GH van Dorssen 14-08-2020

Prima webshop,ben heel goed geholpen, en een nette aflevering precies wat afgesproken was.

Beste GH van Dorssen,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Patrickvi 14-08-2020

Ik kom daar graag, overzichtelijke winkel, en de webshop idem dito. Had snel gevonden waar ik naar op zoek was, nieuwe koel-vriescombinatie, had de oude al buiten neergezet, die jongens hebben 't al zwaar met deze hitte... ;-)
Binnen 3 minuten boven, ik woon op de 1e verdieping, en met de mededeling dat ik 'm na zo'n 4 uurtjes aan mocht zetten gingen ze weer verder. Dinsdag besteld, vrijdag in huis vind ik netjes!
Ga ik gauw mijn koelkast en vriezer inruimen!

Beste Patrickvi,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en webshop.

Ine 14-08-2020

Geweldige winkel en personeel kundig, beleefden vriendelijk. Ze nemen echt de tijd voor je. Voor ons geen andere winkel.

Beste Ine,

Ine 14-08-2020

Geweldige service. Ons huis staat vol met producten van BCC, en we worden altijd beleefd met goede uitleg geholpen. Voor ons staat BCC op nummer1

Beste Ine,

Noa 14-08-2020

Online een outlet koelkast besteld. Reden dat het product gekwalificeerd is als outlet was omdat het al uitgepakt was. Na levering bleek er meer aan de hand, veel beschadigingen. Medewerker heeft nog een extra korting aangeboden van 200 euro.

Heb aangegeven het product niet te willen behouden maar dezelfde koelkast, nieuw en verpakt te willen bestellen. Dit kon, duurt alleen wel drie weken. Heb aangegeven met spoed een koelkast nodig te hebben.

Oplossing was, mag de outlet koelkast gebruiken tot de nieuwe geleverd wordt. Heel fijn met de warme dagen deze week.

Beste Noa,

Mahmoud 14-08-2020

De levertijd is prima. Klamtenservice is snel reageert en de bezorgers zijn professioneel en ardig.

Beste Mahmoud,

Ben Janssen 14-08-2020

Scheerapparaat had een storing. In de winkel werd ik vriendelijk geholpen. Het probleem werd snel opgelost. Er kwam een nieuw apparaat, deze werd de volgende dag al thuisgestuurd. Super service.

Beste Ben Janssen,

Joop 14-08-2020

Duidelijke website. Bestelde telefoon snel in huis. Goede verpakking en handig dat ik zelf het bestel moment kon kiezen.

Beste Joop,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Paulus 14-08-2020

BCC kon in deze drukke tijden als eerste de wasmachine die we wilden leveren, in tegenstelling tot een van hun concurrenten. Die zaten de komende 2-3 weken 'vol'...

De avond van tevoren een indicatie gekregen van de bezorgtijd per sms en email. Ze belden de volgende ochtend netjes vooraf dat ze er al wat eerder zouden zijn. Ze stonden ook daadwerkelijk op die tijd voor de deur. Netjes!

De nieuwe wasmachine werd netjes binnen gereden en de oude machine hebben ze meteen weer meegenomen zoals afgesproken. Vriendelijke mannen van de bezorging! Bedankt.

BCC = TOPSERVICE voor een nette prijs!
De wasmachine (een Zanussi Lindo500) werkt prima! Die maakt overuren vandaag nadat de oude machine stuk was gegaan :).

Dus zoek je een webshop met goed service? Kies dan voor BCC!

Beste Paulus,

Mar 14-08-2020

Prima service. Geleverd zoals afgesproken.Vriendelijk personeel. We zijn goed geholpen

Beste Mar,

M.de Groote 14-08-2020

Zowel mijn moeder, als ik, zijn bij BCC Hengelo heel erg goed geholpen bij onze aankopen. Wij kregen goed advies en een goede uitleg van de aangeschafte producten. Ook kregen wij nog verdere tips naar aanleiding van ons praatje met de verkoper. Daarnaast vinden wij beiden de extra service die he bij de producten kunt kopen erg handig. Misschien niet degoedkoopste, misschien wel overbodig, naar dat weet je pas achteraf. Ik voorkom liever, dan dat ik moet genezen.

Beste M.de Groote,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Elly sormani 14-08-2020

We werden goed geholpen door xxx en hij heeft ons goed geïnformeerd over de tv die we wilden kopen ( en ook gekocht ) vandaar deze positieve beoordeling . Het was erg koel in de winkel wat nu ook erg prettig is. Ik ben positief over Bcc , groet xxxx

Beste Elly sormani,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en persoonlijke service van onze medewerker.

Hans Rijn 14-08-2020

Zeer kundige en vriendelijke uitleg bij de aankoop van de Ring Doorbell 3.
Als we er niet uit zouden komen mochten we altijd even langs komen of belleen. Zeer klantgerichte verkoper.

Beste Hans Rijn,

Bedankt voor jouw review over de service van onze klantgerichte medewerker.

Janneke 14-08-2020

Personeel had kennis van de producten en dacht met me mee qua hoe de gekochte waar te vervoeren. Er was ruimschoots helpend personeel en de winkel was lekker koel.

Beste Janneke,

Sjoukje Leeuw 14-08-2020

Een koelkast besteld en betaald in de winkel, prettige service, er werd meegedacht. Thuis bleek hij te groot. Gebeld, omruilen voor een ander model was geen probleem, wederom vriendelijk geholpen en de koelkast werd ook netjes op tijd bezorgd.

Beste Sjoukje Leeuw,

Erik 14-08-2020

Goede overzichtelijke site. Duidelijk welke aanbiedingen er zijn.
Hele snelle bezorgservice!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze website en bezorgservice.

Deb 14-08-2020

BCC Zoeterwoude is een overzichtelijk winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Komen afspraken na. Levering aan huis op de aangegeven tijd. Top

Beste Deb,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Ton 14-08-2020

zeer goed en vak bekwaam geholpen ,zelfs met in laden en de prijs was goed
A.Pluijm

Beste Ton,

ReneF 14-08-2020

BCC Megastores Den Haag, top! Ondanks dat ik het product moest terugbrengen omdat het niet beviel toch een 10! Ik heb een ander product uitgekozen en mee terug genomen, die werkt wel naar behoren.

Beste ReneF,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag.

Sonja Passau 14-08-2020

BCC heeft een gebruikersvriendelijke website. Helder en duidelijk. Levering prima, op tijd, zeer fijne medewerkers, erg behulpzaam, netjes en keurig gemonteerd.

Beste Sonja Passau,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en behulpzame bezorgers.

Anne Schmitz 14-08-2020

Fijne winkel, bijna al mijn apparatuur komt bij BCC Veghel vandaan.
Gisteren uitstekend geholpen door XXX met mijn nieuwe gsm, klantvriendelijk en behulpzaam.
Dertig euro om mijn telefoon nrs, foto's etc over te zetten op mijn nieuwe gsm hoefde ik niet te betalen na een klein foutje van BCC ook nog korting en een mooi gsm hoesje erbij.
Helemaal tevreden met 3 nieuwe apparaten huiswaarts gekeerd.
Een dikke 9 verdiend

Beste Anne Schmitz,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

yaniris ik marmolejos 14-08-2020

Super goed de levering van bcc,ik echt tevreden over jullie manier van levering en jullie hulp.
Hartelijk bedankt

Beste yaniris ik marmolejos,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Henk Post 14-08-2020

Ik vind BCC een prettige winkel: goede prijzen en vooral deskundig advies. Ik heb er een airco gekocht en ben zeer tevreden. Deskundig personeel met kennis van zaken die het beste product voor jou adviseren en je niets opdringen of snel wat aan je willen verkopen.

Beste Henk Post,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Mas 14-08-2020

Zeer tevreden over BCC. Tegenwoordig kiezen we snel voor online bestellen, maar soms wegen de voordelen van naar de winkel zeker op. Vooral als je het product even wil aanraken en uitproberen. De voordelen wegen al helemaal op als je in de BCC benmet kundige verkopers die goed en eerlijk advies geven.

Beste Mas,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en eerlijke medewerkers.

Mj 14-08-2020

Recent een smart TV gekocht bij de webshop van BCC. Eerlijke prijs en mogelijkheid om aan de deur te pinnen waren voor mij de voornaamste redenen om hier te bestellen. Levering kwam snel en werd netjes en vakkundig geleverd. Je krijgt een linkje waarmee je kunt zien hoe lang het nog duurt voordat je bezorging arriveert, en je krijgt zelfs 15 min van tevoren een telefoontje. Goede service!!

Beste Mj,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

RQ 14-08-2020

Via de website van BCC heb ik een wasmachine besteld. De avond voor de levering kreeg ik zowel een sms en een email waarin de geschatte bezorgtijd stond. De levering was okk keurig tussen de aangegeven tijde . Ongeveer 10 a 15 minuten van te voren werd ik gebeld dat ze onderweg waren. De wasmachine hebben ze netjes naar zolder gebracht en mijn oude wasmachine werd netjes retour genomen. Ondanks de hoge temperaturen van boven de 30 graden hebben ze dit toch gedaan. Prima service dus.

Beste RQ,

Rosanna 13-08-2020

Fijne en goede zaak BCC , goed personeel, wij hadden de laatste Rowenta mobiele airco dus konden meteen de auto achter om rijden en inladen.

Beste Rosanna,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling.

I. Boel 13-08-2020

De verkoopster gaf eerlijke en zeer volledige informatie over het product. Ik moest even wachten maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door haar advies. Het scheelde ook nog eens de helft in de kosten.

Beste I. Boel,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerkster.

Rowie 13-08-2020

Ik ben heel erg blij met de service in de BCC winkel in Winkelcentrum Woensel! Niet alleen heb ik al mijn vragen over een bepaald product netjes beantwoord gekregen, maar er werd ook met mij meegedacht toen ik twijfelde tussen twee gelijksoortige producten om uiteindelijk toch tot de beste keuze te komen. Zo heb ik uiteindelijk een aankoop kunnen doen waar ik erg tevreden mee ben, en die binnen no time geleverd was. Tot slot hebben medewerkers mij ook gewezen op het feit dat aanvullende producten waar ik interesse in had een dag later met korting in de winkel te verkrijgen zouden zijn. Dat vond ik zo tof! Zo heb ik echt het gevoel dat ik de beste prijs heb betaald voor het product wat ik zocht. Klantvriendelijkheid staat dus zeker hoog in het vaandel bij deze BCC vestiging en ik ben ook zeer te spreken over de deskundigheid van de medewerkers in de winkel als het gaat om productkennis. Hartelijk dank voor jullie hulp en adviezen!

Beste Rowie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Eindhoven Woensel.

S van Velthoven 13-08-2020

Heel vriendelijk geholpen door de verkoper! Goed geadviseerd in de was-droogmachine keuze en al mijn vragen zijn super beantwoord! Dank je wel!!!

Beste S van Velthoven,

Bedankt voor jouw review over de hulp bij aankoop.

Ronaldenwillu 13-08-2020

Met geduld en deskundigheid zijn we geholpen door 2 verkopers.
We kwamen de eerste keer in de winkel en hebben een ventilator gekocht. Ze liets ons heel geduldig een aantal modellen zien.
Thuisgekomen kwamen we op het idee dat we er nog één nodig hadden. Weer terug bij BCC zochten we naar dezelfde verkoopster, maar die was bezet.
Toen kwam een andere verkoper ons helpen, en die is net zo geduldig en deskundig als de eerste.
We zijn blij met de twee ventilators en met onze bezoeken aan BCC.

Beste Ronaldenwillu,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerkers bij aankoop van de ventilatoren. Geniet van de verkoeling.

Ernst 13-08-2020

* Supersnelle levering
* Duidelijke en foutloze communicatie
* Prima prijs
* Maakt een zeer betrouwbare indruk

Beste Ernst,

Bedankt voor jouw review over onze communicatie en de snelle levering.

OAG 13-08-2020

Door een eerdere aankoop die erg goed is bevallen wederom naar BCC in Hengelo voor een nieuwe koelkast, deskundig en snel geholpen en levering was stipt conform de afspraak. Deze winkel beveel ik zeer aan.

Beste OAG,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Jonna 13-08-2020

Ik werd gebeld door een super vriendelijke jongen dat ze er over 10 minuten zouden zijn. Ik stond ze dus netjes op te wachten en deed de voordeur al open toen ik ze zag.
Alleen tot mijn verbazing zette de jongen een lage doos met daarin een vaatwasser op zijn steekkar, dat vond ik toch heel gek want ik had een koelvriescombinatie besteld.
Na dit mede gedeeld te hebben gingen ze het direct voor mij oplossen!
Naar verschillende collega’s gebeld maar op dit moment konden ze er helaas niks aan doen.
Het was verkeerd gegaan met het inladen, kan gebeuren maar ik baalde hier natuurlijk wel heel erg van!
Maar de mannen meldde me dat er zo spoedig mogelijk contact met mij zou worden opgenomen.

Verder de dag helaas niks gehoord dus ik zag de bui al hangen dat ik er zelf achteraan moest gaan.
Tot ik opeens weer door dezelfde jongen werd gebeld, ze waren op dat moment onderweg naar Rotterdam, want daar stond mijn koelkast.
Deze mannen hebben dus speciaal langer gewerkt om mij mijn koelkast te bezorgen.
Ik vond het echt top service en de mannen waren super vriendelijk!!

Beste Jonna,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers. Fijn dat het alsnog dezelfde dag is opgelost.

Geitengatenkaas 13-08-2020

Nu net iets meer dan een week terug een mobiele airco aangeschaft. Het was een retourdeal, een apparaat welke iemand al eens heeft teruggestuurd (om voor mij onduidelijke reden). Daarom ging er een bepaald percentage van de nieuwprijs af. De shop gaf wel aan dat het apparaat wel naar behoren zou werken, alleen de doos zou kapot kunnen zijn. Met dat in het achterhoofd het apparaat aangeschaft. Ik kreeg op de avond van aanschaf een sms bericht waarin stond in welk tijdsvak de bezorgers er de volgende dag zouden zijn. Dit bleek net in het moment te vallen waarop er even een half uurtje niemand thuis was. De buren gevraagd of zij het apparaat dan wilde aannemen, dat was geen probleem.
De volgende dag belde de bezorgers een kwartier van tevoren dat ze onderweg waren. Helaas, dus net in het moment dat er niemand thuis zou zijn. Gevraagd of ze het bij de buren wilde afleveren, maar dat kon eigenlijk niet. Aangegeven dat ze dan beter 5 minuten konden wachten, want dan was mijn vriendin er weer. Hij zou even kijken wat hij kon doen. 20 minuten later kreeg ik weer een telefoontje dat ze het bij de buren hebben afgegeven. Top! Toen ik zelf eenmaal thuis kwam en de doos zag staan, schrok ik daar wel lichtelijk van. De doos stond op de kop met veel tape aan de bovenkant. Gelukkig stond het apparaat er wel goed in. Alleen de zakjes die erin zaten met spullen (afstandsbediening en dat soort) waren allemaal nogal kapot. Dit zou niet echt een manier zijn waarop ik met de spullen omga die ik zou hebben gekocht, en later retourneren. Er zat ook een soort vetvlek boven op de airco. Dit stoorde mij wel, want ik had het netjes gevonden dat ze dat bij BCC er wel even af hadden gehaald. Het zat helemaal niet vast, het is mij namelijk vrij makkelijk gelukt met een vochtige doek. Voor de rest is mijn aankoop goed verlopen.

Beste Geitengatenkaas,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling.

Corrie Verhulst 13-08-2020

Prettige winkel, personeel is kundig, uitleg is goed en duidelijk en heel rustig.snelle levering.

Beste Corrie Verhulst,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en kundige medewerkers.

Koos 13-08-2020

Onze keuze voor BCC is een bewuste keuze.
Heb inmiddels al meerdere artikelen gekocht bij BCC.
Onze laatste aankoop betreft een LG OLED tv.
Ook hierbij zijn we weer erg goed geadviseerd en hebben voor een leuke prijs de tv kunnen kopen.
Kortom een 9 is dik verdiend!

Beste Koos,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de TV!

Corina 13-08-2020

Goed geholpen bij het kiezen van een laptop die aansluit bij onze behoefte. Ook bij de benodigde associares. Er was een aanbieding waar de verkoper even achteraan moest hoe dat precies zat, heeft het uitgezocht en ons goed geholpen.

Beste Corina,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker. Veelplezier met de aankoop!

Emma 13-08-2020

Goede service, vriendelijk personeel. We kregen eerst een stofzuiger mee die bij thuiskomst stuk bleek te zijn. Teruggegaan naar de winkel, waarna we gelijk een nieuwe kregen. Deze was echter niet meer op voorraad en werd de volgende dag thuisbezorgd, met een extra pak stofzuigerzakken erbij voor het ongemak.

Beste Emma,

rogier 13-08-2020

zoals altijd perfect geholpen. super personeel super service.
bcc is favoriete winkel.

Beste rogier,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Diego 13-08-2020

Geweldige advies gekregen
Eind resultaat heb nu een aanvullend 7.1 sonos set geweldige geluidservaring en makelijk te installeren
Goeie winkel met echte kenners !

Beste Diego,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

kikkert 13-08-2020

leuke winkel goede service vakbekwaam personeel
zeer te vreden
kan het iedereen aan bevelen

Beste kikkert,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling van onze winkel.

Nathalie 13-08-2020

Ik vind het persoonlijk jammer dat je 20 euro betalen moet voor het "installeren" van je gekochte product. Het enige wat de bezorgers gedaan hebben is de stekker in het stopcontact gestopt.

Wel ben ik blij met de snelle levering

Beste Nathalie,

Bedankt voor jouw review en feedback.

brenda 13-08-2020

Overzichtelijke site, het zoeken naar producten en bestellen gaat makkelijk, supersnelle levering dus bcc doet wat ze beloven, al met al een zeer tevreden klant

Beste brenda,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Dirk 13-08-2020

Mooie grote overzichtelijke winkel.
En vriendelijke ontvangst door medewerkers

Beste Dirk,

Klaas J. 13-08-2020

Gekocht via webshop BCC een Galaxi Tab A 10.1. Werkt perfect. Het is het helemaal wat ik er van had verwacht. Op zaterdagmiddag via Samsung A50 besteld, maandagmiddag via DHL in huis. E.a. geheel conform de afspraak. Ik moet ook voor deze tablet nog een etui hebben maar ga deze kopen bij BCC Hoogeveen. Hier al meer gekocht en bevalt prima.

Beste Klaas J.,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en ons filiaal in Hoogeveen.

Ruud 13-08-2020

Prijzen nooit hoger dan ergens anders, IJzersterke service, prima nazorg. Je krijgt meteen de factuur per e-mail.

Beste Ruud,

van Rossum 13-08-2020

vriendelijk personeel denkt met me mee over het desbetreffende product en laagste prijsgarantie

Beste van Rossum,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

ogetikip 13-08-2020

Na even wachten werden wij prima geholpen door de jonge verkoper.
Goed en duidelijk advies en zeker niet de duurste aan ons verkocht

Beste ogetikip,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Marc 13-08-2020

Ja . Maar ik heb in de fysieke winkel gewinkeld. Niet via de website! Ik geef een 9. Ik ben goed behandeld met mijn vraag.

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.