Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Corné 06-02-2021

Samsung combi magnetron besteld bij BCC. Erg snelle levering, goede prijs en overzichtelijke website.
Magnetron is gebruiksvriendelijk en makkelijk in de bediening.
Fijne webshop om te orienteren en te vergelijken!!

Beste Corné,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering van jouw nieuwe magnetron. Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Martin 06-02-2021

Na goede telefonische informatie bestelling geplaatst en binnen een uur gereed om af te halen. Bestelling stond gereed bij de afhaallocatie.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Marouane 06-02-2021

Ik had mijn monitor schermen echt super snel nodig . Ik had ze in de avond besteld en de volgende middag waren ze er al. Super snelle service!!!! De bestelling was goed afgeleverd en alle toebehoren waren perfect. Toppp

Beste Marouane,

Stefan 06-02-2021

Gisteren artikelen besteld. Vandaag in huis. Prettig en duidelijk alles op mail.

Beste Stefan,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Sjavani 06-02-2021

Product geleverd en prima diepvries(tafelmodel), snelle levering en prima service.

Beste Sjavani,

Veronica 06-02-2021

Ik ben altijd al fan van BCC, maar nu met deze lockdown is het prima bellen en bestellen en afhalen!
Het was even zoeken waar het telefoon nummer stond, maar ook daar zat logica in, al kwam ik eerst bij het algemene nummer, dus even doorzoeken.

Beste Veronica,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze filialen.

Honcoop 06-02-2021

Snelle uitlevering van de bestelling. Super goede en fijne service gehad. Mijn bestelling bleek na bezorgen beschadigd te zijn. Dit was binnen een uur opgelost en een nieuwe bestelling geplaatst door de medewerkers zelf. En deze werd ook al weer binnen 2 dagen geleverd.

Beste Honcoop,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en oplossingsgerichte service.

Wouter Bijl 06-02-2021

hoge kwaliteit goede verpakking met lucht ballen en correcte verpakking mooie kwaliteit echt BCC ik koop er al jaren vandaar blijvend klant

Beste Wouter Bijl,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

paula 06-02-2021

omdat ik in de winkel altijd netjes ben geholpen en dat de medewerkers net dat stapje meer willen doen voor de klant dat word steeds zeldzamer dus dikke pluim voor bcc hoorn

Beste paula,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Hoorn.

Willy 06-02-2021

TOP bedrijf dat is BCC, na 2 uur in de middag besteld , in de avond een sms'je,
en de volgende morgen om 8.15 al bezorgd TOP BCC

Beste Willy,

Robert 06-02-2021

Wederom was BCC bij deze aankoop prijstechnisch interessant, gekoppeld aan een goede service en heldere communicatie , was het aankopen van deze stofzuiger bij BCC voor ons vanzelfsprekend

Beste Robert,

Lucie 06-02-2021

Wij hebben voor deze winkel gekozen om de lokale ondernemers te steunen. Toen we een product wilden kiezen, hebben wij naar de zaak gebeld en werden goed geholpen door de medewerkers.

Beste Lucie,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Kevin 06-02-2021

Snelle levering en goede communicatie. Binnen 24 uur stond er een nieuwe TV bij ons in de woonkamer. Door goede communicatie via mail en telefoon wisten we precies wanneer de TV werd afgeleverd. Oude TV werd gratis meegenomen voor recycling, dus daar hadden we ook geen omkijken meer naar.

Beste Kevin,

Bedankt voor jouw review over onze snelle levering en services.

Kees&Sonja 06-02-2021

Goed advies via email, vervolgens een droger besteld en een week erna een hetelucht oven. Beide apparaten snel en netjes afgeleverd! Kortom een dikke 10

Beste Kees&Sonja,

Bedankt voor jullie review. Veel plezier met de aankopen!

Nancy 06-02-2021

In de webshop van BCC een wasmachine gekocht. Alles wat telefonisch is afgesproken is nagekomen.
Keurig op tijd geleverd en vakkundig door bezorgers aangesloten.
Kan BCC bij iedereen aanbevelen.

Beste Nancy,

Bedankt voor jouw review over de vakkundige service van onze vriendelijke bezorgers.

Jeanette Verbakel 06-02-2021

Nette snelle afwerking
Afspraken worden nageleefd
Bezorging zeer netjes en correct en vriendelijk
Ook Corona maatregelen worden nageleefd
Als zeer prettig ervaren ...👍

Beste Jeanette Verbakel,

A.S. 06-02-2021

Super snel. ‘Sochtends besteld uit de ruime keuze en de volgende dag ‘s middags was de bestelling er al via dhl

Beste A.S.,

Hendriks 05-02-2021

Duidelijke webshop, makkelijk te navigeren/bestelling te plaatsen.
De levering ging erg voorspoedig, duidelijke updates en netjes van te voren gebeld.
Bezorgers zijn van BCC zelf, wel zo prettig.
Heb de droger sinds een week maar bevalt uitermate goed.

Al met al zeer een tevreden klant, tot de volgende keer BCC.

Beste Hendriks,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop en onze vriendelijke bezorgers.

Karen 05-02-2021

Zowel koelkast als wasmachine op twee momenten bij BCC besteld. Service can de koelkast was zo goed bevallen dat ik mijn wasmachine er ook besteld heb. En wederom top service. Persoonlijk contact met de bezorgers, je weet exact wanneer ze er zijn. Inbouw van de koelkast en plaatsing wasmachine was snel en vakkundig. Scherpe prijs en zeer snelle levering bovendien.

Beste Karen,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige installatie- en bezorgservice.

Annelotte 05-02-2021

Duidelijke site, overzichtelijk makkelijk in gebruik. Ondanks deze tijd ook nog eens een snelle levering. Gisteravond 04-02 besteld en de volgende dag al binnen gekregen.

Beste Annelotte,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze duidelijke website en de snelle levering.

Danielle 05-02-2021

Voor 18u besteld en daadwerkelijk volgende dag in huis! Ondanks dat er natuurlijk nu veel via internet word besteld. Ze waren er een uur eerder. En 2 vriendelijke bezorgers

Beste Danielle,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke bezorgers.

Mieke Henzen 05-02-2021

Geweldig geholpen door BCC! Om half 12 telefonische bestelling gedaan en om half 2 werd het aan de deur afgeleverd!! Geweldige service

Beste Mieke Henzen,

Wayne 05-02-2021

Heldere product omschrijving, goede en heldere informatie voorziening via de email en snelle afhandeling. Geweldige service in deze corona tijd. Thanks

Beste Wayne,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

M. Maciel 05-02-2021

Door verhuizing een nieuwe koelkast gekocht.
En vandaag binnen en heel erg blij ermee! Eindelijk een grote koelkast. Bezorgers hebben het netjes naar de derde verdieping gebracht.
Ik raad BCC zeker aan!

Beste M. Maciel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

RJ 05-02-2021

Ruim assortiment, goed en vriendelijk personeel.
Nu tijdens de Corona pandemie online besteld en afgehaald. Komen hun afspraken na!

Beste RJ,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Karin 05-02-2021

Ik kom al jaren bij de BCC word altijd goed en vriendelijk geholpen. Vandaag een air fryer besteld en een uur later kon ik het ophalen

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Willem 05-02-2021

Een goede en zeer overzichtelijke webshop zeker aan te bevelen. En een zeer snelle en prima levering.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Awin Hamawandi 05-02-2021

Levering was top ik heb het in minder dan 24 uur van bcc ontvangen ik heb ook helemaal verliefd op mijn aankoop

Beste Awin Hamawandi,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Geniet van de nieuwe aanwinst!

aart 05-02-2021

de BCC website werkt vlot en geeft voldoende informatie als je zoekende bent naar een artikel. De bestelprocedure is kinderlijk eenvoudig met genoeg betaal opties. duidelijke bevestigingsmail en informatie over de levering.
De aanlevering naar de transporteur gaat razendsnel en ook de levering verloopt soepel.

Beste aart,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Bosch 05-02-2021

Ik kreeg via de chat advies op maat waardoor ik een goede aankoopkeuze kon maken.
De levering was eenvoudig geregeld en werd tot in de woonkamer gebracht door vriendelijke medewerkers die met nog een laatste tip en keurige 1,5 meter afstand een fijne aflevering bezorgde.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze chatservice en de service van onze vriendelijke bezorgers.

Ad 05-02-2021

Goede winkel met een goede service. Ook een snelle levering .
Het personeel is daarbij ook nog vriendelijk.

Beste Ad,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Levi 05-02-2021

Gister met een medewerker gebeld voor de optie van lokaal bezorgen, helaas was het product niet voorradig dus was dit niet mogelijk. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en daarna boodt hij zelfs nog aan om het online voor mij te bestellen. Super service en snel geleverd, fijne winkel!

Beste Levi,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerker.

Kazuhiro 05-02-2021

Xbox Series X besteld, weer een super ervaring met BCC.
Nou was het wel toeval dat ik deze aankoop bij BCC heb gedaan door middel van voorraad.
Snel de xbox in het winkelmandje snel en veilig betaald met Ideal en na 1 dag geleverd helemaal top!
Er moet is altijd ruimte voor verbetering vandaar de 9 en geen 10. Al neigt het daar wel naar toe.

Beste Kazuhiro,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website. Veel plezier met de Xbox!

Frank A. 05-02-2021

Altijd vriendelijk en duidelijk advies. Snel geholpen (ondanks coronatijd) en snel kunnen afhalen.

Beste Frank A,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Cees 05-02-2021

Zeer vriendelijk aan de telefoon geholpen .en ook het ophalen ging vlekkeloos. Echt een aanrader

Beste Cees,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke telefonische service.

E. Braal 05-02-2021

Product makkelijk te vinden op de site. Daarnaast een goede en snelle levering. Het slowcooker was goed verpakt en zag er keurig uit.

Beste E. Braal,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Freddy van Puymbrouck 05-02-2021

Duidelijke webshop en gelukkig nog heel wat op voorraad wat in de huidige tijd een serieus probleem lijkt te zijn. Keurig netjes op de afgesproken tijd geleverd en geplaatst, wij hebben al meerdere zaken gekocht bij BCC en zijn er erg tevreden over.

Beste Freddy van Puymbrouck,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Marleen 05-02-2021

precies wat je verwacht en wat er op de site staat aan artikel. Een compleet en duidelijke omschrijving op de site is erg prettig.

Beste Marleen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Martine 05-02-2021

Super snelle correcte service! Vandaag besteld. Volgende dag in huis
Bedankt 👍

Beste Martine,

Marieke 05-02-2021

Gisteravond besteld, vandaag geleverd!!
Duidelijke beschrijving van de producten op de website! Wij zijn tevreden!!

Beste Marieke,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Sam 05-02-2021

Het bestelproces was erg makkelijk. Het was zo fijn (in tegenstelling tot andere webshops) dat je geen account aan hoefde te maken. Wat ook erg handig was, was dat je een tijdslot kon kiezen waarop je je bestelling zou ontvangen en het werd dezelfde dag nog verzonden. Ik had mijn bestelling om 23:00 uur gedaan en kreeg het de volgende middag al thuisbezorgd! Alles was snel en netjes geregeld.

Beste Sam,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Ch. Linssen 05-02-2021

Keurig en deskundig telefonisch geadviseerd en helemaal conform de toezegging de wasdroger snel geleverd en geplaatst.

Beste Ch. Linssen,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Yvonne 05-02-2021

De site is erg toegankelijk; je kunt je producten snel vinden. Vervolgens met een supersnelle service het product al de volgende dag in huis. BCC doet wat het belooft!

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

S. Vink 05-02-2021

Wij zijn goed (telefonisch) te woord gestaan en begeleid met de aankoop van onze nieuwe TV. De verkoper heeft ons goed geholpen met het maken van onze keuze en aandragen van ideeën. Ook de levering werd snel gedaan, dit kon zelfs de volgende dag al! De bezorgers hebben de TV voor mij netjes bezorgd en in de woonkamer neergezet.

Beste S. Vink,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service van onze medewerker. Veel plezier met de nieuwe TV!

Get 05-02-2021

goed werk geleverd en een GOED product in ontvangst mogen nemen , snelle omruiling
perfecte service CHAPEAU voor B C C !

Beste Get,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Noud 05-02-2021

om 11.45 besteld en om 13.15 op gehaald. (super) lag al klaar bij de balie bij Bcc Oss

Beste Noud,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Robby 05-02-2021

Voor BCC gekozen voor aankoop JBL Live koptelefoon omdat het: 1. Goedkoper was dan bij de concurrenten. 2. De keuze van click & collect. In de ochtend besteld en voor 12u al kunnen afhalen. Super tevreden over gehele ervaring, van bestelling tot afhalen product. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beste Robby,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de aankoop!

Liesbeth 05-02-2021

Prima en snelle service, de complimenten! 👍
Gisteren besteld en vandaag in huis.
Goed geregeld met het DHL afhaalpunt.

Het was heel gemakkelijk om op de site het product te vinden dat ik zocht.
De bestelling plaatsen en betalen was ook heel eenvoudig.
Daarna hoefde ik niet lang te wachten.
Al snel kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling klaar lag in de winkel.
Ook goede info over de procedure van afhalen nu met de corona maatregelen.
Er was netjes een afhaalpunt in de winkel gemaakt en alles verliep vlot met het ophalen.
Geen enkele moeilijkheid ondervonden.

Beste Liesbeth,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle afhaalservice.

Rob 05-02-2021

BCC heeft een uitstekende service, mede door de snelle levering. De opgegeven tijd van de bezorging wordt correct opgevolgd.
Officiële reactie van BCC 05-02-2021

Beste Rob,

Michiel 05-02-2021

echt geweldige kundige telefonische steun en advies gehad en daarna een razensnelle bestelling en bezorging. Top dus. Zeker ook in deze rare tijd
Officiële reactie van BCC 05-02-2021

Beste Michiel,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en snelle service.