Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andre Dubbeldam 05-08-2020

Zeer behulpzaam en dik tevreden!
Kom er graag en koop hier alles !
Doe dit dan ook al jaren
Prima service.
Ga zo door!

Beste Andre Dubbeldam,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je al jaren jouw aankopen bij ons doet. Graag weer tot ziens!

Van den Hil 05-08-2020

Wij hebben aangegeven dat prijs bij mediamarkt 20 euro goedkoper was .uw verkoper meldde dat dit inderdaad zo was.Officieel wordt prijs niet meer aangepast maar bij uitzondering werd bedrag toch verminderd.Mooie geste.Heb 2 drogers besteld een voor mijn moeder en een voor schoonmoeder.Alsnog dank.

Beste Van den Hil,

Bedankt voor jouw review voor de service in onze winkel.

Kevin 05-08-2020

Vriendelijke service, snel en spoedig geholpen en prima uitleg gekregen over het product.

Beste Kevin,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

S. van Zimmeren 05-08-2020

Bijna altijd alles in voorraad en je word er klantvriendelijk met goed advies geholpen.

Beste S. van Zimmeren,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Carol & Wil Zuiderwijk 05-08-2020

Vakkundige voorlichting door de verkoper. Hij nam de tijd om het e.e.a. uit te leggen en te demonstreren, tevens zijn wij snel en vlot te woord gestaan. De wasmachine is ook snel geleverd.

Beste Carol en Wil Zuiderwijk,

Bedankt voor jullie review over de voorlichting van onze verkoopmedewerker.

Rob 05-08-2020

De medewerker heeft goed meegeholpen om het goede product te vinden. Snelle levering.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Youp Sijben 05-08-2020

Goede service ze raden altijd betrouwbare merken aan
Is wel iet s duurder dan bv. Bol.com maar hier krijg wel product advies

Deze winkel is aanrader op elektronica te kopen

Beste Youp Sijben,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Jan 05-08-2020

Goedkoopste winkel voor dit product. Prijs/kwaliteit is goed. Duidelijke specificaties. Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Vriendelijke chauffeur bij aflevering

Beste Jan,

Frank 05-08-2020

tijdens de zoektocht goed contact gehad met een medewerker via de chat en snel een opdracht kunnen plaatsen. Verder kon ik vrij snel digitaal de factuur ontvangen en betalen. Daags na de bestelling kregen wij op het afgesproken tijdstip de bestelling.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop.

Rikie 05-08-2020

Je wordt in de winkel snel, vriendelijk en deskundig geholpen.
Ik kocht een wasmachine die ook snel werd bezorgd
Kortom, als ik iets nodig heb , ga ik naar BCC

Beste Rikie,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige hulp in onze winkel.

Henny rijbroek 05-08-2020

Altijd vriendelijk geholpen door ******,goede service een tevreden klant.

Beste Henny rijbroek,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Oxtown 05-08-2020

BCC Amsterdam Buitenveldert is een prima winkel om je nieuwe product te zien en eventueel te testen. Ook alshetproduct niet staat aangesloten of uit gepakt. Het personeel is zo vriendelijk om jou product als nog uit de doos te halen. Hierdoor krijg je een juiste indruk van het product wat je wilt aanschaffen,

Beste Oxtown,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Buitenveldert.

R.Kanner 05-08-2020

Berijkbaarheid van de winkel en goede uitleg en klant vriendelijk en goede service.

Beste R.Kanner,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Miranda 05-08-2020

Wanneer i k iets nieuws moet aanschaffen kijk ik eerst op de site van BCC. Welke ik overzichtelijk vind, en alles snel en goed te vinden is. Dan ga ik naar de BCC winkel. Welke niet op je af komt zoals andere zaken in deze branche. Een rustige overzichtelijke winkel. In de loop der jaren ben ik altijd vriendelijk en met veel kennis geholpen. In de winkel zijn op meerder plaatsen tafels met stoelen aanwezig. Waar je als klant met de verkoper rustig kunt gaan zitten om o.a. je aankoop te bespreken en te verwerken. Dit iwerkt prettig en persoonlijk. Ook fijn wanneer je door je gezondheid niet lang kunt staan. BCC heeft altijd mijn voorkeur bij een aankoop van dergelijke producten. Ik adviseer het andere dan ook aan hier naar toe te gaan. Ook over de bezorgers ben ik dik tevreden vriendelijk en netjes!!

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel, de deskundige hulp en vriendelijke bezorgers.

Ellie 05-08-2020

Ik heb nu enkele aankopen gedaan in deze winkel en eerlijk ze zijn behulpzaam op elk gebied bij vragen en advies over je aankopen staan ze direct klaar en de aankopen worden op afgesproken tijd thuis geleverd. Heel vriendelijke en behulpzaam

Beste Ellie,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke, behulpzame en eerlijke medewerkers.

ed 05-08-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen. Uit ervaring roem ik de service van bcc.

Beste ed,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige hulp.

Astrid Soffers 04-08-2020

Geweldig geholpen , diverse apparatuur vergelijken en eerlijk advies gekregen! Veel kennis van alle types en zelfs de nl. Beschrijving ,Uitgeprint meegekregen omdat het vanuit de firma Bosch niet standaard in de doos zat! Heerlijke koffie gekregen en zelfs meegeholpen tot aan de auto !!!! Top deze service !!!! Waar maak je dat nog mee

Beste Astrid Soffers,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Jeroen 04-08-2020

Product was helaas niet meer op voorraad in de winkel maar wel volgende dag gratis geleverd aan huis. Super💪

Beste Jeroen,

Karin 04-08-2020

BCC Beverwijk heeft deskundige medewerkers, die alle tijd voor je nemen en supervriendelijk zijn.

Athos 04-08-2020

Was op zoek naar een soundbar. Kundige verkoper stond mij netjes te woord en nam daar ook de tijd voor. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar gewoon eerlijk advies. Met een tevreden gevoel en met aankoop naar huis gegaan. Er werd zelfs gekeken of de soundbar op andere sites goedkoper was. Kom hier zeker nog eens terug.

Beste Athos,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en onze deskundige medewerker.

Gwen 04-08-2020

Weer op en top geholpen bij BCC. Ze hebben echt verstand van zaken. Ook als je via internet besteld en je hebt via WhatsApp nog vragen over je bestelling nemen ze direct contact met je op. Dat noem ik nog eens service!

Beste Gwen,

Bedankt voor jouw review over onze services.

S. Kool 04-08-2020

Eindelijk weer eens een mens in de winkel die je vragen beantwoord. Die niet een vast verhaal afdraait. Die luistert naar de klant en vakkundig voorlicht. Als je weggaat voelt het goed. BCC, houden zo!
Het ging om een OLED TV. En het werd de beste, dat staat vast.

Beste S. Kool,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Veronique 04-08-2020

Super vriendelijke bezorgers! Dat staat bovenaan , daarbij is BCC een prettige winkel waar ik graag "rondshop"

Onze vaatwasser was kapot gegaan, op naar bcc.nl en daar een nieuwe uitgezocht, besteld en doormiddel van goede communicatie over de email en sms een helder en duidelijk lever en tijdspad. Niet wachten , gewoon de dag kunnen indelen en aan het einde van de dag de vaatwasser ontvangen, oude ging zonder problemen mee retour.

Beste Veronique,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke bezorgers.

Floris 04-08-2020

Super snelle levering en fijn dat je te horen krijgt welk tijdblok ze komen .
En 15 min voor tijd belde ze dat ze er aan kwamen .
Jongens waren erg behulpzaam en vriendelijk brachten mijn bestelling op de juiste plaats .

Beste Floris,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en service.

Danja 04-08-2020

Gisteren een oven in de winkel besteld vandaag is de oven al gratis bezorgd. Er zijn veel verschillende opties en prijsklassen. Dit geeft veel keuze mogelijkheid. Medewerkers in de winkel zijn vriendelijk en behulpzaam. Fijne ervaring!

Beste Danja,

Bedankt voor jouw review over jouw fijne winkelervaring bij aankoop van de nieuwe oven.

J. Gerritsen 04-08-2020

Heb vandaag een printer en een waterkoker gekocht. De winkel zag er schoon uit en voldeed volledig aan de COVID-19 normen. Persoonlijk wil ik altijd eerst zelf speurwerk doen en als ik dan nog twijfels heb roep ik zelf wel een medewerker aan. Zo is mijn aankoop ook gegaan. Ik ben vriendelijk geholpen en heb meer instructies gekregen dan waar ik zelf aan had gedacht. Dat vindt ik nou nog eens goede service.

Beste J. Gerritsen,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Eefje 04-08-2020

Ik heb eergisteren een INVENTUM VR501 1, koel/vries-combinatie besteld. Deze werd vandaag geleverd. Gisteravond kreeg ik al bericht in welk tijdvak de bezorging plaats zou vinden. De bezorgers kwamen keurig op tijd (aan het begin van het tijdslot) en belden volgens afspraak een kwartiertje van te voren. Hoewel het eigenlijk ene drempellevering was, hebben ze de vriezer toch naar de zolderverdieping gebracht. De bezorgers waren echt super vriendelijk en netjes en namen ook het verpakkingsmateriaal weer mee. Uitstekende service. Hopelijk bevalt de vriezer zelf ook zo goed :-) Ik beveel BCC dus van harte aan!

Beste Eefje,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Sharon 04-08-2020

Ik werd snel en deskundig geholpen. Alles werd duidelijk en netjes uitgelegd (aankoop tablet)

Beste Sharon,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp.

Florian 04-08-2020

Goede en vriendelijke service, duidelijk informatie en uitleg over het door ons gekozen apparaat en de verschillen tussen gelijkwaardige andere merken.
Ook de bezorging en installatie was conform afspraak en verwachting.
Top!!!

Beste Florian,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Joyce Faerber 04-08-2020

Vind de manier van snelle afhandeling prachtig en alles is zo overzichtelijk.

Beste Joyce Faerber,

corrie 04-08-2020

Prima geholpen door een medewerker in Amersfoort. Had alle tijd. Wij zijn heel erg tevrede

Beste corrie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Peggy van Looijengoed 04-08-2020

Ik ben vriendelijk geholpen in de winkel, echter was het product niet meer in de winkel wel online. Daardoor heb ik heb via de webshop gekocht.

Beste Peggy van Looijengoed,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Karin 04-08-2020

Goed en vriendelijk geholpen door een medewerker. Ook al was het product niet in te zien in de winkel, heb ik toch het product gekocht en ben er tevreden mee.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerker.

Celia 04-08-2020

ja super vind ik BCC 👍 netjes bezorgd zeker aanbeveling om online te bestellen

Beste Celia,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

thijs 04-08-2020

zeer klant vriendelijk geven goed advies en ze helpen waar ze je kunnen helpen.

Beste thijs,

Ger 04-08-2020

Vriendelijk personeel, snelle goede uitleg van door ons gekozen black en dekker kruimeldief .Je kunt de producten makkelijk met elkaar vergelijken en even uitproberen

Beste Ger,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

gerrit.schaatsbergen 04-08-2020

De bediening en produkt uitstekend bevallen bij bcc almere buiten. De uitleg over het uiteindelijk gekochte artikel was perfect

Beste gerrit.schaatsbergen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere Buiten.

F Muller 04-08-2020

Via bol.com bij BCC een MacBook Air gekocht voor €1125. Ze bezorgden vervolgens een goedkopere, verkeerde versie. Nu mag ik het ontvangen product niet ruilen voor het product dat ik daadwerkelijk besteld heb omdat de prijs inmiddels verhoogd is. Dit is misleiding en wat een slechte service! BCC wijst eerst naar bol.com als de schuldige die foute content op hun site zet en vervolgens laten ze de klant voor die fout betalen. Waardeloos. Als je een fout maakt waar een consument last van heeft, zou je denken dat een bedrijf als BCC wel zo klantvriendelijk zou zijn om die fout recht te zetten door het juiste product voor de prijs waarvoor ze het zelf aanboden te leveren. Voor mij nooit meer BCC!

Beste F Muller,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

F Muller 04-08-2020

Dank voor de snelle reactie. Het ordernummer is 202007-003153846

Thomas 04-08-2020

BCC heeft een super goede service, zowel tijdens de aankoop als bij bezorgen en installeren wanneer gewenst. Tevens heeft BCC scherpe prijzen en is met regelmaat de goedkoopste voor een bepaald product. Zelfs als BCC net iets duurder is, kies ik regelmatig toch voor de goede service in plaats van een paar euro goedkoper voor de aankoop.

Beste Thomas,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Jaap Schuddeboom 04-08-2020

Prima adres voor een nieuwe stofzuiger. Redelijk geprijsd en vriendelijke bediening

Beste Jaap Schuddeboom,

Judith van der Horst 04-08-2020

Ze hebben mij online supergoed geholpen. Ook de bezorgers waren superaardig en behulpzaam. Tnx BCC

Beste Judith van der Horst,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice en onze behulpzame bezorgers.

Kyra97 04-08-2020

Goede service en vriendelijke medewerkers. Leggen alles netjes uit en helpen je indien je iets niet weet.

Ik bestel graag bij BCC en zal dat in de toekomst nog vaker gaan doen indien ik iets nodig heb!

Beste Kyra97,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens!

Francine Valk 04-08-2020

Bijzonder fijne winkel en deskundig personeel.
Winkel ziet er mooi uit.
Ben prettig geholpen.

Beste Francine Valk,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Barbara 04-08-2020

Ik was op zoek naar een bluetooth speaker, maar had met mijn telefoon connectie problemen met mijn koptelefoon, dus wilde graag in de winkel eerst testen of mijn telefoon wel wilde koppelen. Bij een andere winkel enigszins onvriendelijk te woord gestaan en werd me verteld dat dat niet kon en dat ik beter een andere telefoon kon kopen. Bij bcc waren ze echter erg vriendelijk en behulpzaam en kon ik mijn gekozen speaker gewoon in de winkel proberen koppelen. Werkte ook Blij met mijn aankoop!

Beste Barbara,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Veel plezier met de aankoop!

fam. Hoogland 04-08-2020

Prettige ontvangst en goede begeleiding van de verkoper, geen opdringerig gedrag maar op de juiste manier vragende naar een aankoop gaan. luistert goed naar de wens van de klant.

zeker een aanrader bij aankopen hier uw licht op te steken.

Beste fam. Hoogland,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Linda 04-08-2020

Goede service. Erg netjes geholpen. De verkoper nam alle tijd om ons goed te informeren.

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

MCA65 04-08-2020

Op zoek naar een nieuw Nespresso apparaat ben ik, zoals altijd, weer heel vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel in Bergen op Zoom. Goed advies gekregen en blij met mijn aankoop! :-)

Beste MCA65,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom. Geniet van de koffie!

Roy 04-08-2020

Ondanks dat de tv niet op voorraad was in Bergen-op-zoom, kon ik deze dankzij de goede service van (*) ophalen in Roosendaal

Beste Roy,

Bedankt voor jouw review over ons filialen in Bergen op Zoom en Roosendaal.

N. 04-08-2020

Ordered a product, next day delivery.
The next day I got an email that it's not possible to deliver. Called - the reason is that the product will be available "probably next week".
Cancelled the order, will get the money back in 5-10 days.
Checked the site, the product still available for next day delivery!

Dear N.,

Thank you for your review. We apologize for the inconvenience that you have experienced. Can you give us your ordernumber in a reply on this review?

Kind regards,

Visser 04-08-2020

Ik was toevallig in Vlaardingen. Werd direct geholpen en goed geïnformeerd over het gekochte product.

Beste Visser,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.