Valerio 15-07-2020

Wasmachine zeer snel en vakkundig door twee aardige knakkers aangesloten op trekschakelaar. Oude ook ontkoppeld en meegenomen.

Beste Valerio,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige medewerkers.

Bas kramer 15-07-2020

Fijne winkel met veel gratis parkeerplaatsen vlak voor de deur,personeel is erg behulpzaam

Beste Bas kramer,

Wim 15-07-2020

Het contact met de verkoper was maar kort; hij deed zijn best en testte het apparaat in mijn bijzijn.
Gaf ongevraagd adviezen. Leuk

Beste Wim,

Jan 15-07-2020

Ik kwam naar de winkel in Delft om informatie over een soundbar. Na een paar minuten kwam er een medewerker vragen of ik hulp nodig had of eerst zelf rustig wilde rondkijken. Ik zei dat ik eerst wilde oriënteren. Na deze orientatie ben ik zelf naar de medewerker gegaan en gezegd dat ik informatie nodig had. Dit werd een zeer informatief gesprek over alle soundbars en de mogelijkheden en ook de niet-mogelijkheden. Een zeer waardevol bezoek. Ik heb de keuze gemaakt voor de Harmen Kardon 700 tezamen met oneduo en de sub. Bedankt voor de goede afviezen

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

Selma 14-07-2020

Bij de BCC werd ik vriendelijk geholpen. Mijn vragen werden beantwoord. Ik kom vaker bij de BCC en de service is altijd goed. Ze nemen de tijd voor je, hier ben je zeker geen nummertje.

Beste Selma,

Bedankt voor jouw review over onze persoonlijke service.

J.Hofman 14-07-2020

Zeer vriendelijk geholpen en goede adviezen gekregen.
Personeel is heel gemotiveerd en dat heb ik ervaren als positief

Beste J. Hofman,

Bedankt voor jouw review over onze gemotiveerde medewerkers.

J.W.Waijboer 14-07-2020

perfecte service, goede behandeling in de winkel en correcte aflevering en vriendelijk personeel

Beste J.W.Waijboer,

Bedankt voor jouw review over onze winkelmedewerkers en bezorgers.

Averstijlen 14-07-2020

Netjes geholpen en niets was teveel om de juiste tv te laten zien of uitleg erover te geven

Beste Averstijlen,

Bedankt voor jouw review oer de service van onze medewerker.

Mehmet yildiz 14-07-2020

Duidelijke product omschrijving scherpe fotos.
Bestellen gaat simpel. Je kan voor de bezorging kiezen thuis of in de buurt laten bexorgen
Dank je wel Bcc

Beste Mehmet yildiz,

Bedankt voor jouw review over onze website.

MargaM 14-07-2020

Makkelijk bestelproces van begin tot eind. Volgende dag op afgesproken tijd bezorgd.

Beste MargaM,

Tibwoman 14-07-2020

Erg vriendelijk geholpen...zowel beneden bij de laptops als boven bij de koelkasten. Tevreden met onze aankopen.

Beste Tibwoman,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Willem 14-07-2020

Duidelijke website, alle producten snel te vinden door handige indeling en goede informatie over de producten. Het gekozen artikel is snel verzonden en de volgende dag geleverd. We zijn heel tevreden met de verzending en het ontvangen product.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle verzending. Veel plezier met de aankoop!

Olckers 14-07-2020

Ben prima op de hoogte gehouden van tijd levering.koop al jaren bij BCC omdat er de tijd voor je wordt genomen en er goed wordt geadviseerd

Beste Olckers,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je al jaren een van onze klanten bent, graag tot ziens!

San 14-07-2020

Snelle levering, ben zeer er tevreden over. BCC Account aangemaakt en je kan alles terug zien, erg makkelijk als je een bon kwijt bent.

Beste San,

Jeff 14-07-2020

Verkoper heeft gewoon zijn best gedaan om het produkt zo snel mogelijk te kunnen leveren en daarbij ons ook erg correct behandeld. Niet het gevoel gehad dat er teveel gevraagd werd, of dat hij maar moest wachten tot hij verder kon, wat ik toch wel geregeld heb bij het vragen stellen aan verkopers.

Beste Jeff,

Bedankt voor jouw review over de service van onze verkoper.

Coos 14-07-2020

Aankoop via de website is zo makkelijk als wat. Communicatie over levering is zoals het hoort: je weet waar je aan toe bent, door mail, sms en op het laatst ook nog een telefoontje. Bezorgen tot op de goede plek in huis kost een beetje, maar dan komen er wel 2 sterke en ook nog aardige jongemannen om de droger op z'n plek te zetten. Zij hebben wel de kracht, ik niet, dus mooi geregeld.

Beste Coos,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de service van onze bezorgers.

Mehdi 14-07-2020

Deskundige en zeer behulpzaam personeel. Zeer goed geholpen en alle tijd gekregen. We waren zelfs pas klaar na sluitingstijd en er maar 2 medewerkers er nog waren!

Beste Mehdi,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige hulp in onze winkel.

Bethb 14-07-2020

Ik ben er goed geholpen. Zeer vriendelijk en behulpzaam er wordt tijd genomen om je te helpen met je aankoop.

Beste Bethb,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

mitchel 14-07-2020

Hier weet je teminste dat de service top is klant gericht er wordt samen met je gekeken naar wat het beste bij je past en snelle service er bestaat voor mij geen betere winkel en voor alle andere raad ik het zeer zeker aan

Beste mitchel,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

C. 14-07-2020

Ik heb voor deze shop gekozen daar hij dichtbij was. Ze hadden ook het product waar ik naar zocht.
De klantvriendelijkheid was goed en heel vriendelijk.

Beste C.,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Debbie de Klerk 14-07-2020

Super duidelijke en snelwerkende site. Betaling vlot te regelen. De volgende dag op de aangegeven tijd in huis. Prima verpakt. Het was een breekbare personenweegschaal en de doos zat vol luchtkussentjes. Keurig verpakt.

Beste Debbie de Klerk,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Roelof 14-07-2020

Afgelopen Zaterdag in de shop in Hoogeveen geweest. Goed geholpen. Aardig en behulpzaam personeel. Het product was niet meer op voorraad maar kon maandag al thuis geleverd worden. Top service

Beste Roelof,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

Jac 14-07-2020

Heb uitstekend met de verkoper kunnen praten. Goed advies. Ook alternatieven besproken maar de keuze was snel gamaakt. Binnen 2 werkdagen geleverd.

Beste Jac,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze verkoper.

Bert 14-07-2020

Vandaag wat elektrische apparaten gekocht bij BCC. De manier waarop de verkoper ons heeft geholpen was echt super! Zeer relaxt en met verstand van zaken werden wij geholpen. ook de corona maatregelen werden uitstekend toegepast. echt goed hoe BCC dit doet.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over de service van onze verkoper in deze tijd met de corona maatregelen.

H.faassen 14-07-2020

We hebben hier ook onze t.v gekocht goed bevallen . En nu een wasdroger en wasautomaat .hele goede uitleg wouden eerst een ander merk maar door de goede uitleg van de verkoper toch maar voor een Mieke gegaan en hij bevalt prima ! Volgende keer weer BCC !

Beste H.faassen,

Bedankt voor jouw review over de uitleg van onze medewerker.

Bientje 14-07-2020

Halen altijd onze producten bij BCC, zeer tevreden. Worden altijd goed geholpen en snelle levering. Vaak ook betere prijzen dan bij andere winkels. Ga zo door..een fijne winkel zowel online als filiaal

Beste Bientje,

Monika Zippusch 14-07-2020

Goed,netjes en snelle levering met vriendelijke bezorgers,tevreden met mijn keuze en blij met de aankoop dat ik voor dit artikel heb gekozen.Volgende aankopen wordt weer BCC.

Beste Monika Zippusch,

Bedankt voor jouw review over de bezorging en veel plezier met de aankoop.

Srinath 14-07-2020

I recently purchased a washing machine and dryer worth 900 euros from BCC. While the delivery was on time and the customer service at the shop was good, it could definitely be a lot better. The customer representative mis-informed me about not having the need to purchase the stacking kit even after having asked twice, and the dryer could fit well on top of the washing machine. However, the delivery guys said that they would not be able to fit the dryer on the washing machine without the stacking kit. As a result, I had to go to the shop twice and pay additional 30 euros of installation charges. Could have saved a lot of time and money, if the representative gave me proper advice in the first place. However, the online customer service was good again to understand my situation and acted accordingly to compensate me for my future purchases.

Dear Srinath,

Thank you for your review and feedback.
Our apologies for the inconvenience. Can you give us your ordernumber in a reply on this review?

Kind regards,

Srinath 15-07-2020

Here are the two order numbers:

1) Washing machine and Dryer - 202007-000804621

2) Staking Kit - 202007-000804935

Again, I reiterate, the customer service at the shop was good but only it could be better. Hoping that u would show me a good gesture for future purchases.

Van Dijck 14-07-2020

Een JBL-box gekocht. Zeer netjes geholpen. Stond in de winkel duurder geprijsd dan op internet bij andere winkels. Zonder problemen heb ik hem voor die goedkopere prijs meegekregen. Top!!

Beste Van Dijck,

Peter 14-07-2020

De webshop is goed ingedeeld en product was snel te vinden. Reden voor de koop was een zeer scherpe prijs. Nergens goedkoper op moment van kopen! Snelle perfecte levering. Tevreden klant!

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Nick 14-07-2020

er was nog 1 tv in de beschikbaar. Dus heb ik op de chat gevraagd of deze nog beschikbaar was, je wilt natuurlijk wel zo snel mogelijk van je nieuwe tv gebruik maken. Deze heb ik besteld en had hem de volgende dag al in huis

Beste Nick,

Ton Heijboer 14-07-2020

Ik koos voor deze winkel omdat ik er vriendelijk en deskundig wordt geholpen.

Beste Ton Heijboer,

Dilara 14-07-2020

Ze hebben me geholpen met allerlei vragen voor mijn laptop top service lage prijzen plus de garanties zijn prima ik ben erg blij met de aanschaffing van mijn nieuwe laptop en heel erg blij met de hulp ik ga zeker in de heden veel meer dingen bij bcc halen!

Beste Dilara,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze winklemedewerkers.

Carolien 14-07-2020

Wij zijn bij BCC Apeldoorn uitstekend geholpen en er werd met ons meegedacht. Ook vonden wij het fijn om een email te ontvangen wanneer de artikelen zouden arriveren. De twee bezorgers werkten heel netjes en waren ook zee vriendelijk, ondanks dat ze twee trappen op moesten.

Beste Carolien,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Adriaan 14-07-2020

Uiterst attent geholpen bij de aanschaf van een stofzuiger. Goede uitleg resulteerde in een goede keuze. Ouderwets goede service en met een deskundig advies. Daar kan geen internet tegenop.

Beste Adriaan,

Bedankt voor jouw review over de service en deskundige adviezen.

Annelies 14-07-2020

Goede info en service! Ook handig dat de factuur geregistreerd wordt in het systeem van BCC én dat deze ook nog digitaal wordt toegezonden. Bij garantie en omruiling hoef ja dan niet te zoeken.

Beste Annelies,

E.Louws 14-07-2020

Gisteren naar de BCC op Dukenburg Nijmegen geweest, heel verrassend, mooie winkel vriendelijk personeel.
Wilde daar een airfreyer kopen, na goed advies de juiste besteld, was niet op voorraad, maar vandaag al geleverd..dus vanavond lekker snacken.
Vr Gr Eveline

Beste E.Louws,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.
Geniet van de snacks vanavond!

Ceesja 14-07-2020

Mooie winkel Vriendelijk Personeel, Aandacht voor de klant. Hier tel je nog mee tenminste.
Er zijn winkels waar uit blijkt of je geluk hebt dat je iets kunt kopen . Helemaal geen tijd of vraag maar aan mijn collega . Bij B B C lopen ze dan mee naar de juiste persoon die je moet hebben. Veel vriendelijker.

Beste Ceesja,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

Geoffrey 14-07-2020

Erg netjes en accuraat geholpen. Goede service en de verkoper voelde prima aan waar onze wensen lagen. Alternatieven werden geboden met een passende uitleg over de apparaten.

Beste Geoffrey,

Bedankt voor jouw review over de goede service van onze medewerker.

Spijkerman 14-07-2020

Mooie winkel en prettig en deskundig personeel. Veel keus. Beslist een aanrader voor alle aankopen.

Beste Spijkerman,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Wilmy 14-07-2020

Vriendelijk , beleefd, kennis van zaken , je krijgt tijd en ruimte om rustig rond te kijken, goede service

Beste Wilmy,

Diny 14-07-2020

Bcc is de enige elektronicazaak die de gekochte producten in de coranatijd plaatst waar je dat wilt. Top service. Bij levering betalen met pin vind ik ook een voordeel. Kortom ik raad BCC aan.

Beste Diny,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice in deze tijd van het coroanvirus.

gispat 14-07-2020

I received my washing machine on the time as it was told. Delivery and assembly was very quick and clean. I am also very happy with the washing machine I bought. Thank you.

Dear gispat,

Thank you for your review about the delivery.

Kind regards,

Stimpy 14-07-2020

Wij hadden een nieuwe tv nodig op de camping. Daar alle ontvangst digitaal is. Tv werd de volgende dag geleverd op de camping. Wij zijn super tevreden over BCC. Site is makkelijk en overzichtelijk. Ik kan makkelijk mijn gegevens en bestellingen inzien.

Beste Stimpy,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

A 14-07-2020

Snelle verzending. Alleen raar dat er voor bezorging in de avond extra betaald moet worden. Daarom toch gekozen voor bezorging in de ochten/begin middag, maar mijn pakketje werd alsnog in het avondblok bezorgd. Als ik toch voor de avond had gekozen had ik dus gewoon extra moeten betalen voor iets wat sowieso al zou gebeuren.

Beste A,

Bedankt voor jouw review en feedback.

G.v.Drie 14-07-2020

de verkoper van een koffiezet apparaat heeft ons goed geholpen en ons vakkundig naar Essent geloodst en ook daar zijn wij door De adviseur prachtig geholpen en d.ov. hoefden wij het apparaat niet te betalen! Is dat mooi of is dat mooi!!!!! Wat een service!

Beste G.v.Drie,

Ruud 14-07-2020

Al 50 jaar klant nog nooit iets gekocht wat niet voldeed aan de verwachtingen.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review en voor het feit dat je al 50(!) jaar een van onze vaste klanten bent!.

Karien 14-07-2020

BCC was de goedkoopste. Had er nog 1 op voorraad. Zondags om 22.30u besteld, volgende dag al in huis. TOP

Beste Karien,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Bart 14-07-2020

Super goed geholpen door een aardige verkoper! Eerlijk antwoord op gestelde vragen en zelfs nog gekeken of er nog iets met de prijs gedaan kon worden. Kortom goede service en goede productkennis.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Gerard 14-07-2020

is in de buurt en hebben een goede sortering.Wanneer je de keuze hebt gemaakt wordt het snel afgehandeld.

Beste Gerard,