Toine 10-08-2020

Zeer vriendelijk en klantgericht personeel! Veel uitleg gekregen en behulpzaam met bv de spullen in de auto zetten. Echt zeer tevreden ! Wij kochten daar een mobiele airco en zijn zeer goed voorgelicht!

Beste Toine,

Bedankt voor jouw review over de hulp en service van onze klantvriendelijke medewerkers.

Kitty 10-08-2020

Heb via webshop wasmachine gekocht. Allemaal heel duidelijk. Het zou eigenlijk 3 wkn duren voor ik hem binnen had maar al snel 1 wk heel netjes. Kon afspraak van tevoren via mail plannen en ik werd gebeld dat ze onderweg waren helemaal super. Wamchine netjes op plek gezet en een keer aangezet en alles goed uitgelegd top winkel ik beveel hem zeker aan

Beste Kitty,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

A.I.M van 't Hof 10-08-2020

Prima shop en voortreffelijk geholpen. Werd tijd voor je genomen en alles duidelijk uitgelegd. Top.

Beste A.I.M van 't Hof,

Bedankt voor jouw review over de hulp in onze winkel.

Betty 10-08-2020

Altijd een prettig en vakkundig advies, verkoper neemt alle tijd voor je en luistert goed naar je wensen vwb het aan te schaffen betreffende produkt. Dus erg klantgericht ! Daarom gaan wij altijd naar BCC !

Beste Betty,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Ton 10-08-2020

Snelle en goede levering ! In de winkel bleek het gezochte artikel niet (meer) voorradig. Aangeboden werd de aankoop de volgende ochtend zonder extra kosten aan huis te leveren.
Na eerdere goede ervaringen met BCC weer een uitstekende service !

Beste Ton,

Guido 10-08-2020

Hier tablet gekocht met goed advies van de verkoper. Ook waren ze snel met het maken van een btw bon op naam van de zaak.

Beste Guido,

Bedankt voor jouw review over de hulp en service in onze winkel.

Bergdijk 10-08-2020

We komen graag bij de BCC omdat het personeel vriendelijk en behulpzaam is.
Vandaag een mobiele airco gekocht en ook nu goed advies.
Dit geldt voor zowel BCC the wall in Utrecht als de vestiging in Zeist.

Beste Bergdijk,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Utrecht en Zeist.

Han van der Mierden 10-08-2020

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen
Personeel kundig en vriendelijk
Goede uitleg en nemen alle tijd voor je

Beste Han van der Mierden,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze vriendelijke medewerkers.

A. van der Schoor 10-08-2020

Snel geleverd en gebracht. Ziet er goed uit. Plaatsing wel erg snel. Had na vertrek van monteurs al overstroming. Het proefdraaien was nog aan de gang toe zij vertrokken.De afvoer zat blijkens niet goed ,waardoor een kleine overstroming.

Beste A. van der Schoor,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Madgerrit 10-08-2020

Goede informatie en hulp in de winkel, voldaan aan mijn eis!

Keurige bezorgers, hebben zelfs de koelkast bijna op zijn plek gezet, ook bij afleveren kreeg ik nog advies.

Beste Madgerrit,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en bij de bezorging.

Niejaas 10-08-2020

Bestel meeste van me huis producten bij BCC puur omdat het vertrouwt is en altijd goede informatie lekkere lange garantie en altijd gezellige medewerkers!!

Beste Niejaas,

Klaas 10-08-2020

Ondanks de zondags drukte en de run op airco's wist het personeel het hoofd koel te houden en de klanten snel en correct te helpen.
Bij Mediamarkt was er geen aandacht voor de wachtenden, reden dat ik eigenlijk alleen nog naar bcc ga.

Beste Klaas,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Matt 10-08-2020

BCC verkoopt aanvullende garantietermijnen, maar zodra er een mankement is geven ze niet thuis. Dan word je afgescheept met dooddoeners dat jouw probleem niet onder de garantiebepalingen valt. De klantvriendelijkheid van sommige medewerkers laat ook zeer te wensen over.

Beste Matt,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Ton van Heel 10-08-2020

Vandaag wederom de BCC in Vlaardingen verlaten zonder aankoop.
Het door mij gewenste product (stofzuiger) was weliswaar beschikbaar, hetgeen niet gezegd kon worden van een verkoper.
Ik geef toch nog een 5 omdat de winkel zelf meer dan voldoende assortiment heeft.
Dit is nu al de 2e keer dat ik ben weggelopen, mijn keuze was al bepaald, alles wat ik nodig had was een verkoper die de doos uit het magazijn moest halen.
Uiteindelijk zelfde artikel maar bij Bol.com besteld.

Beste Ton van Heel,

Bedankt voor jouw review. Dit klinkt niet zoals de service die je in onze winkel mag verwachten, excuses voor het ongemak. We willen hier graag meer over weten, kun je jouw telefoonnummer mailen naar reviews@bcc.nl?

Dylan 10-08-2020

Ik wist al welke koptelefoon ik nodig had. Nadat een collega 1 seconde keek welk type ik wilde had hij deze al gepakt uit het magazijn. Gelijk ene bon gemaakt voor de garantie en die kreeg ik meteen in mijn mail.

Afrekenen was het scannen van de barcode niet meer nodig en binnen 2 minuten had ik mijn product!

TOP!

Beste Dylan,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in de winkel.

PMC 10-08-2020

Lekker snel en deskundig geholpen bij het kopen van een mobiele telefoon, Huawei P30 Lite.

Beste PMC,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp.

Gerrie schmeits 10-08-2020

Snelle levering en binnen de afgesproken tijd Klopt nette bezorging door chauffeur toppie

Beste Gerrie schmeits,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Huub Visseren 10-08-2020

Ik koop regelmatig bij BCC zowel in de winkel in Oosterhout zeer vriendelijk personeel , alsook op de webshop ben over BCC zeer tevreden alles gaat prima levering e.d. gaat zoals het overal zou moeten gaan.

Beste Huub Visseren,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

Anja 10-08-2020

Er was een nieuwe koelvriescombinatie nodig dus kwam ik bij bcc uit. Mooie website en alles keurig verzorgd. De avond ervoor zoals beloofd een berichtje goe laat de bezorging zou zijn. Ook het belletje ‘we komen eraan’ zoals beloofd. Keurig afgeleverd en geplaatst. Ik kom zeker terug

Beste Anja,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Fransien 10-08-2020

Goed geholpen klantvriendelijk Het was zoals ik verwacht in dit soort winkels

Beste Fransien,

Martin 10-08-2020

Je kent het wel, wasmachine begeeft het en dan wil je snel een nieuwe... Eerst uitzoeken wat je wil en waar je deze het beste kunt aanschaffen. BCC was echt het voordeligst en voelde het meest vertrouwd om daar te bestellen. Ik kon netjes kiezen wanneer hij geleverd moest worden en alles werd verder keurig en netjes volgens afspraak geregeld. Oude wasmachine werd mee terug genomen. Ik ben helemaal tevreden!

Beste Martin,

S v amerongen 10-08-2020

Makkelijk en duidelijk bestelbaar op de site.
Snel geleverd en erg vriendelijk personeel.
Laten netjes op tijd weten hoelaat ze ongeveer komen en ook nog een belletje 10 min voordat ze er zijn.
Hellemaal top!

Beste S v amerongen,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Astrid R 10-08-2020

Het bestellen op de website ging gemakkelijk. Vanaf dat moment goed op de hoogte gehouden per mail en sms hoever mijn bestelling was. Welk tijdsblok mijn wasmachine geleverd zou worden. En een kwartier voor aankomst gebeld door de bezorgers, dat ze er bijna waren. De wasmachine is netjes geleverd, alles is prima uitgelegd en de bezorgers waren erg vriendelijk.

Beste Astrid R,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze website en de service van onze vriendelijke bezorgers.

Louise 10-08-2020

Bij mijn laptop, gekocht bij BCC, bleef de koeler draaien. In de winkel heeft iemand de veel verstand heeft van laptops er naar gekeken en kwam tot de conclusie dat het niet op te lossen was. De laptop is ter plaatse vervangen

Beste Louise,

Dimphy 10-08-2020

Fijne service. We hadden Per ongeluk een verkeerd mailadres opgegeven, de mevrouw aan de klantenservice heeft ons prima geholpen om dit te wijzigen. Fijn dat je voor aanvang een mailtje ontvangt waarbij je de bezorger kan volgen, zo weet je precies wanneer je hem kunt ontvangen. Ook werd mijn pakketje netjes tot de vierde etage bezorgd!

Beste Dimphy,

Brandon 10-08-2020

Super helpful customer support, fast efficient delivery and delivery person very informative and friendly!

Dear Brandon,

Thank you for your review about the fast delivery.

Kind regards,

Kelly 10-08-2020

ik heb een Samsung wasmachine via de BBC website gekocht volgende dag gelijk in huis! De 2 mannen die de wasmachine kwamen brengen gaven nog een goede uitleg van hoe of wat, echt Top!! Ik raad zeker weten de BBC aan om in iedergeval een wasmachine aan te schaffen!!!

Beste Kelly,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorgers.

Nelly 10-08-2020

Vriendelijke service, ruim in keuze, altijd een goede winkel om naar toe te gaan en ook nog een ijsje na de aankoop van mijn nieuwe hoofdtelefoon.

Beste Nelly,

Fam Broeders 10-08-2020

BCC Oosterhout een TOP winkel vriendelijk personeel behulpzaam en goede uitleg nemen graag de tijd voor U
Hun zouden wel een bonus verdienen
Als wij fam Broeders die 250, Euro winnen ga ik dat delen met het personeel BCC Oosterhout
Zij hebben een dikke pluim verdient
Met vriendelijke Groet Fam Broeders v Zon

Margriet 09-08-2020

Kon op de site snel vinden wat ik zocht.
Koffiemachine was gunstig geprijsd in vergelijkingen met andere (web)winkels.
's Avonds besteld en de volgende dag werd de koffiemachine geleverd, super snel !
Enige minpuntje was dat er bij de verpakking in of bij het besteloverzicht geen info zat over de koffieaanbieding van Nespresso. Had dit op de site bij het apparaat gelezen en onthouden. Heb het zelf opgezocht wat ik hiervoor moest doen. Hadden ze even kunnen vermelden.

Beste Margriet,

Bedankt voor jouw review en feedback. Geniet van de koffie!

André 09-08-2020

Mooie overzichtelijke winkel, gekwalificeerd personeel. Artikel snel in handen.
Aankoopbon kan in je mailbox komen als je dit wilt.

Beste André,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Wilfred 09-08-2020

Na diverse aankopen vandaag daar gewinkeld voor een nieuwe tablet, goed advies gekregen en met mijn nieuwe aankoop naar huis gegaan, daar alles geïnstalleerd en gekoppeld met dingen die ik gebruik en alles werkt perfect

Beste Wilfred,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Dick de jonge 09-08-2020

Bcc Middelburg je wordt er vakkundig en netjes geholpen.
Personeel in de winkel weet wat ze verkopen en ook een duidelijke uitleg te geven.
Zeer tevreden ,meerdere keren daar gekocht blijf er graag terug komen.

René De Vries 09-08-2020

Een prachtige showroom, met begane grond, kelder en 1e verdieping. Mooi, ruim en overzichtelijk ingericht. Vakkundig en zeer vriendelijk personeel met kennis van zaken. Bijkomend voordeel van de locatie: Goed bereikbaar met OV en auto. Blauwe zone parkeren, dus dat kost je in ieder geval geen geld. Wel even de parkeerschijf op de juiste tijd zetten en zichtbaar neerleggen!
Ik kom hier graag weer terug.

Beste René De Vries,

Maria 09-08-2020

Heel vriendelijk en zeer hulpvaardig personeel. Goed en eerlijk advies. Prettig winkelen met veel ruimte. Koop daar graag, omdat de medewerkers ook na de aankoop bereid zijn je te helpen en je ook met andere vragen altijd bij ze terecht kan. Als het ergens anders goedkoper is wordt de prijs aangepast. Ik zoek eerst op Kieskeurig en dan ga ik naar BCC .

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en hulpvaardige medewerkers.

Maikel 09-08-2020

De bcc in Heerlen is een top winkel.
Je kunt er altijd terecht met vragen over bepaalde artikelen het wordt je heel goed uitgelegd.

Beste Maikel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

Robert 09-08-2020

Telefonisch servicedesk en met via ook contact gehad, super geholpen al mijn vragen beantwoord en goederen gereserveerd in de winkel.
In de winkel ook prima geholpen hulp gehad met zware airco naar auto te brengen.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Chris 09-08-2020

Ruim opgezette en goed bevoorraadde winkel met vriendelijk personeel in een rustige, fijne sfeer. Ik ben uitstekend geholpen en kom er graag weer terug.

Beste Chris,

Ben 09-08-2020

Prima geholpen door de medewerkers, de ene is vriendelijker dan, de andere.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Marnix Veldkamp 09-08-2020

Ik had een bestelling geplaatst online om hem in Alkmaar filiaal af te kunnen halen
De bevestiging orde was voor mij onduidelijk en ging daarom naar de vestiging Alkmaar
Werd er door het personeel uiterst vriendelijk te woord gestaan
En hebben me keurig netjes uitgelegd en zelfs de orde naar wens aangepast
Deze correctheid maak je nog maar zelden mee
En ging daarom ook geheel tevreden weer de deur uit
Ze verdienen van mij daarom ook een dikke 10 +

Beste Marnix Veldkamp,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Ger H. Sittard 09-08-2020

Een eerlijke en snelle bediening.
Uitleg van ...... vakkundig en volledig. Pluim!

Beste Ger H. Sittard,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Rein 09-08-2020

In principe kom ik altijd bij BCC in Lelystad. Maar dat wat ik wilde was daar niet voorradig, vandaar mijn keuze voor BCC Almere. In en over het algemeen heb ik met BCC uitstekende ervaringen. De medewerkers in Lelystad en Almere zijn heel klantgericht en klantvriendelijk.

Beste Rein,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Lelystad en Almere.

DansCentrum Wijgers 09-08-2020

Ondanks de geweldige hitte buiten en alle Corona-troubles werden wij uiterst vriendelijk ontvangen door het personeel. Daar werd direct de juiste medewerker aan ons toegewezen die samen met ons, onze wensen, voor een goede internetsnelheid over het hele terrein en een nwe. mobiele telefoon vertolkte in wat achteraf blijkt TOP apparatuur is en ook nog eens tegen zeer respectabele prijzen en goede voorwaarden. Kortom: helemaal blij mee, met deze winkel!

Beste,

Bedankt voor de review over onze winkel.

lotje 09-08-2020

Tijdens deze hitte een extra compliment voor de bezorgers waren heel aardig behulpzaam wasmachine stond zo op zijn plek en mijn oude keurig afgevoerd.

Beste lotje,

Bedankt voor jouw review over onze aardige en behulpzame medewerkers.

Gerard Wisselaar 09-08-2020

Wij zijn door 2 verschillende medewerkers ondanks de bloedhitte op 9 augustus 2020 heel vriendelijk en terzake kundig geholpen! Blij met de 2 aankopen!

Beste Gerard Wisselaar,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankopen.

S. Lainsamputty 09-08-2020

Product is goed weergegeven. Overzichtelijk en de levering is volgens afspraak

Beste S.Lainsamputty,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Loes 09-08-2020

Ondanks de warmte zijn we door de medewerker erg vakkundig en netjes geholpen

Beste Loes,

Peter 09-08-2020

Prima winkel, goed bereikbaar.
Deskundig personeel, ondanks dat het druk was toch snel en vriendelijk geholpen.
Dit wat de zoveelste aankoop bij Bcc en zeker niet de laatste.

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

manuel morais 09-08-2020

is vlakbij thuis en de personeel echt vriendlijk. is ook makelijk om te parkeren.

Beste manuel morais,

Paul 09-08-2020

Wij kopen regelmatig bij BCC vooral vanwege het klantvriendelijke beleid en de goede service, en de vakinhoudelijke kennis en betrouwbaarheid van hun producten. We zijn in al die jaren nog nooit teleurgesteld want BCC denkt met je mee!
Officiële reactie van BCC 09-08-2020

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!