Ferry 11-08-2020

Het duurde even voor de verkoopadviseur kwam. Hij was deskundig en vriendelijk.

Beste Ferry,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

Erwin 11-08-2020

Makkelijke site. Snel besteld en BCC komt zijn afspraken na. Op de dag besteld volgende dag netjes afgeleverd.

Beste Erwin,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Hans Meijer 11-08-2020

Aardige jongen die verkoper, maar wist vrijwel niets van het product ( Printer ). Ik had op internet ( BCC ) gekeken voor een printer ( die ik uiteindelijk wilde hebben en kocht ) maar had nog vragen die ik op internet niet kon vinden. De verkoper moest zo'n 3 a 4 keer weg om antwoord op mijn vragen te krijgen. Zocht ook op internet....dat hoefde niet want dat had ik zelf al gedaan.
Kortom zo'n verkoper zit ik niet op te wachten....Dan kan ik beter thuis bestellen of een andere winkel opzoeken. Ook mijn eerdere ervaringen zijn in opzicht kennis niet echt goed te noemen.
Dus: geen aanbeveling aan anderen om uw winkel te bezoeken. Ik ga er niet meer naar toe en probeer een andere winkel of doe alleen op internet maar niet bij BCC.....

Beste Hans Meijer,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak, we komen hier graag meer over te weten. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Renske 11-08-2020

Goede ervaring met BCC. Goede prijzen vergeleken met concurrenten, gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Beste Renske,

Kees 11-08-2020

Keurig geholpen door deskundig personeel, dat ook zéér behulpzaam was, ook nog bij "transport" naar auto!

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en hulpvaardige medewerkers.

RH 11-08-2020

Naar aanleiding van een actie in de folder heb ik online een smartfoon besteld.
De volgende dag werd deze al geleverd binnen het tijdslot wat was doorgegeven.

Beste RH,

Ralph 11-08-2020

Mijn vrouw en ik zochten een ventilator.

Op de site van BCC hebben we snel onze ventilator kunnen vinden en via een paar stappen kunnen bestellen.

Door de juiste input op het juiste moment op deze overzichtelijke pagina hebben we deze bestelling in nog geen 5 minuten geplaatst.

Helemaal top!

Beste Ralph,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website. Geniet van de verkoeling!

Jan 11-08-2020

S'avonds besteld en de volgende dag al geleverd perfect ook de track and trace klopte precies

Beste Jan,

Ellen 11-08-2020

Super leuk werden we te woord gestaan door een enthousiaste medewerker. Hij had ook al gauw door dat wij er geen verstand van hadden. Omdat het toch om serieus centjes gaat, bespraken wij: zullen we onze schoonzoon vragen wat hij ervan vindt. En weg was de verkoper. Een paar uur later kom ik terug met mijn schoonzoon, het was dat ik wist wat we wilde, daarom hebben we het gekocht, niet door de verkoper deze oudere man hielp ons erg onbeschoft en liet ons ook niet uitspreken. We kochten een tv en een Soundbar, wat ook jammer was dat de eerste verkoper een broodje aap verkocht over Sonos, het leek wel of hij dit merk niet wilde verkopen, hij was wel enthousiast over Harman . Maar omdat ik al Sonos had wilde ik dit uitbreiden, hij zei dat Sonos op WiFi gaat en Harman niet, mijn schoonzoon liet duiden horen en de verkoper riep tegen Harman: hé Google! Dusss

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review. Wat een bijzonder verhaal, we komen hier graag meer over te weten. Kun je in een reactie het ordernummer doorgeven?

Beste Ellen,

Harrie Bosch 11-08-2020

Zeer goede service, en goede uitleg gehad.
Zelfs meegelopen naar de auto om te kijken of het erin paste.
Dik tevreden.

Beste Harrie Bosch,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkel medewerkers.

Wendy 11-08-2020

Prijs en kwaliteit zijn goed. Ook wordt je goed geholpen in de winkel. Top!

Beste Wendy,

fab 11-08-2020

gastvrij, een goede service naar de klanten, personeel heeft verstand van zaken

Beste fab,

Brigitte 11-08-2020

Wij komen al jaren bij BCC, waarom?
Klantvriendelijk en voor mij heel belangrijk eerlijk en ze nemen echt de tijd voor je.
Niets moet, maar alles kan.
Vorige maand een laptop en koffiezetapparaat, vandaag een wasmachine geleverd in deze bloedhete op zolder zonder gezeur!
Via de site kon ik mijn bestelling volgen en kan ook super zien wat mijn eerdere aankopen zijn geweest.

Top dus!!!

Beste Brigitte,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankopen.

Ben 11-08-2020

We zochten al enige tijd naar een nieuwe tv en trokken wat tijd uit voor een oriëntatie op internet en een bezoek aan een paar winkels. We wisten eigenlijk wat we zochten maar wilden het geluid van de tv ook horen. We werden bij BCC vandaag weer geholpen door dezelfde jonge man die ons weken terug ook te woord stond. Relaxt, terzake kundig en "oor voor de klant". Geen verkooppraatje maar goede informatie.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de TV.

Kevv 11-08-2020

Niets meer aan doen, goed verzorgd, behulpzaam personeel en met respect geholpen geworden. Ga zo door!

Beste Kevv,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame medewerkers.

Petra 11-08-2020

Weer een goede service gekregen van medewerkers in de vestiging Lelystad. Goede uitleg , eerlijke en goede adviezen. Top!

Beste Petra,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

Wiltr 11-08-2020

Laatst naar de winkel geweest voor het kopen van een combi magnetron. Ze was heel vriendelijk goede uitleg en gezien het geen waarvoor we hem gebruikte gaf ze het advies om die duurdere niet te nemen. Zonde om meer te betalen voor iets wat je toch niet gebruikt. De winkel zelf is netjes en overzichtelijk.
Wij zijn zelfs nog terug gegaan om iets anders aan te schaffen. Weer dezelfde ervaring. Klantvriendelijk en deskundig.

Beste Wiltr,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Roepel 11-08-2020

Is niet de eerste keer dat ik hier wat gekocht heb. Nu weer een hele vriendelijke en kundige verkoopster die de tijd nam om ons te helpen. Heel aangenaam. Uit deze winkel loop Ik altijd met een goed gevoel weg.

Beste Roepel,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige hulp van onze vriendelijke verkoopster.

Dick Ruijsenberg 11-08-2020

Ondanks dat andere shops soms goedkoper lijken heb ik nu weer voor BCC gekozen. Nu blijkt heel terecht. Door grote drukte kreeg ik van DHL bericht dat levering van de friteuse niet op zaterdag maar op dinsdag plaats vond. Een telefoontje naar BCC was genoeg om door de klantsenservice niet aflatend alternatieven te zoeken. Ook anuleren en direct geld terugstorten was een optie. Ik was echt onder de indruk. Ze bellen terug als ze dat beloven. Ik heb zelf de knoop doorgehakt en gewoon gewacht en gekregen. Ik blif BCC trouw.

Beste Dick Ruijsenberg,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Alfred 11-08-2020

Prima service hier!
Een Soundbar die niet opgesteld stond en we graag wilde testen werd meteen uit het magazijn gehaald, uitgepakt en aangesloten om te kunnen testen.
Top service!
De bestelde tv werd online meteen gereserveerd en al na 5 minuten een mailtje dat de televisie klaar stond om opgehaald te worden!

Beste Alfred,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Tine van den Akker 11-08-2020

Ik ga graag naarBBC omdat je goed en kundig geholpen wordt.Al vaak artikelen gekocht.

Beste Tine van den Akker,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige hulp.

Ed 11-08-2020

Inventum frituse hetelucht van mijn moeder gisteren defect (een van de eerste) en gisteren besteld en vandaag keurig geleverd door BCC.
Moeders helemaal blij en verrast dat de bestelling zo snel gaat en voor een hele lage prijs.
Top en bedankt, ook namens mijn moeder.

Beste Ed,

Bedankt voor jouw review en groetjes aan jouw moeder.

Roel 11-08-2020

Goede vergelijkings- en selectiemogelijkheid. Simpel bestelproces, ook zonder account. Snelle levering.

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Michiel Thissen 11-08-2020

Zorgvuldige en korrecte afhandeling van het verkoop proces. Er werd de juiste informatie verstrekt naar aanleiding van mijn vragen. Ik heb precies dat gekocht wat ik zocht.

Beste Michiel Thissen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

summerlover 11-08-2020

bij bezorging van een dvd speler kregen we een flyer van BCC mee waar we een mooi afgeprijsde ventilator zagen : we hadden een nieuwe nodig dus keken we bij de webshop
het was makkelijk deze ventilator te bestellen en montage was zo gebeurt
mooi design en wat een koelte !

Beste summerlover,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de verkoeling.

Luiza 11-08-2020

I chosed BCC, because it's close to my house.
I can find there everything what I need in good prices. Also the delivery is fast and employers know what they are doing. My wasching machine was in correct place and connected in two minutes ! :)
I am satisfied.

Dear Luiza,

Thank you for your review about our store.

Kind regards,

Coppertje 11-08-2020

Op zondagmiddag rond 16.00 uur op de website een vloerventilator besteld, veel andere websites waren uitverkocht, en op maandagmiddag om 14.00 uur de ventilator in huis, let wel binnen 24 uur!, afkoelen maar!
Wat een geweldige service!

Beste Coppertje,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de verkoeling.

T.Denford 11-08-2020

Ik ervaar nog altijd de beste, klantgericht service van deze winkel. Assistenten helpen zelfs mijn inkopen in mijn autootje laden. Aanbiedingen zijn direct bij de ingang geplaatst voor een snelle koop en loop actie.

Beste T.Denford,

Verboom 11-08-2020

Zeer vriendelijk personeel en zeer deskundig personeel en vrij behulpzaam met vragen weten ze meestal vrij snel raad anders gaan ze zeer snel op zoek naar een oplossing

Beste Verboom,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Kruemmeltje 11-08-2020

Fijne overzichtelijke winkel, goed vakkundig Eerlijk personeel. Goede bezorgafsprake.

Beste Kruemmeltje,

Jose 11-08-2020

In Arnhem zuid geweest op woonboulevard.
Weer zeer netjes vriendelijk geholpen. Weer goede advies gekregen.
De bezorging was ook zeer goed. Alles aangesloten de oude apparaten ook gelijk meegenomen. En ik ben weer helemaal happy met mijn nieuwe afwasmachine en koelkast. In najaar nog een fornuis halen en dan kan ik er weer zoveel jaar van alles blijven genieten.

Beste Jose,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Oost 11-08-2020

Altijd goede ervaringen met BCC gehad en bij deze bestelling was de prijs ook zeer gunstig ten opzichte van andere grote zaken. BCC is altijd een betrouwbare keuze.

Beste Oost,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

f steenmeijer 11-08-2020

prettige en snelle hulp
goede voorlichting en laat zien wat men wil gebruiken.

Beste f steenmeijer,

peetee 11-08-2020

Hele prettige winkel , met deze warmte lekker gekoeld. Vriendelijk en goed geholpen.
Supersnel: binnen 24 uur geleverd.

Beste peetee,

Ruben 11-08-2020

vriendelijke behandeling, er miste een onderdeel in de doos (was gebruikt voor aan het showroommodel). volgende dag teruggegaan en kreeg zonder problemen het missende onderdeel alsnog.

Beste Ruben,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Darren 11-08-2020

BCC heeft een uitstekende webshop met een groot aanbod aan producten voor een zeer aantrekkelijke prijs. De gebruiksvriendelijkheid van de website is ten zeerste te waarderen. Je kan makkelijk navigeren, de gewenste artikelen vinden en in een handomdraai bestellen. Zondag had ik een telefoon besteld, maandag al in huis. Petje af voor de bliksemsnelle levering!

Beste Darren,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en snelle levering.

L.vd boon-roest 11-08-2020

we werden niet alleen vriendelijk geholpen , de verkoper Joeri, installeerde de simkaart in 't nieuwe mobieltje van mijn man, die daar moeite mee heeft, dus; dank!

Beste L.vd boon-roest,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp in onze winkel.

Paul 11-08-2020

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen Door vriendelijk personeel. Ik zou er zeker weer terug gaan

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

Duco Volker 11-08-2020

Via Google kwam ik bij BCC uit voor een bluetooth koptelefoon van JBL, daarna deze besteld aan het einde van de dag maar heb het pakketje de ochtend erop al ontvangen via DHL waar ik erg blij mee ben, supersnel, goeie communicatie en BCC voldoet verder aan alle verwachtingen!

Beste Duco Volker,

Monique 11-08-2020

Ik vind BCC een prettige winkel en koop er bijna altijd de elektronica en dergelijke die ik nodig heb. Zoals vaker duurde het ook deze keer (bij de vestiging Dukenburg in Nijmegen) wel een tijd voordat er een verkoper beschikbaar was, maar die heeft me daarna prima geholpen. En toen ik bij het afrekenen vergat dat ik een kadobon bij me had en even later terug naar de winkel ging om te vragen of ik die alsnog kon inwisselen, werd dat alsnog geregeld. Ik ben dus een tevreden klant.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Freek 11-08-2020

Wat ik heel belangrijk vind is dat bij het bestellen het proces vlot en netjes wordt afgehandeld.Mijn ervaring is dat ik steeds op de hoogte ben gehouden met de status en ook netjes te horen kreeg dat het oude apparaat meegegeven mocht worden. Goede service dus.
Het apparaat is tevens netjes in dichte doos afgeleverd.

Beste Freek,

Bedankt voor jouw review over het bestel- en leveringsproces.

Herman 11-08-2020

Vaatwasser via BCC gekocht. Snelle levering en Zeer vriendelijke medewerkers zowel telefonisch als de deskundige plaatsing door de 2 medewerkers.
De Mieke vaatwasser bevalt ons uitstekend.Gekocht bij BCC vanwege de gratis installeren van de vaatwasser.

Beste Herman,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Diedeke 11-08-2020

Prima (fysieke) winkel met prima service. Werd goed geholpen door de medewerker.

Beste Diedeke,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Frans de Boer 11-08-2020

Ik ga graag naar de BCC. Je voelt je hier niet een nummer, zoals wel het geval bij de rode concurrent. Je wordt vriendelijk geholpen, ook bij problemen (garantiegevallen). Daarnaast ook vaak iets goedkoper dan de concurrent.

Beste Frans de Boer,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke hulp in onze winkel.

Aad 11-08-2020

Het uitzoeken van het product was zeer eenvoudig en de aflevering perfect op tijd.
Het apparaat werkte direct uitstekend. Ofwel, GEEN enkel probleem!

Beste Aad,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Johan 11-08-2020

Op zoek naar een ventilator eerst de site bekeken. Daar al snel een keuze kunnen maken en het bleek dat deze ook nog bij het dichtstbijzijnde filiaal op voorraad was. Meteen maar opgehaald. Eigenlijk een snelle aankoop in de winkel en deze keer zonder een verkoper te hebben gesproken. Wel nog vriendelijk te woord gestaan door de kassamedewerker.

Nog wel een tip voor BCC: dezelfde ventilator was bij de concurrent €0,95 goedkoper

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling.

A Bek 11-08-2020

Ik ben erg goed geholpen door het personeel en heb goede uitleg gekregen over mijn tv.

Beste A Bek,

Jo 11-08-2020

Ik ben thuis gekomen met een laptop voor de prijs wat ik wilde uitgeven en bruikbaar voor mijn beoogde doel. Dus geen poespas verkooppraatjes. Verkoper heeft goed geluisterd en aangesloten bij mijn wensen. Top!!!!

Beste Jo,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Esther 11-08-2020

snelle levering, keurige service.
leveren zoals afgesproken.
als er iets niet in orde is zijn ze altijd bereid om mee te denken.

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over de levering.

C.L.J. Schoenmakers 11-08-2020

De bediening was vlot, vriendelijk en deskundig. Alle lof voor (*). Hij wilde nadrukkelijk alles weten wat ik van het product verwachtte en voorkwam daarmee teleurstelling.

Beste C.L.J. Schoenmakers,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en vriendelijke service van onze medewerker Rachid.