Sandra 18-07-2020

Een Fysic seniorentelefoon gekocht. Ruime keus. Maar mijn keus was al gemaakt naar enig vlooronderzoek. Mooi toestel overzichtelijk en helder display. Grote duidelijke toetsen.

Beste Sandra,

HDvB 18-07-2020

Uiterst plezierig en deskundig geholpen door mijnheer Dirk in de vestiging in Sliedrecht.
Het omzetten van de bestelling ivm een (te) lange levertijd is geen enkel probleem. Wederom vol enthousiasme voorzien van de door ons gevraagde info. Zelfs een kleine demonstratie de- en monteren werd niet uit de weg gegaan.

Beste HDvB,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

Tony 18-07-2020

Snelle correcte levering.
Scherpe prijs met 2jr garantie.
Makkelijk op te zoeken

Beste Tony,

Mari 18-07-2020

's Avonds om half 12 een Chromecast besteld en de volgende ochtend wordt hij al bezorgd! De Chromecast was goed verpakt, met luchtzakken in de doos. Snelle levering zoals beloofd. Helemaal prima dus!

Beste Mari,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Raymond 18-07-2020

Snel en prima geholpen. Wou een sonos Bram en 2 sonos one kopen voor de slaapkamer. De verkoper zei dat het geluid van de Beam goed genoeg voor een kleine ruimte en adviseerde mij om alleen de beam te nemen en hier heb ik geen spijt van

Beste Raymond,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze medewerker.

harmen e 18-07-2020

goeie service en duidelijke website.
beetje jammer dat je besteld en 2 dagen later gaat de bestelde artikel in de sale.
verder ook jammer dat er word verstuurd met dhl gezien het feit dat dhl zo laks is als het maar kan en gewoon niet aan de deur komt om te bezorgen maar gelijk zegt dat je niet thuis was (niet de eerste keer dat ze het doen maar de 4e al)(k zou overgaan op postnl)

Beste hermen e,

Bedankt voor jouw review en feedback.
Excuses voor het ongemak dat de levering door DHL zo is verlopen. Kun je het ordernummer doorgeven?

Beter-Koken.nl Harry Renneboom 18-07-2020

Vaak spullen besteld bij bcc. Altijd alles top geregeld. Vriendelijke chauffeurs. Zeer aan te bevelen.

Beste beter-Koken.nl Harry Renneboom,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

K. Nuytemans 18-07-2020

Word altijd goed geholpen en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, deze winkel kan ik aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Beste K. Nuytemans,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze winkel.

Fam Voets 18-07-2020

Fijne winkel met prima service , altijd bereid om met de klant mee te denken in oplossingen.

Beste Fam Voets,

Bedankt voor jullie review over onze winkel en klantgerichte service.

Ton en Marijke Hopmans 18-07-2020

Zonder enige kennis van zaken gingen we vrijdag 18 juli naar BCC in Bergen op Zoom op zoek naar een airfryer. In onze kennissenkring was daar vaak over gesproken en omdat we dit jaar geen dure vakantie hebben dachten we laten we zo'n apparaat gaan kopen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we uitgebreid en duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren met de airfryer. Tevreden over de informatie reden we een half uur later, voorzien van de airfryer, naar huis.

Beste Ton en Marijke Hopmans,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Bergen op Zoom en veel plezier met de airfryer!

Koele 18-07-2020

Leuke winkel werd snel en goed geholpen .
Alles werd ook duidelijk uitgelegd.
Helemaal fantastisch dus.

Beste Koele,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg in de winkel.

Veronica van Roon 18-07-2020

Door de verkoper van BBC ben ik met zorg begeleid in het verkoopproces. Ik kreeg allereerst relevante informatie over het product waar mijn voorkeur naar uitging. Er werd de tijd voor mij genomen. Doeltreffend maar zonder te pushen werd mij gewezen op een bijpassend accessoire ( een tablet hoes en stand) die ik inderdaad nodig had.
Zorgvuldig werd ik gewezen op garantietermijn en wat daaronder valt.
Normaal wordt het product niet verpakt mbt Corona. Toch dacht de verkoop medewerker met mij mee hoe het product safe ( op de fiets) te vervoeren. Er werd zelfs een efficiënte kartonnen doos gevonden zodat ik het product safe kon vervoeren.

Eduard Mekern 18-07-2020

Geen opdringerige verkopers. Ik kan zelf eerst op mijn gemak rond kijken. Als ik mijn keuze heb gemaakt vraag ik een verkoper informatie en die gaf goede adviezen.
Kortom hele prettige zaak met goede verkopers

Beste Eduard Mekern,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers en winkel.

Anita Timmermans van Oss 18-07-2020

Overzichtelijke winkel zeer vriendelijk personeel goede service zeer goed betaalbaar het is ook een nette winkel wij gaan er graag naar toe

Beste Anita Timmermans van Oss,

Bedankt voor jouw review over onze nette winkel en vriendelijke medewerkers.

S.J.Rommens 17-07-2020

Ik ga altijd voor mijzelf aankopen doen bij BCC in Roosendaal, ik kom zelf uit Roosendaal en ik koop ook dingen voor andere.het is voor mij gemakkelijk en dichtbij en ze leveren waar ik het nodig heb.
De levering is goed en volgens afspraken die ik maak.

Beste S.J. Rommens,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Agnes 17-07-2020

Vriendelijke medewerker die me goed, snel en met duidelijke uitleg geholpen heeft om het juiste product te kiezen.

Beste Agnes,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Wouter 17-07-2020

Keurige winkel en wat we zochten ook op voorraad en bovendien nog eens 50€ goekoper dan bij ...

Beste Wouter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Winkel dichtbij. 17-07-2020

Winkel dichtbij. Prettig geholpen. Vriendelijk personeel. Professionele installatie. Goede uitleg.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

a epping singpha 17-07-2020

snel en goed geholpen ben tevreden met mijn aankoop
de vragen werden netjes beantwoord goede services

Beste a epping singpha,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in de winkel.

Goed product 17-07-2020

mooi product en vriendelijke bezorgers.
Bij aanschaf goed geholpen in de winkel van BCC. Het kooktoestel kon op korte termijn worden geleverd. Geen idee nog of het goed werkt aangezien het alleen is afgeleverd. Het moet nog worden aangesloten . De aansluitkosten vond ik aan de hoge kant. Lijkt me een apparaat waar ik lekker mee kan koken.

Beste,

Gijs 17-07-2020

De winkel is uitgebreid en het heeft alles te bieden op het gebied van elektronica. Ik vind het eenvoudig en daarom gebruiksvriendelijk. De levering was op tijd, ik ben tevreden.

Beste Gijs,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de levering.

Wijnand 17-07-2020

Alles klopte en binnen 15 minuten was ik weer de winkel uit mét de juiste spullen tegen een mooie prijs. Dat ging zes jaar geleden met de vriezer zo, drie jaar geleden met de tv en nu met de printer wéér.
Chapeau, BCC!

Beste Wijnand,

Bedankt voor jouw review over de hulp in onze winkel. We helpen je de volgende keer graag weer!

Frouke 17-07-2020

BCC is betrouwbaar. Wij kopen er graag. Goede service, goede verhouding priis-kwaliteit, snelle levering.

Beste Frouke,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

Jannie Bakker 17-07-2020

Ik koop al jaren mijn produkten bij BCC. Vragen worden altijd vriendelijk beantwoord. Levering is snel en klantvriendelijk. Ze bellen op vlak voor dat ze komen. Ik ben erg blij met BCC.

Beste Jannie Bakker,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

TOM 17-07-2020

Ik zag de chromecast ergens anders in de aanbieding maar omdat ik met freebees wou betalen ging de bcc toch meteen mee in de lage prijs toppers zijn het

Beste TOM,

Bedankt voor jouw review over onze service.

chiappa 17-07-2020

Service, vriendelijkheid en vooral de bedrijfsleider
die de klachten of wat dan ook netjes afhandeld.
Een voorbeeld voor andere filialen.

We komen naar Sittard graag terug.

Beste chiappa,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Thea van Reijn 17-07-2020

Ik kom meestal in de BCC in Vlaardingen prettig en vriendelijk personeel en ja behulpzaam als je daar koopt en ze hebben het niet op voorraad zoeken ze zoveel mogelijk voor je in de omgeving welk filiaal het wel heeft ja ik en mijn gezin komen er graag

Beste Thea van Reijn,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Roy 17-07-2020

Via de website de combi magnetron gekocht, en vanaf de koop tot en met de aflevering van mijn combi magnetron werd ik perfect via de mail op de hoogte geworden. OOK DHL heeft haar werk fantastisch gedaan. Na aflevering kreeg ik mijn via mijn mail de complete factuur.
Kort samengevat....ik ben zeer tevreden.

Beste Roy,

Bedankt voor jouw review over het aankoop- en verzendtraject.

Pim 17-07-2020

Voor mijn nieuwe huis was ik op zoek naar allerlei elektrische apparaten. De medewerker van de bcc heeft mij daar uitstekend mee geholpen en heeft mij van een goed advies voorzien.
Enkele weken later ben ik terug gegaan om alles aan te schaffen en ook hierbij werd ik weer goed geholpen en kon ik een goede deal maken.

Beste Pim,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers.

Lub van den Berg 17-07-2020

Ik kon mijn VVV kadobonnen bij BCC kwijt en dat kan niet overal. Volgende dag werd het product probleemloos geleverd.

Beste Lub van den Berg,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Hans 17-07-2020

Gisteren heb ik een chromecast besteld. Vandaag was hij op de afgesproken tijd in huis. Installeren was een fluitje van een cent.

Beste Hans,

Mevr. G.van der Lee 17-07-2020

De winkel waar het altijd prettig winkelen is,
Qua uitleg over de artikelen die nieuw aangeschaft of vervangen moeten worden.
Deskundige en duidelijke uitleg van personeel.
Een winkel waar je graag terug komt als vaste klant.

Beste Mevr. g.van der Lee,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers. We verwelkomen je graag weer!

Harmen E 19-07-2020

BCC orderbevestiging nr. 202007-4530443

Corry S. 17-07-2020

Altijd prima informatie en service bij BCC.
Wij zijn vaste klant hier en komen graag winkelen.

Beste Corry S.,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens!

shelley 17-07-2020

Beetje late mail met de bezorg tijd maar verder snel in huis.Goeie kwaliteit voor een goeie prijs

Beste shelley,

Savelkoul 17-07-2020

Ervaringen uit het verleden, goede ervaring tot op heden. Service altijd goed, komen hun afspraken na. Kan het iedereen aanbevelen.

Beste Savelkoul,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Yvonne 17-07-2020

Bij de BCC werden we vriendelijk geholpen bij t uitzoeken van een nieuwe telefoon. De wat oudere verkoper kon ons goed adviseren.

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze winkelmedewerker.

m. van der kooij 17-07-2020

BCC winkel met vriendelijke snelle hulp bij aanschaf apparaat. apparaat voldoet geheel aan onze verwachtingen.

Beste m. van der kooij,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Nelly 17-07-2020

Hallo, ik vind dat jullie hele fijne winkels en onlineshop hebben, snelle verzending en ook vriendelijk personeel die je heel goed helpen. Als ik iets nodig heb ga ik altijd naar bcc, en ook de prijzen kan bijna niemand aan tippen gr

Beste Nelly,

Bedankt voor jouw review over onze winkels, medewerkers en webshop.

Annemarie 17-07-2020

Mooie all-in-one printer gekocht. Zeker tevreden over het product. Levering was ook snel!

Beste Annemarie,

Nathalie 17-07-2020

Wasmachine kapot en vol water (pomp kapot). Om 13.30 nieuwe machine besteld. Volgende dag om 8.15 (zoals afgesproken) door superaardige en sterke mannen afgeleverd. Oude machine meegenomen (100 kg vanaf zolder!). Echt top service!!!

Beste Nathalie,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de bezorgservice.

Paul 17-07-2020

Ondanks wat duurder dan menig webshop komen wij graag in de vestiging Sliedrecht.
Goed geholpen en goede kennis.

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

Cary 17-07-2020

was op zoek naar een wasmachine en had nog even een vraag via de chat over de bezorging of die ook naar de zolder wordt gebracht. Ja werd er geantwoord voor aansluiten en bezorgen op zolder wordt 19,95 euro in rekening gebracht. Als ik de koop gelijk zou afsluiten hoefde ik deze kosten niet te betalen. Klasse. Vandaag bezorgd. Snel en Netjes. Oude wasmachine ook retour. Top.

Beste Cary,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de wasmachine.

Fred 17-07-2020

Geweldig binnen een dag bij mij thuis. Ook heel erg makkelijk is after pay. Kan je eerst zien of iets goed is voordat je betaald hebt. Petje af voor BCC

Beste Fred,

Humi2020 17-07-2020

Snelle verzending. Goede service. Doen ook helemaal niet moeilijk over een retour. Zelfs bij twijfel kun je bestellen hier!

Beste Humi2020,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

Kyra 17-07-2020

Wasmachine ging stuk, dus op naar de winkel van Bcc. Uit ervaring weet ik dat ze hier de beste service en ook het beste advies geven. Machine was niet op voorraad, dus zou iets langer duren, maar kreeg de volgende dag al een melding dat ie binnen was. De jongens wisten niet dat ie twee trappen op moest, maar geen probleem, werd gewoon naar boven gebracht en aangesloten! Voor mij geen ander, Bcc is de beste!!

Beste Kyra,

Bedankt voor jouw review over onze services.

JGoosen 17-07-2020

De levering was binnen 24 uur en binnen 24 uur kun ik aan de slag met de nieuw laptop. Goed overzichtelijke site. Fijne service.

Beste JGoosen,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Vrokkie47 17-07-2020

Site is overzichtelijk. Makkelijk artikelen te vergelijken en keuze te maken. Betaling via iDeal gaat soepel. Levering (volgende dag) heel voorspoedig en op tijd, plaatsing door monteurs snel en goed. Oude apparaat meteen afgevoerd. Voorbeeldig!

Beste Vrokkie47,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de service bij de levering.

Année 17-07-2020

Omdat ik duidelijk voor ogen had aan welke criteria een wasmachine moet voeldoen kwam snel deze machine naar voren. De naam BCC staat goed bekend en heeft deze AEG machine gunstig geprijsd.
De wasmachine voldoet uitstekend aan de verwachtingen en de levering is volledig verlopen als aangekondigd. Tevoren aangegeven wanneer geleverd kon worden, wanneer berichten verstuurd zouden worden. Een tijdslot van 2 uur is alleszins acceptabel en de machine werd ruim binnen die tijd geleverd.
Een heel prettige ervaring, dus.

Beste Année,

Bedankt voor jouw review over de levering. Veelplezier met de wasmachine!

Corrie Beijer 17-07-2020

het is een fijne winkel met erg vriendelijk leuk en deskundig personeel wij worden altijd heel goed geholpen met alles wat er is vragen of reparaties altijd naar tevredenheid.
Plus het feit dat je altijd heel erg vriendelijk welkom wordt begroet.

Beste Corrie Beijer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke winkelmedewerkers.

KEPO 17-07-2020

Heb nooit veel vragen gehad, dat advies kan ik niet veel over zeggen. Maar kwaliteit van afhandeling van de garantie waar ik voor kwam was goed.

Beste KEPO,

Bedankt voor jouw review over de service.