Michiel Thissen 11-08-2020

Zorgvuldige en korrecte afhandeling van het verkoop proces. Er werd de juiste informatie verstrekt naar aanleiding van mijn vragen. Ik heb precies dat gekocht wat ik zocht.
Officiële reactie van BCC 13-08-2020

Beste Michiel Thissen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

summerlover 11-08-2020

bij bezorging van een dvd speler kregen we een flyer van BCC mee waar we een mooi afgeprijsde ventilator zagen : we hadden een nieuwe nodig dus keken we bij de webshop
het was makkelijk deze ventilator te bestellen en montage was zo gebeurt
mooi design en wat een koelte !

Beste summerlover,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de verkoeling.

Luiza 11-08-2020

I chosed BCC, because it's close to my house.
I can find there everything what I need in good prices. Also the delivery is fast and employers know what they are doing. My wasching machine was in correct place and connected in two minutes ! :)
I am satisfied.

Dear Luiza,

Thank you for your review about our store.

Kind regards,

Coppertje 11-08-2020

Op zondagmiddag rond 16.00 uur op de website een vloerventilator besteld, veel andere websites waren uitverkocht, en op maandagmiddag om 14.00 uur de ventilator in huis, let wel binnen 24 uur!, afkoelen maar!
Wat een geweldige service!

Beste Coppertje,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de verkoeling.

T.Denford 11-08-2020

Ik ervaar nog altijd de beste, klantgericht service van deze winkel. Assistenten helpen zelfs mijn inkopen in mijn autootje laden. Aanbiedingen zijn direct bij de ingang geplaatst voor een snelle koop en loop actie.

Beste T.Denford,

Verboom 11-08-2020

Zeer vriendelijk personeel en zeer deskundig personeel en vrij behulpzaam met vragen weten ze meestal vrij snel raad anders gaan ze zeer snel op zoek naar een oplossing

Beste Verboom,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Kruemmeltje 11-08-2020

Fijne overzichtelijke winkel, goed vakkundig Eerlijk personeel. Goede bezorgafsprake.

Beste Kruemmeltje,

Jose 11-08-2020

In Arnhem zuid geweest op woonboulevard.
Weer zeer netjes vriendelijk geholpen. Weer goede advies gekregen.
De bezorging was ook zeer goed. Alles aangesloten de oude apparaten ook gelijk meegenomen. En ik ben weer helemaal happy met mijn nieuwe afwasmachine en koelkast. In najaar nog een fornuis halen en dan kan ik er weer zoveel jaar van alles blijven genieten.

Beste Jose,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Oost 11-08-2020

Altijd goede ervaringen met BCC gehad en bij deze bestelling was de prijs ook zeer gunstig ten opzichte van andere grote zaken. BCC is altijd een betrouwbare keuze.

Beste Oost,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

f steenmeijer 11-08-2020

prettige en snelle hulp
goede voorlichting en laat zien wat men wil gebruiken.

Beste f steenmeijer,

peetee 11-08-2020

Hele prettige winkel , met deze warmte lekker gekoeld. Vriendelijk en goed geholpen.
Supersnel: binnen 24 uur geleverd.

Beste peetee,

Ruben 11-08-2020

vriendelijke behandeling, er miste een onderdeel in de doos (was gebruikt voor aan het showroommodel). volgende dag teruggegaan en kreeg zonder problemen het missende onderdeel alsnog.

Beste Ruben,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Darren 11-08-2020

BCC heeft een uitstekende webshop met een groot aanbod aan producten voor een zeer aantrekkelijke prijs. De gebruiksvriendelijkheid van de website is ten zeerste te waarderen. Je kan makkelijk navigeren, de gewenste artikelen vinden en in een handomdraai bestellen. Zondag had ik een telefoon besteld, maandag al in huis. Petje af voor de bliksemsnelle levering!

Beste Darren,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en snelle levering.

L.vd boon-roest 11-08-2020

we werden niet alleen vriendelijk geholpen , de verkoper Joeri, installeerde de simkaart in 't nieuwe mobieltje van mijn man, die daar moeite mee heeft, dus; dank!

Beste L.vd boon-roest,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp in onze winkel.

Paul 11-08-2020

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen Door vriendelijk personeel. Ik zou er zeker weer terug gaan

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

Duco Volker 11-08-2020

Via Google kwam ik bij BCC uit voor een bluetooth koptelefoon van JBL, daarna deze besteld aan het einde van de dag maar heb het pakketje de ochtend erop al ontvangen via DHL waar ik erg blij mee ben, supersnel, goeie communicatie en BCC voldoet verder aan alle verwachtingen!

Beste Duco Volker,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Monique 11-08-2020

Ik vind BCC een prettige winkel en koop er bijna altijd de elektronica en dergelijke die ik nodig heb. Zoals vaker duurde het ook deze keer (bij de vestiging Dukenburg in Nijmegen) wel een tijd voordat er een verkoper beschikbaar was, maar die heeft me daarna prima geholpen. En toen ik bij het afrekenen vergat dat ik een kadobon bij me had en even later terug naar de winkel ging om te vragen of ik die alsnog kon inwisselen, werd dat alsnog geregeld. Ik ben dus een tevreden klant.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Freek 11-08-2020

Wat ik heel belangrijk vind is dat bij het bestellen het proces vlot en netjes wordt afgehandeld.Mijn ervaring is dat ik steeds op de hoogte ben gehouden met de status en ook netjes te horen kreeg dat het oude apparaat meegegeven mocht worden. Goede service dus.
Het apparaat is tevens netjes in dichte doos afgeleverd.

Beste Freek,

Bedankt voor jouw review over het bestel- en leveringsproces.

Herman 11-08-2020

Vaatwasser via BCC gekocht. Snelle levering en Zeer vriendelijke medewerkers zowel telefonisch als de deskundige plaatsing door de 2 medewerkers.
De Mieke vaatwasser bevalt ons uitstekend.Gekocht bij BCC vanwege de gratis installeren van de vaatwasser.

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Diedeke 11-08-2020

Prima (fysieke) winkel met prima service. Werd goed geholpen door de medewerker.

Beste Diedeke,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Frans de Boer 11-08-2020

Ik ga graag naar de BCC. Je voelt je hier niet een nummer, zoals wel het geval bij de rode concurrent. Je wordt vriendelijk geholpen, ook bij problemen (garantiegevallen). Daarnaast ook vaak iets goedkoper dan de concurrent.

Beste Frans de Boer,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke hulp in onze winkel.

Aad 11-08-2020

Het uitzoeken van het product was zeer eenvoudig en de aflevering perfect op tijd.
Het apparaat werkte direct uitstekend. Ofwel, GEEN enkel probleem!

Beste Aad,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Johan 11-08-2020

Op zoek naar een ventilator eerst de site bekeken. Daar al snel een keuze kunnen maken en het bleek dat deze ook nog bij het dichtstbijzijnde filiaal op voorraad was. Meteen maar opgehaald. Eigenlijk een snelle aankoop in de winkel en deze keer zonder een verkoper te hebben gesproken. Wel nog vriendelijk te woord gestaan door de kassamedewerker.

Nog wel een tip voor BCC: dezelfde ventilator was bij de concurrent €0,95 goedkoper

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling.

A Bek 11-08-2020

Ik ben erg goed geholpen door het personeel en heb goede uitleg gekregen over mijn tv.

Beste A Bek,

Jo 11-08-2020

Ik ben thuis gekomen met een laptop voor de prijs wat ik wilde uitgeven en bruikbaar voor mijn beoogde doel. Dus geen poespas verkooppraatjes. Verkoper heeft goed geluisterd en aangesloten bij mijn wensen. Top!!!!

Beste Jo,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Esther 11-08-2020

snelle levering, keurige service.
leveren zoals afgesproken.
als er iets niet in orde is zijn ze altijd bereid om mee te denken.

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over de levering.

C.L.J. Schoenmakers 11-08-2020

De bediening was vlot, vriendelijk en deskundig. Alle lof voor (*). Hij wilde nadrukkelijk alles weten wat ik van het product verwachtte en voorkwam daarmee teleurstelling.

Beste C.L.J. Schoenmakers,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en vriendelijke service van onze medewerker Rachid.

Jsiliakus 11-08-2020

Klant vriendelijke mensen en ze weten waar ze over spreken en veel ervaringen ze nemen de tijd

Beste Jsiliakus,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke en deskundige medewerkers.

Dhr. M.de Haan 11-08-2020

Omdat vertrouwen hoog in het vaandel staat zodat ik met het juiste product naar huis ga en niet teveel betaal

Beste Dhr. M.de Haan,

Rene 11-08-2020

BCC heeft een fijne webshop (waar je nog VVV bonnen kunt inwisselen!) met ruime keuze, concurrerende prijzen en een goede bezorging. Altijd een winkel in de buurt waar je ook de artikelen kunt halen. In de winkel zeer deskundig personeel.

Beste Rene,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en winkel.

Jan Salomon 11-08-2020

Vandaag met mijn vriendin bij de BCC geweest in Arnhem zuid. We zijn gingen altijd naar de andere grote media keten omdat dat om de hoek zat.
Bij binnenkomst in de BCC komt er meteen vriendelijk personeel naar je toe om te vragen of ze je ergens mee kunnen helpen, vervolgens krijg je vakkundige uitleg over het product dat je wil kopen en nemen ze echt de tijd voor je om het uit te leggen.
Wij gaan niet meer naar de andere media keten. Bij BCC word je echt als klant behandeld.
Erg prettige winkel om naar toe te gaan.

Beste Jan Salomon,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

Laura Nijpjes 10-08-2020

De jongen in de winkel was heel vriendelijk en dacht ook mee wat voor mij de beste keuze zou zijn. Hij smeerde me geen te dure televisie aan, maar dacht echt mee met mijn wensen en mogelijkheden.

Beste Laura Nijpjes,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Sabine 10-08-2020

Ik werd snel geholpen terwijl het redelijk druk was en het personeel was vriendelijk. Mijn vragen over het retourbeleid werden duidelijk beantwoord. Kortom, alles was helemaal goed.

Beste Sabine,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Stijn 10-08-2020

Erg goed geholpen! De verkoper (*) kwam direct naar ons toe om ons te woord te staan , en te helpen bij het uitzoeken van een koffieapparaat die het best bij ons past.

Beste Stijn,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker. Geniet van de koffie!

SMW 10-08-2020

Erg makkelijk m je bestelling te plaatsen.
Super snel geleverd.
Erg fijn dat je je bestelling thuis kan laten bezorgen of elders

Beste SMW,

SMW 10-08-2020

Makkelijk besteld.
Super snel geleverd!
Fijn dat je kunt kiezen om je bestelling thuis te laten leveren of bv bij een postkantoor

Beste SMW,

FransB 10-08-2020

Helemaal tevreden met het bestelde en geleverde product. Binnen gestelde termijn , dus stipt op tijd.

Beste FransB,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Jacoba 10-08-2020

Aardig en behulpzaam personeel, goede uitleg van apparatuur, en service tot in de auto

Beste Jacoba,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers.

Annie 10-08-2020

Goed bereikbaar. Gemakkelijk en dicht bij parkeren. Dicht bij onze woonplaats. Goede ervaringen bij eerdere bezoeken.
Prettig en vakkundig geholpen. Aardig personeel.

Beste Annie,

lia klein 10-08-2020

Vandaag mijn bestelde Braun satin hair 3 ontvangen...met haren in de borstel,het snoer zat op een hoop in de doos ! Het was duidelijk een retourtje!

Beste lia klein,

Bedankt voor jouw review. Dat kan niet de bedoeling zijn, excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Lia kh 11-08-2020

Hierbij het ordernummer 202008-004569110

Linda 10-08-2020

Online bestelling na een uur afhalen in de winkel werkt voor geen meter bij BCC Amersfoort. Na telefonisch én whatsapp contact dag later eindelijk afhaalbericht, staat het in de winkel niet klaar. Medewerker zit lekker te kletsen met een collega en laat mij 10 minuten wachten. Dan helpt hij pas en heb ik ‘geluk’ dat het product niet uitverkocht is. 1 vd 2 producten blijkt bij thuiskomst kapot in de doos. Slechte service!

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven? We komen hier graag meer over te weten.

Patrick 10-08-2020

Bij de BCC een airco besteld en laten bezorgen. Een dag van te voren een sms gehad met het 2 uurs tijdvak en een 15 minuten van te voren een belletje. Erg fijn. Netjes het product ontvangen.

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Ferry 10-08-2020

Deskundige verkoper die eerst aangaf nog niet zolang werkzaam te zijn. Goed geholpen en beantwoord alle vragen.

Beste Ferry,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Toine 10-08-2020

Zeer vriendelijk en klantgericht personeel! Veel uitleg gekregen en behulpzaam met bv de spullen in de auto zetten. Echt zeer tevreden ! Wij kochten daar een mobiele airco en zijn zeer goed voorgelicht!

Beste Toine,

Bedankt voor jouw review over de hulp en service van onze klantvriendelijke medewerkers.

Kitty 10-08-2020

Heb via webshop wasmachine gekocht. Allemaal heel duidelijk. Het zou eigenlijk 3 wkn duren voor ik hem binnen had maar al snel 1 wk heel netjes. Kon afspraak van tevoren via mail plannen en ik werd gebeld dat ze onderweg waren helemaal super. Wamchine netjes op plek gezet en een keer aangezet en alles goed uitgelegd top winkel ik beveel hem zeker aan

Beste Kitty,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

A.I.M van 't Hof 10-08-2020

Prima shop en voortreffelijk geholpen. Werd tijd voor je genomen en alles duidelijk uitgelegd. Top.

Beste A.I.M van 't Hof,

Bedankt voor jouw review over de hulp in onze winkel.

Betty 10-08-2020

Altijd een prettig en vakkundig advies, verkoper neemt alle tijd voor je en luistert goed naar je wensen vwb het aan te schaffen betreffende produkt. Dus erg klantgericht ! Daarom gaan wij altijd naar BCC !

Beste Betty,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Ton 10-08-2020

Snelle en goede levering ! In de winkel bleek het gezochte artikel niet (meer) voorradig. Aangeboden werd de aankoop de volgende ochtend zonder extra kosten aan huis te leveren.
Na eerdere goede ervaringen met BCC weer een uitstekende service !

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Guido 10-08-2020

Hier tablet gekocht met goed advies van de verkoper. Ook waren ze snel met het maken van een btw bon op naam van de zaak.

Beste Guido,

Bedankt voor jouw review over de hulp en service in onze winkel.

Bergdijk 10-08-2020

We komen graag bij de BCC omdat het personeel vriendelijk en behulpzaam is.
Vandaag een mobiele airco gekocht en ook nu goed advies.
Dit geldt voor zowel BCC the wall in Utrecht als de vestiging in Zeist.

Beste Bergdijk,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Utrecht en Zeist.