Annemiek 04-08-2020

Wij zijn enorm goed geholpen door een medewerker van BCC. Hij gaf duidelijke eerlijke informatie over het apparaat en toen wij aangaven dat het product ergens anders goedkoper was, kregen wij het na controle voor die prijs mee!
Wij komen hier zeker terug

Beste Annemiek,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Peter-Paul Chaudron 04-08-2020

De winkel is mooi en netjes en overzichtelijk. Op de eerste verdieping vond ik, waar ik voor kwam. (Een koffieautomaat). Nadat ik professioneel geholpen werd en er een adequate oplossing kwam voor een klein probleem, heeft de verkoper mijn aankoop naar de kassa gebracht en vertrok ik zeer tevreden.

Beste Peter-Paul Chaudron,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de adequate hulp. Geniet van de koffie!

Rob 04-08-2020

Geholpen door een nette verkoper met de juiste ervaring en kennis over het product wat wij gekocht hebben . Ook behulpzaam de stofzuiger werd keurig naar de kassa gebracht.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel. Veel plezier met stofzuigen!

Frans 04-08-2020

Het product wat ik op de site had bekeken,was ook in de winkel op voorraad. En in de winkel was de prijs is hetzelfde .
Door de vriendelijke toelichting vd verkoopster, die goed bekend was met het apparaat, hebben we het meteen gekocht. En meegenomen. Wachten op bezorger vindt ik vervelend.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerkster.

fred 03-08-2020

nette prijzen en goede klantvriendelijkheid en bezorg moment vrijwel meteen bekend

Beste fred,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Constance 03-08-2020

Om eerlijk te zijn heb ik voor BCC gekozen omdat BCC voor het een en hetzelfde product de beste aanbieding had. Maar door de zeer snelle en correcte levering zal ik zeker nog een keer bij BCC shoppen.

Beste Constance,

Chelsea 03-08-2020

Klantvriendelijk, klantenservice is behulpzaam en beleefd. Denken met je mee naar een oplossing

Beste Chelsea,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

Anca 03-08-2020

snelle levering, goede service, en de optie om het oude apparaat mee te geven is ideaal. Ook fijn om te weten dat er veel filialen in de buurt zijn.

Beste Anca,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Theo van Zuilekom 03-08-2020

Geweldig fijne winkel, waar ik al vele jaren trouwe klant ben. Ik word altijd zeer correct, vakkundig en vriendelijk geholpen en geadviseerd om de juiste keus te maken!
Ik vind het altijd reuze fijn om daar te zijn!

Beste Theo van Zuilekom,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Wat leuk dat je al jaren een van onze vaste klanten bent. We verwelkomen je graag weer!

Maria 03-08-2020

Vriendelijk personeel, met kennis van zaken.Je wordt snel geholpen. De keuze aan producten is prima. Kortom een prettige overzichtelijk winkel.

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Gigo 03-08-2020

Snelle levering, namelijk binnen een dag. Kreeg netjes een mail wanneer het product verzonden was, wanneer deze geleverd zou worden en ten slotte bij de buren was afgegeven. Ook een scherpe prijs!

Beste Gigo,

Jongenelen 03-08-2020

Besteld via internet. Goede prijs en netjes afgeleverd. Een min puntje: je krijgt van tevoren een aantal keer bericht wanneer de aflevering plaatsvind. In ons geval tussen 11.00-13.00 echter om 13.15 werd ik gebeld met de mededeling “ over een kwartiertje zijn we bij u”. Gezien alle aankondigingen vooraf vond ik dit wel een tegenvaller.

Beste Jongenelen,

Bedankt voor jouw review en feedback.

P. v. Zeeland 03-08-2020

Tijdens mijn winkelbezoek aan BCC, filiaal Oss, vroeg een jonge verkoper of hij mij zou kunnen helpen. Omdat ik vragen had over een koffieapparaat gaf deze jonge man mij te kennen dat hij weinig kennis van deze apparatuur had. Een eerlijk antwoord, kan ik waarderen. Een andere verkoper heeft me vervolgens naar volle tevredenheid geholpen.

Beste P. v. Zeeland,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

Karin 03-08-2020

Fijne winkel dicht bij.Super vriendelijk personeel.
Die je heel graag helpen met keuze te maken.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Ad en Jozien 03-08-2020

Overzichtelijke webshop, duidelijke produktbeschrijvingen, snelle en accurate levering. Prima

Bianca 03-08-2020

Super geholpen, duidelijk en voor ons leeken goed te begrijpen vriendelijk hadden eerst een andere tv op t hoog was uitverkocht dankzij andere gekozen super djw BCC lelystad topper

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

Lowik 03-08-2020

Hebben een Apple TV gekocht bij BCC in Hengelo.

Zeer vriendelijk geholpen door de verkoper en heeft ons goed geadviseerd.

Blij met onze aankoop!

Beste Lowik,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

sylia 03-08-2020

VOOR 22.00 uur BESTELD.. DE VOLGENDE DAG IN HUIS. Hiermee wordt geadverteerd.

Vrijdag besteld en zondagavond een mailtje van BCC dat de koelkast NIET geleverd kan worden.
Vervolgens maandag een mail dat de koelkast in het magazijn is aangekomen en dat ik me kan inplannen voor bezorging. Dat kan pas vanaf woensdag...
Toch nog 3 sterren omdat, via de mailtjes die je krijgt, je redelijk makkelijk van je bestelling af kunt.

Nou bedankt voor die langzame bezorging. Ik hoef hem niet meer. Bij Witgoed Rijnlaan dezelfde besteld en dezelfde dag in huis. (mits op voorraad.)

Beste sylvia,,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Chynita 03-08-2020

Vriendelijke medewerkers,verstand van zaken. Site ook makkelijk en klantvriendelijk.

Beste Chynita,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en kundige medewerkers.

Bastiaan 03-08-2020

prima service goede kennis van zaken. Erg vriendelijk en een prettige sfeer

Beste Bastiaan,

Len 03-08-2020

Vandaag bij de BCC winkel in Lelystad voor de aanschaf van stofzuiger.

Hoewel het druk was in de winkel wist een verkoopster goed onderscheid te maken tussen “rondkijkers” en “daadwerkelijk geïnteresseerde” ik werd snel vakkundig en leuk geholpen, ook werd mij gevraagd welk merk ik momenteel gebruik, wat ik er fijn aan vond en wat mijn wensen zijn voor een nieuwe stofzuiger (doorvragen)

Hoewel ik twijfelde tussen een Bosch BGS7SIL64 en een Miele CX1 Parquet stofzuiger wist de verkoopster mij duidelijk de verschillen te vertellen (goede productkennis) Hoewel de Miele wel degelijk nadelige dingen heeft (geluidsniveau, lengte snoer en grootte/zwaarte) ben ik toch trouw gebleven aan mijn merk.

Inmiddels het gehele huis gedaan naar volle tevredenheid. Wat mij betreft een dikke 10 voor filiaal Lelystad!

Beste Len,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

Pietro 03-08-2020

Heel goed geholpen en heel goede uitleg gekregen over de aankoop van de Samsung tv 4k
We zijn zeer te vreden 03-08 2020 gekocht dag later geleverd en aangesloten met ophanging.

Beste Pietro,

Bedankt voor jouw review voor de service bij de aankoop van de TV.

jozef roovers 03-08-2020

snelle levering van het apparaat op afspraak dus +++++++++ punten
en van de winkel is de service ook zeer goed

Beste jozef roovers,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en de snelle levering.

Kees 03-08-2020

in een woord prima altijd goed advies en service. Winkel is overzichtelijk en goed gesorteerd.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

L. van der Elst 03-08-2020

We hebben voor BCC in Lisse gekozen, omdat we het artikel dat we wilden aanschaffen, direct konden meenemen. We zijn zeer te spreken over de klant- vriendelijkheid van de verkoper; heel correct. Prima!

Beste L. van der Elst,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

robert jipping 03-08-2020

bcc hoogeveen.
zeer klantvriendelijk.
probleem met mijn woox camera’s zo opgelost.
en een giftcard terug gekregen waar in een ring deurbel van heb gekocht
nogmaals hele goede service !

Beste robert jipping,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

pam 03-08-2020

Alles zoals beloofd. Duidelijk stappen tot bestellen.
Bestelling werd de volgende dag bezorgd (waar andere sites zeggen binnen 1 dag in huis - maar bij doorklikken het bericht "helaas, de busjes zitten vol"), kreeg 's-avonds al bericht in welk tijdvak (van 2 uur), in dit geval een wasmachine, zou worden geleverd en 10 minuten voor aflevertijd een telefoontje. Geen gedoe van een hele dag of dagdeel paraat te moeten zijn. Perfect.
Vriendelijke bezorgers die de wasmachine hebben geïnstalleerd en de oude hebben meegenomen, zoals afgesproken.

Beste pam,

Renate 03-08-2020

Ik had wat akkefietjes met mijn bij BCC aangeschafte koelkast, deze zijn goed opgepakt door de klantenservice van BCC en perfect verholpen. Ik ben erg te spreken over de klachtenafhandeling, ook over de levering overigens, goed aangekondigd zodat je zo min mogelijk wachttijd hebt.

Beste Renate,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

Roy 03-08-2020

Ik was innde BCC in veghel en wat ideal! Alles was snel te vinden . Ik had zo mijn JBL tepakken en de mensen waren mega vriendelijk met afrekenen enz . Geen paranoia carona tafrelen heerlijk

Beste Roy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Vincent 03-08-2020

Oeps, toen zei opeens onze wasmachine: zoek het maar zelf uit. Op donderdag naar BCC @ Beneden-Leeuwen en werd daar geholpen door xxx. We wisten wat we wilde hebben Miele wasmachine, maar die was pas over 3 weken leverbaar. Met hulp van xxx konden we de wasmachine kopen die in de winkel stond zou op zaterdag bezorgd worden.
Netjes bezorgd en geïnstalleerd door xxx met goede en waardevolle weetjes over hoe zuinig en efficiënt te wassen.
Oeps, na de eerste keer wassen bleek dat de afvoerleiding bij het vervoer beschadigd was: water op de grond. Omdat de wasmachine uit de winkel kwam, was de originele verpakking er niet meer, vandaar: kan een keer gebeuren.
Nadat wij een mail hadden gestuurd naar benedenleeuwen@bcc.nl reageerde xxx binnen een half uur. Nog diezelfde middag is het euvel verholpen naar volle tevredenheid, met dank aan xxx.

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden Leeuwen.

Simone 03-08-2020

De gebruiksvriendelijkheid van de shop is goed. Het product was makkelijk te vinden en sneller geleverd op het afhaalpunt, dan verwacht. Ik heb voor BCC gekozen omdat het de enige shop was, die het product op voorraad had. BCC was wel de duurste in prijs. Het scheelde € 2,-- met andere aanbieders.

Beste Simone,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Mauring uit Koudekerk 03-08-2020

Zaterdagmiddag 1 augustus uitstekend geholpen door medewerker Marius in de BCC Zoeterwoude aan de Rijneke Boulevard. Precies de juiste machine, geen gepush richting net even duurder of groter, precies goed. Duidelijk iemand die al jaren in de branche werkzaam is, en met plezier.

Beste Mauring uit Koudekerk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Fam hendrix 03-08-2020

Koop je het demonstratie product, omdat het product in die kleur op is. Oké gewoon dezelfde garantie van 2 jaar, maar bij thuiskomst blijkt product iets beschadigd, in de winkel niet gezien. Had er toch iets van de prijs afgemogen. Maar verder prima service

Beste Fam hendrix,

Bedankt voor jullie review.

v/d Bos 03-08-2020

Ik heb gekozen voor BCC omdat je daar goed geholpen wordt en ze geven goede advies en service. Vandaar dat ik ze een 10 geef.

Beste v/d Bos,

Sylvia Weerts 03-08-2020

Snel geleverd, mooie prijs maar slecht verpakt; box gewoon verzonden in Sonos doos, zonder extra doos eromheen....

Beste Sylvia Weerts,

Bedankt voor jouw review en feedback.

thej 03-08-2020

Ik koop al heel lang in deze winkel. Zeer goed opgeleide verkopers die je alles kunnen vertellen over de artikelen. Ik ben altijd erg tevreden over de artikelen en het personeel.

Edeg 02-08-2020

Ben zeer naar tevredenheid geholpen, deskundig en klantvriendelijk . Ik vind de bbc winkel in oostport een fijn adres en kom daar graag een volgende keer terug.

Beste Edeg,

Bedankt voor jouw review over filiaal Amsterdam Oostpoort.

oma 02-08-2020

Vriendelijk geholpen en kennis van zaken! Denken heel goed mee met de klant en goede service voor en bij aflevering !
Kom zeker weer terug....

Beste oma,

Bedankt voor jouw review en graag tot ziens!

CW&CW 02-08-2020

Op één middag hebben we drie dingen gekocht bij BCC.
Drie verschillende medewerkers hebben ons geholpen bij de verkoop van koelkast, tv en stofzuiger. Alle drie mrdewrkers verstaan hun vak. Goede adviezen. Prettige contact prettige zaak.
CW&CW

Beste CW&CW,

Bedankt voor jullie review over onze winkel en medewerkers.

bcc oostpoort 02-08-2020

zeer aardige verkoper, onderlegt en niet opdringerig goede uitleg product en behulpzaam

Beste,

Jan V 02-08-2020

Keurig nette ruime winkel. Heb deze winkel gekozen omdat ze het product dat ik nodig had op voorraad hadden. Snel en accuraat geholpen.

Beste Jan V,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Babs 02-08-2020

Ik word altijd zeer goed en deskundig geholpen. Fijne winkel, fijne mensen.

Beste Babs,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Keulen 02-08-2020

.... was erg behulpzaam, en geduldig.
Hij heeft goed advies gegeven en moeite voor mij gedaan.
Ik ben erg tevreden!

Beste Keulen,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

J van Leest 02-08-2020

De tv welke ik gekocht had werd keurig op tijd geleverd, maar bij het uitpakken bleek de beeldbuis een grote ster te vertonen. Contact opgenomen meg de winkel in Beneden Leeuwen die het toestel geleverd had. Deze medewerker is gaan bellen waar nog een zelfde type op voorraad was heeft hem daar opgehaald en met ruim een uur had ik een goed werkend en onbeschadicht toestel.

Beste J van Leest,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden Leeuwen.

H.Kluth 02-08-2020

Afgelopen week samsung qled qe55q75t gekocht.Wat een schitterende tv! Mijn zoon heeft hem van de week opgehaald. Vandaag ben ik even teruggegaan naar de BCC in Spijkenisse om een paar vragen over de instelling tevragen, ik werd keurig geholpen ,alles werd rustige manier uitgelegd.,Verkoper nam alle tijd ervoor!Toen nog een ventilator gekocht en werden weer goed geholpen door een jonge dame! Wat een goede service in Spijkenisse! Kopen voortaan alles bij BCC!

Beste H.Kluth,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Tjeeres 02-08-2020

Uitstekende service binnen 24 uur draaide de wasmachine.
Keurig bezorgd en aangesloten , kan niet beter. top! .......

Beste Tjeeres,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

maria 02-08-2020

Vriendelijk personeel en een goede service. Klantvriendelijk personeel. Goede bereikbaarheid.

Beste maria,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medwerkers.

Peter 02-08-2020

We hadden online besteld prima bezorgd mooi op tijd namen oude mee terug alles perfect in orde

Beste Peter,

philip 02-08-2020

Ik ben zeer tevreden over BCC Veenendaal.
Ik heb een vaatwasser gekocht, waarbij ik zeer goed werd geadviseerd door Martin de verkoper,waardoor ik de juiste aankoop heb gedaan.
De communicatie ,het inmeten en plaatsen was ook goed.
Dit verdiend gewoon een compliment en wel een dikke 10.
Ik raad iedereen deze winkel aan!

Beste philip,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

amir 02-08-2020

martijn was a nice shopper with full respect to customer.
thanks for him and thanks for BCC.

Dear amir,

Thank you for your review about our employee Martijn.

Kind regards,