was-hulpje 3 31-07-2020

na twee keer een kapotte wasmachine voor de deur van een andere leverancier en dan ook nog eens 2 uur later dan afgesproken.
Op Dinsdagavond naar de BCC in Veenendaal gegaan een wasmachine uitgezocht en op ons verzoek werd de wasmachine netjes op tijd geleverd en geplaatst op de tweede verdieping.

Beste was-hulpje 3,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

Peter 31-07-2020

Snel geleverd. Keurig bezorgd via DHL. Eerste keer bij BCC en dat is prima bevallen

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Johannes 31-07-2020

Heel goed geholpen door verkoper niet opdringerig goed luisterend naar de behoefte. Winkel heeft ontspannen uitstraling geen overdadig geluid en opzichtige spelende televisie, s zoals bij andere electronica winkels. Uit ervaring weet ik dat de service prima is.

Beste Johannes,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Harrie 31-07-2020

Al jaren een goede zaak in de buurt.
Vriendelijk geholpen en een duidelijke uitleg van het gekochte produkt.

Beste Harrie,

Leo 31-07-2020

Altijd vriendelijk en vakkundig personeel.
Gunstige prijzen.
Goede service.
Een 10 voor deze winkel in Beek.

Beste Leo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Ali 31-07-2020

Zeer klantvriendelijk, Maakelijk bestellen en korte levertijden, Snel regeren bij schade tijdens levering en snel vervangen. Top winkel en goedkooper dan soortgelijke winkels.

Beste Ali,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Dries van Luijk 31-07-2020

Prettige winkel met goede service! Helaas wat kleiner en daardoor wat minder producten.

Beste Dries van Luijk,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze winkel.

Gerwin 31-07-2020

In de winkel super goed en rustig geholpen. de bezorgers waren netjes op tijd en hebben alles aangesloten en goed uitgelegd. Alleen bij het bijbestellen van de afzuigkap was de verkoper die we toen hadden, het koppelstuk vergeten te verkopen. Maar ook dat is super opgelost door medewerker toen we daar voor terug kwamen.

Beste Gerwin,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Bruijns 31-07-2020

Goede service zowel in de winkel als de bezorging is goed en vlot verlopen.
Er werd netjes van te voren gebeld door de bezorgers.

Beste Bruijns,

Franky W. 31-07-2020

BCC geeft goede service zowel in de winkel als “buiten” de winkel (klantenservice). Medewerkers zijn vriendelijk (klant is koning). Garanties en voorwaardes zijn ook goed te noemen. Mediamarkt (waar dan ook) kan er veel van leren hoe het bij BCC werkt.

Beste Franky W.,

Chantal 30-07-2020

Goed advies gekregen. Ondanks dat ik voor een andere tv koos en de medewerker hem al uit het magazijn haalde, koos ik toch voor een andere. Voelde me daar best rot om. Maar medewerker stelde mij gerust en snapte mij keus meteen. Dat is klantvriendelijkheid die ik erg waardeerde. Complimenten daarvoor!

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

J.L.T. Oomen 30-07-2020

Goede sfeer, prettig personeel dat elkaar advies vraagt bij onderwerpen waar ze minder verstand of ervaring mee hebben.

Beste J.L.T. Oomen,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Sindy Peters 30-07-2020

Wij komen met ons gezin graag bij BCC voor onze elektronica vanwege de deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerkers. Ieder zijn eigen vakgebied en altijd bereidt om met je mee te denken. Wat ik ook heel fijn vindt is de vrijblijvendheid, nooit opdringerig of je wat proberen aan te smeren. Men luistert naar je wensen. Ook deze keer was het weer prima!

Beste Sindy Peters,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Jel 30-07-2020

Goed geholpen bij de aankoop van een airco. Verkoper met verstand van zaken!

Beste Jel,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling.

Ronald A Amstelveen 30-07-2020

In de winkel Buitenveldert zeer professioneel en vooral vriendelijk geholpen. Hij heeft met geduld en grote kennis van zaken alles rustig uitgelegd aan de leek die ik ben, op dit gebied. Daarna de aankoop kunnen doen die het beste bij mijn "eisen" past. Dit soort ouderwets vakmanschap en oprecht meedenken met (potentiële) klanten én klanten ook écht helpen, was voor mij een openbaring ! Kom je niet vaak meer tegen in winkels ! Dikke 10 voor BCC B'veldert !

Beste Ronald A Amstelveen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Buitenveldert.

Brouwer 30-07-2020

Shop is lekker dichtbij goed geholpen door geert netjes en behulpzaam 👍 tot aan de auto en mee tillen 💪

Beste Brouwer,

JAN 30-07-2020

Prima website wij hebben altijd goede ervaring met bcc gehad snelle levering en vriendelijk personeel. Dus top!

Beste JAN,

Bedankt voor jouw review over onze website, de snelle levering en onze vriendelijke medewerkers.

Eddy 30-07-2020

Wij werden behulpzaam en vriendelijk geholpen. Dat komt overeen met vorige gelegenheden.

Beste Eddy,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke hulp.

David 30-07-2020

Ben perfect behandeld door de werknemers. Ze luisteren en geven/ leveren daarop goed advies. Problemen worden goed verholpen. Ik kom daar graag In Hellevoetsluis BCC

Beste David,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

Dennis 30-07-2020

Levering was op tijd goed advies bij aflevering, bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam.
De webshop is overzichtelijk en makkelijk.
Volgende keer kijken we weer bij bcc

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en onze vriendelijke, behulpzame bezorgers.

Nicole 30-07-2020

We werden snel geholpen door een vriendelijke verkoper. Duidelijke uitleg en het was netjes georganiseerd in de winkel

Beste Nicole,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze verkoper.

Gaby de Keizer 30-07-2020

Ik vindt het een hele fijne winkel, je wordt zo goed geholpen, ik kom vaak terug, het is goed toegankelijk voor mensen met een beperking.

Beste Gaby de Keizer,

Mevr G Leuven 30-07-2020

Ik heb voor BCC gekozen omdat ze de enige waren die aangaven dat mijn oude machine meegenomen werd vanaf de oude plek. De prijs was gunstig en de service perfect. Kreeg goed van te voren te horen wanneer de levering kwam en zelfs 10 minuten van te voren gebeld. Degene die de wasmichine plaatste waren vriendelijk werkten netjes en snel

Beste Mevr G Leuven,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

janet 30-07-2020

Ik word vriendelijk geholpen zowel
Als in oss als in Nijmegen
Respectvol behandeld als klant

Beste janet,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Oss en Nijmegen.

Lex Veenstra 30-07-2020

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Daarbij ook nog eens zeer deskundig en vindingrijk.
Dat vindt je dus nooit op internet.
Bijzonder feit: prijs gelijk aan internet derden.
Dus wat wil je nog meer zo net om de hoek!

Beste Lex Veenstra,

Bedankt voor jouw review over onze winkel met vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Karin Imandt 30-07-2020

Supersnelle levering en ein-de-lijk een leverancier die gewoon doet wat ie zegt, echt!

Beste Karin Imandt,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Lex 30-07-2020

Koelkast keurig omhoog gebracht. Aardige lui! Ook oude apparaat weer meegenomen. Een behoorlijke klus

Beste Lex,

Patrick 30-07-2020

BCC Breda daar worden wij goed geïnformeerd, vriendelijk geholpen en kunnen we altijd voor vragen terecht en daarbij helpen ze je waar mogelijk is. Een betere zaak kan ik me op dit moment niet wensen!!!! We zijn er op een gegeven moment gekomen toe we ergens anders vandaan kwamen. Door bovenstaande kochten we wat we nodig hadden en komen er steeds terug als we iets nodig hebben. TOP gewoon!!

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

K. de Boer-MacFadyen 30-07-2020

Online bestellen ging makkelijk en was de volgende dag geleverd door 2 hele vriendelijk en behulpzame jonge mannen. Top service!

Beste K. de Boer-MacFadyen,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op de website, de snelle levering en onze vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Davey 30-07-2020

Super fijne winkel, in eerste instantie bij de MediaMarkt geweest wegens geen tot slechte advies toch maar naar BCC gegaan. Dit is me nieuwe vaste winkel

Beste Davey,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. We verwelkomen je graag weer!

Tineke 30-07-2020

Fijne winkel, waar je altijd persoonlijke aandacht krijgt. De TV is netjes thuis afgeleverd en ingesteld.
De oude tv is mee retour genomen en afgevoerd.
Super service

Beste Tineke,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Veel plezier met de TV!

Arianne Koopman 30-07-2020

Mooie, goed werkende laptop aangeschaft! Super blij mee! Levering was snel en de prijs was ook nog is leuk ! Maar is vaker hier gaan shoppen...

Beste Arianne Koopman,

Bedankt voor jouw review over onze service en snelle levering.

Clara 30-07-2020

We hebben voor BCC gekozen, omdat de prijzen gunstig waren en ze ook de oude wasmachine en droger meenemen van de 2 verdieping. Na 2 dagen werd alles gebracht en netjes aangesloten.

Beste Clara,

H.j.a. Korz 30-07-2020

Eigenwijze manager welke klant niet respectvol tegemoettreed en als dom behandeld.
Verteld onwaarheden om onder 30dgn retourservice uit te komen mbt. 9/7 gekochte laptop waarvan eerst de koelingsvan zeer lawaaierig was en daarna niet meer dan 3,5 uur batterijduur heeft.
Totaal geen klantvriendelijk service

Beste H.j.a. Korz,

Bedankt voor jouw review.
Wat een verhaal, we willen hier graag meer van weten. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

jitske 30-07-2020

We zijn super aardig en kundig geholpen. Door drukte zou het inbouwen nog twee weken op zich laten wachten, maar Marie-Jose (de verkoopster) zou voor ons in de gaten houden of er een plekje vrij zou vallen. Drie dagen later werden we gebeld of de volgende dag plaatsen uit zou komen. Echt top.

Beste jitske,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Gerard 30-07-2020

Een winkel waar de klant centraal staat, goede service en behulpzaam personeel.

Beste Gerard,

Intanijah 30-07-2020

Laatste stekkerdoos besteld die bij BCC verkrijgbaar was. Van tevoren nog naar de winkel in de buurt gebeld of ze nog op voorraad waren en we zijn heel netjes geholpen. Omdat het product van de markt wordt gehaald moesten we online bestellen. Snelle bezorging. Erg tevreden over de service.

Beste Intanijah,

Bedankt voor jouw review over onze service en de snelle levering.

Bob 30-07-2020

Prettige winkel, ruim van opzet alleen qua adviezen en vragen kan het wel wat duidelijker(lag waarschijnlijk aan de verkoper) voor de rest afspraken worden goed nagekomen. Art was niet aanwezig in filiaal maar werd toen keurig bezorgd op een afgesproken tijdstip

Beste Bob,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze winkel.

André 30-07-2020

Steeds rustige en deskundige uitleg gekregen. We zijn zeer tevreden over de communicatie, die uiteindelijk tot aanschaf heeft geleid.

Beste André,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en rustige communicatie in onze winkel.

C 30-07-2020

Mijn vaatwasser hier besteld, volgende dag om 9uur al in huis! Netjes op de hoogte gehouden via mail, sms en op de dag van de levering een belletje. Oude meegenomen en nieuwe netjes aangesloten. Blij mee!

Beste C,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Niek 30-07-2020

De medewerkster deed haar uiterste best om ons te helpen. Wij bestelden een Haier vrieskast met verlengde garantie van 7 jaar. Wij zijn heel tevreden en zullen BCC Heerlen bij onze kennissen aanbevelen.

Beste Niek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

Michaëla 30-07-2020

Het word mij altijd aangeraden, ik vind het een harstikke goede winkel en ook het personeel vind ik behulpzaam en sympatiek

Beste Michaëla,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en sympathieke medewerkers.

Ineke 30-07-2020

Al zoveel jaren zijn we client bij BCC medewerkers altijd vriendelijk en behulpzaam.
Maakt niet uit of het een artikel duur is of uit het goedkopere segment .
Garantie altijd prima in orde,er wordt niet moeilijk gedaan.
Bestellingen snel geleverd en zelfs in deze vreemde rare tijd stonden de medewerkets weer vrolijk voor de deur

Beste Ineke,

Bedankt voor jouw review en bedankt dat je al jaren een van onze vaste klanten bent.

Eric 30-07-2020

Geweldig geholpen door Suzanne in het filiaal in Leeuwarden. Met mijn eisen/wensen wist ze in één keer de juiste laptop voor mij te selecteren. Vriendelijke en kundige behandeling en ook meedenken in eventueel bijkomende artikelen. Zeer tevreden!

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leeuwarden en deskundige medewerkster Suzanne.

Wal 30-07-2020

Artikel geleverd binnen een dag zoals aangeboden. Prijs/kwaliteit verhouding heel goed. Niets op aan te merken. E.e.a zoals het hoort.

Beste Wal,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Dean Justice 30-07-2020

De medewerkers laat je eerst rond kijken en niet meteen pushen om je iets te verkopen en dat vindt ik prachtig. Als jij vragen hebt dan geven hun je mooi uitleg. Bedankt BCC

Beste Dean Justice,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke benadering door onze medewerkers.

Guillaume 30-07-2020

Mooie webshop.
Gemakkelijk winkelen op de webshop.
Goed en duidelijk .
Makkelijk te bestellen.
Netjes alles in orde.
Snelle levering.
Je krijgt netjes een bericht.en je kunt zien als de chauffeur in de buurt is,handig.
Top service ga zo door.
Tot de volgende keer .

Beste Guillaume,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak van onze duidelijke webshop.

jos 30-07-2020

snelle bediening, goede voorlichting en zeer vriendelijk.wachttijd voor hulp zeer kort

Beste jos,

jos 30-07-2020

Beste jos,

Khalid 30-07-2020

Werd netjes benaderd en gevraagd naar de reden van bezoek. Werd goed de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en uiteindelijk heb ik met een glimlach een product gekocht.

Beste Khalid,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke hulp in onze winkel.