Simone 28-07-2020

Prima levering, keurig op tijd en leuke jongens, heel behulpzaam. Bestellen online ging ook geheel naar wens. Werd goed op de hoogte gehouden dmv mails en alles ging zoals er gezegd werd. 👍🏼👍🏼

Beste Simone,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website en onze bezorgers.

Huub Langeweg 28-07-2020

Vriendelijke en ter zake kundig personeel.
goed en netjes geholpen.
Zal indien nodig deze winkel aanbevelen bij familie of bij vrienden en kennissen.

Beste Huub Langeweg,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Marjorie Wolffers 28-07-2020

Erg vriendelijk geholpen door de verkoper van Bcc Deed moeite om mijn soms lastige vragen te beantwoorden of op te zoeken. Kreeg zelfs nog een leuke korting zonder daarom gevraagd te hebben:)
Ook de levering ging super vlot.
Nu gaan genieten van m’n mooie nieuwe koelkast!

Beste Marjorie Wolffers,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke verkoper.

Hanneke V 28-07-2020

Ik vind BCC een prettige omgeving om te winkelen vanwege de ruimte en het deskundige advies.

Beste Hanneke V,

Desiree 28-07-2020

Ik heb een indesit was/droog combinatie gekocht bij BCC. De service was perfect, ik kreeg ruim op tijd een mailtje met de bezorgdatum en het timeslot en een kwartier voor de instalateurs kwamen werd ik gebeld om dit even door te geven.

Toen er wat mis gegaan was en ik water op de vloer aantrof werd ik direct verder geholpen door een vriendelijke dame van de klantenservice.

Ik ben erg blij met de combi machine em met de service.

Beste Desiree,

Bedankt voor jouw review over onze service en veel plezier met de aankoop.

Marianne 28-07-2020

Al mijn huishoudelijke apparaten koop ik al meer dan 20 jaar bij BCC. Altijd prima in orde en goede service

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review. En bedankt dat je al meer dan 20 jaar een van onze vast klanten bent! We verwelkomen je graag weer!

marcel 28-07-2020

Vriendelijke mensen goed geholpen in de winkel en de bezorgers die het thuis kwamen brengen netjes en vriendelijk

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Hilde Meijering 28-07-2020

(*) van BCC Eindhoven Ekkersrijt, heeft mij heel goed geholpen, ervaring en een goede verkoper. Vlotte babbel en erg vriendelijk.

Beste Hilde Meijering,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Eindhoven Ekkersrijt.

Johan Theuns 28-07-2020

Ik heb deze winkel van BCC gekozen, omdat ik bij vragen aan het personeel een goede uitleg krijg over het door mij gekozen artikel zonder direct in te gaan op prijs en de verwachte kwaliteit, want elk product kan stuk gaan, waarbij de geboden garantie op het artikel bij BCC meerwaarde heeft,
wanneer je als klant het aangeschafte artikel net buiten de garantietermijn valt, met dank.

Beste Johan Theuns,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Mevr de Graaf 28-07-2020

Alles was in orde, behalve de levering van het product. Zou zaterdag komen maar stonden op het verkeerde adres. Kwamen dus pas dinsdag waardoor ik met ontdooide etenswaren zat die ik kon weggooien.

Beste Mevr de Graaf,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

H.H.Karssies 28-07-2020

De dame die mij geholpen heeft in Hoogeveen was eerlijk en gaf uitstekend advies. Ik kreeg bij haar niet het gevoel dat ze moest verkopen, wat ik als zeer prettig heb ervaren. Ik heb gekocht waar ik voor kwam, ze nam de tijd voor mij en heeft verschillende merken laten zien en horen, zodat ik een goede keuze kon maken.

Beste H.H.Karssies,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

AWJ Spoormakers 28-07-2020

De verkoper nam tijd voor je. Legde alles goed en duidelijk uit. Met voor en nadelen. Voor ons als leken en ouderen, begrepen wij wat hij te vertellen had. Stond je correct te woord. Komen een volgend keer zeker nog eens terug. Alles is geleverd conform de afspraken en conform de opgegeven tijd.

Beste AWJ Spoormakers,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze medewerker.

L van de kleut 28-07-2020

Ik vind de winkel super goed.hele goede services goed advies.de verkopers zijn zeer vriendelijk en heel behulpzaam. Als er iets is word het geregeld dat hebben we meegemaakt met een laptop.suoer services.

Beste L van de kleut,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, medewerkers en service.

Jan de Wit 28-07-2020

Goede en ruime parkeergelegenheid. Zeer frisse en schone uitstraling van de aangeboden producten in een ruim opgezet geheel. Zeer toe de point gerichte informatie en uitleg over het aan te kopen product.
Deskundige en vriendelijke, geduldige uitleg over de verschillen tussen de diverse typen van het aan te kopen product.

Beste Jan de Wit,

Smorenburg 28-07-2020

Medewerker (*) bij de BCC de wall Utrecht heeft genoeg tijd genomen om aan ons juiste advies te geven!
Medewerker was erg klant vriendelijk en capabel om deze beroep uit te oefenen!
We komen zeker terug!

Beste Smorenburg,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerker van ons filiaal in Utrecht.

Gijsbert Kool 28-07-2020

Heerlijk een winkel in de buurt!
Vaktechnisch advies: prima ondersteuning bij het maken van de juiste laptop keuze.

Beste Gijsbert Kool,

han frohn 28-07-2020

Goed advies. Vriendelijke adviseur/verkoper. De levering was ook perfect doordat BCC even, ca 20 minuten, voor de levering aankondigde er aan te komen

Beste han frohn,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

WiFi probleem 28-07-2020

Ik had wat WiFi problemen thuis... in de winkel werd uitgebreid de tijd voor mij genomen waardoor de medewerker mijn situatie goed snapte en ook passend advies kon geven. Dat heb ik als super ontspannend en behulpzaam ervaren!

Beste,

Bedankt voor jouw review over de behulpzame hulp van onze medewerker.

Rob Moens 28-07-2020

Bij BCC slaag je er altijd in om snel en voordelig een Inventum warme deken aan te schaffen.

Beste Rob Moens,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Jacqueli 27-07-2020

Bcc amersfoort..prettig advies waarbij niet wordt gekeken naar duurste prijs...maar gewoon naar wat past..(tosti-ijzer en broodrooster gekocht met veel thuislerende zoon, de koeken gingen wel heel erg hard:) )..

Ook geadviseerd mbt koelkast nog over na te denken nieuwe keuken..goede overwegingen meegekregen..

Daarnaast prettig parkeren, gewoon bij de winkel..zonder parkeerkosten gewoon bij de winkel..fijne zaak.

Beste Jacqueli,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Dhr. P. M. van der Borg 27-07-2020

Wederom is het een plezier geweest om nu een nieuwe Bosch wasmachine te kopen. Het goede advies van de verkoper en alle verleende service maken, dat wij weer zullen genieten van onze aankoop.

Beste Dhr. P. M. van der Borg,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze verkoopmedewerker.

Kees, Valkenswaard 27-07-2020

Zeer vriendelijke, behulpzame en deskundige verkoper en een ruim assortiment met concurrerende prijzen.

Beste Kees, Valkenswaard,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame verkoper.

Tam 27-07-2020

Snelle service van BCC. Op zondag besteld en maandag al geleverd krijgen, TOP.
Daarnaast hielp de klantenservice mij super netjes nadat de bezorger niet zo zorgvuldig met mijn bestelling om was gegaan.

Beste Tam,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Wolf 27-07-2020

Prima Webshop met snelle levering via DHL, Het enige waarmee ik zat was dat de email's van BCC er bijzonder slecht uitzien op mijn telefoon.. Al moet ik zeggen dat ik niet weet of ze hier wat aankunnen doen. Voor de rest was alles prima op oorden en werkte alle producten als ze hoorde te werken.

Beste Wolf,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Ans 27-07-2020

Telefoon aangekocht en het model wat ik wilde was op voorraad. Goed, snel en vriendelijk geholpen door een medewerker. De prijs ligt wel wat hoger dan op het internet.

Beste Ans,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop!

Eric 27-07-2020

Mooie winkel, makkelijk te bereiken aan de rand van Den Bosch. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Naast BCC zijn er ook nog andere winkels aanwezig op deze woonboulevard. De adviseurs/verkopers nemen de tijd voor een rustige, duidelijke uitleg. Ze luisteren goed naar je wensen en ze beantwoorden alle vragen met een vriendelijke glimlach. BCC Den Bosch een klantvriendelijke winkel!

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Eric 27-07-2020

Mooi overzichtelijke winkel met ruim voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Gezellige, betrouwbare en vakkundige adviseurs/verkopers die op een rustige manier alle vragen beantwoorden en net nog dat beetje extra informatie geven waar je zelf niet aan dacht.
BCC Den Bosch ik zeg ga zo door!!

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Mark 27-07-2020

Super overzichtelijk,snelle levering.Kunnen heel veel webshops een voorbeeld aan nemen.

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en snelle levering.

Annabel 27-07-2020

Fijne winkel. Ze nemen daar de tijd voor je. Prima service, aardig personeel. Goede producten.

Beste Annabel,

P. van Pinxteren 27-07-2020

Het artikel (een Kobo e-reader) was op voorraad en kon meteen geleverd worden. Goed en deskundig advies; klantvriendelijkheid prima.

Beste P. van Pinxteren,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

M. Verroen 27-07-2020

Dit is nog een winkel waar je naartoe gaat omdat er nog echt goede kennis van de producten aanwezig is en omdat je hier altijd even vriendelijk en geduldig wordt geholpen.
Een eerlijk en goed advies waar vindt je dat nog?

Beste M. Verroen,

Bedankt voor jouw review over onze eerlijke en goede adviezen.

Ben 27-07-2020

We kochten een Braun Carestyle Compact stoomsysteem maar helaas werkte het stomen niet vanaf dat de stekker in het stopcontact ging. Terug naar de winkel en de verkoopmedewerker hielp ons heel goed: we konden omruilen of eenzelfde nieuw exemplaar nemen.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze service.

PeterE 27-07-2020

Zeer netjes behandeld Ze namen echt alle tijd voor ons en daardoor hebben we precies de combi-oven gekocht wat we nodig hadden.
De maandag erna werd de nieuwe oven netjes afgeleverd en werkt prima. En ook de prijs is prima.
De volgende dag weer naar dezelfde winkel om toch maar een vaatwasser te bekijken en te bestellen. De oude Neff deed het nog wel goed maar na 22 jaar.....

Beste PeterE,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service in onze winkel.

Jermain grollé 27-07-2020

Alles is netjes volgens afspraak gegaan. Waren netjes op tijd met leveren en hebben de oude koelkast weer netjes mee terug genomen.

Beste Jermain grollé,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

Dick Pijpers 27-07-2020

Een deskundig en klantvriendelijke verkoper /medewerker die ons prima heeft geholpen .

Beste Dick Pijpers,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke medewerker.

maaike 27-07-2020

Ik ben zeer tevreden over de service en de vrieskist. Hij was niet meer in de winkel beschikbaar maar heb hem in de winkel besteld en omdat mijn gegevens daar bekend waren kon ik zo weer de winkel uitlopen in de wetenschap dat het 2 dagen later geleverd zou worden. Dit gebeurde ook keurig op tijd

Beste maaike,

Bedankt voor jouw review en fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

AC 27-07-2020

Veilig en deskundig geholpen door een uiterst vriendelijke verkoper, welke alle tijd nam voor een persoonlijk advies, waar kom je dat nog tegen in deze tijd

Beste AC,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker en persoonlijke service.

Leander 27-07-2020

Ontspannen medewerkers, uiteenlopende producten en een eerlijk antwoord op je vraag. Deze winkel is zeker een aanrader.

Beste Leander,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en eerlijke service.

Micha 27-07-2020

Duidelijke site en scherp geprijsde artikelen. Zeer snelle levering en (gratis) vakkundige inbouw van mijn nieuwe vaatwasser. Zeer tevreden.

Beste Micha,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en installatieservice.

Aldjaidi 27-07-2020

Ik heb tv gekocht bij BCC Osdorp op 10-07-2020 , na paar dagen probleem met software android kan niet worden opgestart de tv na poging opnieuw staarten met stopcontact er uit/ er in ,ook met handleiding aanwijzingen , blijf witte licht zonder beeld , BCC bellen en zonder probleem nieuwe tv ingepland voor bezogen op 30-07-2020. prima service vind ik want ik houden van dat tv mooie beeld.

Beste Aldjaidi,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Mircea 27-07-2020

Goed prijs/qualiteit.Vriendelijk personeel,top diensten.Ik ben heel tevreden.

Beste Mircea,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en service.

Hortence 27-07-2020

bij binnenkomst gedag gezegd en gevraagd of ik hulp nodig had. Dat vond ik ontzettend fijn. Het meedenken met mijn keuze waardeer ik ook.

Beste Hortence,

Jur 27-07-2020

Het product laten bezorgen, want deze was niet aanwezig in de winkel. De volgende dag al geleverd. Prima verpakt.

Beste Jur,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Ruud 27-07-2020

Goede en duidelijke service. Voordeel dat we het product gelijk mee konden nemen.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Erna van Eck 27-07-2020

Zeer klantvriendelijk. Vlotte hulp, duidelijke uitleg en vriendelijke verkoper.

Beste Erna van Eck,

S. 27-07-2020

Slechte service ooit na kwijtraken pakket - op 1 juli besteld nu 27 juli nog geen idee waar ik aan toe ben!!

Op 1 juli een hoofdtelefoon besteld van 115 euro. Het pakket kwijtgeraakt en vervolgens is het zo verlopen:

- 8 juli: gemeld dat ik mijn pakket nog niet heb er wordt een onderzoek getart. Geinformeerd dat dit max 5 werkdagen zou duren.
- 11 juli: het onderzoek is nu pas werkelijk gestart.
- Na 5 werkdagen ZELF contact opgenomen waarbij ik te horen krijg dat het 7 dagen zal duren en niet 5.
- Na 2 extra werkdagen wachten weer ZELF contact op genomen waarbij ik te horen krijg dat ik nog 48 uur moet wachten omdat jullie het te druk hebben.
- Na deze 48 uur weer ZELF contact op moeten nemen waarbij ik eindelijk hoor dat ik een nieuwe order zal krijgen en deze dag nog een bevestigingsmail zal krijgen.
- 22 juli: Uiteraard deze mail weer niet gehad en 2 dagen later ZELF maar weer gebeld hoe het nu zit. Er is iets misgegaan en hij ligt nu toch echt bovenop de stapel (yeah right). Als ik de volgende dag om 12 uur nog niets gehoord heb moet ik (ja leg het maar bij mij) even aan de bel trekken.
- 23 juli: uiteraard om 12 uur nog niets vernomen en het personeel geeft de info door aan de juiste afdeling.
- 24 juli: ZELF weer contact opgenomen er wordt me gezegd dat ze wachten op een terugkoppeling van de financiele afdeling en dat ik 48 uur moet wachten, dus dat ik na het weekend vast iets zal horen. Tuurlijk ik wacht wel weer..
- 27 juli: ZELF maar weer gebeld en er wordt gezegd dat er iets mis is gegaan (goh!), dat ik moet wachten omdat het nu aan hogere hand doorgegeven wordt. Nu raakt mijn geduld op en wil ik gewoon dat ik eindelijk mijn product krijg!!

Er is 0x contact opgenomen vanuit BCC zelf ik ben er zelf al 6x achteraan moeten gegaan en krijg continue te horen dat ik maar moet wachten (waarop?!)..

Nog steeds geen bevestiging of product gezien...

Dat een pakketje kwijtraakt kan ik begrijpen maar maak van jullie problemen achter de schermen niet het probleem van de klant! Een vergoeding zou ook zeker op zijn plek zijn.

Beste S,

Bedankt voor jouw review.
Jeetje, wat een verhaal. Dit is zeker niet hoe het zou moeten gaan, excuses voor het ongemak. We zullen dit gaan bespreken en contact met je opnemen.

A.B. 27-07-2020

Ik ben vriendelijk en snel geholpen in de winkel en goed geadviseerd over het product waar ik naar op zoek was.

Beste A.B.,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Noud van Dijk 27-07-2020

Vlotte, beleefde een vooral deskundige begeleiding. Alles overzichtelijk opgesteld en veel keuzemogelijkheden tegen scherpe prijzen.

Beste Noud van Dijk,

Peter van Weelden 27-07-2020

ze Koomen de afspraken niet naar beloven dat je geld terug krijgt en dan naar drie weken word er een berichtje gestuurd naar aanleiding van mijn E mail dat ik het geld niet terug krijgt ik voel goed beet genomen door BCC

Beste Peter van Weelden,

Bedankt voor jouw review.
Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven, dan kunnen we kijken hoe het zit en contact met je opnemen.

p 28-07-2020

Dit is mijn Ordernummer
202007-4520645 en de mail dat ik geld terug zou krijgen zoals dat beloofd is
Beste meneer van Weelden,

Bedankt voor je bericht. Hierin geef je aan dat je tot op heden nog niet het prijsverschil terug hebt gekregen en dat de factuur ontbreekt van jouw aankoop.

Wat vervelend! Ik zie inderdaad dat mijn collega dit door heeft gezet naar de betreffende afdeling met de vraag of het prijsverschil overgemaakt kan worden.
Tot op heden hebben wij hier nog geen reactie op gehad, dus ik ga dit opnieuw bij hen navragen. Zodra wij een reactie vernemen, laten wij dit jou weten.

Wat betreft de factuur, deze zal vandaag of uiterlijk morgen naar jouw emailadres worden verstuurd.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 Sharon
Team Klantenservice BCC

J.de Bruijne 27-07-2020

De site is zeer gebruiksvriendelijk en de telefonische ondersteuning was uitermate correct

Beste J.de Bruijne,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.