Caroline 21-07-2020

Het is een super winkel. De medewerkers zijn erg hulpvaardig . De medewerker die on heeft verkopen had veel verstand van zaken en heeft ons super geadviseerd.

Beste Caroline,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

C.v.d. Dries. 21-07-2020

Eerst bezoek in Tilburg bij BCC en een voortreffelijke uitleg en wat rest mij alleen maar om tot de koop over te gaan en zal deze zaak aan mijn kennissen aan bevelen.

Beste C.v.d. Dries,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Tilburg.

An 21-07-2020

Kwa tafelmodel koelkast vond ik wat ik zocht.
Zoeken gaat gemakkelijk en het verder verwerken van de bestelling ging soepel.
Levering snel en netjes; ook netjes 20 min van tevoren gebeld door de bezorger

Beste An,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop!

jwf Amels 21-07-2020

bij BCC is het altijd prettig winkelen. je hoeft niet te onderhandelen over de prijs ,dat het product ergens anders goedkoper is , want het personeel komt daar zelf mee . voor de rest is het altijd gezellig en ontspannend winkelen , onder het genot van een kopje thee of koffie . BCC ga lekker zo door ,want wij blijven jullie klant.

Beste jwf Amels,

Bedankt voor jouw review over het winkelen in onze winkel. Graag weer tot ziens!

Diana 21-07-2020

Super goed geholpen in de winkel in spijkenisse deze man heeft echt plezier in zijn werk wij zijn met een. Goed gevoel en een prachtige aankoop de winkel verlaten.
Dus dik tevreden over bcc spijkenisse.

Beste Diana,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Marlies Bertrand 21-07-2020

Goed en vriendelijk geholpen door (*)
Kon twee dagen later terugkomen om mijn smartwatch te installeren

Beste Marlies Bertrand,

Tjong 21-07-2020

Ik was 10 min voor sluiting bij de BCC winkel en zocht naar een koelkast. De medewerker was zeer behulpzaam en uiteindelijk een keus gemaakt. Omdat de magazijn al gesloten was heeft hij de koelkast met steelwagen uit de magazijn gehaald en naar mijn auto gebracht. Service is top.

Beste Tjong,

Bedankt voor jouw review over onze service in de winkel.

Koos 21-07-2020

Ruime winkel in verband met corona en 1,5 meter afstand, overzichtelijk en makkelijk bereikbaar. Goed personeel, erg behulpzaam.

Beste Koos,

Familie Doppenberg 21-07-2020

Super goed geholpen, eerlijk advies gekregen bij het uitzoeken van onze nieuwe televisie, stofzuiger en tablet. De stofzuiger en tablet werden de volgende werkdag al thuis bezorgd. Super tevreden! Wij komen terug!!

Beste Familie Doppenberg,

Bedankt voor jullie review en graag tot ziens!

HWB 21-07-2020

Het blijkt dus toch te kunnen een bedrijf dat zich exact aan de afspraken houdt, leveren op tijd in een keurige verpakking

Beste HWB,

Kkroosje 20-07-2020

Ik heb hier nu voor de 2e keer besteld en ben zeer tevreden. De klantenservice is perfect je word snel en goed geholpen. Het bestellen gaat heel gemakkelijk en bezorgen meteen de volgende dag.
Ik raad BBC zeker aan

Beste Kkroosje,

BCC Tilburg 20-07-2020

Een prima winkel in Tilburg, we werden prima geholpen heel goed advies,en goede service

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Tilburg.

René Nijhuis 20-07-2020

Ik heb al twee keer eerder wat besteld bij BCC en dat beviel goed en na deze goede ervaring weer wat besteld. En weer prima en snel geregeld! Dat is precies wat ik zoek.

Beste René Nijhuis,

Bedankt voor jouw review over jouw positieve ervaringen met BCC.

Tomatenplukker 20-07-2020

Het aanbod in dit specifieke segment is niet al te groot, maar de kwaliteit is wel aanwezig.
Snelle service van bcc en prima afhandeling.
De monitor zelf deed me beseffen dat er een stuk meer kleur in games zit dan ik dacht.

Beste Tomatenplukker,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met gamen!.

henk 20-07-2020

duidelijke site en overzichtelijk, snelle levering binnen een dag en op tijd volgens afspraak

Beste henk,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Richard 20-07-2020

Alles stond klaar en alles werd nogmaals gecontroleerd waar ik bij stond. Ook even meelopen naar de auto 🚙 was geen probleem! Toppie 👍

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Frank uit Veghel 20-07-2020

Ik heb gekozen voor bcc.nl omdat ik ook de fysieke winkel van bcc in mijn woonplaats regelmatig bezoek en ik er eigenlijk altijd wel goed geholpen ben. Mochten er problemen zijn dan helpen ze netjes en proberen ze met me een goede oplossing te vinden.

Beste Frank uit Veghel,

Ruud 20-07-2020

Goede navigatie van de site, gemakkelijk vindbare producten, met aantrekkelijke aanbieding en goede vergelijking van verschillende uitvoeringen.
Bij de vlotte aflevering- geheel volgens planning- miste ik 'een glimlach'.
Afleveringsbon heb ik niet ondertekend - chauffeur / bijrijder vulde zelf een kruis in.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de feedback over de bezoroging.

Ton Zwaneveld 20-07-2020

Ben een trouwe klant en de service is perfect. Was vanaf vrijdag 17 juli in Schoorl en mijn tv was defect. Via internet meteen een bestelling gedaan en maandag 20 juli stond de auto voor de deur ivm de levering, klasse. Afhandeling via sms en Gmail perfect. Zelfs 10 min voor aflevering nog een berichtje. Wat een service, ga zo door.

Beste Ton Zwanenveld,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de communicatie.

Harrie vromans 20-07-2020

Wauw, wat een service bij het retourneren: even telefonisch aanmelden, keurige SMS vooraf, geen gezeur over kapotte doos, nette chauffeur. BCC ZO HOORT HET!!

Beste Harrie vromans,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Harold 20-07-2020

Heel leuk en vriendelijk deskundig personeel! Geen opdringerig gedoe maar juist alle tijd voor advies en uitleg! Prijzen zijn goed, en ja de service als er iets mocht zijn is perfect.

Beste Harold,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

J 20-07-2020

Vandaag in BCC advies gekregen over mijn aankoop voor een nieuwe televisie. De medewerker had duidelijk expertise en legde alles op begrijpbaar niveau uit. Uiteindelijk voor een oled tv gekozen met de optie dat ik deze binnen 2 weken kan retourneren indien hij toch niet zou bevallen..
Alleen al voor de expertise zou ik eerder kiezen voor bbc dan concurrente

Beste J,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkers. Veel plezier met de TV.

Marieke 20-07-2020

opnieuw weer aangenaam verrast door de vriendelijkheid en service van de medewerker aan de servicebalie. Goede uitleg in alle rust en apparaat ingesteld want ik ben daar niet goed in. Duidelijk antwoord op al mijn vragen.
Volgende keer ga ik weer voor BCC!!

Beste Marieke,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Nicol Heethuis 20-07-2020

BCC is voor mij altijd de winkel waar ik mijn electrische apparaten koop. Van dyson stofzuiger tot Bosch koelkast. Ik word altijd vriendelijk geholpen en ben in n mum van tijd weer buiten met mijn aankoop. Hele fijne winkel BCC Beek.

Beste Nicol Heethuis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Veronique 20-07-2020

Altijd goede service en weten waar ze over praten. Eerlijk advies en denken mee. Voor ons zeker een toegevoegde waarde om in de winkel te kopen

Beste Veronique,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Tom 20-07-2020

de winkel is prima te bereiken en het personeel zeer klant vriendelijk en deskundig, de keuze is groots en er wordt zelfs gezocht of er een product ook elders goedkoper is, dan wordt de prijs ook door BCC aangepast,SUPER.

Beste Tom,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige mederwerkers.

Micky 20-07-2020

Bij de BCC Winkel Beek zijn vriendelijke en kundige medewerkers die te goed helpen met een geweldige service. Kortom wil je advies en een goede prijs, kom dan uit je stoel en ga naar de BCC in winkelcentrum Makado te Beek

Henk 20-07-2020

Na een deceptie bij de buurman, werden we wederom erg goed en netjes geholpen bij de BCC Alexandrium. Er werd geluisterd naar ons, niets werd gehaast en advies was netjes. Zelfs xxxx heeft 2x meegelopen om de tv in de auto in te laden. Super service! En omdat ik graag weer terug ga komen laat ik 1 punt groei staan om te kijken of ze nog beter kunnen. Maar eigenlijk is het al een 10! Bij BCC kunnen ze je zelfs met een rekening van €2500.00 Je lachend en tevreden naar buiten laten lopen! Chapeau!

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Rotterdam. Veel plezier met de TV!

Gerjo Boos 20-07-2020

Goede en prettige winkel, personeel vriendelijk en geven een goed advies.
wij komen graag in deze winkel.

Beste Gerjo Boos,

Bas 20-07-2020

Vandaag een dolce gusto gekocht bij de concurent was ie duurder dus meteen bij bcc opgehaald vriendelijk geholpen ..
Er waren er genoeg op voorraad..

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

Willem 20-07-2020

Ik heb dit product in de winkel gekocht, omdat ik het erg op prijs stel, dat ik door een deskundige en klantvriendelijke medewerker wordt geadviseerd over mijn aankoop. De BCC medewerker heeft op alle punten aan mijn verwachtingen voldaan.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en klantvriendelijke hulp van onze medewerker.

Kiem 20-07-2020

Gisteren een GoPro Hero 8 bundel online bij BCC besteld en vandaag al binnen. Ook in de fysieke winkel om advies gevraagd en vriendelijk geholpen. Nog niet eerder bij BCC iets gekocht, maar mocht er verder geen probleme ontstaan, zal ik hier zeker terugkomen.

Beste Kiem,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar wens is verlopen en we helpen je graag weer!

J.Paap 20-07-2020

BCC heeft hele goede service al jaren koop ik mijn spullen door snelle en altijd vriendelijke service bij elk gekocht product.

Beste J.Paap,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en vriendelijke service. Wat leuk dat je dit al jaren zo ervaart! Graag verwelkomen we je weer!

gup5000 20-07-2020

top winkel goede en vriendelijke behandeling keurige uitleg van mederwerker zeerdiskundig advies gegeven en gewoon top apparaar ook top top

Beste gup5000,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en onze deskundige medewerker. Veel plezier met de aankoop!

Patricia 20-07-2020

Duidelijke layout en snel geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering

Beste Patricia,

Peter 20-07-2020

Vriendelijk en deskundig personeel, goed advies.
Goede service en klantvriendelijk.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

H. Jacobs 20-07-2020

Zeer bekwame en duidelijke uitleg over product. Vriendelijk personeel. Snelle levering en aantrekkelijke prijs.

Beste H. Jacobs,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en de snelle levering.

Hans V 20-07-2020

Dit keer voor een printer. Deskundige en toegevoegde uitleg en bijzonder vriendelijk geholpen door 3 heren en 1 dame.

Beste Hans V,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in de winkel.

Paul 20-07-2020

We zijn uitstekend geholpen, deskundig advies en er wordt alle tijd voor je genomen

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in onze winkel..

Jaantje 19-07-2020

Fijne webshop met een goede productvergelijker. Goede specificaties bij elk product.

Beste Jaantje,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

P & I 19-07-2020

Enorm goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe tv in de winkel in Middelburg.
Deskundig, behulpzaam en een eerlijk advies gekregen. Zeer tevreden.

Beste P & I,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Middelburg.

Elles 19-07-2020

Goede en vriendelijke service. Ik werd snel (hoefde niet te wachten) en deskundig geholpen. Ook werd er alle tijd genomen die nodig was. Dank voor alles!

Beste Elles,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in de winkel.

Ronald de Nijs 19-07-2020

Goed en vriendelijk geholpen door .... in Bergen op Zoom. Wat ze zelf niet wist vroeg ze netjes aan haar collega. Dis geen onzin verhaal. Daar hou ik van als consument. Bergen op Zoom heeft kennis en is een toegankelijke winkel.

Beste Ronald de Nijs,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

F 19-07-2020

Nergens altijd weer zulk goed advies over elektronica. Wij kopen hier dan ook altijd onze elektronica. Ruime winkel, niet stampvol, netjes, ruime keuze en eerlijk en goed advies!

Beste F,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de deskundige adviezen.

Frank 19-07-2020

Mijn Böse set aangevuld met surround boxjes. Goed geholpen door medewerker die de tijd voor me nam en nog wat korting gaf doordat de verpakking al geopend was. Dit vond ik redelijk en de prijs was OK. Blij met de aanvulling, het geluid is fenomenaal. Helaas was de ophangset niet voorradig wat ik een min punt vond. Deze nu besteld bij Böse zelf.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review en feedback.

DDrie 19-07-2020

Goede, overzichtelijke winkel met prima arrtikelen en ook nog in de directe omgeving van onze woning.

Fijne overzichtelijke winkel met een groot aanbod van elektronica voor elk wat wils en ook nog in de buurt.
Dat is ook de rede dat al onze elektrische apparatuur bij BCC is ingekocht.

Beste DDrie,

FM 19-07-2020

Meeste medewerkers zijn klantvriendelijk en helpen waar mogelijk.
Prijzen zijn conform landelijke richtprijzen van collega-dealers.
Website is eenvoudig in gebruik. Winkel overzichtelijk.

Beste FM,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

Annet van den Berg 19-07-2020

Heel nauwkeurig en goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe tv. Ons wenslijstje hebben we doorgenomen en de verkoper dacht ook echt met ons mee! Heel fijn.

Beste Annet van den Berg,

Bedankt voor jouw review over de hulp bij aanschaf van jullie nieuwe TV.

Soraya 19-07-2020

Vandaag geholpen door .... in Amsterdam Noord! Wij hebben een airco en stofzuiger gekocht. De service die ...... geeft, geven wij een 10+! Ze heeft ons erg goed geholpen en de nodige informatie gegeven over de producten. Wij komen zeker terug naar bcc! Super dik tevreden!

Beste Soraya,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam.

tilly 19-07-2020

goede bediening goede uitleg ,veel geduld met ons oudere,drong ook niet aan voor duurde apparaten.had respect voor onze keuze,

Beste tilly,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp van onze medewerkers in de winkel.

Beste Tilly,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.