Frans 17-07-2020

Site is gebruiksvriendelijk . Levering van het bestelde was razendsnel. Assortiment is heel groot.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en snelle levering.

Monique 17-07-2020

Een nieuwe tondeuse besteld want de oude begon na 10 jaar toch wat te pruttelen, je zult maar halverwege zijn.....
Deze is echt een aanrader, fijn snoerloos scheelt een heleboel gefriemel om het snoer altijd de goede kant op te laten hangen, dat is dus verleden tijd. Lekker stil ook vergeleken bij de oude. Goed hanteerbaar en makkelijk te reinigen. Dus van mij een dikke 10.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de tondeuse en maak er wat moois!

Jootje 17-07-2020

We waren pas Rond 20.45 uur in de winkel in Arnhem zuid. We werden heel goed geholpen en er werd ook alle tijd voor ons genomen, ondanks dat de winkel bijna de deuren ging sluiten. Onze dochter was helemaal blij met haar kobo clara.

Beste Jootje,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Riek 17-07-2020

Wij komen regelmatig bij BCC meestal bij het filiaal in Arnhem-Zuid. Worden altijd prima geholpen. En met vragen kunnen we altijd terecht.

Beste Riek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Suzanne 17-07-2020

Erg vriendelijke bezorgers. Waren er lekker op tijd. Hebben de oude machine mee genomen. Ze waren zo klaar met aansluiten. Echt super

Beste Suzanne,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

joshanty 17-07-2020

Heel goed geholpen door de medewerkers
De spullen waren er nog nie alles is netjes gelijk besteld zeer tevrede over de service

Beste joshanty,

Marianne 17-07-2020

Ik geef nooit meer dan een 9, ook niet bij een winkelketen die uitstekend presenteert. Koop al jaren bij BCC Veenendaal. En zeker het laatste halfjaar. Al mijn apparatuur vervangen Ivm verhuizing. Geweldig de terugname van de veel te grote TV, die ik toch zelf gekocht. Het assortiment, de service en adviezen die geboden werden in een stressvolle tijd, een klantenbinder!!
Ik beveel BCC van harte aan en zeker BCC Veenendaal.

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

joop wesdorp 17-07-2020

vriendelijk en attent personeel en ik winkel graag in de buurt, duidelijke adviezen om
tot een goede keuze te kunnen komen.

Beste joop wesdorp,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

HamburgDude 17-07-2020

My product search and purchase on BCC.nl website was simple and fast. The 'Compare Items' function was particularly useful when trying to choose between a variety of washing machines. The delivery happened within a few days of my placing the order, and the guys were punctual, friendly and professional. They were done in less than 30 minutes (and that included removing the old washer). Would definitely by from BCC again in the future.

Dear HamburgDude,

Thank you for your review about our website and the delivery.

Kind regards,

fam. van den bosch 17-07-2020

De winkel in Heerlen (Limburg) zijn we al een paar keer goed geholpen .. Vriendelijk medewerkers en weten ook goed ieder van hun kennis/vak van de producten af die zij verkopen. Hierdoor maak je als klant een goede beslissing om daar iets te kopen.
Officiële reactie van BCC 17-07-2020

Beste fa. van den bosch,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Heerlen.

YS 17-07-2020

Snel en efficient. Precies wat je online zoekt.
Heel erg blij dat wat ik zocht er ook bij stond.

Beste YS,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

mirjam 16-07-2020

ja hoor, dicht bij mij in de buurt.
vriendelijk geholpen en goede info gegeven.
tevens waren de bezorgers heel attent om de koelkast buiten neer te zetten waar ik graag wilde..zo fijn.

Beste mirjam,

Rolf Goedemans 16-07-2020

Ik vind het een prettige winkel waar ik graag kom. Deskundig advies, en zeggen precies waar voor het dient het product dus een eerlijk antwoord krijg je

Beste Rolf Goedemans,

theo 16-07-2020

vriendelijk en behulpzaam en Deskundig advies over aankoop bosch stofzuiger

Beste theo,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met stofzuigen.

Carolien 16-07-2020

Ruime keuze en betaalbare prijzen. Je wordt goed geholpen door het personeel!
Ze hebben ons heel goed advies gegeven.

Beste Carolien,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Hans Bronkhorst 16-07-2020

Zeer vriendelijke en vakkundige medewerker. Dus goed en prettig geholpen. Bovendien is de winkel makkelijk te bereiken en hebben ze een groot assortiment.

Beste Hans Bronkhorst,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerker.

Kevin 16-07-2020

Uiterst klantvriendelijk, medewerker had veel kennis over de verschillende laptop merken/types. Uiteindelijk een goedkoper model gekocht dan gedacht. Aangeschafte laptop voldoet aan al onze wensen/prestaties.
Volgende keer kom ik zeker terug 😉

Beste Kevin,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke medewerker en de deskundige adviezen.

PJ Niebeek 16-07-2020

altijd oprechte info en zeer familiaire sfeer zeer deskundig en altijd goede service

Beste PJ Niebeek,

N.C.Hooghiemstra 16-07-2020

Leuke winkel en ruim van opzet. Geholpen door vriendelijk personeel. Men neemt de tijd voor je en geeft rustig advies op de vragen die wij hadden.

Beste N.C.Hooghiemstra,

p.volkers 16-07-2020

Wanneer je de winkel inloopt is het personeel vriendelijk en wordt met geduld geholpen. Echt geholpen, waarbij je niet het gevoel bekruipt dat ze wat aan je willen slijten. Ik kom daar geen chagrijnige kop tegen. In deze tijd worden mensen geherwaardeerd, denk aan zorgpersoneel. Nou, bcc mensen op de werkvloer verdienen ook waardering, omdat bcc geen bestaanskans heeft zonder hun goede mensen op de werkvloer.

Beste p.volkers,

Bedankt voor jouw review over onze winkelmedewerkers.

M.A.Allessie Nijkerk 16-07-2020

Gastvrije en vakkundige uitleg. Verkoper Dennis nam ruim de tijd om ons te overtuigen welk type TV het beste bij ons past. Zeer tevreden.

Beste M.A.Allessie Nijkerk,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Willem R. 16-07-2020

Op zoek naar een nieuwe wasmachine met onze voorkeur naar de BCC gegaan. Verkoper was goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, keuze was snel bevestigd. We hebben weer voor Miele gekozen (vorige machine heeft het 22 jaar volghouden!) Verkoper drong dus ook niet aan op (bij deze kwaliteit) niet zo zinvolle extra garantie, eerlijk...

Beste Willem R.,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

marc 16-07-2020

makkelijke site, ruime info over de spullen die je wilt aanschaffen, na aanschaf wordt je goed op de hoogte gehouden over leverings- datum

Beste marc,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Remy 16-07-2020

Altijd een zeer goede prijs en super snelle levering.
En dan ook nog top spul.

Beste Remy,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Dirk 16-07-2020

Wij hebben een Samsung 30 S gekocht bij BCC, perfect, wij zijn wat ouder en voor ons heel goed te gebruiken. Uit gekozen op de website van BCC. voor ons dus.+++

Beste Dirk,

Mathijs Bax 16-07-2020

K.t.v app. Wat we uitgekozen hadden (winkelmodel) was niet compleet meer, daarvoor voor dezelfde prijs een nieuwer model gekregen.👍

Beste Mathijs Bax,

Vincent Henri. 16-07-2020

De verkoper heeft een enorme productkennis en kan dus goed advies geven. Ik ben dus goed en vakkundig geholpen.

Beste Vincent Henri.,

Bedankt voor jouw review over onze kundige medewerker.

John 16-07-2020

Het is een zeer mooi apparaat. Mooie uitstraling en zeer snell levering. Hopen dat we net zoveel plezier aan hebben als onze vorige airfryer.

Beste John,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de nieuwe airfryer.

Dhr. G van Oostrum 16-07-2020

Wij waren op zoek naar een goedkope maar toch goede smartphone voor mijn vrouw, haar oude
Samsung Galaxy J1was ook nog gecrasht, wij zijn naar de BCC in Delft gegaan en zijn hierbij heel goed geholpen door verkoper Peter door zijn advies en service door de oude Samsung weer naar de fabrieksinstellingen terug te brengen en de simkaart weer in de nieuwe Motorola Moto e6 Play te doen en ons tevens verder geholpen met instellen, wij bevelen BCC hierdoor zeker aan mede door de aankoop van een Indesit wasmachine eerder dit jaar dat ook vlot en vlekkeloos is verlopen

Beste Dhr. G van Oostrum,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

M Roel 16-07-2020

Goede duidelijke uitleg, snelle levering en netjes aansluiten van wasmachine en droger.

Beste M Roel,

Dan Kersten 16-07-2020

Ik had wat spullen nodig. Maar de helft was aanwezig in Zierikzee. Maar binnen 2 dagen was het restant er al aanwezig. Bedankt JanJoost!

Beste Dan Kersten,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zierikzee.

Hans en Willy 16-07-2020

Vandaag bij Bcc op de Mortiere in Middelburg geweest. Fijn personeel, behulpzaam, vriendelijk en kundig. Wij zijn er heel goed geholpen met aanschaf van vrieskist, koelkast en espressomachine.
Ook de levering laat niet lang op zich wachten. Morgen wordt de vrieskist en koelkast al geleverd en wordt het oude spul mee teruggenomen. Al met al heel tevreden.

Beste Hans en Willy,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Middelburg.

Dimphy 16-07-2020

Gekozen voor BCC vanwege de al bekende service en uitgebreid aanbod. BCC doet wat ze beloven!

Beste Dimphy,

Rien van Soest 16-07-2020

Wij zijn jarenlang vaste klant van BCC Beverwijk. De medewerkers daar zijn ter zake kundig en geven betrouwbare en goede adviezen.

Beste Rien van Soest,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Sunil 16-07-2020

Snelle levering, betrouwbaar. Goede producten. Top philips stofzuiger ontvangen binnen 1 dag. Dat is nog eens een snelle levering. Top service

Beste Sunil,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Andre 16-07-2020

Twee BCC winkels bezocht in een poging 1 stfzuiger te kopen. Winkel in Dukenburg: de schaars aanwezige verkoper kijkt van een afstand toe en komt uiteindelijk dan maar naar je toe voor de vraag die ik heb. Toevallig is de gevraagde stofzuiger niet in voorrraad. Er is wel een duurdere! In windel Centrum wordt gevraagd of ik echt wel deze Miele C2 wil, want is in China gemaakt en niet betrouwbaar, waarom niet de duurdere echte Miele! Als klant krijg ik de indruk ,dat ik een kat in de zak koop! Ik beschouw dit als verkooptactiek van BCC. Ik koop het daar om het meteen mee te kunnen nemen, maar online krijg ik het voordezelfde prijs. Gelukkig krijg ik wel normale garantie op het product.

Beste Andre,

Bedankt voor jouw review.
Wat een apart verhaal, we komen hier graag meer over te weten. Kun je in een reactie het ordernummer aan ons doorgeven?

Viona Waaijen 16-07-2020

Het personeel denkt met je mee en toont inlevingsvermogen, dat is erg fijn. Uiteindelijk heel erg goed geholpen.

Beste Viona Waaijen,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Barry 16-07-2020

Toffe gasten ze kennen mij onderhand al na 6 of 7 keer Bluetooth kopen ja ik verlies ze iedere keer hun lachen natuurlijk nee leuke mensen leuke winkel top

Beste Barry,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service van onze medewerkers.

Jan Boogaert 16-07-2020

Personeel is altijd klantvriendelijk, behulpzaam en heeft alle tijd om iets uit te leggen.

Beste Jan Boogaert,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

De Kok 16-07-2020

Ruime winkel, goed parkeren.
Verkoper vriendelijk en zakelijk
Ruime sortering en goede prijs

Beste De Kok,

Penris 16-07-2020

Ik ben altijd tevreden bij aankopen bij BCC.
Meerdere aankopen bij BCC gedaan.
En nog nooit tegen problemen aan gelopen.
DUS PERFEKT

Beste Penris,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles steeds naar tevredenheid verloopt.

Hans Akkerman 16-07-2020

Bij BCC Alkmaar op zondagmiddag uitstekend voorgelicht door verkoopmedewerker Nour over de aankoop van een Bosch wasmachine WNAT323471(als beste getest door Consumentenbond in juni 2020). Ook uitstekend voorgelicht over de datum van levering en aansluiting, plus meenemen van de oude wasmachine(tegen betaling). Ik geef daarom BCC een 10.

Beste Hans Akkerman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Scheinhardt 16-07-2020

Duidelijk. Overzichtelijk. Snelle afhandeling en goede informatie. Daarnaast komt BCC toch altijd wel als een van de goedkopere er uit. Ook de levering was snel.

Beste Scheinhardt,

AVaartjes 16-07-2020

Eerste Samsung TV was van de outlet. Deze kreeg helaas storing na 9 dagen. Naar de winkel gegaan en met het personeel een nieuwe Samsung TV laten inzenden vanuit Beek. Goed geholpen, klantvriendelijk en bovenal eerlijk en betrouwbaar gebleken personeel dat in dienst is bij de BCC.

Beste AVaartjes,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Mario 16-07-2020

Fantastisch geholpen door Bas van de winkel in Nijmegen. Was de winkel ingelopen voor een nieuwe Nespresso machine. Eerlijk en uitgebreid advies. Alle voor en nadelen goed toegelicht. Wat ik zeer prettig vond is dat er niet gepraat werd naar de nieuwste en/of duurste machine. Er werd goed geluisterd en gestuurd naar een keuze die het best bij ons past.

Beste Mario,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen en het eerlijke advies.

Barry 16-07-2020

Goede, snelle levering, precies zoals afgesproken. Ook de prijs is keurig. Een winkel waar ik zeker nog een keer terugkom.

Beste Barry,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. We verwelkomen je graag weer!

Peter Bijlsma 16-07-2020

Deskundigen die je op een prettige manier adviseren. Wanneer het te technisch wordt zorgen zij er voor dat men het toch begrijpt.

Beste Peter Bijlsma,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke hulp en duidelijke communicatie van onze medewerkers.

Henk 16-07-2020

De website is overzichtelijk, bestellen gaat heel makkelijk en het is ook heel handig om verschillende producten naast elkaar te zetten om te vergelijken. De levering gaat zo snel dat ik het met opzet maar een dag heb uitgesteld omdat het me die dag niet zo goed uitkwam.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en snelle levering.

Essie 16-07-2020

Het is een fijne en duidelijke webshop, die goed de opties weer geeft qua spullen en levering.
Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van je bestelling, waardoor je weet wanneer het verstuurd is. Ik ga hier zeker vaker bestellen

Beste Essie,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

FZ 16-07-2020

Zeer ruim aanbod, scherpe prijzen, makkelijk bestellen en zeer snelle levering.
Officiële reactie van BCC 16-07-2020

Beste FZ,