Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

chris laarakker 25-07-2020

probleemloos besteld. betaald en afgeleverd. BCC had net wel het model beschikbaar dat ik zocht.
nog nooit een negatieve ervaring gehad met BCC. prijs altijd concurrerend.

Beste chris laarakker,

Bedankt voor jouw review .

Schonagen 25-07-2020

Goed en duidelijk advies van de verkoper. Ondersteunend en gaf een prima alternatief bij mijn uiteindelijke beslissing.

Beste Schonagen,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke adviezen van onze medewerker.

De groot 25-07-2020

Gelijk geholpen, goede informatie en uitleg, wist op mijn vragen een antwoord.

Beste De groot,

Erik 25-07-2020

Vlot en plezierig geholpen!
Binnen 10 minuten een nieuwe afwasmachine gekocht
Direct een afspraak gemaakt om in te bouwen, helder en duidelijk

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp bij aankoop van de afwasmachine.

Imeke ten Ham 25-07-2020

Altijd goede en rustige voorlichting.
Winkel ligt vlakbij ons huis.
Goede parkeergelegenheid.

Beste Imeke ten Ham,

Bedankt voor jouw review over de voorlichting in onze winkel.

Inge 25-07-2020

Fijne en ruime winkel. Je wordt er altijd fijn en eerlijk geholpen. Ruime keuze in alles.
Fijne winkel in Sliedrecht.

Natasja 25-07-2020

Zeer vriendelijk personeel Die meedacht en uitleg gaf over de apparatuur en omdat we best veel kochten werd er ook nog eens een leuke korting gegeven. Die gaan ons vaker zien daar.

Beste Natasja,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en de service in de winkel.

Rob Derksen 25-07-2020

Attente medewerkers. Zeker niet te opdringerig of zoiets. De verkoper was bekend met de productenrange (hoofdtelefoon). BCC heeft een uitgebreide sortering in een hele grote prijs-range: dus genoeg keuze. Ik was er snel uit met de verkoper.
Een correcte afhandeling aan de kassa met de verschillende mogelijkheden van de paierwinkel
BCC is Een prettige gelenheid om in het woud van de elektronoica en allles daaromheen de weg te zoeken en te vinden .

Beste Rob Derksen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Lilian 24-07-2020

Zeer tevreden, zeker nu tijdens de coronaperikelen. Duidelijke informatie hoe of wat met bezorging, installatie e.d. Top!

Beste Lilian,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke informatie over de bezorging.

Jaap de Leeuw 24-07-2020

Ogenschijnlijk eerlijke en in ieder geval duidelijke en zakelijke toelichting over het gevraagde product. Vriendelijke benadering, snelle afhandeling

Beste Jaap de Leeuw,

Bedankt voor jouw review over de eerlijke en duidelijke adviezen van onze vriendelijke medewerker.

Paul 24-07-2020

BCC, daar kom je verder mee. Na zoeken op internet voor een vrieskist, kwamen er er niet uit. Toen naar BCC de Mortiere voor vriendelijk en goed advies. Vrieskist snel geleverd en geplaatst. Prima!

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Top service 24-07-2020

Ik kwam voor een hifi set voor me opa en moest een makkelijk model zijn. Na overleg met de verkoper Martijn heeft hij me de juiste advies gegeven. Mijn opa is er echt blij mee en kan er goed mee overweg. Bedankt voor de hulp en het juiste advies.👍

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. We wensen jouw opa veel plezier met de nieuwe HIFI set!

Leen Vos 24-07-2020

Van BCC vind ik prettig dat je ook in de winkel terecht kunt. In dit geval heb ik via de webshop besteld. BCC had de door mij geselecteerde smartphone op voorraad. De bestelprocedure werkte prima. Alles wordt direct per mail bevestigd en de voortgang van de levering wordt doorgegeven. En zo had ik het artikel de volgende dag in huis.

Beste Leen Vos,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak van onze website en de snelle levering.

T. ELZINGA 24-07-2020

WEINIG GESCHREEUW EN VEEL WOL, THAT'S WHAT I LIKE.
BCC VERVULT ZIJN BELOFTEN

Beste T. ELZINGA,

Gerard 24-07-2020

Ik was op zoek naar een navigatiesysteem voor een auto met caravan. Toevallig liep ik bij BCC binnen en zij hadden zowaar het door mij gezochte systeem.
Na een korte uitleg, zelf had ik ook al mijn licht opgestoken op internet, heb ik het apparaat gekocht.

Beste Gerard,

magreet versteeg 24-07-2020

De website was prima,goede informatie.
Het enige wat niet lukte was het achteraf betalen met afterpay, werd na 2x akkoord te zijn gegaan met de voorwaarden, geweigerd.
Na achteraf bleek,kon deze betaal methode dus niet met de telefoon gekozen worden.
Na met ideal betaald te hebben,verliep alles verder vlotjes en werd het artikel keurig op tijd bezorgd.

Beste margreet versteeg,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Bas van Riel 24-07-2020

Netjes en naar volle tevredenheid geholpen. Product was niet op voorraad in de winkel, maar werd binnen 24 uur thuisbezorgd. Je kan op internet uren zoeken, maar er gaat niets boven een echte winkel. Nick en BCC bedankt.

Beste Bas van Riel,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service in de winkel. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen.

CenC 24-07-2020

Hebben in de winkel in Deventer veel informatie gekregen over onze nieuwe tv. Een aardige verkoper met verstand van zaken, nam echt de tijd om ons goed te informeren. Geen verkopers praatje. Omdat we op dat moment geen ruimte in de auto hadden hebben we er voor gekozen de tv thuis online te bestellen.

Beste CenC,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Deventer.

jolanda 24-07-2020

alles is goed gegaan prima ook de chauffuurs waaren vriendelijk ze hebben alles goed gedaan blijf zo door gaan jullie zijn top

Beste jolanda,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgers.

Petra 24-07-2020

Ik vind dat bij BCC eerlijk advies gegeven wordt.
Ze adviseren op grond van de vraag van de klant en niet op de prijs van een artikel.

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze eerlijke en persoonlijke adviezen.

wilma de jong 24-07-2020

Bij bcc in Den Haag geweest(haagweg) voor een scheerapparaat vroeg om goede voorlichting zag allemaal mannen in de winkel maar daar kwam jolanda die wist alles van scheerapparaten nou dat noem ik top tussen al die mannen zeer goed voorgelicht !!!!

Beste wilma de jong,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag.

Anouschka 24-07-2020

De service is hier uitstekend en het personeel erg vriendelijk en meedenkend! Ik kom daar graag weer.

Beste Anouschka,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en uitstekende service.

Irene 24-07-2020

De Tomtom die ik wilde hebben hadden ze niet meer. De verkoper bood mij goede alternatieven aan en gaf goed uitleg over de verschillen. Uiteindelijk was ik goedkoper uit, omdat de tomtom die bij wensen paste toch veel goedkoper bleek.

Beste Irene,

Joost 24-07-2020

Gewoon goed geholpen. En vraag en er wordt moeite gedaan je te helpen. Top.

Beste Joost,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkers.

Frank 24-07-2020

De service is uitstekend, personeel bekwaam, vriendelijk en behulpzaam.
Bij eventuele klachten of problemen wordt steevast naar een juiste oplossing gezocht. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van BCC.
Frank

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en onze vriendelijke en behulpzame medewerkers. We verwelkomen je graag weer!

Roos 24-07-2020

Ik kon rustig op eigen gelegenheid rondkijken, maar toen ik aangaf geholpen te willen worden was er direct een verkoopster. Er was voldoende informatie over de producten, voor en nadelen werden duidelijk aangegeven. Ik werd gewezen op de mogelijkheid om een show model te kopen voor veel minder geld. En ik werd gewezen op de mogelijkheid om via Essent nog meer te besparen. Al met al vind ik dat ik een goede deal gehad heb en voel me heel prettig behandeld. Het product zelf heb ik nog niet kunnen uitproberen, maar aangezien ik een goede garantie regeling heb vertrouw ik erop dat ook dat goedkomt.

Beste Roos,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke informatie gegeven door onze medewerkster.

Marian Polman 24-07-2020

Wij gaan graag naar BCC. We hebben vorig jaar een stofzuiger gekocht. Ook Goed geholpen.
Nu voor een TV voor boven en een Hair clipper allebei het merk Philips. Ook weer super goed en vriendelijk geholpen. Groetjes Marian Polman

Beste Marian Polman,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp in onze winkel.

Co 24-07-2020

Goed en keurig geholpen bij de aankoop van een wasmachine omdat de oude het na 4 jaar heeft begeven en dan toch nog een mooie fijne korting gegeven dat is pas klant vriendelijk had hij niet hoeven doen. Al jarenlang klant bij dit filiaal. Fijne zaak, niet zo massaal en altijd keurig geholpen. Ga daar mee door. Top. Keurige aflevering en netjes binnen de afgesproken tijd. Wordt een mens blij van.

Beste Co,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Toon Offermans 24-07-2020

Netjes en snel geholpen. Goede uitleg bij aankoop. En altijd grote keuze van artikelen.

Beste Toon Offermans,

Bedankt voor jouw review over de hulp in onze winkel.

W.Amersfoort 24-07-2020

Artikel was voorradig en wij werden tevens vakkundig en vriendelijk geholpen.
Verkoper kon het zeer enthousiast vertellen.

Beste W.Amersfoort,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke, enthousiaste en vakkundige medewerker.

Racertje 24-07-2020

Goed en snel geholpen. Geen 10 omdat BCC de bezorging door DHL laat uitvoeren, welke drie dagen te laat mijn aankoop kwamen bezorgen. Met dat in het achterhoofd zou ik de volgende keer waarschijnlijk ergens anders bestellen zodat een betrouwbare koerierdienst bezorgt.

Beste Racertje,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Ton 24-07-2020

Het gaat er bij mij niet om of alles perfect loopt in een winkel. maar of men adequaat reageert als iets even tegenzit. En dat kunnen ze bij BCC Breda!

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

wim 24-07-2020

vakkundig en vriendelijk personeel . als ze iets niet weten gaan ze voor je vragen tot je het juiste antwoord krijgt . wij kopen er alles op elektronica gebied e.c. nog nooit gehad dat men sjagerijnig was of kortaf , altijd correct en kundig .

Beste wim,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Roxanne 24-07-2020

Goed en eerlijk advies in de winkel! Levering iets minder door gejaagdheid bij de medewerkers van het transportbedrijf. Al met al super content met mijn nieuwe wasmachine van Samsung. Mocht mijn droger ook aan vervanging toe zijn, dan kom ik zeker terug bij BCC!

Beste Roxanne,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. We verwelkomen je graag weer!

Alexander 24-07-2020

Zeer duidelijke en goedwerkende web winkel.
Levering volgens afspraak de volgende dag .
Al met al een regelrechte aanbeveling

Beste Alexander,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze webwinkel.

E. van der Deen 24-07-2020

Werd uitstekend geholpen. Het advies wat ik vroeg werd goed beantwoord en serieus genomen door er andere collega's bij te halen en alle senario's door te nemen.

Beste E. van der Deen,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkers.

Frido en Saskia 24-07-2020

Waren op zoek naar een nieuwe wasmachine, helaas kon die pas maandag bezorgd worden en wij moesten hem zondag al meenemen. De verkoper deed een heel schappelijk voorstel voor een wasmachine uit de showroom. Ook een prima model en eenvoudig te bedienen. We konden hem meteen meenemen. Heel erg blij met deze goeie service. Heel erg behulpzaam.

Beste Frido en Saskia,

Bedankt voor jullie review over de goede service van onze winkelmedewerker.

Corné 24-07-2020

Zeer fijn geholpen. Duidelijke uitleg en toelichting. Fijne winkel met zeer goede service, ook als er iets niet goed is met je product. Verkopers die weten waar ze over praten.

Beste Corné,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Etiënne 24-07-2020

Aangezien BCC binnen 2 dagen kon leveren, en ook het aankoop bedrag inclusief retour oude vaatwasser zonder onderhandelen gelijk goed en duidelijk was.
De bezorgers hebben de vaatwas machine netje tot in de keuken gebracht.

Beste Etiënne,

Maria Lodewijks 24-07-2020

Duidelijke uitleg .Ruim de tijd genomen.Goed geholpen.Lekker bakje koffie..

Beste MariaLodewijks,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze medewerker.

Martien 24-07-2020

Ten eerste : Ik geef eigenlijk nooit een hogere beoordeling als 8.
Ik ben zeer tevreden over de door mij gekochte HP All-in-one desktop. De installatie was eenvoudig evenals de bediening. Daarbij komt het strakke uiterlijk wat in bijna elk modern interieur past. Zit nu muziek te luisteren en het geluid is prima. En er is nog een boel te ontdekken!!

Beste Martien,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Rutger van Kranen 24-07-2020

Op 14 juni jl. de Canon PIXMA TS6350 besteld via de website. Deze printer was echt nergens meer leverbaar, dus ik had de hoop eigenlijk al opgegeven. Tot m'n verbazing kon ik hem hier wel bestellen. Ik heb hem dan ook direct besteld en had hem de volgende dag al in huis! Stukken sneller dan m'n zoektocht in diverse winkels hier in de buurt, Chapeau!!

Beste Rutger van Kranen,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Irene 24-07-2020

Fijne persoonlijke aandacht van enthousiaste kundige verkoper. We kopen hier graag.

Beste Irene,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke aandacht van onze deskundige verkoper.

Nel 24-07-2020

Heldere en duidelijke uitleg over de producten, voldoende keuze en goede motivatie bij de producten. Wij kwamen voor een ander merk binnen, en hebben zinvolle info gehad.

Beste Nel,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg die bij de producten wordt gegeven.

MarCh 24-07-2020

Goede service, goede advisering en correcte levering. Duidelijke uitleg en vriendelijke medewerkers

Beste MarCh,

Bedankt voor jouw review over onze service en vriendelijke medewerkers.

Heer Boof 24-07-2020

Volgens afspraak op geleverd. Keurige mannen (jongens) Rustig hun werk gedaan Alles opgeruimd en rommel achter gelaten Na installatie nog uitleg gekregen PRIMA. Oja zo kennen we BCC al langer groeten.

Beste Heer Boof,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

Ivde 24-07-2020

Uitgebreid aanbod. In de winkel ook genoeg aanbod. Keurig bezorgd op afgesproken tijd

Beste Ivde,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de levering.

Veroni 24-07-2020

Onze Miele wasmachine ging stuk na 22 jaar. Toen gelijk op kieskeurig.nl gaan zoeken.
Kwamen gauw uit bij BCC . Weer een Miele gekocht . Erg stil en grotere wastrommel. Dus voor ons blijvend een Miele. Netjes afgeleverd en de oude gratis meegenomen door BCC. Binnen een dag stond er een nieuwe!

Beste Veroni,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de nieuwe Miele.

Petra 24-07-2020

De webshop is duidelijk en overzichtelijk. Alles staat er voor mij helder beschreven. Ik vind vooral de opties die je bij je bestelling kan voegen erg handig, ik had een dit geval een wasmachine besteld en kon tussen allerlei opties kiezen! Zoals oude wasmachine meenemen, aansluiten en extra garantie Kortom een prima website met goede service!

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en over de mogelijke services bij levering.

Hans Hiltermann 24-07-2020

De medewerker van BCC gaf mij super vriendelijk advies en perfecte ondersteuning!
Simpel Top!
Thnx!

Beste Hans Hiltermann,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.