Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jur 27-07-2020

Het product laten bezorgen, want deze was niet aanwezig in de winkel. De volgende dag al geleverd. Prima verpakt.

Beste Jur,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Ruud 27-07-2020

Goede en duidelijke service. Voordeel dat we het product gelijk mee konden nemen.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Erna van Eck 27-07-2020

Zeer klantvriendelijk. Vlotte hulp, duidelijke uitleg en vriendelijke verkoper.

Beste Erna van Eck,

S. 27-07-2020

Slechte service ooit na kwijtraken pakket - op 1 juli besteld nu 27 juli nog geen idee waar ik aan toe ben!!

Op 1 juli een hoofdtelefoon besteld van 115 euro. Het pakket kwijtgeraakt en vervolgens is het zo verlopen:

- 8 juli: gemeld dat ik mijn pakket nog niet heb er wordt een onderzoek getart. Geinformeerd dat dit max 5 werkdagen zou duren.
- 11 juli: het onderzoek is nu pas werkelijk gestart.
- Na 5 werkdagen ZELF contact opgenomen waarbij ik te horen krijg dat het 7 dagen zal duren en niet 5.
- Na 2 extra werkdagen wachten weer ZELF contact op genomen waarbij ik te horen krijg dat ik nog 48 uur moet wachten omdat jullie het te druk hebben.
- Na deze 48 uur weer ZELF contact op moeten nemen waarbij ik eindelijk hoor dat ik een nieuwe order zal krijgen en deze dag nog een bevestigingsmail zal krijgen.
- 22 juli: Uiteraard deze mail weer niet gehad en 2 dagen later ZELF maar weer gebeld hoe het nu zit. Er is iets misgegaan en hij ligt nu toch echt bovenop de stapel (yeah right). Als ik de volgende dag om 12 uur nog niets gehoord heb moet ik (ja leg het maar bij mij) even aan de bel trekken.
- 23 juli: uiteraard om 12 uur nog niets vernomen en het personeel geeft de info door aan de juiste afdeling.
- 24 juli: ZELF weer contact opgenomen er wordt me gezegd dat ze wachten op een terugkoppeling van de financiele afdeling en dat ik 48 uur moet wachten, dus dat ik na het weekend vast iets zal horen. Tuurlijk ik wacht wel weer..
- 27 juli: ZELF maar weer gebeld en er wordt gezegd dat er iets mis is gegaan (goh!), dat ik moet wachten omdat het nu aan hogere hand doorgegeven wordt. Nu raakt mijn geduld op en wil ik gewoon dat ik eindelijk mijn product krijg!!

Er is 0x contact opgenomen vanuit BCC zelf ik ben er zelf al 6x achteraan moeten gegaan en krijg continue te horen dat ik maar moet wachten (waarop?!)..

Nog steeds geen bevestiging of product gezien...

Dat een pakketje kwijtraakt kan ik begrijpen maar maak van jullie problemen achter de schermen niet het probleem van de klant! Een vergoeding zou ook zeker op zijn plek zijn.

Beste S,

Bedankt voor jouw review.
Jeetje, wat een verhaal. Dit is zeker niet hoe het zou moeten gaan, excuses voor het ongemak. We zullen dit gaan bespreken en contact met je opnemen.

A.B. 27-07-2020

Ik ben vriendelijk en snel geholpen in de winkel en goed geadviseerd over het product waar ik naar op zoek was.

Beste A.B.,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Noud van Dijk 27-07-2020

Vlotte, beleefde een vooral deskundige begeleiding. Alles overzichtelijk opgesteld en veel keuzemogelijkheden tegen scherpe prijzen.

Beste Noud van Dijk,

Peter van Weelden 27-07-2020

ze Koomen de afspraken niet naar beloven dat je geld terug krijgt en dan naar drie weken word er een berichtje gestuurd naar aanleiding van mijn E mail dat ik het geld niet terug krijgt ik voel goed beet genomen door BCC

Beste Peter van Weelden,

Bedankt voor jouw review.
Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven, dan kunnen we kijken hoe het zit en contact met je opnemen.

p 28-07-2020

Dit is mijn Ordernummer
202007-4520645 en de mail dat ik geld terug zou krijgen zoals dat beloofd is
Beste meneer van Weelden,

Bedankt voor je bericht. Hierin geef je aan dat je tot op heden nog niet het prijsverschil terug hebt gekregen en dat de factuur ontbreekt van jouw aankoop.

Wat vervelend! Ik zie inderdaad dat mijn collega dit door heeft gezet naar de betreffende afdeling met de vraag of het prijsverschil overgemaakt kan worden.
Tot op heden hebben wij hier nog geen reactie op gehad, dus ik ga dit opnieuw bij hen navragen. Zodra wij een reactie vernemen, laten wij dit jou weten.

Wat betreft de factuur, deze zal vandaag of uiterlijk morgen naar jouw emailadres worden verstuurd.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 Sharon
Team Klantenservice BCC

J.de Bruijne 27-07-2020

De site is zeer gebruiksvriendelijk en de telefonische ondersteuning was uitermate correct

Beste J.de Bruijne,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Sjaak 27-07-2020

Gebruiksvriendelijke site. Volgende dag geleverd. Op de hoogte gehouden van status levering. Op dag van levering bij meerdere webshops was prijs verlaagd. Mail gestuurd aan BCC. Werd zeer snel beantwoord. Antwoord was dat ze niet meer aan prijsgarantie doen. Ik had artikel nog terug kunnen sturen aan BCC en apparaat elders kunnen kopen. Zou voor BCC en mij omslachtig zijn. Op deze opmerking van mij is door BCC niet ingegaan. Ik kreeg geen compensatie. Jammer. In vervolg toch mogelijk elders kopen.

Beste Sjaak,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website. Kun je in een reactie het ordernummer aan ons doorgeven?

Sjaak 28-07-2020

order 202007-004543165

Peter 27-07-2020

Ik wist zelf nog niet welke laptop ik moest kopen. Aan de hand van gerichte vragen en voorbeelden van laptops in de winkel werd het voor de medewerker en mijzelf snel duidelijk welke het moest worden. De medewerker kwam zeer professioneel en vriendelijk over.
Als ik dan toch een puntje van kritiek moet verzinnen; het contact eindigde een beetje abrupt bij het afrekenen, wij werden achtergelaten bij de kassa en de medewerker liep terug de winkel in, begrijpelijk want er moeten nog meeer klanten geholpen worden, maar toch...

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review en feedback over de service van onze medewerker.

Arjen 27-07-2020

Bij BCC een wasmachine besteld. Gekozen voor BCC vanwege de scherpe prijs en snelle levertijd. Keurige e-mails met bevestiging en aankondiging van tijdvak van bezorging. Ongeveer half uur van tevoren ook een telefoontje van de bezorgers dat ze er bijna waren. Oude wasmachine meegenomen en nieuwe geplaatst, dat ging ook netjes. Enige dat beter zou kunnen: checken of de wasmachine waterpas staat.

Beste Arjen,

Bedankt voor jouw review en feedback over de bezorging.

Huub Weel 27-07-2020

Wij werden in de winkel in Winkelcentrum Woensel heel vriendelijk en deskundig geholpen.
De medewerker wilde het produkt ook nog voor ons naar de auto brengen.

Beste Huub Weel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Eindhoven.

Rob & Yvon Los 27-07-2020

Wordt op een normale manier benaderd wat wij als zeer prettig ervaren. En bij alle aankopen kregen we een deskundig advies. Samenvattend; een winkel waar we graag onze aankopen doen.

Beste Rob & Yvon Los,

Bedankt voor jullie review over het deskundig advies in onze winkel.

Gabrielle 27-07-2020

Vriendelijk geholpen in het filiaal in Amersfoort, Nette prijs, snelle (Gratis) levering/bezorging aan huis. Ze hebben de oude wasmachine meegenomen en ook het verpakkingsmateriaal van de nieuwe wasmachine. Erg blij mij.

Beste Gabrielle,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

rita 26-07-2020

omdat ze goed met je mee denken voor problemen op te lossen van de apperaten die je wilt kopen

Beste rita,

Joyce 26-07-2020

Door een medewerker van het filiaal in Amsterdam Noord super goed en leuk geholpen. Hij beantwoorde al onze vragen en waar hij het antwoord niet wist gaf hij dit netjes aan.
Wij zochten een Chromebook voor onze dochter en hij gaf netjes aan dat het beter zou zijn om even te wachten en zeker te weten wat we nodig zouden hebben. Hier waren wij heel blij mee. Om deze reden zouden we straks als we alle antwoorden hebben zeker terug komen voor een nieuwe aankoop

Beste Joyce,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam noord.

Saskia Buijs -den Harder 26-07-2020

Ontzettend goed geholpen door de jongeman met een een screensaver voor mijn telefoon.
Hij heeft het gepresteerd om deze te bevestigen zonder ook maar een bubbeltje!! Dit was echt een prestatie daar het eerdere keren bij een andere winkel maar niet lukte en hij het voor de eerste keer deed!! Echt top!!

Beste Saskia Buijs -den Harder,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Gijsbert 26-07-2020

Nemen voldoende tijd voor iedere bezoeker. Eenvoudige vraag of iets moeilijker. Kleine of grote levering.

Beste Gijsbert,

Bedankt voor jouw review over onze persoonlijke service.

A.M de Bruin 26-07-2020

Omdat wij niks weten van soundbars en dergelijke werden we zo goed geholpen door Jordy van de bcc in amsterdam noord
Hij nam echt de tijd om alles uit te leggen en naar onze wensen te luisteren
Dikke pluim voor de man
We hebben daarom de bose soundbar 500 de bose bass module 500 en bijpassende bose homespeaker 300 gekocht

Beste A.M de Bruin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam noord en de hulp van onze medewerker Jordy.

miss Jacky 26-07-2020

Ruime opgezette winkel, afstand bewaren mogelijk Vriendelijk personeel die meteen te hulp schoot tien we op zoek waren nasr ons product! .

Beste miss Jacky,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Cees 26-07-2020

Zeer vriendelijk geholpen. De vragen die we hadden bij de aankoop van onze koffiemachine, werden keurig en deskundig beantwoord!
Ook de corona voorschriften werden goed gevolgd.

Beste Cees,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp bij aankoop. Geniet van de koffie!

Arno 26-07-2020

Zoals altijd vriendelijk en met kennis van zaken geholpen. Prima prijs ook. En bij thuiskomst binnen enkele minuten geïnstalleerd.

Beste Arno,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp in onze winkel.

Loes 26-07-2020

Prima geholpen. goede uitleg. En ook nog wat korting gehad. Kom ik daar nog een keer herkende de medewerker mij nog( of dat nou goed is.....)
wederom goed geholpen. op naar de volgende keer

Beste Loes,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke service. Graag verwelkomen we je weer!

William 26-07-2020

Veel op voorraad en zo niet kan je het via de de site zien welk filiaal wel op voorraad heeft, ruime aanbod en voor de juiste prijs

Beste William,

hans 26-07-2020

heel fijn om je elektronica in je eigen winkel te kopen, lekker binnenlopen en goed geholpen te worden. vlot en doordat ik wist konden we ook even over een nieuwe tv praten. helemaal tevreden met mijn nieuwe telefoon naar huis.

Beste hans,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Bert 26-07-2020

Kort na elkaar twee keer een aankoop gedaan bij BCC Delft. Behalve de kennis van de verkopers en de eerlijke antwoorden zijn we beide keren goed geadviseerd. We hebben de materialen op tijd ontvangen en in gebruik genomen. Wij zijn heel blij met onze inductiekookplaat en tabletten. Ze gaan ons terugzien.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Delft.

gerard van schoten 26-07-2020

Werd vriendelijk en vakkundig geholpen en kregen ook advies over verlengen van garantie.

Beste gerard van schoten,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige adviezen.

Mn 26-07-2020

De medewerker die me hielp was zeervdeskundig en raadde me, zeer terecht, iets anders aan dan ik in eerste instantie had gekozen.

Beste Mn,

Bedankt voor jouw review over het deskundig advies van onze medewerker.

Vivian 26-07-2020

In Bergen op Zoom staat de BCC shop die voor ons het snelst bereikbaar is. Top geholpen door 2 verschillende medewerkers die met kennis van zaken uitleg hebben gegeven over de producten die ik heb gekocht. Vriendelijke benadering en nemen alle tijd om uitleg te geven.
Bedankt!

Beste Vivian,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Tekila 26-07-2020

De winkel is overzichtelijk. Het personeel is zeer vriendelijk en ter zake kundig. Daar waar ze het zelf niet voldoende weten schromen ze niet om er een collega bij te halen

Beste Tekila,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en kundige medewerkers.

cor van der heide 26-07-2020

BCC Apeldoorn heeft vriendelijk personeel, ze zijn niet opdringerig en nemen de tijd voor je.
Officiële reactie van BCC 27-07-2020

Beste cor van der heide,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

H Smith 26-07-2020

Normaal gaan we naar heerlen naar bcc aangezien ze de tv die wij wilden niet op voorraad hadden hebben ze gebeld naar Sittard om te vragen of hij daar wel nog was dus naar Sittard gereden en ook daar goed geholpen Heerlen en Sittardkrijgen van ons een 10

Beste H Smith,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Sittard en Heerlen.

Iwan de Wijn 26-07-2020

Goede en vriendelijke bediening. Wat mij echter wel verbaasde was dat ik €175 kon verdienen door een gesprek aan te gaan met iemand van ESSENT die ook bij BCC Osdorp aanwezig bleek te zijn en klanten probeerde te werven voor bovengenoemd energiebedrijf d.m.v. een aanbieding.
Achteraf vroeg ik me af wat BCC voor een belangen heeft om iemand in deze zaak actief te laten zijn op het gebied van het werven van klanten voor Essent? Eigenlijk vond en vind ik dit ongepast.

Beste Iwan de Wijn,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Barbara 26-07-2020

Ik heb voor de shop gekozen omdat deze overzichtelijk het aanbod weergeeft. Mijn beoordeling met het cijfers 10 is voornamelijk bedoeld voor de manier van bezorgen, tijdig, goed geïnformeerd over aankomsttijd, vriendelijke en correcte aflevering door de bezorgers. Super!

Beste Barbara,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Nienke 26-07-2020

We wilden graag een airfryer aanschaffen, maar er zijn zoveel verschillende apparaten. Wat kies je dan. De verkoper van BCC Lelystad heeft ons goed geadviseerd en de verschillen laten zien. Zo hebben we de keuze gemaakt om de Philips airfryer aan te schaffen. Erg goed geholpen.

Beste Nienke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

Roy Kadir 26-07-2020

Mijn vrouw en ik zijn zeer kritisch op informatie die aan ons wordt verschaft alvorens wij een product aanschaffen. Als dit niet juist of incompleet is, raken wij zeer teleurgesteld. Bij BCC was dit eerder wel het geval, maar gelukkig is dit eenmalig gebeurd.

Verder vind ik jullie winkel compleet en klantvriendelijk. Bedankt daarvoor.

Beste Roy Kadir,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.

Arjan 26-07-2020

Bij BCC Hengelo werd ik zeer vriendelijk ontvangen en de werknemer vroeg waar ik naar op zoek was. Hij nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ook was de werknemer zeer klantvriendelijk! Ik ben netjes en correct behandeld. Ik ben dan ook meer dan tevreden hierover. Het is en blijft een mooie en gezellige winkel met deskundig personeel.

Beste Arjan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Eric 26-07-2020

Bestellen en volgende dag thuisbezorgd, snelle en accurate reactie na het bestellen. Geleverde goederen worden binnen 2 uur aan huis gebracht en 10 minuten van te voren wordt je gebeld dat de chauffeur er bijna id. En het hebben van een outlet is prettig en scheelt aardig wat geld.. Top! Kan niet anders zeggen.!

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Sanny 26-07-2020

Vriendelijk personeel, ze nemen nog de tijd voor je om goede uitleg/informatie te geven.

Beste Sanny,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Mirjam Beck 26-07-2020

Altijd goede voorraad en vriendelijke mensen.
Vaak in de winkel nog leuke aanbiedingen

Beste Mirjam Beck,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Rob 26-07-2020

Snel en vakkundig geholpen en een prima product geleverd, een monster mcplatuhd3 kabel.

Beste Rob,

Robert kramer 26-07-2020

Erg opdringerige verkoper die maar blijft zeiken over een nieuw energiecontract bij Essent. Of ik ook nog even een review wilde geven met minimaal een 8, nou dat maak ik zelf wel uit dus bij deze een 4.

Beste Robert kramer,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij jouw bezoek aan onze winkel. We willen hier graag meer over te weten komen. Kun je in een reactie op de review het ordernummer doorgeven?

Will van Bree 26-07-2020

Goede voorlichting, correcte afhandeling en snelle levering en service als gewend, chapeau

Beste Will van Bree,

Bedankt voor jouw review over onze service.

joost groenendijk 26-07-2020

hier een korte samen vatting van het verloop van men wasmachine die van morgen is geleverd en geinstaleerd ,heel netjes en keurig op tijd zoals ze hadden gemaild hele goede service dus echt aan te raden

Beste joost groenendijk,

Bedankt voor jouw review over de installatie van de wasmachine.

José 26-07-2020

Ik vind de BCC shop in Beverwijk zeer plezierig! Zeer klantvriendelijk! Wij hadden op de site gekeken voor een droger maar wilde toch in de winkel wat advies. Dit advies was zo duidelijk en eerlijk dat wij zeer tevreden een andere machine gekozen hebben die meer bij ons past dan onze eerste keuze van de site! Wij halen onze apparaten altijd bij BCC omdat de service goed is. De droger werd de volgende dag al geleverd door een zeer vriendelijke man. Kortom, ik beveel deze winkel zeker aan vanwege klantvriendelijkheid, kennis, mee denken, goed advies en goede levering en service!José

Beste José,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

marja 26-07-2020

geweldig geholpen ,toe ze de wasmachine kwamen brengen vriendelijke mannen, goede service van bcc ,zou zeker bcc aanbevelen

Beste marja,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

A van wieren 26-07-2020

Wederom top geholpen bij het uitzoeken van een nwe wasmachine.Alleen jammer dat ik 2 dagen moest wachten op levering.

Beste A van wieren,

Ed 26-07-2020

Ik ben erg goed geholpen, professioneel advies en erg behulpzaam. Vriendelijke werknemers. Ruim assortiment in de winkel.

Beste Ed,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Cor Berg 26-07-2020

Ik ging alleen om mij te laten informeren over een Ifone en werd heel fijn geholpen door een meneer die Maarten genoemd word. Wij zijn ook op zijn advies (geheel vrijblijvend) ingegaan op de actie van Essent. We hebben geen spijt van onze aankoop van de Ifone Se en ook niet van het overstappen naar een andere leverancier van Gas en Licht.

Beste Cor Berg,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Veel plezier met de aankoop!

Dirk 26-07-2020

Vriendelijke medewerkster duidelijke uitleg bij vragen, geduldig waardoor, Ik een keuze heb kunnen maken tot aanschaf van het product.

Beste Dirk,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkster.