Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MvdL_NK 28-07-2020

Uitstekend advies m.b.t. aankoop, goede aanbieding en prima bezorg service (op tijd en prima verzorgd).

Beste MvdL_NK,

Bedankt voor jouw review over onze adviezen.

Andre van der Niet 28-07-2020

Goede en professionele medewerkers. Willen ook out off the box denken. Medewerkers weten waar ze het over hebben en zijn altijd bereid om meer te doen dan wat van ze gevraagd wordt.

Beste Andre van der Niet,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Patrick Ligtvoet 28-07-2020

Website heeft meer keus dan in de winkel.
In de winkel besteld en volgende dag thuis geleverd.

Beste Patrick Ligtvoet,

Bedankt voor jouw review over onze website en winkel.

Mariskpa 28-07-2020

Goed te woord gestaan. Artikel was niet in voorraad In de winkel maar werd volgende dag thuisbezorgd.

Beste Mariskpa,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Jack Lindeman 28-07-2020

Perfect omschreven wat ik mocht verwachten,
De televisie was mooi op tijd volgens planning en draaide binnen 5 minuten

Beste Jack Lindeman,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de TV.

CeeJay 28-07-2020

Voorgaande keren was ik tevreden over BCC. Leveringen werden altijd op de dag bezorgd zoals beloofd. Maar deze keer hebben ze me redelijk teleurgesteld. Afgelopen vrijdag wilde ik een Philips Hue vloerlamp aanschaffen. Ik kon kiezen tussen
- MediaMarkt (lamp was goedkoper dan bij BCC, maar levering pas dinsdag)
- BCC (lamp was dus duurder dan bij MediaMarkt, maar levering zou zaterdag zijn).
Omdat ik de lamp zo snel mogelijk wilde hebben koos ik BCC. Helaas, geen lamp op zaterdag. Geen lamp op maandag. Pas dinsdagmiddag kwam de lamp binnen. Een ietwat zure domper.

Beste Ceejay,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak door de vertraagde levering. Kun je het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

WiFi probleem 28-07-2020

Ik had wat WiFi problemen thuis... in de winkel werd uitgebreid de tijd voor mij genomen waardoor de medewerker mijn situatie goed snapte en ook passend advies kon geven. Dat heb ik als super ontspannend en behulpzaam ervaren!

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel.

M.de Wit-Thielemans 28-07-2020

Altijd vriendelijk en hulpvaardig geholpen. Heel geduldig als je dingen vraagt.

Beste M.de Wit-Thielemans,

Bedankt voor jouw review over onze geduldige en vriendelijke hulp in de winkel.

C Westenborg-Heere 28-07-2020

Op aanraden van mijn buurman naar deze shop gegaan en daar werd ik klantvriendelijk ontvangen en goed geadviseerd

Beste C Westenborg-Heere,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Twan 28-07-2020

snelle en correcte levering. chauffeur gaf nog enkele tips voor een goed gebruik van de combi magnetron

Beste Twan,

Bedankt voor jouw review over de bezorging.

Marjolijn de Jong 28-07-2020

Nadat wij op internet de verschillende stoomgeneratoren hebben bekeken besloten wij naar BCC in Spijkenisse te gaan voor meer informatie. Wij werden zeer vakkundig en uiterst vriendelijk geholpen en hebben hierna de Braun IS5043WH aangeschaft.

Beste Marjolijn de Jong,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Ans 28-07-2020

Helaas ging het mis bij de betaling online, vervolgens de klantenservice gebeld en zeer goed geholpen
Vandaag is de levering geweest en heb totaal geen minpunten. Ik geef nooit een 10 want een bedrijf moet er altijd aan blijven werken om klanten tevreden te houden. Anders is het zeker een 10 waard

Beste Ans,

Femke Keijers 28-07-2020

Het betreft niet zozeer de winkel (pand) zelf maar wel hoe ik ben geholpen door dhr Strijk. Het was vrij druk maar er werd tijd gemaakt om mij te helpen zover als het mogelijk was. Maar bovenal, er werd gekeken naar de situatie en persoon (mezelf) en niet van ohh het is maar een klant. Mijn dank is groot, want ik kreeg het gevoel echt serieus genomen te worden en gehoord. Nu hopen dat alles wat we hebben gedaan ook daadwerkelijk helpt en niet dat mijn telefoon alsnog opgestuurd moet worden.

Beste Femke Keijers,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke hulp van onze medewerker.

Carla Hogervorst 28-07-2020

Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel. De klant wordt vrij gelaten in zijn/ haar keuze, men dringt niets op maar laat alle mogelijkheden zien en denkt juist mee met de klant.
De informatie over een product is helder, eerlijk en betrouwbaar.

Beste Carla Hogervorst,

Bedankt voor jouw review over onze eerlijke en klantvriendelijke adviezen.

Joop Veldman 28-07-2020

Mooie overzichtelijke winkel. Veel keuze. Verkoopmedewerker zeer deskundig op de producten. Gaf goed advies.

Beste Joop Veldman,

Marcel 28-07-2020

Snelle levering, goedkoopste prijs, dus precies wat er wordt beloofd. Prima.

Beste Marcel,

Ik denk mee BCC 28-07-2020

Snelle service en vaak een scherpe prijs ; zeker een aanrader ook met eigen winkels

Beste,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

L. Verhoeven 28-07-2020

Een toegankelijke prettige site.
Goede mailing om ons op de hoogte te houden van het bestelde artikel.
Snel het geleverde na bestelling in huis.
Heel nette jongens voor oppikken oude en aflevering van bestelde.

Beste L. Verhoeven,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Dico 28-07-2020

Ik werd door een ander bcc filiaal gewezen op dat ze hier nog de spullen hadden die ik nodig had en eenmaal aangekomen hadden ze ze idd nog op voorraad dus dat was helemaal top

Beste Dico,

Jannes 28-07-2020

Super snel en gemakkelijk geregeld. Bezorging volgens afspraak en in goede orde ontvangen.

Beste Jannes,

Bedankt voor jouw review.

Anneke 28-07-2020

Groot assortiment. Prima bediening en advies. Laagste prijs garantie. Kwam eerder gekocht artikel ruilen voor ander (beter en ook iets duurder model). Geen probleem.

Beste Anneke,

Margreet 28-07-2020

BCC is een van de partners van het BP spaarsysteem Freebees. Dit was de eerste keer dat ik punten verzilverd heb en het bestelproces ging zo makkelijk. Echt een aanrader. Dit is gewoon een fijne winkel om online te bestellen zowel met als zonder freebees. Ik ga hier zeker vaker komen.

Beste Margreet,

Anneke berevoets 28-07-2020

geweldig wat een geduld de verkoopster hier had met mij
Geen moeite teveel bij mijn aanschaf van 1e Samsung tablet en
Kennismaking met het internetgebeuren.
Moet nog veel leren, maar nooit te oud toch.
Leuk tijdverdrijf tijdens de coronatij

Beste Anneke berevoets,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkster.

Wim Prinssen 28-07-2020

Op 27/7 op website wasautomaat gekocht, zelfde dag sms met tijdsblok tbv levering op28/7, administratieve afhandelijk probleemloos en levering conform afspraak !!
Overigens, in winkel Hilversum meerdere producten gekocht.
Bij beide ervaringen zéér tevreden !

Beste Wim Prinssen,

Simone 28-07-2020

Prima levering, keurig op tijd en leuke jongens, heel behulpzaam. Bestellen online ging ook geheel naar wens. Werd goed op de hoogte gehouden dmv mails en alles ging zoals er gezegd werd. 👍🏼👍🏼

Beste Simone,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website en onze bezorgers.

Huub Langeweg 28-07-2020

Vriendelijke en ter zake kundig personeel.
goed en netjes geholpen.
Zal indien nodig deze winkel aanbevelen bij familie of bij vrienden en kennissen.

Beste Huub Langeweg,

Bedankt voor jouw review over en aanbeveling van onze winkel.

Marjorie Wolffers 28-07-2020

Erg vriendelijk geholpen door de verkoper van Bcc Deed moeite om mijn soms lastige vragen te beantwoorden of op te zoeken. Kreeg zelfs nog een leuke korting zonder daarom gevraagd te hebben:)
Ook de levering ging super vlot.
Nu gaan genieten van m’n mooie nieuwe koelkast!

Beste Marjorie Wolffers,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke verkoper.

Hanneke V 28-07-2020

Ik vind BCC een prettige omgeving om te winkelen vanwege de ruimte en het deskundige advies.

Beste Hanneke V,

Desiree 28-07-2020

Ik heb een indesit was/droog combinatie gekocht bij BCC. De service was perfect, ik kreeg ruim op tijd een mailtje met de bezorgdatum en het timeslot en een kwartier voor de instalateurs kwamen werd ik gebeld om dit even door te geven.

Toen er wat mis gegaan was en ik water op de vloer aantrof werd ik direct verder geholpen door een vriendelijke dame van de klantenservice.

Ik ben erg blij met de combi machine em met de service.

Beste Desiree,

Bedankt voor jouw review over onze service en veel plezier met de aankoop.

Marianne 28-07-2020

Al mijn huishoudelijke apparaten koop ik al meer dan 20 jaar bij BCC. Altijd prima in orde en goede service

Beste Marianne,

Bedankt voor jouw review. En bedankt dat je al meer dan 20 jaar een van onze vast klanten bent! We verwelkomen je graag weer!

marcel 28-07-2020

Vriendelijke mensen goed geholpen in de winkel en de bezorgers die het thuis kwamen brengen netjes en vriendelijk

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Hilde Meijering 28-07-2020

(*) van BCC Eindhoven Ekkersrijt, heeft mij heel goed geholpen, ervaring en een goede verkoper. Vlotte babbel en erg vriendelijk.

Beste Hilde Meijering,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Eindhoven Ekkersrijt.

Johan Theuns 28-07-2020

Ik heb deze winkel van BCC gekozen, omdat ik bij vragen aan het personeel een goede uitleg krijg over het door mij gekozen artikel zonder direct in te gaan op prijs en de verwachte kwaliteit, want elk product kan stuk gaan, waarbij de geboden garantie op het artikel bij BCC meerwaarde heeft,
wanneer je als klant het aangeschafte artikel net buiten de garantietermijn valt, met dank.

Beste Johan Theuns,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Mevr de Graaf 28-07-2020

Alles was in orde, behalve de levering van het product. Zou zaterdag komen maar stonden op het verkeerde adres. Kwamen dus pas dinsdag waardoor ik met ontdooide etenswaren zat die ik kon weggooien.

Beste Mevr de Graaf,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

H.H.Karssies 28-07-2020

De dame die mij geholpen heeft in Hoogeveen was eerlijk en gaf uitstekend advies. Ik kreeg bij haar niet het gevoel dat ze moest verkopen, wat ik als zeer prettig heb ervaren. Ik heb gekocht waar ik voor kwam, ze nam de tijd voor mij en heeft verschillende merken laten zien en horen, zodat ik een goede keuze kon maken.

Beste H.H.Karssies,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

AWJ Spoormakers 28-07-2020

De verkoper nam tijd voor je. Legde alles goed en duidelijk uit. Met voor en nadelen. Voor ons als leken en ouderen, begrepen wij wat hij te vertellen had. Stond je correct te woord. Komen een volgend keer zeker nog eens terug. Alles is geleverd conform de afspraken en conform de opgegeven tijd.

Beste AWJ Spoormakers,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze medewerker.

L van de kleut 28-07-2020

Ik vind de winkel super goed.hele goede services goed advies.de verkopers zijn zeer vriendelijk en heel behulpzaam. Als er iets is word het geregeld dat hebben we meegemaakt met een laptop.suoer services.

Beste L van de kleut,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, medewerkers en service.

Jan de Wit 28-07-2020

Goede en ruime parkeergelegenheid. Zeer frisse en schone uitstraling van de aangeboden producten in een ruim opgezet geheel. Zeer toe de point gerichte informatie en uitleg over het aan te kopen product.
Deskundige en vriendelijke, geduldige uitleg over de verschillen tussen de diverse typen van het aan te kopen product.

Beste Jan de Wit,

Smorenburg 28-07-2020

Medewerker (*) bij de BCC de wall Utrecht heeft genoeg tijd genomen om aan ons juiste advies te geven!
Medewerker was erg klant vriendelijk en capabel om deze beroep uit te oefenen!
We komen zeker terug!

Beste Smorenburg,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerker van ons filiaal in Utrecht.

Gijsbert Kool 28-07-2020

Heerlijk een winkel in de buurt!
Vaktechnisch advies: prima ondersteuning bij het maken van de juiste laptop keuze.

Beste Gijsbert Kool,

han frohn 28-07-2020

Goed advies. Vriendelijke adviseur/verkoper. De levering was ook perfect doordat BCC even, ca 20 minuten, voor de levering aankondigde er aan te komen

Beste han frohn,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

WiFi probleem 28-07-2020

Beste,

Bedankt voor jouw review over de behulpzame hulp van onze medewerker.

Rob Moens 28-07-2020

Bij BCC slaag je er altijd in om snel en voordelig een Inventum warme deken aan te schaffen.

Beste Rob Moens,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Jacqueli 27-07-2020

Bcc amersfoort..prettig advies waarbij niet wordt gekeken naar duurste prijs...maar gewoon naar wat past..(tosti-ijzer en broodrooster gekocht met veel thuislerende zoon, de koeken gingen wel heel erg hard:) )..

Ook geadviseerd mbt koelkast nog over na te denken nieuwe keuken..goede overwegingen meegekregen..

Daarnaast prettig parkeren, gewoon bij de winkel..zonder parkeerkosten gewoon bij de winkel..fijne zaak.

Beste Jacqueli,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Dhr. P. M. van der Borg 27-07-2020

Wederom is het een plezier geweest om nu een nieuwe Bosch wasmachine te kopen. Het goede advies van de verkoper en alle verleende service maken, dat wij weer zullen genieten van onze aankoop.

Beste Dhr. P. M. van der Borg,

Bedankt voor jouw review over de adviezen van onze verkoopmedewerker.

Kees, Valkenswaard 27-07-2020

Zeer vriendelijke, behulpzame en deskundige verkoper en een ruim assortiment met concurrerende prijzen.

Beste Kees, Valkenswaard,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame verkoper.

Tam 27-07-2020

Snelle service van BCC. Op zondag besteld en maandag al geleverd krijgen, TOP.
Daarnaast hielp de klantenservice mij super netjes nadat de bezorger niet zo zorgvuldig met mijn bestelling om was gegaan.

Beste Tam,

Wolf 27-07-2020

Prima Webshop met snelle levering via DHL, Het enige waarmee ik zat was dat de email's van BCC er bijzonder slecht uitzien op mijn telefoon.. Al moet ik zeggen dat ik niet weet of ze hier wat aankunnen doen. Voor de rest was alles prima op oorden en werkte alle producten als ze hoorde te werken.

Beste Wolf,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Ans 27-07-2020

Telefoon aangekocht en het model wat ik wilde was op voorraad. Goed, snel en vriendelijk geholpen door een medewerker. De prijs ligt wel wat hoger dan op het internet.

Beste Ans,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop!

Eric 27-07-2020

Mooie winkel, makkelijk te bereiken aan de rand van Den Bosch. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid voor de deur. Naast BCC zijn er ook nog andere winkels aanwezig op deze woonboulevard. De adviseurs/verkopers nemen de tijd voor een rustige, duidelijke uitleg. Ze luisteren goed naar je wensen en ze beantwoorden alle vragen met een vriendelijke glimlach. BCC Den Bosch een klantvriendelijke winkel!

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.