Deze score is berekend op basis van 14872 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rathna 08-08-2020

Ik heb een Bluetooth koptelefoon van Sony gekocht (WH-CH510) . ik heb voor deze site gekozen, aangezien er netjes te zien was wat de productspecificaties zijn en je goed door verstuurd wordt naar BCC. Ook BCC had geen verzendkosten wat ervoor zorgde dat ik hiervoor koos. Levering binnen 18 uur zelfs en netjes/compleet aangekomen!

Beste Rathna,

Bedankt voor jouw review over onze website.

w wevers 08-08-2020

je wordt er zeer deskundig geholpen ,en een aanrader. daarbij geven ze een uitstekend advies.
daarnaast waren ze klant vriendelijk.

Beste w wevers,

Gert 08-08-2020

Ondanks de hitte lekker koel en vriendelijke medewerkers. Zowel bij de informatiebalie en de hulp bij het uitzoeken van een nieuwe stofzuiger.

Beste Gert,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Fam Feskens 08-08-2020

Ondanks alle hitte heeft het personeel alle tijd genomen voor uitleg en al onze vragen zeer netjes beantwoord

Beste Fam Feskens,

Bedankt voor jullie review over de service in onze winkel.

Ria 08-08-2020

Altijd vriendelijk personeel in de shop.
Goede uitleg over een artikel wat je zoekt.
Overzicht van de site is goed.
Snelle levering

Beste Ria,

Esther 08-08-2020

In april een strijkijzer van Tefal gekocht bij BCC. Helaas ging t apparaat binnen 3 maanden kapot. T apparaat is opgestuurd en ik kreeg een leen strijkijzer mee 😊. T strijkijzer bleek niet te maken en Ik kreeg direct een nieuw apparaat mee.

Beste Esther,

Nellie van Hest 08-08-2020

De BCC-mensen zijn vriendelijk en geduldig, ze denken met je mee! Je kan er ook altijd terecht voor nadere informatie.

Beste Nellie van Hest,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Peter 08-08-2020

Ik heb voor deze shop (Veghel), omdat deze vlak bij de afslag van de A50 ligt. Ik kom er langs richting mijn woonplaats.
In de shop ben ik prima geholpen; uitleg over de verschillende merken, de soort van het product (een externe harde schijf) dat ik zocht.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Jos Extra 08-08-2020

De verplaatste winkel van boven naar beneden in de Makado te Beek is een super optie geworden, als klant loop je veel sneller en makkelijker naar binnen en de winkel ziet er uitnodigend en aan de tijd aangepast uit. Daarnaast is het meerendeel van het personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en deskundig als je vragen hebt los er van of je iets koopt of niet. Kortom BCC Beek is een prima winkel en de prijs - kwaliteit en service verhouding is zeer o.k.

Beste Jos Extra,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Boogie 08-08-2020

Super snelle levering en perfecte communicatie over moment van levering. En uiteraard goede produkt geleverd.

Beste Boogie,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Mich 08-08-2020

Gemakkelijke communicatie via messenger. Wel een beetje een vreemde medewerker die me te woord stond. Verder goed geholpen.

Beste Mich,

Bedankt voor jouw review en feedback.

c.surig 08-08-2020

ik kom hier al jaren en wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen, nemen alle tijd voor je.
Goede service.

Beste c.surig,

Bedankt voor jouw review en bedankt dat je al jaren een van onze vaste klanten bent.

jan van de schoot 08-08-2020

omdat ik al een tevreden klant ben van BCC, en al jarenlang klant ben bij hen heb ik natuurlijk ook nu weer voor deze zaak gekozen om een nieuwe printer aan te schaffen.
de verkoper heeft mij (zoals ik ondertussen gewend was bij BCC) geweldig geholpen en het apparaat goed uitgelegd zodat ik tevreden naar huis ben gegaan MET een nieuw apparaat.
Officiële reactie van BCC 09-08-2020

Beste jan van de schoot,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens!

J Karssen 08-08-2020

Vanmorgen ivm de warmte naar BCC filiaal in Alkmaar geweest. En een dyson cool aangeschaft. Ik werd deskundig geadviseerd door de verkoper. Omdat het het laatste model was pakte de verkopen hem keurig in. Ik had hier geen bezwaar op.

En het klopte thuis aangesloten wat erg eenvoudig was. En de dyson gaf direct goede koeling, geruisloos

Wat erg fijn was en niet op gerekend is dat onze hond er ook 2 meter van ging liggen en niet niet meer weg was te krijgen.

Dus gewoon genieten, Trouwens de verkopen vroeg al heeft u huis dieren de hond zal er zeker van gaan genieten.

Vriendelijke groet
J Karssen

Beste J Karssen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Geweldige service 08-08-2020

Geweldige service zeer hulpzaam en uitstekende kennis van producten.
Khali heeft ons geweldig geholpen met zeer veel geduld en kennis ,zijn wij heel blij met onze nieuwe televisie!

Beste,

Bedankt voor jouw review over de geweldige service van onze medewerker Khali.

Ton 08-08-2020

Wij hebben vandaag (8-08-2020) een Dyson pure cool gekocht bij BCC. Wij zijn enorm goed geholpen. Waren al een dag eerder bij BCC in Sittard voor informatie. Zonder toen te kopen en toch een hele goede uitleg gehad.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Janneman 08-08-2020

Ik word hier altijd goed geholpen en ging nu voor een nieuw smartphone. Hoewel formeel per 1 mei de "laagste prijs-garantie" is afgeschaft, werd mij verteld dat bij aanbiedingen op internet van sommige leveranciers deze garantie toch gegeven kon worden. Zodoende kreeg ik mijn telefoon toch voor een beduidend lagere prijs.

Beste Janneman,

erik de smit 08-08-2020

ZEER VRIENDELIJKE BEDIENING WE KOMEN HIER GRAAG ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Beste erik de smit,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens!

J. Smit 08-08-2020

Fijne winkel in Amersfoort.
Koop hier regelmatig, duidelijke uitleg vriendelijk personeel.

Beste J. Smit,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Fred Vogel 08-08-2020

De wasmachine werd keurig op tijd bezorgd ,en op zijn plaats gezet ,en aangesloten.
Vriendelijke professionele bezorgers , echt een aanrader.

Beste Fred Vogel,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en professionele bezorgers.

Lisa 08-08-2020

Via de webshop een nieuwe tv gekocht. Aankoopproces overzichtelijk en duidelijk. Levering aan huis was goed georganiseerd met verschillende notificaties over de bezorging, specifieke tijdvakken en een telefoontje wanneer de bezorger er bijna is. Bedankt!

Beste Lisa,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de nieuwe TV!

Tom van der Meijs 08-08-2020

Bezorgers op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Tevreden over het product. Kortom prima gedaan BCC

Beste Tom van der Meijs,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Hans van den Broek 08-08-2020

Wat een fantastische winkel en service, het personeel heeft verstand van zaken en geeft een eerlijk en goed advies.
Top gedaan BCC Ekkersrijt.

Beste Hans van den Broek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Eindhoven Ekkersrijt.

Wim 08-08-2020

We zijn zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door de verkoper. Het artikel was niet voorradig, maar de volgende dag in huis! Bedankt voor de super snelle service

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Swaneveld m.j 08-08-2020

Leuke gezellige winkel met leuk personeel waar je goed geholpen word en met tenminste goede service . Vlaardingen moet je wezen !!!!!!!!!!!!!!

Beste Swaneveld m.j,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Manon 08-08-2020

Vlot en vakkundig geholpen in de winkel, uitgebreide uitleg over de wasdroger gekregen en snel geleverd en geïnstalleerd door vriendelijke bezorgers.

Beste Manon,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige hulp in onze winkel en over onze vriendelijke bezorgers.

Maarten 08-08-2020

Vandaag zijn we bij BCC Zoeterwoude geweest voor een mobiele airco. We gingen juist voor wat extra advies naar de fysieke winkel. Nadat ik een verkoper om wat extra info vroeg, kwam helaas alleen maar een antwoord wat al op de verkoopkaartjes stond. Mijn laatste vraag wat niet er niet op vermeld stond, zit er ook een raamkit bij voor naar buiten draaiende ramen zodat het goed afsluit? Ja meneer, uiteraard zit die er bij.......en wat blijkt bij uitpakken....een standaard luchtafvoerslang en verder niets....jammer dat de meerwaarde van een fysieke verkoper in de winkel dus helemaal nul is......nu kan ik dus alsnog op zoek gaan naar een raamkit op internet, want weer een half uur rijden naar de winkel heb ik nu geen zin meer in. BCC, zorg dat alle verkopers goed opgeleid zijn, alleen dan heeft het zin nog fysieke winkels te hebben!

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Ton van ierland 08-08-2020

Ben niet in de shop geweest, telefonisch contact met een medewerker die mij goed heeft geholpen.

Beste Ton van ierland,

Mb 07-08-2020

Altijd goede service en goede uitleg over het apparaat vriendelijk en behulpzaam, geven je goed advies wat te kiezen naar jouw wensen en prijs

Beste Mb,

Bedankt voor jouw review over onze service en adviezen.

Hans 07-08-2020

Goed voorgelicht over zowel airco als over wasmachine. Goed aanbod. Na aankoop keurig thuis gebracht en oude machine meegenomen (terwijl dit eigenlijk niet tot de service behoorde wegens aankoop showmodel, c.q. zelf meenemen). Zeer galant!!

Beste Hans,

Straeten 07-08-2020

Op een warme zomerdag even voor sluitingstijd kom ik in het BCC filiaal in winkel centrum ‘t loon in Heerlen op zoek naar een mobiele airco. Bij binnen komst stond de verkoper al klaar met het verzoek om op te schieten want het was bijna sluitingstijd. Informatie kon de beste jongen niet geven en de collega (Paul) die verstand van deze artikelen zou hebben nam al zeker niet de moeite om te komen. Als ik al informatie wilde hebben mocht ik morgen terug komen.

BCC ‘t loon bedankt voor de slechte service ik heb mijn airco gehaald bij de media markt waar de service wel is zo als het hoort M. VAN MEDIA MARKT BEDANK WIJ HEBBEN EEN COOLE KAMER!!!!

Beste Straeten,

Bedankt voor jouw review. Dit is niet de service die je van BCC mag verwachten. Excuses voor het ongemak. We willen hier graag meer van weten, kun je een mail met je telefoonnummer sturen naar reviews@bcc.nl?

geziene gast 07-08-2020

Ben perfect, eerlijk en slim voorgelicht. . In verband met drukte werd ik geholpen door twee verschillende medewerkers. Geen verschil in benadering, even prettig.

Beste geziene gast,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkers.

Ed 07-08-2020

Netjes en correct geholpen. Mijn aankoop was op voorraad en kon ik gelijk meenemen.
Had ook nog wat andere technische vragen en daar konden ze mij ook goed in adviseren .

Beste Ed,

schuiling 07-08-2020

klantvriendelijk,goede service, ze nemen goed de tijd voor de klanten,ook al is het nog zo druk.

Beste schuiling,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Marja 07-08-2020

Weer prima en snel geholpen. Eerst doorvragen bij wat ik precies wilde en daarna goeie en duidelijke uitleg over het product.

Beste Marja,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Rene De Ruijter 07-08-2020

Voor deze winkel gekozen lekker dichtbij. Prima geholpen en vlotte afhandeling.

Beste Rene De Ruijter,

Wiebren 07-08-2020

Zeer prettige ontvangst en deskundige voorlichting. Ik kwam binnen voor een e-reader en de voor en nadelen van de readers werden zeer duidelijk aan mij verteld. Wederom erg tevreden over de service van BCC

Beste Wiebren,

Bedankt voor jouw review over de deskundige voorlichting in onze winkel.

Ella 07-08-2020

Deze beoordeling geldt voor BCC Roosendaal. Fijne winkel om te kopen en altijd behulpzaam in het oplossen van een probleem. Goed advies en een welkom gevoel.

Beste Ella,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Lorette 07-08-2020

Gemakkelijk bestellen, snelle levering. ideaal als je op de valreep voor middernacht bedenkt dat de aankomende hittegolf extra vervelend is voor de paarden en je dus wel wat ventilatoren kunt gebruiken... Snel geleverd. dus nog voor de bloedhitte stonden ze allemaal in een kunstmatig briesje van hun eigen ventilator. Top!

Beste Lorette,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Fijn dat de paarden nu verkoeling hebben.

J. Bol 07-08-2020

Centraal gelegen, normaal gesproken goed geoutilleerd, vriendelijk personeel.

Beste J. Bol,

Enzo 07-08-2020

De bestelling van de smartphone is snel en goed geleverd. Ik heb geen klachten.

Beste Enzo,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Fenneke van der Meer 07-08-2020

Wat een klantgerichtheid en service! complimenten. In goes hadden ze de dinner for 4 borden niet meer en we konden ze in Hulst ophalen. In beide winkels erg prettig geholpen, vakkundig en vol enthousiasme!

xxxx

Beste Fenneke van der Meer,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Goes en Hulst.

Jasper 07-08-2020

Na de goede service die ik kreeg via de chat op de site van bcc, heb ik mijn product besteld.
Het product kon ik de volgende dag, zelfs vóór de van te voren aangegeven tijd, al ophalen bij het ophaal punt.
Alles was duidelijk aangegeven. Goede service.

Beste Jasper,

Ron Rozema 07-08-2020

We hebben een goede uitleg gekregen. Ook werden de onderlinge verschillen goed uitgelegd en kregen we van alle merken een demonstratie. We hebben het idee dat ons niets werd opgedrongen en dat de keuze echt aan ons was. Ook hebben we een aantal tips gekregen zoals het downloaden van een Bose app. Ook na het afrekenen nog tips gekregen over het installeren. Door deze goede uitleg hebben we uiteindelijk voor een ander product gekozen als waar we feitelijk voor kwamen.

Beste Ron Rozema,

Bedankt voor jouw review over de goede en klantgerichte uitleg in onze winkel.

Arnold Jetten 07-08-2020

Mooie ruime winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik kom er graag en heb er ook al heel wat inkopen gedaan.

Beste Arnold Jetten,

Dorien de Maat 07-08-2020

We hebben een stofzuiger gekocht via internet en een dag later opgehaald in de winkel.
Website erg overzichtelijk. De volgende dag naar de winkel waar het personeel ons uitleg geeft over de stofzuiger. beter kan niet je hebt het dan ook meteen in huis.

Beste Dorien de Maat,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de service in onze winkel.

Mevr Jansen 07-08-2020

We zijn fantastisch geholpen met uitleg en dergelijke van de week... En vandaag zijn we bij de zelfde verkoper alles gaan kopen... En het word thuis nog eens door hem aangesloten en aan ons uitgelegd hoe het werkt.... Bedankt xxx

Beste Mevr Jansen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Peter 07-08-2020

Eerst in de winkel geweest en daar stond hij maar de verkoper keek ook even online en daar stond hij ook en 100€ goedkoper De verkoper heeft dat voor ons uitgeprint en de volgende dag gelijk online besteld en binnen 24 uur werd hij geleverd, kreeg een belletje vooraf en ze waren prima op tijd .Goede service

Beste Peter,

JokeMia 07-08-2020

Mooie winkel in Makado Beek. Groot aanbod en deskundig personeel dat je vriendelijk helpt bij je keuze. Goede service van aflevering en installatie.

Beste JokeMIa,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Co Molenaar 07-08-2020

Super goed en acceptabel advies.
Wij wilden ons alleen even laten voorlichten, maar kregen direct zo'n goed advies dat aankoop snel werd gedaan en wel tot onze volle tevredenheid

Beste Co Molenaar,

Bedankt voor jouw review over de adviezen in de winkel. Veel plezier met de aankoop!