Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annemiek van Raamsdonk 22-07-2020

Heel vriendelijk en professioneel geholpen door BCC medewerkers. Ze hebben kennis van zaken. Daarnaast heeft BCC lage prijzen en ik weet uit ervaring dat de service goed is.

Beste Annemiek van Raamsdonk,

Coen 24-07-2020

Ordernummer: 202007-4534341.

Astrid 22-07-2020

Nou hij is dicht in de buurt en we hebben alles daar gekocht om dat die winkel mijn aanstaat ze zijn heel vriendelijk behulpzaam ze hebben mijn artikel besteld ze zijden dat hij morgen bij mijn thuis word bezorg en dat was ook zo bedankt

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de services.

Hr. R.A.J. van der Bijl 22-07-2020

Deze BCC winkel in Zierikzee is goed bereikbaar. Het personeel staat voor je klaar en geeft goed advies. Dit is voor de klant natuurlijk altijd belangrijk vooral als het oudere mensen zijn die niet met de moderne artikelen altijd zo goed overweg kunnen. Geduld staat dan voorop en dat heb ik ondervonden. Ik geef ze een compliment.

Beste Hr. R.A.J. van der Bijl,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zierikzee.

BB 22-07-2020

Vanaf het bestellen is de communicatie voorbeeldig: geen overbodige mails, maar op het juiste moment de juiste (duidelijke) informatie. Werkt heel erg plezierig, je weet precies waar je aan toe bent. Alles klopte zoals van tevoren was aangegeven.
Plaatsen ging zoals het moet: vlot en nauwkeurig met de goede informatie.

Beste BB,

Bedankt voor jouw review over onze communicatie.

Rob 22-07-2020

Sonos apparatuur werd de dag na bestelling geleverd en geïnstalleerd. Hoewel de afspraak was alleen aansluiten hebben de mannen verder geholpen met het installeren tot het werkte. Goede service.

Beste Rob,

Rik 22-07-2020

De shop zit bij mij om de hoek! Goed advies gekregen en het artikel had een mooie prijs. We zijn zeer tevreden, dus.

Beste Rik,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en veel plezier met de aankoop.

René 22-07-2020

Ik had een harman kardon setje gekocht maar de afstandsbediening werkte niet, ik naar de bcc winkel daar vertelde ze mij dat de ab niet vervangen kon worden maar ik kreeg een logitech ab mee als dat niet zou werken mocht ik het zetje omruilen maar het werkt perfect

Beste René,

C 22-07-2020

ik had deze shop gekozen om zijn scherpe prijzen en laagste prijs garantie die helaas zonder veel ophef of bericht naar de vaste klanten is stop gezet, hierdoor bij de beer gedaan bij het kopen van een frituurpan die 10 euro duurder is dan bij de blokker 100 meter verder.TEL Reactie van BCC jammer maar helaas pindakaas.
en bedankt BCC

Beste C,

Bedankt voor jouw review en feedback. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

kees62 23-07-2020

202007-004450933
gr kees

Dhr. M. Wulms 22-07-2020

Ik was op zoek naar de Senseo latte duo en zag op de site van BCC dat deze nog op voorraad was in Beneden-Leeuwen en in Deventer. Ik ben afgelopen zaterdag naar de BCC winkel in Arnhem geweest en werd ik bijna meteen en vriendelijk te woord gestaan. Ik vertelde dat ik graag de Senseo latte duo vanuit Deventer of Beneden-Leeuwen wilde bestellen. (Na telefonische informatie had ik begrepen dat dit ter plekke bij een filiaal van BCC zelf moest aangezien het artikel niet via de site besteld kon worden). De vriendelijke verkoopster keek meteen in het systeem en zei dat deze Senseo latte duo wel door het filiaal uit Deventer bij hen filiaal in Arnhem of bij mij thuis bezorgd kon worden. Ik koos voor de eerste optie. Mijn gegevens werden opgezocht in hun systeem en ik mocht meekijken of alles nog klopte. Ik kreeg te horen dat de bestelling op dinsdag of woensdag bij hen zou worden geleverd en dat ik via de mail een bericht daarover zou krijgen. Ik heb betaald en kreeg netjes de factuur mee waarop stond dat ik al betaald had .Op woensdag 22 juli 2020 kreeg ik een mail dat de bestelling binnen was bij het filiaal in Arnhem. Dezelfde dag heb ik de Senseo latte duo opgehaald. Wederom werd ik vriendelijk geholpen. De medewerker vroeg mij om de factuur met de gegevens en ging naar achteren om het product te halen. Hij zei dat de factuur al betaald was en dat hij een vrije kassa nam. Ik kreeg een nieuwe factuur met de mededeling dat dit tevens het garantiebewijs is en Ik kreeg natuurlijk de Senseo Latte Duo mee. Alles is snel en vlot en vriendelijk afgehandeld. Een goede service. Een paar jaar terug had ik een smart tv besteld bij dit filiaal en ik kreeg goede uitleg hoe deze werkte. Toen ik deze binnen 2 dagen terugbracht omdat ik toch die andere smart tv wilde hebben, werd ook alles snel geregeld. Top service!!! Een pluim voor de medewerkers van deze filiaal.

Beste Dhr. M. Wulms,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over ons filiaal in Arnhem. Geniet van de koffie!

Willem van der Plas 22-07-2020

Wij hebben een hele goede service en uitleg gehad over ons product dat we gekocht hebben.
(Een foto camera)
De winkel kan wel een opknapbeurt gebruiken.
Daarom een 7.

Beste Willem van der Plas,

Bedankt voor jouw review en feedback. We zijn wel benieuwd in welk filiaal je bent geweest?

Jolanda 22-07-2020

In de winkel zijn we vriendelijk geholpen . De levering was ook op tijd. De bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam. Er deed wel een probleem voor met het aansluiten van de wasmachine en droger. Met hier en daar bellen hebben BCC met ons contact opgenomen en een oplossing gevonden waarbij we beide tevreden mee konden zijn.

Beste Jolanda,

Bedankt voor jouw review over onze service en de vriendelijke hulp van onze medewerkers in de winkel en bij bezorging.

HAL Berkers 22-07-2020

Goedkoop en super snel. Ook deze keer weer verschillende aanbieders vergeleken en weer was BBC mijn favoriet.

Beste HAL Berkers,

Ugur 22-07-2020

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik BCC graag bedanken voor hun professionele hulp. Apple airpods besteld en was snel geleverd en snel factuur ontvangen. Week later ben ik rechter Apple airpods oortje kwijt geraakt tijdens autowassen, contact opgenomen met BCC en verhaal uitgelegd.
Hij gaf gehoor aan en gaf aan dat het enige keuze was om nieuwe te kopen en daar heb ik ook begrip voor.
Nu heb ik Apple airpods pro besteld en ze zijn al binnen, alles nu netje afbetalen en hopen dat Apple airpods pro lang meegaan.

Ugur Göl

Beste Ugur,

Bedankt voor jouw review over onze hulp.

Sylvia 22-07-2020

De verkoper sprong niet gelijk op mijn nek, maar had tochwel in de gaten dat ik iets zocht, en kwam toen meteen in actie. Hij heeft keurig de prijs van het artikel voor me opgezocht en ook alternatieven genoemd toen ik twijfelde over de prijs. Verder goed een snel geholpen.

Beste Sylvia,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

Jac Couvee 22-07-2020

Op korte tijd meerdere aankopen gedaan bij BCC, van wasmachine tot playseat. Bestellingen correct afgehandeld en de service prima

Beste Jac Couvee,

Jan Peters 22-07-2020

Goede uitleg bij technische vragen over TVs. Daarnaast denken ze met je mee in de winkel om de TV ook netjes en veilig te vervoeren. Na installatie van de TV bleek dat het scherm niet helemaal goed was (vlekken in het scherm). BCC nam de TV gewoon terug en zorgde ervoor dat we een nieuw exemplaar konden ophalen bij een andere vestiging. Prima service.

Beste Jan Peters,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de TV.

Lukas Soumete 22-07-2020

Ik hb een aantal producten in het verleden bij bcc gekocht en ook nu..een kruimeldief van Black en Decker ...bleek aan de ene balie dat ik als klant staat vermeld. Dat geeft een gerust gevoel en ook naar aanleiding van vragen over de kruimeldief...is mij technisch en helder uitleg gegeven en zodoende mijn keuze gedaan....prima geholpen 👌👍❤

Beste Lukas Soumete,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de kruimeldief.

Han 22-07-2020

Goede en deskundige bediening. Goede service en dicht bij huis en goed bereikbaar

Beste Han,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

c.m. nijssen 22-07-2020

een ruimtelijk overzicht, ten tweede een goed advies, en weten waar ze over praten. Ook vind ik het personeel heel vriendelijk, en niet opdringerig.

Beste c.m. nijssen,

Ronald 22-07-2020

BCC heeft veel keus, soms hebben ze merken die anderen niet voeren, bv. TCL. Handig dat kan worden betaald met FreeBees.

Beste Ronald,

Whoopiee 22-07-2020

Prima en snel geleverd ... de doos waar het in geleverd werd een beetje aan de grote kant - maar ja, als dat alles is :)

Beste Whoopiee,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Stefanie 22-07-2020

Heel professioneel team, alles super snel geregeld, aardig en nauwkeurig gewerkt. Ben heel blij met de service die er geleverd is!

Beste Stefanie,

Bedankt voor jouw review over onze service en medewerkers.

Vermeulen 22-07-2020

Super fijne winkel kom hier altijd je word snel en vriendelijk en goed geholpen, als je iets groots heb gekocht maakt het niet uit waar je auto staat ze brengen hem netjes tot aan de auto.

Beste Vermeulen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Merel 22-07-2020

Zeer goed geholpen. We gingen kijken voor een dyson v8/10/11. Hier hebben we duidelijke informatie over gekregen. Tot onze verbazing viel de dyson toch tegen. Over meerdere merken informatie gekregen, erg duidelijk en uiteindelijk een goede keuze kunnen maken van een bosch bcs812ka2 stofzuiger. Zeer tevreden.

Beste Merel,

Bedankt voor jouw review over de hulp en service in onze winkel.

Hanna 22-07-2020

Snelle levering bij BCC. Maken waar wat ze beloven. Had het product gelijk de volgende werkdag in huis. Ik bestel vaak online maar ook fysiek naar de BCC gaan vind ik prettig. Anders dan bij andere winkels nemen ze de tijd voor je en proberen ze je echt goed advies te geven zonder gewoon je iets aan te praten.

Beste Hanna,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, onze webshop en de snelle levering.

M. de Groot 22-07-2020

De shop is helder en overzichtelijk. Belangrijke informatie goed te vinden. Goede communicatie over het transport en de levering via email en telefoon. Aardige en beschaafde chauffeurs. Geweldig! Ben zeer tevreden :)

Beste M. de Groot,

Bedankt voor jouw review over onze webshop, de communicatie en onze bezorgers.

Fred 22-07-2020

Nette, correcte en behulpzame medewerker. Deed een mooi voorstel qua prijs. Een woord uitstekend.

Beste Fred,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Ton Korthout 22-07-2020

Uitgebreid assortiment. Duidelijke rubricering en goede informatie over de artikelen.

Beste Ton Korthout,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Ruben 22-07-2020

Ik had een beetje haast omdat ik in mijn lunch pauze zat maar de medewewerker had mij snel geholpen en toen ik aangaf dat ik het product ergens anders goedkoper had gezien nam hij meteen actie en heeft hij mij dezelfde prijs aangeboden.

Beste Ruben,

Bedankt voor jouw review over de snelle service van onze medewerker.

Schenkie 22-07-2020

Goede service en uitleg koop snel gesloten en korting op de korting gekregen

Beste Schenkie,

Henk 22-07-2020

Altijd gezellig om geholpen te worden door Niels Wouters. Geeft een goed advies. Neemt de tijd voor je. Goede verkoper. Sterk argument is, dat hij de klant kopen.
Top Niels.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker Niels.

wilma 22-07-2020

Al jaren klant vriendelijk personeel en goede uitleg,
servies prima !!
Goed en vakkundig geholpen !!

Beste wilma,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en klantvriendelijke service.

Eline 22-07-2020

Bcc is altijd goed! Fijne service, vriendelijk personeel en snelle levering!

Beste Eline,

Guido 22-07-2020

Overzichtelijk, vlugge levering en ruime keuze. Was de shop die voor mij het voordeligst was voor het gezochte artikel , prima

Beste Guido,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Zuiderwijk 22-07-2020

Zeer vriendelijke professionele bediening. (Medewerkster Agnes)!
Goede sfeer in winkel en personeel onderling!
Probleem naar tevredenheid opgelost!

Beste Zuiderwijk,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Irene 22-07-2020

Altijd goede service in deze winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel en denkt mee. BCC is voor mij altijd de eerste winkel waar ik heen ga voor witgoed of electronica en slaag nagenoeg altijd.

Beste Irene,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de vriendelijke medewerkers. Graag weer tot ziens!

een heel tevreden klant in Amsterdam 22-07-2020

Producten met een goede prijs kwaliteit verhouding en je kunt verschillende producten handig met elkaar vergelijken, en snelle levering met prima service, duidelijk tijdvak mbt levering met van te voren een SMS dus je hoeft niet de hele dag te wachten.
Officiële reactie van BCC 23-07-2020

Beste een heel tevreden klant in Amsterdam,

Bedankt voor jouw review over onze handige website en de snelle levering.

S kandemir 22-07-2020

Aardige mensen werd goed geholpen en service was perfect en prijs was ook goed.We zijn tevreden 👍

Beste S kandemir,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan.

Miek 22-07-2020

Je wordt snel geholpen, altijd goede voorraad, gangbare prijzen. Beter dan online iets moeten kiezen zelf!

Beste Miek,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Lucas 22-07-2020

Zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling. Snelle bevestigingen en meerdere keren updates waar het product is en wanneer het geleverd wordt. Ook een overzichtelijke en niet schreeuwerige website.

Beste Lucas,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze communicatie bij levering.

F.N. de Graaf 22-07-2020

bcc uitstekende service,goede bediening garantie op alles klanten altijd welkom

Beste F.N. de Graaf,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Kim Brouwenstijn 22-07-2020

Alles is heel duidelijk te vinden op de website. Het bestellen ging vliegensvlug en zonder problemen.
De levering was ook super snel en alles zag er super netjes uit! Bedankt daarvoor. Scheelt weer een hoop stress. 😊

Beste Kim Brouwenstijn,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Kees 22-07-2020

Goed geholpen wat advies betreft, tijd genomen voor uitleg. Een paar keer terug geweest maar dat was geen probleem.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over de hulp in onze winkel.

Mariska 22-07-2020

Wat zijn wij fijn geholpen met het aanschaffen van een nieuwe wasmachine. De verkoper gaf ons heel veel adviezen, kon de verschillen en ook vooral de voor en nadelen benoemen. De verkoper heeft veel kennis van alle producten.
Zo hebben we uiteindelijk een machine gekocht die voldoet aan al onze wensen. Kortom: zeer tevreden!

Beste Mariska,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

trdoorn 22-07-2020

Bestelling geplaatst op een scherp geprijsde Plastation 4 slim 500gb en kreeg daar één van de nieuwste games bij. De volgende dag keurig op tijd geleverd. De verpakking had iets beter gekund en jammer dat ik twee euro moest neerleggen voor avond bezorging. Verder een prima winkel met goede service.

Beste trdoorn,

Bedankt voor jouw review en feedback. Veel plezier met gamen!

Marcel Elstrodt 22-07-2020

De informatie die je krijgt als je een bestelling heb gedaan,is heel duidelijk en overzichtelijk.
En je hebt de bestelling de volgende dag al binnen.
Ik ben zeer tevreden over de manier waarop je geholpen word.
Ja het is een hele goede service van BCC!!!

Beste Marcel Elstrodt,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Jan 22-07-2020

Nadat ik een soundbar dolby surround gekocht had wilde ik ook een hoofdtelefoon om laat in de avond te kunnen kijken. Na uitgebreide voorlichting In de BCC-winkel Delft gekozen voor de JBL Live650BT.
Vanavond gelijk geïnstalleerd en een film gekeken. Een heel goede keuze en bedankt voor de adviezen.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

John Freeman 21-07-2020

BCC is een welbekend gadget reus in nederland die aan gelijke voet staat met andere giganten zoals de Mediamarkt. Zowel in de winkel als online is mijn ervaring dat je altijd professioneel wordt bediend en zowaar echt als klant wordt behandeld! Zelf heb ik een hele positieve ervaring met BCC Beverwijk en BCC Telesales waarbij de garantie en consumentenrecht altijd netjes gewaarborgd wordt. Recent ben ik in aanraking gekomen met BCC Telesales en ik moet eerlijk zeggen ik ben positief verrast! de levering van mijn Sennheiser GSP370 was zonder problemen netjes de volgende dag met DHL bezorgd en klaarblijkelijk met de nodige zorg goed ingepakt! Ook de aftersales ervaring hierin is mij erg positief bevallen. Ik kan niet anders dan dit bedrijf aanraden aan elk andere gadget fanaat, gamer of reguliere consument voor je hardware aanschaf!

Beste John Freeman,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over jouw online en winkel ervaring. We helpen je in de toekomst graag weer!

Harm 21-07-2020

Voor het eerst bij BCC in The Wall (Utrecht) geweest. Uitstekend beholpen om een juiste keuze te maken voor een thuis printer. Top!

Beste Harm,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Utrecht.

E 21-07-2020

prima service, vriendelijke bediening. goede uitleg. reden dat ik er naar toe ging is dat ik VVV bonnen had. niet zoveel plaatsen waar je deze kunt inleveren. ook online was dit bij BCC moeilijk.ook thuisbezorgen ging niet goed online, dus toen naar BCC in Son

Beste E,