Bas 20-07-2020

Vandaag een dolce gusto gekocht bij de concurent was ie duurder dus meteen bij bcc opgehaald vriendelijk geholpen ..
Er waren er genoeg op voorraad..

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

Willem 20-07-2020

Ik heb dit product in de winkel gekocht, omdat ik het erg op prijs stel, dat ik door een deskundige en klantvriendelijke medewerker wordt geadviseerd over mijn aankoop. De BCC medewerker heeft op alle punten aan mijn verwachtingen voldaan.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en klantvriendelijke hulp van onze medewerker.

Kiem 20-07-2020

Gisteren een GoPro Hero 8 bundel online bij BCC besteld en vandaag al binnen. Ook in de fysieke winkel om advies gevraagd en vriendelijk geholpen. Nog niet eerder bij BCC iets gekocht, maar mocht er verder geen probleme ontstaan, zal ik hier zeker terugkomen.

Beste Kiem,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar wens is verlopen en we helpen je graag weer!

J.Paap 20-07-2020

BCC heeft hele goede service al jaren koop ik mijn spullen door snelle en altijd vriendelijke service bij elk gekocht product.

Beste J.Paap,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en vriendelijke service. Wat leuk dat je dit al jaren zo ervaart! Graag verwelkomen we je weer!

gup5000 20-07-2020

top winkel goede en vriendelijke behandeling keurige uitleg van mederwerker zeerdiskundig advies gegeven en gewoon top apparaar ook top top

Beste gup5000,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en onze deskundige medewerker. Veel plezier met de aankoop!

Patricia 20-07-2020

Duidelijke layout en snel geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering

Beste Patricia,

Peter 20-07-2020

Vriendelijk en deskundig personeel, goed advies.
Goede service en klantvriendelijk.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

H. Jacobs 20-07-2020

Zeer bekwame en duidelijke uitleg over product. Vriendelijk personeel. Snelle levering en aantrekkelijke prijs.

Beste H. Jacobs,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en de snelle levering.

Hans V 20-07-2020

Dit keer voor een printer. Deskundige en toegevoegde uitleg en bijzonder vriendelijk geholpen door 3 heren en 1 dame.

Beste Hans V,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in de winkel.

Paul 20-07-2020

We zijn uitstekend geholpen, deskundig advies en er wordt alle tijd voor je genomen

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in onze winkel..

Jaantje 19-07-2020

Fijne webshop met een goede productvergelijker. Goede specificaties bij elk product.

Beste Jaantje,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

P & I 19-07-2020

Enorm goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe tv in de winkel in Middelburg.
Deskundig, behulpzaam en een eerlijk advies gekregen. Zeer tevreden.

Beste P & I,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Middelburg.

Elles 19-07-2020

Goede en vriendelijke service. Ik werd snel (hoefde niet te wachten) en deskundig geholpen. Ook werd er alle tijd genomen die nodig was. Dank voor alles!

Beste Elles,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp in de winkel.

Ronald de Nijs 19-07-2020

Goed en vriendelijk geholpen door .... in Bergen op Zoom. Wat ze zelf niet wist vroeg ze netjes aan haar collega. Dis geen onzin verhaal. Daar hou ik van als consument. Bergen op Zoom heeft kennis en is een toegankelijke winkel.

Beste Ronald de Nijs,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

F 19-07-2020

Nergens altijd weer zulk goed advies over elektronica. Wij kopen hier dan ook altijd onze elektronica. Ruime winkel, niet stampvol, netjes, ruime keuze en eerlijk en goed advies!

Beste F,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de deskundige adviezen.

Frank 19-07-2020

Mijn Böse set aangevuld met surround boxjes. Goed geholpen door medewerker die de tijd voor me nam en nog wat korting gaf doordat de verpakking al geopend was. Dit vond ik redelijk en de prijs was OK. Blij met de aanvulling, het geluid is fenomenaal. Helaas was de ophangset niet voorradig wat ik een min punt vond. Deze nu besteld bij Böse zelf.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review en feedback.

DDrie 19-07-2020

Goede, overzichtelijke winkel met prima arrtikelen en ook nog in de directe omgeving van onze woning.

Fijne overzichtelijke winkel met een groot aanbod van elektronica voor elk wat wils en ook nog in de buurt.
Dat is ook de rede dat al onze elektrische apparatuur bij BCC is ingekocht.

Beste DDrie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

FM 19-07-2020

Meeste medewerkers zijn klantvriendelijk en helpen waar mogelijk.
Prijzen zijn conform landelijke richtprijzen van collega-dealers.
Website is eenvoudig in gebruik. Winkel overzichtelijk.

Beste FM,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

Annet van den Berg 19-07-2020

Heel nauwkeurig en goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe tv. Ons wenslijstje hebben we doorgenomen en de verkoper dacht ook echt met ons mee! Heel fijn.

Beste Annet van den Berg,

Bedankt voor jouw review over de hulp bij aanschaf van jullie nieuwe TV.

Soraya 19-07-2020

Vandaag geholpen door .... in Amsterdam Noord! Wij hebben een airco en stofzuiger gekocht. De service die ...... geeft, geven wij een 10+! Ze heeft ons erg goed geholpen en de nodige informatie gegeven over de producten. Wij komen zeker terug naar bcc! Super dik tevreden!

Beste Soraya,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam.

tilly 19-07-2020

goede bediening goede uitleg ,veel geduld met ons oudere,drong ook niet aan voor duurde apparaten.had respect voor onze keuze,

Beste tilly,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp van onze medewerkers in de winkel.

Beste Tilly,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Dennis Aartse 19-07-2020

Ondanks de Corona maatregelen is de winkel goed en erg overzichtelijk. Het personeel nam de gewenste tijd die wij van het de verkoopster vroegen. We voelde geen nare verkoop praatjes of andere achter gehouden informatie. Snelle levering en heel professioneel is de wasmachine aan gesloten en de andere weer mee genomen. Erg blij met de bcc

Beste Dennis Aartse,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de deskundige hulp van de medewerkster.

marja uges 19-07-2020

Wij worden altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen en snelle bezorgdienst ook fijn
parkeerplaats heel belangrijk voor ons.

Beste marja uges,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Tanja 19-07-2020

Top! Snel, makkelijk, veel keuze (tussen producten maar ook in prijs tussen producten) en klantenservice is eventueel makkelijk telefonisch te bereiken voor eventuele vragen. Je kunt overigens met alle creditcards (American Express, Visa, Master Card ) betalen. Ben zeer tevreden over mijn bestelde product die netjes de volgende dag bezorgd werd.

Beste Tanja,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met jouw aankoop.

Dick de Vries 19-07-2020

Wij werden vriendelijk en deskundig te woord gestaan en onze aankopen werden zelfs even naar de auto gebracht ( ik ben ietwat lichamelijk beperkt) .

Beste Dick de Vries,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige hulp in onze winkel.

F.Lammers 19-07-2020

Zeer deskundig geholpen, het meedenken wat in onze situatie de beste keuze is heeft ons goed geholpen. Ook het aanbod om de pc te installeren TOP.

Beste F.Lammers,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp.

Dik 19-07-2020

Uiterst vriendelijke en kundige verkoper. Kom er al jaren en blijf terugkomen.

Beste Dik,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker. Graag weer tot ziens!

Erik Boom 19-07-2020

ivm verhuizing diverse nieuwe apparaten gekocht, wasmachine, droger, televisies en stofzuiger.
In de winkel fijn en vakkundig geholpen, en de gekochte goederen thuis laten bezorgen, en aan laten sluiten, zowel in de winkel als ook de bezorgers, superfijne mensen correcte service

Beste Erik Boom,

Bedankt voor jouw review over de hulp bij aankoop en bezorgen.

Piet 19-07-2020

Afleveren ging soepel en op tijd.
Vaatwasser werkt goed dus afwachten maar.

Beste Piet,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

M. de Graaff 19-07-2020

Verkoper had alle tijd om verschillen uit te leggen en te laten horen tussen verschillende modellen en merken boxen. Probeerde ook niet de duurste te verkopen, dus eerlijk geholpen. Gaf ons het gevoel er veel verstand van te hebben en dat is zeker een meerwaarde om in de echte winkel te blijven kopen ipv via internet.

Beste M. de Graaff,

Bedankt voor jouw review over de deskundige uitleg van onze medewerker.

Cindy 19-07-2020

Ik vind het een fijne winkel, wordt hier altijd heel vriendelijk geholpen. Ook denken ze met je mee als je vragen hebt en krijg je eerlijk antwoord. Ik koop hier vaker en heb altijd nog goede kwaliteit gekregen.

Beste Cindy,

Bedankt voor jouw review over de eerlijke adviezen in onze winkel.

Riccardo 19-07-2020

De verkoper wist duidelijk waar hij het over had, hij heeft goed en duidelijk advies gegeven

Beste Riccardo,

Bedankt voor jouw review over onze kundige medewerker.

p 19-07-2020

ik kon het snel vind wat ik nodig had een droog .en de prijs veel ook mee .ik tevreden .ook de bezorgers die zetten voor je de droger boven als je netjes vraag aan de jongen .heb vaker spullen best bij bcc

Beste p,

Mol 19-07-2020

Goed en gemotiveerd geholpen. Alleen jammer dat.er weinig op voorraad was in de winkel van de siropen voor de Soda stream

Beste Mol,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Toon 19-07-2020

Heel fijn hoe ze je op de hoogte houden met de aflevering,echt geweldig ga zo door.

Beste Toon,

Bedankt voor jouw review over de communicatie.

Rob 18-07-2020

Ik heb een tv via de webshop besteld en bij het afhalen gevraagd of dit een goede keuze was. Op advies van de verkoper toch een andere tv gekocht ...perfect geholpen en geadviseerd!!

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over het advies van onze medewerker.

martin verhagen 18-07-2020

goedkoper als bv blokker zelfde frituurpan voor 79 hier voor 43,95 heb vergeleken op beslist.nl en daar kwam deze ftirrurpan het goedkoopst uit dus ben wel tevreden

Beste martin verhagen,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met frituren!

Andre van Buiten 18-07-2020

Product was niet in de winkel beschikbaar.

Volgende dag gratis thuis afgeleverd.

Beste Andre van Buiten,

Santina 18-07-2020

Top service! Doen hun werk met plezier en kundig. Wanneer er iets niet klopt, trekken ze dat recht. Fijn personeel van Lisse.

Beste Santina,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

Nashil 18-07-2020

Goede service. Erg vriendelijk en geduldig en bovenal eerlijk. Iets dat wij zeer op prijs stellen.

Bedankt BCC

Beste Nashil,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers en de eerlijke adviezen.

gemiti 18-07-2020

Heb van de week rondgekeken voor een Koffieautomaat. Kreeg bij BCC een eerlijk advies en heb hem daar de volgende dag gekocht. De prijs was uitstekend. Enkele maanden geleden daar ook een koelkast en vriezer gekocht. Al het gekochte is naar wens dank zij het goede advies. En....service van BCC is erg goed.

Beste gemiti,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze medewerkers.

Christel Hoogveld 18-07-2020

bbc elden
Perfect geholpen en denken herl goed met je mee
Geven goed advies en nemen alle tijd voor je als klant en geven goed uiyleg over het produkt eat je koopt

Beste Christel Hoogveld,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

Johan 18-07-2020

Je wordt hier altijd heel vriendelijk geholpen, ze denken met je mee en het lijkt wel of ze altijd vrolijk zijn. Fijne winkel!

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en onze vrolijke en klantvriendelijke medewerkers.

EdArnhem 18-07-2020

Ik werd meteen geholpen door een nette verkoopster. Ik wist wat ik hebben wilde, zodat ik alleen even moest wachten op het uit het magazijn halen. Toen snel via de kassa de winkel uit. Probleemloos dus en met een goede prijs voor een goed product (Whirlpool MCP349SL combi-oven). Aanbevolen!

Beste EdArnhem,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de oven!

Bart 18-07-2020

Wij hebben een De Longhi espressomachine gekocht en zijn door de verkoper zeer goed te woord gestaan. Niet alles had hij paraat, wat wij kunnen begrijpen, en zijn zonder aankoop huiswaarts gekeerd. Na onderzoek op internet zijn wij teruggekeerd en werden direct door de zelfde verkoper opgevangen met de mededeling dat hij het toch nog even had opgezocht en ons kon bevestigen wat wij van de machine verwachten. We zijn tot aankoop overgegaan daar wij veel vertrouwen hebben in De Longhi en op een zeer prettige wijze zijn geholpen door de verkoprr van BCC.

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over de prettige hulp van onze medewerker.
Geniet van de koffie!

Mitchel 18-07-2020

ik vind het een fijne shop alles is duidelijk en je kan alles vinden wat je zoekt ik raad deze shop aan voor u spullen

Beste Mitchel,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Jeroen 18-07-2020

Wasmachine gekocht in de BCC; scherpe prijs; goede voorlichting en advies in de winkel.

Snel geleverd; en op zolder aangesloten! Al met al zeer tevreden over het hele proces!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over de goede voorlichting in onze winkel.

Hennekes 18-07-2020

We hebben voor de winkel in Sliedrecht gekozen, omdat we vlakbij wonen. We zijn heel klantvriendelijk ontvangen en de medewerkster die ons heeft geholpen was uiterst behulpzaam en hielp meedenken. Ook is de winkel ruim opgezet en waren de artikelen ook op voorraad om direct mee te nemen dat is ook heel prettig. Verder ook pas gelden nog online besteld en werd ook keurig thuis afgeleverd. Voor ons dus reden genoeg om terug te komen.

Beste Hennekes,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

Ankie 18-07-2020

Ik vind BCC gewoon een top zaak.
Deskundig personeel die goed met je meedenkt.
En je betaalt nooit teveel

Beste Ankie,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Cora 18-07-2020

BCC levert altijd supersnel. Je kunt zelf de datum bepalen. Kwaliteit spullen altijd goed. BCC staat voor kwaliteit.

Beste Cora,

Bedankt voor jouw review over BCC.