholpen ben.

Beste,

MariLise 11-07-2020

De winkel is overzichtelijk.
Uitgebreide keuze, maar bovenal is er personeel dat je goed helpt en verstand heeft van de producten. Ze helpen heel vriendelijk om je de juiste keuze te laten maken.

Beste MariLise,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Ruud 11-07-2020

Geweldig. Op vrijdag avond, 23:30 uur, besloten om een 4K monitor te bestellen. 2 uur later was deze bestelling al ontvangen bij DHL en om 14:10 uur netjes bezorgt.
Zeer tevreden.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

AMGB de Wit 11-07-2020

Na Harense Smid, onze vaste winkel, zijn wij overgestapt op BCC, eerst in Nuenen, daarna in WCW. Klantvriendelijk in contact, uitleg, voordoen hoe iets werkt, vrijblijvend aanvullende artikelen benoemen, wijzen op garantie, vriendelijke afhandeling bij koop en bij niet-verkoop, alles wat klantvriendelijkheid en klantenbehoud kenmerkt.

Beste AMGB de Wit,

Jeroen 11-07-2020

Bijzonder blij hoe ik geholpen ben bij de BCC. Het advies wat de verkoper had gegeven is na enkele weken gebruik totaal uitgekomen. BCC ga zo door en complimenten aan de verkoopmedewerker die ons geholpen had in Beverwijk

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Robert 11-07-2020

Ik ben voor het uitzoeken van een nieuwe laptop voor mijn toekomstige studie naar BCC gegaan. Dit heb ik gedaan omdat ik bij al mijn vorige aankopen hier een zeer goede ervaaring had. Mijn laptop moest aan zeer specefieke eisen voldoen en in mijn eentje zou dit een lange zoektocht zijn geweest. Hier troffen wij een zeer behulpzaam en kundige werknemer die echt de tijd voor mij nam. Ook had ik niet het gevoel dat ik niet echt naar een duurdere laptop werd verleid dan ik nodig had, wat ik bij andere winkels wel heb ervaren.
Een pluim voor de werknemer Richard voor het helpen van het vinden van een goede laptop.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over en pluim voor onze medewerker Richard.

Jeurnink 11-07-2020

Prima geholpen. De verkoper was niet direkt terzake kundig maar was uitermate behulpzaam en heeft onze vragen uiteindelijk correct weten te beantwoorden.

Beste Jeurnink,

Wendy 11-07-2020

Heel fijn apparaat, zeer goede service bij bcc Goes, zeer vriendelijke en kundig personeel.
Dachten mee en gaven goed advies..

Beste Wendy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

Patrick 11-07-2020

Bcc Haarlem, daar ben ik goed geholpen door door de medewerkers. Op vragen die ik had over producten kreeg ik duidelijke antwoorden waar ik iets aan had. Dit maakte voor mijn het makkelijker om te kiezen tussen de producten.

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Haarlem.

Richard 11-07-2020

Zelden zo goed en professioneel geholpen als vandaag bij de BCC, erg blij met de aankoop en adviezen welke we hebben gekregen

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over de professionele adviezen in onze winkel.

Marieke 11-07-2020

Nette winkel, alle producten staan netjes uitgestald. Erg overzichtelijk.
Net en vriendelijk personeel

Beste Marieke,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

marijke Jansen 11-07-2020

Na een keer zo goed geholpen te zijn, hebben we meerdere keren onze inkopen bij BCC gedaan. Je kunt zien wat je koopt. Er wordt duidelijk verteld hoe of wat door deskundig en vriendelijk personeel.

Beste marijke Jansen,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

Anne-Mieke 11-07-2020

Laptop gekocht die de volgende dag 100 euro goedkoper werd. Gechat met medewerker en 100 euro teruggekregen. Prima klantgerichtheid!

Beste Anne-Mieke,

Bedankt voor jouw review over onze service.

MartinSr 11-07-2020

Na goed advies overgegaan tot aankoop. zeer prettig op de hoogte gehouden dmv e-mail omtrent verdere aflevering van aankoop. De aankoop zeer netjes afgeleverd met juist tijdbestek. Hierdoor zal ik aan BCC denken omtrent verdere aankopen. Hartelijk dank!

Beste MartinSr,

jan 11-07-2020

je apparaat stuk
en je hebt zo een nieuwe
vriendelijk personeel in de winkel
en ook aan huis
maar dat weet iedereen natuurlijk al

Beste jan,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Theo 11-07-2020

Wat een snelle levering. Ook de site biedt ruime keuze en de goedkoopste prijs. Na controle is dit ook gebleken.

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Zeinab 11-07-2020

Ik ben tevreden over bezorgen dat was op tijd en ik kon ook de product snel op de website van BCC vinden

Beste Zeinab,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

Jan 11-07-2020

Fijne winkel waar met kennis van zaken de tijd voor je aankoop wordt genomen. Wij hebben in de afgelopen jaren diverse apparatuur bij BCC (Zaandam) gekocht. Concurrerende prijzen. Al eens meegemaakt dat een andere winkel een lagere prijs hanteerde. BCC maakt waar dat zij dan ook voor die prijs leveren.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

Bart 11-07-2020

Super goed geholpen door een aardige verkoper! Eerlijk antwoord op gestelde vragen en zelfs nog gekeken of er nog iets met de prijs gedaan kon worden. Kortom goede service en goede productkennis.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over de productkennis en service in onze winkel.

Zomer 11-07-2020

We komen graag bij de BCC in Vlaardingen. Vandaag een muziekset gekocht en wat zijn we geweldig geholpen. Advies van verkoper en het meedenken was top. Bij de volgende aankoop gaan we op zeker weer naar deze winkel.

Beste Zomer,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Rene 11-07-2020

Top winkel, koop het liefs niets online, daarvoor heb je winkels als je met vragen zit.
De mensen die in Vlaardingen werken vind ik stuk voor stuk behulpzaam, je wordt er goed geholpen, zeker niet opdringerig.
Tot snel weer in de winkel

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Cathelijn 11-07-2020

Ik had plotseling een nieuwe wasmachine nodig en bedacht me dat de BCC op zondag open is en niet ver uit de buurt is. Toen ik binnen kwam en bij de wasmachines stond te kijken kwam er meteen een medewerker naar me toe die me veel kon vertellen over de wasmachines die binnen mijn prijsklasse vielen. ik heb snel een keuze kunnen maken en kreeg ook nog korting op extra garantie. De medewerker was erg vriendelijk en legde alles duidelijk uit. En heel belangrijk: BCC bezorgt op een etage, neemt de oude wasmachine mee en tegen extra kosten sluiten ze de wasmachine aan op een trekschakelaar. Ook in deze corona-tijden!
De monteurs waren supersnel en vriendelijk en hebben de wasmachine goed aangesloten. De pootjes zijn netjes afgesteld zodat de wasmachine niet trilt bij het centrifugeren.

Beste Cathelijn,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel en bij levering.