Peter Polfliet 30-01-2021

Omdat alle Electrozaken dicht zijn vanwege covid19, online gezocht naar mijn product.....en dit gevonden op de site van de BCC. Omdat ik wist wat ik wilde hoefde ik mijn product maar in te vullen in de zoekfunctie.....en laat het nu ook nog goedkoper zijn dan bol.com....
De levering gebeurde zoals beloofd de volgende dag....gratis

Beste Peter Polfliet,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Klaas H. 30-01-2021

Uitstekende webshop, duidelijke omschrijvingen van de apparaten. Mooie aanbiedingen. Heb snel een keuze kunnen maken en ben niet teleurgesteld.

Beste Klaas H.,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop. Veel plezier met de aankoop!

Pat 30-01-2021

Geen opdringerige verkopers, nu is dat moeilijk in een webshop, maar normaal in de winkel laat men mij altijd mijn gang gaan totdat ik vragend om mij heen kijk. Daarom winkel ik bij BCC. Nu gevalletje garantie.
Afwikkeling was goed. Product ingeleverd en men vertelde mij dat restitutie binnen 10 dagen plaats zou vinden. S'avonds stond het geld al op mijn bankrekening. Meteen via de webshop een ander product aangekocht en de volgende dag al in bezit. Bravo.... Gewoon doen wat je belooft is de beste reclame die je kunt maken.

Beste Pat,

Bedankt voor jouw review over onze snelle services.

Marga 30-01-2021

Bij BCC weet ik dat ik goed zit. Goede en duidelijke internetsite.
De bezorging en installatie was echt top. Keurige mannen die duidelijke uitleg gaven over de periode dat ik de combi koelkast nog niet mocht gebruiken. Een pluspunt: keurig en beleefd.

Beste Marga,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service van onze bezorgers.

pierre 30-01-2021

Ze komen hun afspraken na zoals ze beloven
Alles werd geleverd zoals afgesproken geweldig dus

Beste pierre,

Bedankt voor jouw review over de levering. Veel plezier met de aankoop!

Els Welboren 30-01-2021

prima webshop, maar koop het liever in de winkel zelf , het is mooi dat het zo kan!

Beste Els Welboren,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

JD 30-01-2021

Ipad 2020 128gb besteld bij BCC, omdat zij hem nog op voorraad hadden en tevens de beste prijs. Razendsnelle levering en goed verpakt. Duidelijke instructies ook van BCC wanneer ik de ipad kon verwachten en wat ik eventueel moest doen bij problemen.

De ipad zelf bevalt heel goed. Supersnel en meer opslagruimte dan mijn vorige ipad. Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over zowel het apparaat als BCC.

Beste JD,

Van der Wal 30-01-2021

Laptop besteld via de website van BCC. Bestellen ging eenvoudig. We hadden gekozen voor de optie om de bestelling af te halen bij een BCC-afhaalpunt. Afhalen was al mogelijk in een uur na het plaatsen van de bestelling. Dit was goed georganiseerd en het ophalen ging supersnel en volledig corona-proof. Top geregeld!

Beste Van der Wal,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Ned-Schiedam 30-01-2021

Onlangs een wasdroger besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar de bezorging was helemaal top! Ik kon kiezen welke dag mijn bestelling geleverd moet worden. De bezorgers hebben 5 minuten voordat dat ze hier waren gebeld zodat ik alvast klaar kan staan. Toen ze eenmaal hier waren was alles (letterlijk) binnen 5 minuren klaar! Nieuwe droger erin en oude mee. Top service!

Beste Ned-Schiedam,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Mrh 30-01-2021

Gisteravond om 23.00 uur besteld en vandaag om 14.30 uur in huis. We kregen gelijk een bevestigingsmail. We zijn via de mail goed op de hoogte gehouden wanneer we ons pakket konden verwachten. En ook belangrijk het product was netjes verpakt. Oftewel wij zijn erg tevreden over BCC!

Beste Mrh,

Carel 30-01-2021

Ondanks lockdown enorm goed geholpen door een medewerkster van BCC Spijkenisse.Ze moest iedere keer naar het magazijn om te kijken welke stofzuiger ik wilde kopen en naar de kassa lopen voor de prijs. Ik twijfelde eerst aan welke de betere was.Nadat ik had gekeken in de test van de Consumentenbond toch voor de beste koop gekozen.Deze was op voorraad.

Beste Carel,

Bedankt voor jouw review over de service in ons filiaal in Spijkenisse.

Mirjam 30-01-2021

Heb de bestelling in de bcc winkel in Oosterhout opgehaald, was een snelle,soepele en vriendelijke samenwerking!! Deze ervaring heb ik altijd gehad en daarom ben ik ook vaste klant geworden, afgelopen jaren!!

Beste Mirjam,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

prins 30-01-2021

makkelijk artikelen op de site van BCC te vinden en te bestellen. kwaliteit/prijsverhouding goed.
snelle bezorging dus een aanrader voor iedereen.

groetjes van fam prins

Beste prins,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Denny 30-01-2021

Voor de prijs en makkelijk en snelle levering. BCC winkel bij mij in de buurt.

Beste Denny,

Ger Hornean 30-01-2021

Heel goed geholpen aan de telefoon en de monteurs die de inbouw (gratis actie t/m 31 januari 2021) verzorgden waren zeer vakbekwaam en super snel en vriendelijk en bovenal zijn ze zeer netjes te werk gegaan. Helemaal top en tot de volgende aanschaf van een apparaat in de keuken.
Alles in twee dagen geregeld!!

Beste Ger Hornean,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige installateurs.

Ruud 30-01-2021

mooi assortiment, goede prijzen en vriendelijk personeel. Nu met de corona maatregelen bestelling geplaatst en een uur later al beschikbaar voor afhalen, bestelproces werkt vlot.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice en onze vriendelijke medewerkers.

Richard 30-01-2021

Makkelijke site om een keuze te maken uit de vele activity trackers. Ook een goede prijs t.o.v. andere leveranciers.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over onze website.

P.J. 30-01-2021

Duidelijke website,al meerdere producten besteld.,goede bezorging en prima service.Top winkel!

Beste P.j.,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze bezorgservice. Veel plezier met de aankopen!

Maurice 30-01-2021

Duidelijke website. Je kunt de levertermijn zelf kiezen en de levering geschiedt netjes en correct.
In 1 woord super !

Beste Maurice,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Irma de Haas 30-01-2021

BCC is n fijne winkel met leuk en professioneel personeel.
Altijd aardig en behulpzaam.
En vaak leuke aanbiedingen

Beste Irma de Haas,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en professionele medewerkers.

paul 30-01-2021

goede winkel/shop overzichtelijk,en prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, en vriendelijk, in personeel tegen over de klant.

Beste paul,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en onze vriendelijke medewerkers.

Pascal 30-01-2021

Snelle levering , vriendelijk personeel . Goede service . Zeker een aanrader .

Beste Pascal,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze vriendelijke medewerkers.

K. Bolten 30-01-2021

Ik ben super tevreden over BCC. Wij ontdekten aan onze koelkast een fabrieksfoutje. De snelheid en de manier waarop onze klacht verholpen is, is werkelijk top! Behulpzame en vriendelijke medewerkster servicecentrum en monteurs. Hun systeem om je te laten weten hoe laat ze er zijn werkt ook heel erg goed (je krijgt de avond van te voren een 2 uursblok door en op de dag zelf een kwartier van tevoren een belletje). Mijn tien hebben ze dubbel en dwars verdiend!

Beste K. Bolten,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Rs 30-01-2021

Ik heb tot twee keer toe een probleem gehad met de tv die me was geleverd (fabricagefout) en beide keren was bcc erg behulpzaam in de wijze waarop ze dit wilden oplossen. Geen gedoe over monteur sturen of discussie over of het wel echt een fabricagefout is, maar meteen voorstellen de tv te vervangen zonder kosten voor mij. Vond ik erg netjes.

Beste Rs,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

René 30-01-2021

Ik had een laptop online besteld die volgens de site nog op voorraad was. Bleek vervolgens volgens de klantenservice toch niet voorradig. Ik de order geannuleerd. Deze werd vervolgens toch bezorgd! Dat ging dus mis. Ik had inmiddels al ergens ander die laptop gekocht en wilde hem dus terugsturen. Dat heb ik 30 december gedaan netjes via DHL gedaan. Nu een maand verder een meerdere telefoontjes met de klantenservice later heb ik nog steeds mijn geld niet terug (1559 euro!!). Ze zeggen met steeds van alles toe, 'het geld wordt vast binnenkort overgemaakt, we lopen wat achter met de terugbetalingen', niets! Afgelopen woensdag werd me op het hart gedrukt dat ik door een manager teruggebeld zou worden om het te regelen. Ik ben NIET gebeld! Wat een flutbedrijf. Alles gaat mis en ik hoor NIKS van ze.

Beste René,

Bedankt voor jouw review. Dit kan zeker niet de bedoeling zijn, excuses voor het ongemak. Dit willen we graag verder uitzoeken. Kun je ons in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Frank van lent 30-01-2021

Goede webshop, snelle levering zoals belooft op de website van BCC, een nette complete aflevering!!!

Beste Frank van lent,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle bezorgservice.

Patricia Vos 30-01-2021

Gisteren bij BCC besteld,. Vanmorgen om 10 over acht geleverd. Keurige mail en een telefoontje vooraf. BCC doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Daar bedoelen wij mee dat de website geledere informatie geeft. Alles zeer Coronaproof!

Beste Patricia Vos,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Ton. 30-01-2021

goed contact, snelle levering, binnen de afgesproken leveringstijd, gewoon heel goed.

Beste Ton.,

Vincent 30-01-2021

Geweldige service! Gisteren (vrijdagmiddag) heb ik de ** kookplaat aangeschaft en vandaag stonden er al twee man voor de deur die keurig een mondkapje op hadden en heel professioneel de kookplaat hebben geïnstalleerd. Hadden heel veel verstand van zaken, dat kon je zien hoe ze ook de perilex stekker opnieuw moesten aansluiten (oude was doorgebrand en veroorzaakte kortsluiting). Nieuwe stekker, montage, oude mee terug genomen, en natuurlijk de kookplaat zelf, dat alles voor maar Euro 579,00. Snel, professioneel en goedkoop. Verder heeft de monteur ook nog eens voor ons alle andere apparaten opgemeten en advies gegeven daar we binnenkort meer apparaten moeten vervangen (i.v.m. de leeftijd, 15 jaar).

Een woord: ECHT GEWELDIG!!

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over service van onze professionele installateurs.

Hjwesterduin 30-01-2021

Ik ben zeer tevreden met de aankoop en met de manier van helpen zeer vriendelijk goede service van bcc

Beste Hjwesterduin,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

StephanK 30-01-2021

Super snelle service, 16:45 besteld en om 17:05 kon ik net ophalen bij het afhaalpunt.

Beste StephanK,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Joep 30-01-2021

De winkel levert zoals ze hebben beloofd. 's Avonds besteld en de ochtend erna was het al binnen.

Beste Joep,

Eyaa 30-01-2021

Zelf had ik nooit eerder bij BCC besteld, maar wou het een keer overwegen en geloof me, heb er zeker geen spijt van. Zelfs nu in deze Corona tijd hebben ze mijn pakketje binnen 1,5 dag geleverd en is alles op een nette en vlotte manier gegaan.

Beste Eyaa,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer!

RGJ 29-01-2021

Ondanks corona, snel bellen met de winkel afspraak kunnen maken om de TV de volgende dag te laten bezorgen. Bezorgen en betaling ging vlot en volgens afspraak.

Beste RGJ,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel. Veel plezier met de TV!

Yvonne Kolkman 29-01-2021

Gisteravond besteld en vandaag al geleverd ondanks de corona drukte. Geweldig en mijn complimenten voor de keurige levering. Apparaat werkt prima. Klasse!!!

Beste Yvonne Kolkman,

Roelof 29-01-2021

De Samsung Galaxy S21 Ultra besteld bij BCC, na een fout van de winkel een zeer goede compensatie gekregen.
Zeer klantgericht en altijd zoeken naar een oplossing!
Meerdere vragen over bepaalde dingen gehad, via Whatsapp en Facebooo altijd zeer snel en goed geholpen. Voor kwaliteit en service zeker een aanrader.

Beste Roelof,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke en oplossingsgerichte service.

indesit condensdroger IDC 75 29-01-2021

snelle levering en het is goed dat er extra garantie bijgekocht kan worden , dat zegt mij dat BCC achter het product staat wat ze verkopen." anders zou een winkel geen schijn van kans hebben , als men slechte producten verkoopt en dan ten onder gaat aan garantie geven !"
Dus BCC is zeker van zijn zaak en heeft alles goed op orde CHAPEAU voor BCC !!

Beste,

Sander 29-01-2021

10) Super vriendelijke monteurs.
10) Super klantvriendelijk.
10) Super behulpzaam.
10) Super in omgang Corona regels en beperkingen.

Omdat het gratis monteren en bezorgen was hebben we gekozen voor BCC.
Totaal geen spijt van integendeel zelfs!

Daarom een 10 voor alles!!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service van onze bezorgers.

geert 29-01-2021

zeer snelle levering en prima apparaat dat goed is voorbereid, waardoor eenvoudige opstart

Beste geert,

Cis 29-01-2021

Goed zoals goed behoort te zijn, zowel de speler als het kunnen plaatsen van de bestelling tot de levering.

Beste Cis,

Bedankt voor jouw review.

Mieke 29-01-2021

Aardig personeel. Als ik aangeef wat mijn wensen zijn bij een e reader die kapot is gegaan in de garantie periode is mij telefonisch moeilijke opties voorgelegd. Bij het inleveren van de kapotte e reader in de winkel ben ik met een nieuwe e reader de deur uit gegaan. Zeer tevreden

Beste Mieke,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke winkelmedewerkers. Veel leesplezier!

Petra 29-01-2021

Goede informatie en duidelijke website! Al eerder aankopen bij BCC gedaan en heel goed geadviseerd. Als ik een elektrisch apparaat of witgoed wil kopen heeft BCC mijn voorkeur!

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Karin 29-01-2021

Prima overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van de artikelen.
Was op zoek naar een iPad, deze was op voorraad en, niet onbelangrijk, vriendelijk geprijsd 😉
Gisteren, 28 januari, besteld, duidelijke mailing over bestelling- en levering proces en kon bestelling dag later al ophalen bij DHL Point.
Daarna nog de factuur per mail ontvangen.
Ruim binnen 24 uur: bestelling geplaatst, verzonden en geleverd, TOP 👍🏻

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle afhaalservice.

Jord 29-01-2021

Snel en netjes bezorgd. Mooi dat ze mijn oude stofzuiger konden meenemen om te recyclen!

Beste Jord,

Ton Kersten 29-01-2021

Een fijne shop en gebruiksvriendelijke website. Op 28 januari 2021 een printer besteld en vandaag volgens afspraak geleverd. Via de mail op de hoogte gehouden vanaf bestellen tot levering. Superbedrijf BCC.

Beste Ton Kersten,

PIETER 29-01-2021

goede , snelle services klasse
ga zeker nog wel vaker via hun winkel if web site aankopen doen
zeker een aanrader

Beste PIETER,

Bedankt voor jouw review over onze snelle services. Graag tot de volgende keer!

Robbie21 29-01-2021

Een winkel met een ruime keus, geeft goede en gerichte adviezen, service en heeft uitstekende garantie mogelijkheden

Beste Robbie21,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

Koen 29-01-2021

Goede prijs-kwaliteit verhouding en prettige ervaringen in de winkel. Snelle service en duidelijke info.

Beste Koen,

Bedankt voor jouw review over onze services.

M.Dekker 29-01-2021

Goede prijsstelling voor de door mij gewenste laptop en deze was ook op voorraad dus snel leverbaar. de volgende dag al bij DHL (alleen jammer dat DHL de eerste afspraak niet nakomt en we dus een middag voor niets moeten wachten).

Beste M.Dekker,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor de vertraagde levering.

Vincent 29-01-2021

Ik heb 3 Hue filament lampen besteld. Voor een goede prijs. En de levering was snel en goed. Kortom, top ervaring!

Beste Vincent,