Arn 15-08-2020

Mobiele airco zonder problemen kunnen omruilen na drie werkdagen. Vakkundig advies ontvangen omtrent gebruik daarnaast is er een optie tot 4 jaar garantie. Kortom, voor goed advies moet je bij BCC zijn.

Beste Arn,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige adviezen.

J. de Graaf 15-08-2020

We werden door een heel vriendelijke en kundige verkoopmedewerker geholpen, zij heeft ons de vorige keer ook geholpen.
BCC heeft een snelle service, echt een topwinkel met goed personeel. Daarnaast is er nooit iets aan de hand met onze producten die wij daar gekocht hebben.

Beste J. de Graaf,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Kirsten 15-08-2020

Hele goede ervaring met BCC. Duidelijk site met alle informatie die je nodig hebt voor je een aankoop doet! Goede snelle levering, product was netjes de volgende dag in huis. Hier een hele tevreden klant, die zeker vaker iets bij BCC gaat kopen!

Beste Kirsten,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

A. Roeleveld 15-08-2020

Wij hebben via deze webshop een koel/vrieskast gekocht. Was allemaal goed duidelijk. Goed geleverd en precies zoals het allemaal vermeld stond. En ook keurig op tijd. Ondanks deze tijd.

Beste A. Roeleveld,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Jeroen 15-08-2020

Veel personeel dus geen wachttijd ondanks drukte in de winkel, direct alle tijd, deskundig advies op mijn vragen nadat ik eerst zelf al had georiënteerd. Zeer efficiënt. Reservering aankoop en volgende dag via mail mogelijkheid tot bevestigen of cancelen. Bevestigde opdracht direct beantwoord en volgende dag aankoop direct kunnen ophalen. Weer zeer snelle en efficiënte en heel vriendelijke afhandeling. Klasse!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Stella 15-08-2020

Ik koos voor BCC, omdat het nog één van de weinige winkels is waar genoeg keuze is en je goede uitleg en info krijgt over de apparatuur. Had het produkt via een webshop kunnen kopen, maar ik wilde het zien en voelen.

Blij dat ik de stap heb genomen om naar BCC te gaan; aankoop gedaan en de volgende dag geleverd!

Beste Stella,

Charles 14-08-2020

Geweldig geholpen. Had een verzekering afgesloten bij mijn stofzuiger ruim 4 jaar geleden. Hij deed het niet meer, kreeg een leenstofzuiger en de stofzuiger werd nagekeken. Helaas was hij overleden en ik kon zo een nieuwe stofzuiger in de winkel uitzoeken! Maar 10 euro bijbetalen,omdat hij iets duurder was.

Beste Charles,

Joke Petersen 14-08-2020

Zeer kundig en uitgebreid geadviseerd. Naar huis met veel bruikbare tips. KLantvriendelijk.

Beste Joke Petersen,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Willem 14-08-2020

Bcc Hoogeveen verkoper Bart. Deskundige verkoper. Goede uitleg over de TV. Nam de tijd die nodig was. Vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken.

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

G. Knuvers 14-08-2020

In de shop ben ik erg vriendelijk en met begrip geholpen. De door mij gewenste koffiemachine was zo gevonden. Zelfs toen ik door de winkel heen liep om wat rond te kijken werd mij door personeel gevraagd of alles naar de zin was. Chapeau

Beste G. Knuvers,

Bedankt voor jouw review en geniet van de koffie.

J 14-08-2020

Super snelle levering en mooie spullen!! Heel blij met jullie service!!!! Dikke 10

Beste J,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Rob 14-08-2020

Ik was op zoek naar een moeilijk verkrijgbaar item n.l. een goede airco. In deze hitteperiode. De winkel bij mij in de buurt van BCC had hem niet op voorraad en bestellen was een probleem qua levertijd. Ben zéér goed geholpen en voorgelicht over het product, kon hem ophalen in een ander filiaal buiten mijn woonplaats. Ook daar was de service goed. En had in plaats van een week later dezelfde dag nog de airco. Zéér tevreden klant.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkels.

Clara & Jeroen 14-08-2020

We hebben nu onze derde aankoop bij BCC gedaan en zijn heel content over de dienstverlening. Tijdens de hittegolf begaf onze koel-vriescombinatie het. Een betrokken verkoper heeft ons prima geholpen. De levertijd van 3 weken, waar hij ook niet blij mee was, bleek uiteindelijk 2 dagen!! Prima aflevering en ook weer met 5 jaar extra garantie. Dat is een groot pluspunt vinden wij.

Beste Clara & Jeroen,

Bedankt voor jullie review over de service in onze winkel.

John Claesen 14-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat er aandacht voor je is en er goede uitleg gegeven wordt m.b.t. het product wat je wilt aanschaffen.

Beste John Claesen,

Wendy 14-08-2020

Wij zijn heel erg goed en duidelijk geholpen. Zeer vriendelijk allemaal, en totaal niet opdringerig naar mensen toe.

Beste Wendy,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Lauwrensius 14-08-2020

Mooie ruim opgezette winkel met vriendelijk en klantgericht personeel die een leek zoals mijzelf duidelijk en begrijpend uitleg geven op de vragen die ik ze stelde waarop ik een goed gevoel heb overgehouden bij mijn keuze voor een van hun producten

Beste Lauwrensius,

Bedankt voor jouw review over onze ruime winkel en klantgerichte en klantvriendelijke medewerkers.

Ruud 14-08-2020

Fijne ruime zaak met vriendelijk personeel en alles overzichtelijk opgesteld.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze ruime en overzichtelijke winkel.

Lars 14-08-2020

Zeer snelle levering, ondanks coronatijd. Prima verpakt, en uitermate goede prijs. Dit was de enige winkel die deze bundel aanbood. Scheelde me zomaar 50 euro. Das de moeite.

Beste Lars,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Frans Schmit 14-08-2020

Ik kom al jaren bij BCC voor elektronica, want ze bieden een laagste prijsgarantie en je wordt er altijd vlot en vakkundig geholpen. Alle bekende merken hebben ze. Je hebt daar nooit het gevoel dat ze je iets willen aansmeren wat je eigenlijk helemaal niet wilt. Daar komt voor mij persoonlijk bij dat ik één van de verkopers goed ken. Als ik iets nodig heb, word ik altijd prima geholpen door de heer xxxx
. Echt een hele fijne winkel.

Beste Frans Schmit,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke hulp in onze winkel.

Mariska 14-08-2020

Alweer een aankoop gedaan ben de tel inmiddels kwijt en zoals altijd super vriendelijk en deskundig geholpen. Echt topverkopers in Veghel voor mij geen andere winkel meer. Binnenkort nog een keer terug voor een droger.

Beste Mariska,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Matthijs van Diemen 14-08-2020

Werd goed en klantvriendelijk geholpen en door goed advies had ik de juiste keus voor mijn aankoop kunnen maken.

Beste Matthijs van Diemen,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke hulp.

Hans kemaire 14-08-2020

Ik ben ontzettend goed geholpen bij de aankoop van een iPad. Duidelijke uitleg gekregen hoe ik het een en ander moest overzetten van mijn oude iPad naar de nieuwe. Mijn complimenten voor de verkoper in Hellevoetsluis

Beste Hans kemaire,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

Robin 14-08-2020

Top keuze! In de winkel altijd een gemoedelijke sfeer. Telefonisch contact was ook heel soepel. wij moesten op het laatste moment de datum aanpassen van de levering, omdat we beide niet thuis waren. Telefonisch meteen geregeld en ook meteen via de mail een bevestiging.

Het artikel was zoals beloofd snel geleverd!

Beste Robin,

GH van Dorssen 14-08-2020

Prima webshop,ben heel goed geholpen, en een nette aflevering precies wat afgesproken was.

Beste GH van Dorssen,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Patrickvi 14-08-2020

Ik kom daar graag, overzichtelijke winkel, en de webshop idem dito. Had snel gevonden waar ik naar op zoek was, nieuwe koel-vriescombinatie, had de oude al buiten neergezet, die jongens hebben 't al zwaar met deze hitte... ;-)
Binnen 3 minuten boven, ik woon op de 1e verdieping, en met de mededeling dat ik 'm na zo'n 4 uurtjes aan mocht zetten gingen ze weer verder. Dinsdag besteld, vrijdag in huis vind ik netjes!
Ga ik gauw mijn koelkast en vriezer inruimen!

Beste Patrickvi,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en webshop.

Ine 14-08-2020

Geweldige winkel en personeel kundig, beleefden vriendelijk. Ze nemen echt de tijd voor je. Voor ons geen andere winkel.

Beste Ine,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Ine 14-08-2020

Geweldige service. Ons huis staat vol met producten van BCC, en we worden altijd beleefd met goede uitleg geholpen. Voor ons staat BCC op nummer1

Beste Ine,

Noa 14-08-2020

Online een outlet koelkast besteld. Reden dat het product gekwalificeerd is als outlet was omdat het al uitgepakt was. Na levering bleek er meer aan de hand, veel beschadigingen. Medewerker heeft nog een extra korting aangeboden van 200 euro.

Heb aangegeven het product niet te willen behouden maar dezelfde koelkast, nieuw en verpakt te willen bestellen. Dit kon, duurt alleen wel drie weken. Heb aangegeven met spoed een koelkast nodig te hebben.

Oplossing was, mag de outlet koelkast gebruiken tot de nieuwe geleverd wordt. Heel fijn met de warme dagen deze week.

Beste Noa,

Mahmoud 14-08-2020

De levertijd is prima. Klamtenservice is snel reageert en de bezorgers zijn professioneel en ardig.

Beste Mahmoud,

Ben Janssen 14-08-2020

Scheerapparaat had een storing. In de winkel werd ik vriendelijk geholpen. Het probleem werd snel opgelost. Er kwam een nieuw apparaat, deze werd de volgende dag al thuisgestuurd. Super service.

Beste Ben Janssen,

Joop 14-08-2020

Duidelijke website. Bestelde telefoon snel in huis. Goede verpakking en handig dat ik zelf het bestel moment kon kiezen.

Beste Joop,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Paulus 14-08-2020

BCC kon in deze drukke tijden als eerste de wasmachine die we wilden leveren, in tegenstelling tot een van hun concurrenten. Die zaten de komende 2-3 weken 'vol'...

De avond van tevoren een indicatie gekregen van de bezorgtijd per sms en email. Ze belden de volgende ochtend netjes vooraf dat ze er al wat eerder zouden zijn. Ze stonden ook daadwerkelijk op die tijd voor de deur. Netjes!

De nieuwe wasmachine werd netjes binnen gereden en de oude machine hebben ze meteen weer meegenomen zoals afgesproken. Vriendelijke mannen van de bezorging! Bedankt.

BCC = TOPSERVICE voor een nette prijs!
De wasmachine (een Zanussi Lindo500) werkt prima! Die maakt overuren vandaag nadat de oude machine stuk was gegaan :).

Dus zoek je een webshop met goed service? Kies dan voor BCC!

Beste Paulus,

Mar 14-08-2020

Prima service. Geleverd zoals afgesproken.Vriendelijk personeel. We zijn goed geholpen

Beste Mar,

M.de Groote 14-08-2020

Zowel mijn moeder, als ik, zijn bij BCC Hengelo heel erg goed geholpen bij onze aankopen. Wij kregen goed advies en een goede uitleg van de aangeschafte producten. Ook kregen wij nog verdere tips naar aanleiding van ons praatje met de verkoper. Daarnaast vinden wij beiden de extra service die he bij de producten kunt kopen erg handig. Misschien niet degoedkoopste, misschien wel overbodig, naar dat weet je pas achteraf. Ik voorkom liever, dan dat ik moet genezen.

Beste M.de Groote,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Elly sormani 14-08-2020

We werden goed geholpen door xxx en hij heeft ons goed geïnformeerd over de tv die we wilden kopen ( en ook gekocht ) vandaar deze positieve beoordeling . Het was erg koel in de winkel wat nu ook erg prettig is. Ik ben positief over Bcc , groet xxxx

Beste Elly sormani,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en persoonlijke service van onze medewerker.

Hans Rijn 14-08-2020

Zeer kundige en vriendelijke uitleg bij de aankoop van de Ring Doorbell 3.
Als we er niet uit zouden komen mochten we altijd even langs komen of belleen. Zeer klantgerichte verkoper.

Beste Hans Rijn,

Bedankt voor jouw review over de service van onze klantgerichte medewerker.

Janneke 14-08-2020

Personeel had kennis van de producten en dacht met me mee qua hoe de gekochte waar te vervoeren. Er was ruimschoots helpend personeel en de winkel was lekker koel.

Beste Janneke,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Sjoukje Leeuw 14-08-2020

Een koelkast besteld en betaald in de winkel, prettige service, er werd meegedacht. Thuis bleek hij te groot. Gebeld, omruilen voor een ander model was geen probleem, wederom vriendelijk geholpen en de koelkast werd ook netjes op tijd bezorgd.

Beste Sjoukje Leeuw,

Erik 14-08-2020

Goede overzichtelijke site. Duidelijk welke aanbiedingen er zijn.
Hele snelle bezorgservice!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review over onze website en bezorgservice.

Deb 14-08-2020

BCC Zoeterwoude is een overzichtelijk winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Komen afspraken na. Levering aan huis op de aangegeven tijd. Top

Beste Deb,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Ton 14-08-2020

zeer goed en vak bekwaam geholpen ,zelfs met in laden en de prijs was goed
A.Pluijm

Beste Ton,

ReneF 14-08-2020

BCC Megastores Den Haag, top! Ondanks dat ik het product moest terugbrengen omdat het niet beviel toch een 10! Ik heb een ander product uitgekozen en mee terug genomen, die werkt wel naar behoren.

Beste ReneF,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag.

Sonja Passau 14-08-2020

BCC heeft een gebruikersvriendelijke website. Helder en duidelijk. Levering prima, op tijd, zeer fijne medewerkers, erg behulpzaam, netjes en keurig gemonteerd.

Beste Sonja Passau,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en behulpzame bezorgers.

Anne Schmitz 14-08-2020

Fijne winkel, bijna al mijn apparatuur komt bij BCC Veghel vandaan.
Gisteren uitstekend geholpen door XXX met mijn nieuwe gsm, klantvriendelijk en behulpzaam.
Dertig euro om mijn telefoon nrs, foto's etc over te zetten op mijn nieuwe gsm hoefde ik niet te betalen na een klein foutje van BCC ook nog korting en een mooi gsm hoesje erbij.
Helemaal tevreden met 3 nieuwe apparaten huiswaarts gekeerd.
Een dikke 9 verdiend

Beste Anne Schmitz,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

yaniris ik marmolejos 14-08-2020

Super goed de levering van bcc,ik echt tevreden over jullie manier van levering en jullie hulp.
Hartelijk bedankt

Beste yaniris ik marmolejos,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Henk Post 14-08-2020

Ik vind BCC een prettige winkel: goede prijzen en vooral deskundig advies. Ik heb er een airco gekocht en ben zeer tevreden. Deskundig personeel met kennis van zaken die het beste product voor jou adviseren en je niets opdringen of snel wat aan je willen verkopen.

Beste Henk Post,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Mas 14-08-2020

Zeer tevreden over BCC. Tegenwoordig kiezen we snel voor online bestellen, maar soms wegen de voordelen van naar de winkel zeker op. Vooral als je het product even wil aanraken en uitproberen. De voordelen wegen al helemaal op als je in de BCC benmet kundige verkopers die goed en eerlijk advies geven.

Beste Mas,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en eerlijke medewerkers.

Mj 14-08-2020

Recent een smart TV gekocht bij de webshop van BCC. Eerlijke prijs en mogelijkheid om aan de deur te pinnen waren voor mij de voornaamste redenen om hier te bestellen. Levering kwam snel en werd netjes en vakkundig geleverd. Je krijgt een linkje waarmee je kunt zien hoe lang het nog duurt voordat je bezorging arriveert, en je krijgt zelfs 15 min van tevoren een telefoontje. Goede service!!

Beste Mj,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

RQ 14-08-2020

Via de website van BCC heb ik een wasmachine besteld. De avond voor de levering kreeg ik zowel een sms en een email waarin de geschatte bezorgtijd stond. De levering was okk keurig tussen de aangegeven tijde . Ongeveer 10 a 15 minuten van te voren werd ik gebeld dat ze onderweg waren. De wasmachine hebben ze netjes naar zolder gebracht en mijn oude wasmachine werd netjes retour genomen. Ondanks de hoge temperaturen van boven de 30 graden hebben ze dit toch gedaan. Prima service dus.

Beste RQ,

Rosanna 13-08-2020

Fijne en goede zaak BCC , goed personeel, wij hadden de laatste Rowenta mobiele airco dus konden meteen de auto achter om rijden en inladen.

Beste Rosanna,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling.