Mitchell 01-02-2021

Wat een super service. Ruim van te voren krijg je een SMS en email hoelaat ze zullen komen. 20 minuten voordat ze er zijn bellen ze nog even dat ze er bijna zijn. Eenmaal bij aankomst word alles netjes voor de deur geleverd door een klantvriendelijke en vrolijke medewerker van BCC. De oude apparatuur word kosteloos meegenomen. Helemaal top en onwijs blij. Bedankt BCC tevens binnen 24 uur het product in huis!

Beste Mitchell,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

Yvette 01-02-2021

De koelkast is netjes geplaatst , wel een tip graag mondkapjes op heren als jullie binnen komen.

Beste Yvette,

Bedankt voor jouw review en feedback.

furkan suna 01-02-2021

als eerste begrijp ik dat er corona heerst, maar ik heb zaterdag avond een lapot gevonden op hun site gevonden waar een gratis muis bij werd aangeboden

lang verhaal kort als je vervolgens besluit om te betalen wordt er gezegt dat die muis is uitverkocht en je die muis uit je winkelwagen moet verwijderen, ik heb daarna gebelt met die klacht en de kerel aan de telefoon kon die actie niet trug vinden.
nou heb ik daar een printscreen van gemaakt en in tussen is het maandag geworden en ik ga trug naar de site en nu zie ik dat ze die korting hebben weggehaalt

nu heb ik en geen korting op die laptop en geen muis terwijl ik aalleen een vraag had van hey ga ik die muis krijgen of krijg ik een plaatsvervanger voor die muis

wat een k** langzame service

Beste furkan suna,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de aanbieding niet meer beschikbaar is, excuses voor het ongemak.

kOOS 01-02-2021

Tv binnen de garantie stuk reparatie tijd 3 weken laksheid van de winkel zit ik 3 weken zonder tv breng een leen tv dat is service.

Beste kOOS,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de TV kapot is. Kun je ons een case-nummer doorgeven in een reactie op deze review?

Wolsleger 02-02-2021

Deze TV is bij BCC Sliedrecht ingeleverd door de Heer Veenstra uit Papendrecht. Ik heb het geschreven voor hem. Hij werkt niet met een PC. Het is zijn TV

Beste kOOS,

Bedankt voor jouw reactie. Om iets te kunnen uitzoeken, hebben we het ordernummer nodig.

B. Vuijk 01-02-2021

BCC heeft tegen een aantrekkelijke prijs en zonder dralen een vaatwasser geleverd en geinstalleerd. De twee bezorgers hebben niet alleen de vaatwasser in werkende staat afgeleverd, maar ook nog een keukenkastdeurtje beter afgehangen.

Beste B. Vuijk,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezogers.

Meisje 01-02-2021

Snelle levering. Duidelijke site waar je goed kunt vergelijken en leuke prijs in mijn geval en dat is altijd leuk meegenomen.

Meer dan tevreden

Beste Meisje,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Albert Pelser 01-02-2021

Tientallen websites bieden de "Google nest audio duo pack" aan. Bijna geen enkele website shop kond hem nog leveren. En die dat wel konden vroegen € 150,- (Bol.com), of méér...
BCC gebeld. Een buitengewoon klantvriendelijke medewerkster aan de lijn gehad. Ze hadden er nog enkele op voorraad. Betaald met iDeal en binnen een half uur had ik het duo pack thuis.... En de prijs? De voordeligste van alle aanbiedingen die ik had gezien: € 129,-... !!!
Klasse BCC!

Beste Albert Pelser,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de aankoop!

Heidy 01-02-2021

De website van de BCC is erg gebruikersvriendelijk: overzichtelijk, mogelijkheid om meerdere producten met elkaar te vergelijken. Daarnaast zijn er meerdere filters mogelijk en kun op verschillende manieren sorteren. Bestellen is makkelijk. De BCC komt haar leveringsafspraken perfekt na. Normaal ga ik naar een fysieke winkel. Ik wordt daar steeds vriendelijk en deskundig te woordt gestaan. Bij problemen met een apparaat zoeken de medewerkers actief naar een oplossing. BCC is mijn winkel bij uitstek.

Beste Heidy,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de service in onze winkel.

GJ 01-02-2021

Op zondag ging mijn DAB-radio stuk en op maandag had ik de nieuwe alweer in huis! Super snelle service. Top.

Beste GJ,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

corina 01-02-2021

begin januari iets besteld. Aan het lijntje gehouden...allerlei verschillende oorzaken. De ene afdeling zei iets anders dan de andere. Wacht een aantal dagen... er is een onderzoek ingesteld ....als het voor het weekend niet binnen is appen....etc etc...Onafhankijelijk aapjes verstuurd per afdeling. De een stuurde een mail dat de bestelling opnieuw was geplaatst en de ander mailde dat binnen een aantal dagen het geld teruggestort zou worden. Daarnaast kon niet sneller een nieuwe worden verstuurd omdat dit op datum ging ook niet als het is kwijtgeraakt en het niet de oorzaak van de klant is. Er zou contact met ons worden opgenomen wanneer er iets meer duidelijk was ook dit is niet gebeurd....na ongeveer elke dag whatsapp op ons initiatief eindelijk het pakket binnen......

Beste corina,

Bedankt voor jouw review. Wat een verhaal, excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact en hier meer over te weten. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

corina1973 02-02-2021

202101-00471011167

GdBK 01-02-2021

Zoals altijd een goede ervaring met BCC. Duidelijke website met goede prijzen, jammer genoeg meestal niet de goedkoopste, maar wel supersnelle levering en goede service!

Beste GdBK,

Laura 01-02-2021

Mijn nieuwe Chromecast bij BBC besteld, binnen een uur kon ik hem ophalen bij de winkel hier 5 min vandaan. Goede service en overzichtelijke site, ook prettig dat er een mogelijkheid is om met Apple Pay te betalen. De prijs-kwaliteit verhouding is goed, ga hier zeker nog een keer bestellen.

Beste Laura,

Antoinet 01-02-2021

Makkelijk om te bestellen prima website en direct een bevestiging van de order. Snelle levering en goed verpakt ontvangen.

Beste Antoinet,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Keesie 01-02-2021

via internet bcc een tv besteld bij aankomst de verkeerde tv geleverd ja dan moet u contact opnemen met de klantenservice dit gedaan waardeloze mensen aan de telefoon
het heeft 4 dagen geduurd voordat hij weer gehaald werd na 5 keer bellen en via de whatsapp en facebook steeds maar vragen
Vraag ik wanneer het geld weer op de rekening staat ja 10 dagen als ik in de winkel ze over 10 dagen maak het geld over zeggen ze ook dat niet kan echt zo'n waardeloze service heb ik nog nooit gezien

Beste Keesie,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je ons in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Stefan 01-02-2021

Fijne site en ondanks alle problemen met veel bezorgbedrijven was het pakketje binnen 12 uur al binnen.

Beste Stefan,

Ruud 01-02-2021

We kochten een wasdroger voor de mee-neem-prijs. Echter de wasdroger paste niet in de auto en is door BCC gratis thuisbezorgd. Geweldig tevreden over de service.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Alberto 01-02-2021

Ik koop graag in BCC omdat ze meestal te vertrouwen zijn. Ik koop al mijn witgoed daar al jaren.

Maar deze keer is het anders. Ik heb een magnetron gekocht en die werd thuis afgeleverd vanwege Corona. Het probleem is dat de levering nogal klote was. De bezorger weigerde de oude magnetron mee te nemen (hij wist niet dat er iets beweerd werd) en liet de magnetron ook midden op straat staan (niet eens dicht bij huis) met de bewering dat het zwaar spul is, zelfs nu mijn vrouw zwanger is en niet in staat is om zware dingen te trekken.

Niet erg vriendelijk van uw bezorgdienst, BCC.

Beste Alberto,

Bedankt voor jouw review. We schrikken wel van jouw verhaal, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Excuses voor het ongemak.
We willen hier graag meer van weten en ook kan de oude magnetron alsnog worden opgehaald. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Albertotis 02-02-2021

Beste team BCC,

Ik heb de volgende ordernummer van jullie gekregen.

Ordernummer: 202101-00451392049

Bedankt voor de snelle reactie!

Ger de Knegt 01-02-2021

Omdat ik hiervoor ook een Liebherr heb gehad en deze mij prima was bevallen opnieuw dit merk gekocht. Vergeleken met mijn oude heeft deze echter 5 laden) ipv 3 en tatatata ...No Frost. Dus nooit meer op de knieen en lopen kloten met pannetjes water om te ontdooien.
Hoe deze gaat bevallen weet ik nog niet omdat ik hem pas na 6 uur aan mag zetten echter.....vriezer is een vriezer en als hij neg zo werkt als de vorige ben ik tevreden.
Bezorging was ook dik in orde en werd keurig van te voren gebeld door de chauffeurs dat de mannen er aankwamen.
Door netjes omgezet en meer jan je jezelf als klant niet wensen.

Beste Ger de Knegt,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers. Veel plezier met jouw nieuwe aankoop!

Priscilla 01-02-2021

Snelle service. Apparatuur wordt heerlijk voor je naar boven gebracht. Zelfs zonder lift. Scheelt een hoop tijd. Netjes op de hoogte gehouden wanneer er wordt geleverd. Top service!
Officiële reactie van BCC 01-02-2021

Beste Priscilla,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorgers.

Gertie Doorenbos 31-01-2021

Voor de aanschaf van mijn TV heb ik contact gehad met 1 van de medewerkers. Hij legde mij geduldig uit wat het voordeel was van de diverse types. Het besluit was snel genomen.
Ook de levering en installatie liep gesmeerd.

Beste Gertie Doorenbos,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop van de TV!.

Karin 31-01-2021

Een tijdje getwijfeld tussen een luchtafvoerdroger of een warmtepompdroger, uiteindelijk gekozen voor een Samsung warmtepompdroger en heel blij mee. Droogt goed, afvoerslang hangt in een emmertje en dat werkt prima.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

lucien 31-01-2021

makkelijk besteld en snel bezorgd . Ook na een mooie oplossing( te goed bon) ivm problemen bij een ander produkt, ben ik bij deze winkel gebleven .

Beste lucien,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak in onze webshop en onze services.

Serena 31-01-2021

Heel tevreden over de service en het product. Werknemers die de droger kwamen brengen waren vriendelijk en wilden graag helpen. Daarnaast product besteld en snel in huis.

Beste Serena,

Julia 31-01-2021

Duidelijke beschrijving van het product, eerlijke prijs, makkelijk te bestellen en te betalen, mogelijkheid
omruilservice, snelle bezorging.

Beste Julia,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Bianca 31-01-2021

Goed verpakt geleverd, snel geleverd. Half 12 savonds besteld, dag erna al om 12 uur smiddags geleverd! Goed laptop conform omschrijving op de website. Super tevreden.

Beste Bianca,

Marc 31-01-2021

Moest een nieuwe stofzuiger hebben en heb via hun site besteld. Aangezien het al zaterdag laat in de middag was heb ik hen eerst gechat of ze dit exemplaar in voorraad hadden. Deze medewerkster verwees me alleraardigst naar de winkel in Sittard waar ik hem na online te hebben betaald in een half uurtje kon ophalen. Zeer tevreden zoals gewend bij BCC.

Beste Marc,

Miranda 31-01-2021

Koffiemachine besteld waarvan op de website stond dat deze af te halen was in de winkel. Besteld en betaald. Binnen het uur kreeg ik een mail dat deze in dit filiaal niet leverbaar was. Aangezien ik deze voor mijn verjaardag (de vlg dag) in gedachten had, gevraagd of er wellicht iets in dezelfde prijsklasse aanwezig was. Tanja van de klantenservice heeft wat mijn betreft goed haar best gedaan mee te denken, met als gevolg dat ik eind vd dag toch nog een koffiemachine in huis had, die zelfs ook nog iets goedkoper was!
Bij het ophalen nog een prettig gesprek met een medewerker. Wat fijn wanneer medewerkers nog dat stukje klantvriendelijkheid snappen! Dikke duim voor deze vestiging!

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke services. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van de koffie!

Daniel 30-01-2021

Snelle en betrouwbare service bij BCC heb de koptelefoon van JBL hoofdtelefoon Live 650BTNC.
Bestelt en ben erg blij mee doet het erg goed goede verbinding met bluetooth en erg mooi model van JVC de winkels van BCC zijn ook erg mooi en duidelijk in gericht en erg klant vriendelijk en goede service ook nou met de carona heb ik deze via de webshop van BCC besteld en zou het zeker weer doen als ik weer wat moois zou willen kopen ik zelf zou het ook aan raden bij kennissen en vrienden om bij BCC wat te gaan kopen.

Beste Daniel,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke services. Veel plezier met de aankoop!

Stacey K. 30-01-2021

Een zeer snelle service en een apparaat naar wens voor een scherpe prijs. De bezorger was zeer attent en respecteerde de regels omtrent Covid-19. Ik zou het zeker aanraden om te bestellen bij BCC voor het gemak, de service en de kwaliteit.

Beste Stacey K.,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de aankoop!

Pascal Schuite 30-01-2021

Meestal bij een concurrerende winkelketen besteld, maar nu eens bij BCC. En wat een goede ervaring! Overzichtelijke webshop, duidelijke (bevestigings-)mails ontvangen, duidelijke communicatie via sms en mail over de aflevermomenten en nog 20 minuten voor aflevering gebeld voor de duidelijkheid. Product keurig afgeleverd en hele aardige mensen die kwamen leveren. Niets meer dan lof!

Beste Pascal Schuite,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop, duidelijke communicatie en vriendelijke bezorgers.

Geert 30-01-2021

Wij kopen eigenlijk meestal bij BCC. De prijs en de service zijn prima. Ook nu weer met de aankoop van deze wasmachine. Snel geleverd en geinstalleerd door vriendelijk personeel.

Beste Geert,

Bedankt voor jouw review over de installatie door onze vriendelijke bezorgers.

Krijn Saman 30-01-2021

Duidelijke webshop en goede levering conform de afspraak. Samsung TV aangeschaft. Installatie zelf gedaan. Was super eenvoudig en snel gereed.

Beste Krijn Saman,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met jouw nieuwe Samsung TV!

Jan 30-01-2021

Duidelijke webshop, duidelijke beschrijving bij de producten. 'Savonds product besteld en volgende dag al in huis. Ook via de mail word je goed op de hoogte gehouden. Samen met de goede service (dit heb ik met een ander product ervaren) is dit een goede winkel/webshop om electronica te kopen

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

Gerard Jong 30-01-2021

Wij hadden een JBL koptelefoon gekocht waar een draadbreuk in bleek te zitten.
Hier hebben we melding van gemaakt op de app.
( Wat overigens perfect werkt)
We konden direct terecht en kregen gelijk een nieuwe mee.
TOP service dus. Chapeau

Beste Gerard Jong,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Marijn 30-01-2021

Goede, overzichtelijke website waardoor het bestellen vlot en makkelijk gaat. Daarnaast werden mijn vragen snel en goed beantwoord via de livechat.

Beste Marijn,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en onze chatservice.

HKL 30-01-2021

top service snel geleverd en netjes ingebouwd en ook de oude kookplaten er netjes uitgehaald en meegenomen.
De prijs was ook uitstekend

Beste HKL,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Annelies 30-01-2021

Heel goede bezorging.
Do heren waren wat vroeger dan de planning maar ze belde netjes even op zodat we ervan op de hoogte waren.
Ook hielpen ze mee met het naar beneden tillen van de oude wasmachine die door het voorlopen op de planning nog niet beneden stond.
Heel vriendelijke heren die bij ons kwamen.

Beste Annelies,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en servicegerichte bezorgers.

Simone 30-01-2021

Bcc heeft snel geleverd 48 uur na bestellen online tijdens de 2e corona-golf. Netjes gewerkt ( installatie netjes gedaan). Oude machine naar beneden getild vanaf de zolder en meegenomen. Vriendelijke medewerkers

Beste Simone,

Jos 30-01-2021

De bestelde laptop werd de volgende dag al geleverd. Ik had hem voor mijn achoonvader gekocht. Alles geïnstalleerd wat snel ging en afgeleverd. De dag erna echter telefoon dat het geluid het niet deed. Wel een koptelefoon of bluetooth aparaat, maar niet se laptop speakers. Alles geprobeerd, maar het mocht niet baten.

BCC klantenservice op zaterdag gebeld en probleem uitgelegd. Na even overleg mochten we de laptop meteen gaan omruilen in een zaak die dichtbij lag.

Deze laptop had wel geluid! Mooie snelle en goede service!

Beste Jos,

Dik
NL
Voor bedrijven
Jouw review telt!

Online radio gekocht, bleek echter defect. Aangezien het wel een mooi apparaat is heb ik gevraagd of ik deze kon ruilen. Nee, dat kan niet. De defecte terug sturen en een nieuwe bestellen was het advies. Dit gedaan, elders goedkoper gekocht, maar toen begon de ellende. 8 dagen na het retourneren kwam de bevestiging dat deze in goede orde was ontvangen. Ik kon het retourbedrag binnen 10 werkdagen terug verwachten op het bankrekeningnummer waarmee betaald was. Helaas, ik had met VVV bonnen betaald en voor de zekerheid het juiste bankrekeningen bij het pakket gedaan. Na 10 werkdagen was het bedrag nog niet op mijn rekening gestort. Dus even met de klantenservice contact opgenomen. Zonder verdere klantverificatie (dit is verplicht, ik kon zo al mijn gegevens opvragen zonder dat ze wisten wie ze aan de telefoon hadden) werd mij verteld dat alles goed was. Ze hadden wat vertraging. En is mijn bankrekeningnummer wel juist geregistreerd? Zeker wel meneer. Het komt allemaal in orde, en het gesprek was beëindigd. Na een paar dagen nog steeds geen geld retour. We zitten inmiddels bijna een maand na het terug sturen. Nogmaals gebeld. Weer geen klantverificatie. Meneer dat is wel vreemd, het zou al op uw rekening moeten staan. En nee, als u met bonnen heeft betaald wordt er geen geld teruggestort. Ik zal voor de zekerheid uw rekeningnummer noteren gaf de medewerker aan. Dat zou heel fijn zijn, zei ik. Maar kunt u het rekeningnummer niet zien, zodat we kunnen controleren of de juiste gegevens in uw systeem staan? Nee, was het antwoord, en als u uw rekeningnummer niet wil geven kan ik niks voor u doen. Dus geef het nou maar. Ik geef nog aan dat het precies de reden is waarom ik bel, maar de medewerker wil hoe dan ook een discussie met mij aan gaan. Bijzonder vreemd en onbeschoft gedrag. Kortom: geen service van BCC. Mijn advies is dan ook om hier maar niks te kopen. De prijzen zijn niet concurrerend. De service zou dit goed moeten maken, maar die is heel ver te zoeken. En het geld? Dat is nog maar te hopen of ik dat terug krijg. Wat ik wel krijg is heel veel ergernis en frustratie.

Beste Dikd,

Bedankt voor jouw review. Dit is zeker niet de service die je mag verwachten, excuses voor het ongemak. We zullen dit maandag gaan uitzoeken en dan contact met de opnemen.

R. 30-01-2021

De tv die ik wilde hebben was ook nog eens in de aanbieding. Super! Gisteren besteld en vanmorgen keurig geleverd. Helemaal volgens de belofte op de website van BCC. Ik ben erg tevreden.

Beste R.,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de TV!

Peter Polfliet 30-01-2021

Omdat alle Electrozaken dicht zijn vanwege covid19, online gezocht naar mijn product.....en dit gevonden op de site van de BCC. Omdat ik wist wat ik wilde hoefde ik mijn product maar in te vullen in de zoekfunctie.....en laat het nu ook nog goedkoper zijn dan bol.com....
De levering gebeurde zoals beloofd de volgende dag....gratis

Beste Peter Polfliet,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Klaas H. 30-01-2021

Uitstekende webshop, duidelijke omschrijvingen van de apparaten. Mooie aanbiedingen. Heb snel een keuze kunnen maken en ben niet teleurgesteld.

Beste Klaas H.,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop. Veel plezier met de aankoop!

Pat 30-01-2021

Geen opdringerige verkopers, nu is dat moeilijk in een webshop, maar normaal in de winkel laat men mij altijd mijn gang gaan totdat ik vragend om mij heen kijk. Daarom winkel ik bij BCC. Nu gevalletje garantie.
Afwikkeling was goed. Product ingeleverd en men vertelde mij dat restitutie binnen 10 dagen plaats zou vinden. S'avonds stond het geld al op mijn bankrekening. Meteen via de webshop een ander product aangekocht en de volgende dag al in bezit. Bravo.... Gewoon doen wat je belooft is de beste reclame die je kunt maken.

Beste Pat,

Marga 30-01-2021

Bij BCC weet ik dat ik goed zit. Goede en duidelijke internetsite.
De bezorging en installatie was echt top. Keurige mannen die duidelijke uitleg gaven over de periode dat ik de combi koelkast nog niet mocht gebruiken. Een pluspunt: keurig en beleefd.

Beste Marga,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service van onze bezorgers.

pierre 30-01-2021

Ze komen hun afspraken na zoals ze beloven
Alles werd geleverd zoals afgesproken geweldig dus

Beste pierre,

Bedankt voor jouw review over de levering. Veel plezier met de aankoop!

Els Welboren 30-01-2021

prima webshop, maar koop het liever in de winkel zelf , het is mooi dat het zo kan!

Beste Els Welboren,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

JD 30-01-2021

Ipad 2020 128gb besteld bij BCC, omdat zij hem nog op voorraad hadden en tevens de beste prijs. Razendsnelle levering en goed verpakt. Duidelijke instructies ook van BCC wanneer ik de ipad kon verwachten en wat ik eventueel moest doen bij problemen.

De ipad zelf bevalt heel goed. Supersnel en meer opslagruimte dan mijn vorige ipad. Kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over zowel het apparaat als BCC.

Beste JD,

Van der Wal 30-01-2021

Laptop besteld via de website van BCC. Bestellen ging eenvoudig. We hadden gekozen voor de optie om de bestelling af te halen bij een BCC-afhaalpunt. Afhalen was al mogelijk in een uur na het plaatsen van de bestelling. Dit was goed georganiseerd en het ophalen ging supersnel en volledig corona-proof. Top geregeld!

Beste Van der Wal,

Ned-Schiedam 30-01-2021

Onlangs een wasdroger besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar de bezorging was helemaal top! Ik kon kiezen welke dag mijn bestelling geleverd moet worden. De bezorgers hebben 5 minuten voordat dat ze hier waren gebeld zodat ik alvast klaar kan staan. Toen ze eenmaal hier waren was alles (letterlijk) binnen 5 minuren klaar! Nieuwe droger erin en oude mee. Top service!

Beste Ned-Schiedam,