Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nienke 26-07-2020

We wilden graag een airfryer aanschaffen, maar er zijn zoveel verschillende apparaten. Wat kies je dan. De verkoper van BCC Lelystad heeft ons goed geadviseerd en de verschillen laten zien. Zo hebben we de keuze gemaakt om de Philips airfryer aan te schaffen. Erg goed geholpen.

Beste Nienke,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

Roy Kadir 26-07-2020

Mijn vrouw en ik zijn zeer kritisch op informatie die aan ons wordt verschaft alvorens wij een product aanschaffen. Als dit niet juist of incompleet is, raken wij zeer teleurgesteld. Bij BCC was dit eerder wel het geval, maar gelukkig is dit eenmalig gebeurd.

Verder vind ik jullie winkel compleet en klantvriendelijk. Bedankt daarvoor.

Beste Roy Kadir,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.

Arjan 26-07-2020

Bij BCC Hengelo werd ik zeer vriendelijk ontvangen en de werknemer vroeg waar ik naar op zoek was. Hij nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ook was de werknemer zeer klantvriendelijk! Ik ben netjes en correct behandeld. Ik ben dan ook meer dan tevreden hierover. Het is en blijft een mooie en gezellige winkel met deskundig personeel.

Beste Arjan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Eric 26-07-2020

Bestellen en volgende dag thuisbezorgd, snelle en accurate reactie na het bestellen. Geleverde goederen worden binnen 2 uur aan huis gebracht en 10 minuten van te voren wordt je gebeld dat de chauffeur er bijna id. En het hebben van een outlet is prettig en scheelt aardig wat geld.. Top! Kan niet anders zeggen.!

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Sanny 26-07-2020

Vriendelijk personeel, ze nemen nog de tijd voor je om goede uitleg/informatie te geven.

Beste Sanny,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Mirjam Beck 26-07-2020

Altijd goede voorraad en vriendelijke mensen.
Vaak in de winkel nog leuke aanbiedingen

Beste Mirjam Beck,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Rob 26-07-2020

Snel en vakkundig geholpen en een prima product geleverd, een monster mcplatuhd3 kabel.

Beste Rob,

Robert kramer 26-07-2020

Erg opdringerige verkoper die maar blijft zeiken over een nieuw energiecontract bij Essent. Of ik ook nog even een review wilde geven met minimaal een 8, nou dat maak ik zelf wel uit dus bij deze een 4.

Beste Robert kramer,

Bedankt voor jouw review.
Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij jouw bezoek aan onze winkel. We willen hier graag meer over te weten komen. Kun je in een reactie op de review het ordernummer doorgeven?

Will van Bree 26-07-2020

Goede voorlichting, correcte afhandeling en snelle levering en service als gewend, chapeau

Beste Will van Bree,

joost groenendijk 26-07-2020

hier een korte samen vatting van het verloop van men wasmachine die van morgen is geleverd en geinstaleerd ,heel netjes en keurig op tijd zoals ze hadden gemaild hele goede service dus echt aan te raden

Beste joost groenendijk,

Bedankt voor jouw review over de installatie van de wasmachine.

José 26-07-2020

Ik vind de BCC shop in Beverwijk zeer plezierig! Zeer klantvriendelijk! Wij hadden op de site gekeken voor een droger maar wilde toch in de winkel wat advies. Dit advies was zo duidelijk en eerlijk dat wij zeer tevreden een andere machine gekozen hebben die meer bij ons past dan onze eerste keuze van de site! Wij halen onze apparaten altijd bij BCC omdat de service goed is. De droger werd de volgende dag al geleverd door een zeer vriendelijke man. Kortom, ik beveel deze winkel zeker aan vanwege klantvriendelijkheid, kennis, mee denken, goed advies en goede levering en service!José

Beste José,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

marja 26-07-2020

geweldig geholpen ,toe ze de wasmachine kwamen brengen vriendelijke mannen, goede service van bcc ,zou zeker bcc aanbevelen

Beste marja,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

A van wieren 26-07-2020

Wederom top geholpen bij het uitzoeken van een nwe wasmachine.Alleen jammer dat ik 2 dagen moest wachten op levering.

Beste A van wieren,

Ed 26-07-2020

Ik ben erg goed geholpen, professioneel advies en erg behulpzaam. Vriendelijke werknemers. Ruim assortiment in de winkel.

Beste Ed,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Cor Berg 26-07-2020

Ik ging alleen om mij te laten informeren over een Ifone en werd heel fijn geholpen door een meneer die Maarten genoemd word. Wij zijn ook op zijn advies (geheel vrijblijvend) ingegaan op de actie van Essent. We hebben geen spijt van onze aankoop van de Ifone Se en ook niet van het overstappen naar een andere leverancier van Gas en Licht.

Beste Cor Berg,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Veel plezier met de aankoop!

Dirk 26-07-2020

Vriendelijke medewerkster duidelijke uitleg bij vragen, geduldig waardoor, Ik een keuze heb kunnen maken tot aanschaf van het product.

Beste Dirk,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkster.

Martien 26-07-2020

Ten eerste : Ik geef eigenlijk nooit een hogere beoordeling als 8.
Ik ben zeer tevreden over de door mij gekochte HP All-in-one desktop. De installatie was eenvoudig evenals de bediening. Daarbij komt het strakke uiterlijk wat in bijna elk modern interieur past. Zit nu muziek te luisteren en het geluid is prima. En er is nog een boel te ontdekken!!

Beste Martien,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop!

Linda de Gelder 26-07-2020

We waren eerst bij de concurrent, MM, die met misleidende advertenties klanten lokken. Snel naar BCC gegaan. Uiterst vriendelijk en gespecialiseerd personeel, waar met geduld onze vele vragen werden beantwoord. Helemaal tevreden over hun dienstverlening zijn we met een aankoop én een tevreden gevoel naar huis gegaan. Top verkopers hartelijk dank voor het meedenken.

Beste Linda de Gelder,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service. Veel plezier met de aankoop!

rodrigo 26-07-2020

goed geholpen.
Altijd aardig top service !
als je vragen heb helpen ze je direct als ze er niks van afweten geven ze het ook toe en vragen ze het een collega die er wel wat van af weet of ze zoeken het op !

Beste rodrigo,

Bedankt voor jouw review over de service en hulp in onze winkel.

H van Dielen 26-07-2020

Duidelijke site goede prijs fijn apparaat ben er erg tevreden over duidelijk toetsenbord

Beste H van Dielen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Gerard 25-07-2020

Ik ben heel tevreden over het proces en de snelle levering van mijn aankoop. De snelle reactie en het tussendoor contact houden ivm de levering aan huis was erg fijn. Ik hé b de aankoop nog niet kunnen proberen maar hij ziet er prima uit.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

J. van Oosterwijk 25-07-2020

Deskundig advies en zeer behulpzame medewerker die actief mee zocht naar de beste oplossing voor ons.

Beste J. van Oosterwijk,

Bedankt voor jouw review over het deskundig advies van onze medewerker.

Jeroen 25-07-2020

Levering van BCC is altijd top. Gisteren om 22:30 uur besteld en volgende dag al in huis. Producten op de site makkelijk te vinden inclusief voldoende technische informatie.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Erik 25-07-2020

Super goed geholpen door Sjaak bij de aankoop van ons nieuwe Nespresso apparaat. Zeer goede uitleg en ruime keuze! Zou iedereen aanbevelen hier naartoe te gaan.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling. En nu lekker van de koffie genieten!

Henk 25-07-2020

Goed gehopen, verkoper had kennis van zaken. heldere goede uitleg, en even mee geholpen het naar de auto brengen. Top

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over de kennis en duidelijke uitleg van onze medewerker.

Sandra 25-07-2020

Duidelijke overzichtelijke website waar ik Vanuit huis Mijn product op kon bekijken, reviews lezen.
Snelle levering

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Smorenburg 25-07-2020

Medewerker Peter bij de BCC de wall Utrecht heeft genoeg tyd genomen om aan ons juiste advies te geven!
Medewerker was Erg klant vriendelijk en capabel om deze beroep uit te oefenen!
We komen zeker terug!

Beste Smorenburg,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Utrecht.

ilke Velthof 25-07-2020

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, krijgt goed advies en hele prettige service bij vragen of klachten. Ze hadden mij bijv. de verkeerde stofzuigerborstel meegegeven. Deze kwamen ze persoonlijk aan huis omwisselen. De medewerker was toch in de buurt. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk! Ik kan de BCC echt aanraden!

Beste ilke Velthof,

Bedankt voor jouw review over onze service.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Jan 25-07-2020

Door omstandigheden heb ik dit jaar veel aperatuur moeten vervangen/aanschaffen ik kom daar graag voor naar BCC winkel in Veghel.maakt niet uit op welk tijdstip, altijd is men vriendelijk en krijg ik vakkundig advies/antwoord op mijn vragen.het werk gewoon super voor mij in Veghel.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Jolien 25-07-2020

Ik ging terug naar de winkel omdat mijn gekochte product defect was. Het viel binnen de garantietermijn, dus ik verwachtte dat het product gerepareerd zou worden en ik een aantal dagen zou moeten wachten. Ik kon echter het defecte product meteen inwisselen voor een nieuwe. Super fijne service en vriendelijk personeel.

Beste Jolien,

Bedankt voor jouw review over onze service en onze vriendelijke medewerkers.

Willem B 25-07-2020

BCC Sliedrecht is een erg mooie zaak met een enorm groot aanbod. De medewerkers zijn zeer prettig in de omgang en totaal niet opdringerig. Tevens is er sprake van veel kennis van zaken. Er wordt goed meegedacht met de cliënten naar oplossingen als die zich voordoen.
Kortom een zeer prettige winkel

Beste Willem B,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

Louis Elscot 25-07-2020

Duidelijke en overzichtelijke winkel waar het vriendelijke personeel je graag en snel helpt!

Beste Louis Elscot,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

A. Kaal 25-07-2020

Prima geholpen in mijn zoektocht naar een goede soundbar. Duidelijke uitleg, voor en nadelen van verschillende apparaten laten zien en horen.
En daarbij voor weinig geld een paar jaar extra garantie op mijn aankoop.

Beste A. Kaal,

Bedankt voor jouw review van en veel plezier met de nieuwe soundbar.

Michiel 25-07-2020

Was snel aan de beurt en ben goed geholpen. Altijd vriendelijk en denkt met de klant mee.

Beste Michiel,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Bilbo 25-07-2020

Goede winkel, ruim aanbod. Had binnen 5 minuten gevonden wat ik wilde. Toen nog 5 minuten gewacht bij een onbemande kassa. Verder goed geholpen.

Beste Bilbo,

H.Nypels 25-07-2020

Zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Goede informatie gekregen. Dit leidde tot een aankoop die snel en tot tevredenheid kon worden gedaan..

Beste H.Nypels,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en vriendelijke hulp bij jouw aankoop.

Willem 25-07-2020

Vriendelijk en vakkundig geholpen veel duidelijke yekst en uitleg 3n natuurlijk de prijs niet geheel onbelangrijk, een hele goede prijs!

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke en vriendelijke service.

Reinier 25-07-2020

Prima site, heldere info, snel gevonden wat ik zocht, en ook aanschaf en levering via DHL verliepen soepel. Steeds netjes op de hoogte gehouden van de status van de verzending. En de aangeschafte senseo bevalt ook prima!

Beste Reinier,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering. Geniet van de koffie!

Janine 25-07-2020

Ik bezoek graag BCC Beek. Nooit problemen gehad met TV, laptop, tablet, koffiezetapparaat, huistelefoon. Heb er steeds meer vertrouwen in. Mijn winkel!

Beste Janine,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

marcel van maanen 25-07-2020

Hele goed klant tevredenheid. Als ik wat nodig heb dan kom ik zeker weer terug naar de zaak

Beste marcel van maanen,

Bedankt voor jouw review. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Zoë 25-07-2020

Nadat ik een verkoper had gevonden heel goed geholpen. Niets te wensen over verder.

Beste Zoë,

Gerard van Voskuilen 25-07-2020

Prettig geholpen bij het kiezen van een tondeuse
De mevrouw die ons heeft geholpen nam alle tijd voor ons
Hierdoor konden wij makkelijk beslissen over onze aankoop

Beste Gerard van Voskuilen,

danielle 25-07-2020

netjes geholpen bij bcc oss dochter wilde graag nintendo switch kopen verjaardaggeld kostte 339 maar ik zei dat ie bij mediamarkt 329 koste en kreeg hem ook meteen voor dezelfde prijs. heel fijn.

Beste danielle,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

joost fennis 25-07-2020

ik had van collega s vvv bonnen gehad en BCC is de enige audio winkel die ze nog accepteert
heb hier een sound bar gekocht kreeg goede uitleg op mijn vragen goed en aardig personeel geeft je ook vertrouwen om iets te kopen

Beste joost fennis,

Bedankt voor jouw review over de goede uitleg van onze medewerkers. Veel plezier met de soundbar!

Wilma Zwetsloot 25-07-2020

Ongelofelijk wat een kanjers bij BCC! Vandaag een stofzuiger gekocht. De verkoper nam alle tijd onze vragen te beantwoorden, waardoor we een product hebben kunnen kopen die aan al onze wensen voldoet.

P.S. dit is niet de eerste goede ervaring bij BCC, bij de aankoop van andere producten was het ook top.

Beste Wilma Zwetsloot,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Fred 25-07-2020

De webshop is duidelijk en overzichtelijk En het bestel proces is fijn, je krijgt meteen een mail dat ze aan de slag gaan en houden je op de hoogte omtrent de levering. Een kwartier voor de levering wordt nog even netjes gebeld dat ze onderwegzijn. Ook de bezorgers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Beste Fred,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en vriendelijke bezorgers.

Menno 25-07-2020

Prima service
Aanbod van 3 jaar extra garantie ook erg prettig.
Afstandsbediening van het product was zoek en zonder extra kosten ontvang ik een nieuwe.

Beste Menno,

Gusta Lammertse-Baljet 25-07-2020

Gisterenavond laat een Nespresso koffiemachine besteld en vanmiddag al voor de deur afgeleverd. Keurig op de hoogte wordt je gehouden van hoe en wanneer hij kwam.

Beste Gusta Lammertse-Baljet,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de koffie!

Everaers 25-07-2020

Snelle levering en aansluiting door bcc. Direct getest en de droger werkt perfect.

Beste Everaers,

Bedankt voor jouw review over de snelle bezorging en de service.

Gijsbert 25-07-2020

Erg kundige en vriendelijke verkoopmedewerkster die op al onze vragen antwoord kon geven. We zijn supergoed geholpen en blij met onze aankoop!

Beste Gijsbert,

Bedankt voor jouw review over onze kundige en vriendelijke medewerkster. Veel plezier met de aankoop!