Hans van den putte 19-08-2020

De verkoper stelde duidelijke vragen om de behoefte voor de aankoop van een laptop te kunnen peilen. Voor welk doel de laptop gebruikt ging worden, schermgrootte, belangrijke functies en andere eisen besproken. Hierdoor vielen een aantal modellen af waardoor de keuze steeds specifieker werd. Op een aantal types de webcam geprobeerd en naar de verschillen van de drie overgebleven modellen gekeken. Uiteindelijk nog een goede prijs inclusief beschermhoes om de deal rond te maken.

Beste Hans van den putte,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp van onze medewerker.

voorne 19-08-2020

Goede prijs, op tijd geleverd door gemotiveerd en behulpzame medewerkers op de vooraf doogegeven datum en tijd.

Beste voorne,

Bedankt voor jouw review over onze gemotiveerde bezorgers.

Romy 19-08-2020

Goed en uniek aanbod aan producten en een snelle en betrouwbare levering! De levering van mijn laptop vond snel en probleemloos plaats, en direct na bezorging kreeg ik een mail voor de Afterpay betaling. Het product was goed en veilig verpakt.

Beste Romy,

Bedankt voor jouw review over de levering.

I.vasseur 19-08-2020

Op de site alles makkelijk te vinden. Voldoende informatie. Bestellen gaat makkelijk en....de volgende dag de bestelling al geleverd! Helemaal TOP!

Beste I.vasseur,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.

Bojotho 19-08-2020

De shop zag er verzorgd en netjes uit.
Prima hulp gekregen bij de aankoop en betaling

Beste Bojotho,

Els Jansen 19-08-2020

Zeer ruime en overzichtelijke etages waar heel veel artikelen zijn uitgestald. Ruime en goede keuze. Het is duidelijk waar je wezen moet. Slecht ter been is er ook een lift aanwezig. Prima parkeren voor de deur.
Prettig en service gericht personeel. Een goed gevoel aan over gehouden. Een echte aanrader.

Beste Els Jansen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

saskia 19-08-2020

Duidelijke uitleg over de verschillende soorten printers wat de voor en nadelen zijn. Je werd niet opgedrongen om een bepaalde printer aan te schaffen

Beste saskia,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

Rob 19-08-2020

De winkel is logisch opgebouwd. De kennis bij de afdeling witgoed is eerlijk en zeer goed.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

alie 19-08-2020

betrouwbare zaak en denken mee,heb al meerdere aankopen gedaan altijd prima service

Beste alie,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

mirjam 19-08-2020

Snel geleverd, leuke aanbieding. Heel netjes verpakt. Zat zelfs een hoesje om de telefoon erbij

Beste mirjam,

Kitty 19-08-2020

Ik krijg mijn bestelde artikel niet geleverd. Op de dag dat het bezorgd zou worden kreeg ik een telefoontje dat het artikel niet in de bus zat. BCC zou contact opnemen. Doen ze dus niet. Waardeloos, bestel hier nooit meer.

Beste Kitty,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Kun je het ordernummer doorgeven?

Kees 19-08-2020

Scherpe prijs voor een Desktop PC.
Eerst gebeld om te checken of de PC op voorraad was en die hebben ze ook nog voor mij geblokkeerd, zodat ik zeker niet voor niets naar de BCC winkel ben gereden👍

Beste Kees,

Ronald 19-08-2020

Acer spin 3 laptop was 100 euro goedkoper dan elders. volgende dag op tijd bezorgt.
Geen enkel probleem met zoeken, kopen en betalen.
Wist wat ik wilde hebben dus verder advies was niet nodig.

Beste Ronald,

Mona 19-08-2020

Zoals gewoonlijk weer super, goede prijs, supersnelle levering en de mogelijkheid om achteraf te betalen. Erg tevreden over BCC.

Beste Mona,

C. Janssen 19-08-2020

Uit ervaring wisten we, dat er bij BCC goed opgeleid personeel werkt. Daarom gingen we voor de aankoop van een Nespresso apparaat naar deze winkel. Weer goed geholpen bij de aanschaf van een rode Magimix. Juist toen we wilden wegrijden kwam onze verkoopadviseuse aanrennen: we hadden een mat zwart apparaat meegekregen. Oorzaak: er zijn 3 kleuren die allemaal in dozen met een foto van de rode uitvoering zijn verpakt
De rode uitvoering was niet op voorraad, maar werd de volgende dag thuis bezorgd.
Dus het probleem werd ter plaatse opgelost.

Beste C.Janssen,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Geniet van de koffie!

Han Konings 19-08-2020

Prima bestelproces, uitstekende planning van levering, updates van tijdstip tot op laatste moment, netjes afgeleverd. Kortom: TOP!

Beste Han Konings,

Bedankt voor jouw review over het bestelproces.

Fati 19-08-2020

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen. Er was de tijd voor ons genomen ivm onze vragen over een Samsung smartphone die we uiteindelijk hebben aangeschaft. Ik zou zeker weer terug gaan naar de winkel voor mijn volgende aankoop.

Beste Fati,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Nico 19-08-2020

Ben vande week op Hellevoetsluis geweest zaterdag vraag informatie over telefoon ligt in het magezijn wij wachten ben na 15 minuten maar weggegaan alss je niks wil verkopen prima ga ik wel ergens anders

Beste Nico,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie, we komen hier graag meer over te weten. Kun je in een mailtje naar reviews@bcc.nl jouw telefoonnummer doorgeven?

Kool 19-08-2020

Afgelopen weekend hebben wij de winkel in het Alexandrium te Rotterdam bezocht. De verkoper heeft ons heel goed geïnformeerd over de verschillende televisies. Wij hebben diezelfde dag ook een bezoek gebracht aan Media Markt. Echter konden de verkoper daar ons niet veel vertellen over televisies. Wij hebben de adviezen/informatie thuis nabesproken, en besloten om op advies van de verkoper van BCC een LD OLED televisie aan te schaffen. Wij hebben dit product gekocht via de webshop en vanmorgen laten bezorgen. De bezorgservice is heel duidelijk. Je wordt goed en op tijd geïnformeerd.
Kortom, wij zijn meer dan tevreden over de service van BCC!

Beste Kool,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Rotterdam Alexandrium.

Theo 19-08-2020

Een goede webshop met een grote keuze aan artikelen. De levering was ook perfect.

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

X. Hagels 19-08-2020

We werden hier echt heel erg goed geholpen en hebben alle informatie gekregen waar we in vroegen. De medewerkers zijn ook erg aardig en ben erg tevreden met hoe ik hier ben geholpen.

Beste X. Hagels,

Bedankt voor jouw review over de hulp in onze winkel.

Iris 19-08-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze de koelkast hadden die ik graag wilde, en deze gratis zouden bezorgen. De bezorging heeft plaatsgevonden op afgesproken tijd en de bezorgers hebben hem netjes op de afgesproken plek neergezet.

Beste Iris,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

joop van Kersbergen 19-08-2020

Al jaren maken wij gebruik voor aankopen bij BCC.
De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig.
Totaal gezien inclusief installatie, is dit klanten koesteren.

Beste joop van Kersbergen,

Bedankt voor jouw review over onze services en vriendelijke medewerkers.

Geart 19-08-2020

Ik had bij een concullega een Motorola toestel besteld. Nadat ik bericht kreeg dat het op de vestiging aanwezig was ging ik er heen om het op te halen. Het bleek niet aanwezig. Ik mocht 'morgen' nog eens proberen. Mijn vragen over eventuele retour- of ruilmogelijkheden werden bits beantwoord met verwijzing naar de voorwaarden.
Ik ben naar de overkant, naar BCC, gegaan. Het toestel was niet op voorraad. Vlot en vriendelijk kreeg ik het aanbod hert toestel morgen thuis te laten bezorgen. Goed geregeld. Inmiddels toestel ontvangen.
De concullega had het ook kunnen opsturen, maar de onnodige autorit en de weinig vriendelijke bejegening (die ik eerder ervoer in deze winkel) maakt dat ik naar BCC ging (en steeds meer naar BCC ga).

Beste Geart,

Bedankt voor jouw review. We helpen je de volgende keer graag weer!

Astrid 19-08-2020

We werden snel en deskundig geholpen
De verkoper dacht mee over meerdere oplossingen, wat ertoe leidde dat we de juist passende aankoop deden .
Bij n andere mediazaak was deze aankoop niet mogelijk.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review oer de hulp van onze meedenkende medewerker.

M. 19-08-2020

Gewoon betrouwbare, goedkope leverancier. De winkelmedewerkers in Hoogeveen waren aardig en behulpzaam. Zowel product als service zijn een aanrader.

Beste M.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoogeveen.

Yvon 19-08-2020

Goede hulp bij het uitzoeken van het product. Goede en duidelijke uitleg en snel geholpen.

Beste Yvon,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

Alex 19-08-2020

Heb altijd goede ervaringen gehad met BCC, alleen dat wij pech hadden dat het nooit op voorraad was, maar dit keer waren we niet tevreden, onpersoonlijk, doorzeuren over iets dat wij niet wilden, alles alleen van onze kant laten komen, zeker niet meedenken, en weer niet op voorraad van dit product wat we uitgezocht hebben.
En heb begrip voor de corona, een heb meer angst dan de ander, maar om door een mummy geholpen te worden, terwijl de rest er gewoon bij liep, nee, voortaan vraag ik een andere verkoper

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review en feedback.

mamsell1952 19-08-2020

meerdere artikelen bij BCC gekocht en tot nu toe tevreden. had een fout gemaakt bij het bestellen en via Whatsapp hersteld. tevreden over de hulp van medewerker.
dit keer een mobiele airco besteld, goed kunnen vergelijken met andere leveranciers. werd volgens afspraak thuis of op evt. ander adres gratis geleverd. top!

Beste mamsell1952,

Bedankt voor jouw review en geniet van de verkoeling.

Robert 18-08-2020

Op zoek naar een nieuw scheerapparaat. Bij BCC snel gevonden. Heb in het verleden al vaker naar volle tevredenheid bij BCC gekocht, dus ook nu eerste adres. Mede omdat ik met Freebees van BP kan betalen! Zaterdagavond besteld, maandagmiddag volgens belofte geleverd en direct weer lekker glad geschoren :-). Tot de volgende keer!

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review en tot de volgende keer!

Rick van Luijn 18-08-2020

Wat een topservice bij BCC!
Ik kwam in de winkel binnen, gewoon om een beetje te orrienteren wat voor een televisie ik wilde kopen. Meteen kwam er een werknemer naar me toe die me heeft geholpen om een leuke tv te kiezen naar mijn wensen.
Ik ben erg goed geholpen en ook tijdens het brengen boden ze aan om hem te instaleren op de plek waar die moest staan.
Ik ben erg tevreden over het contact wet ik met de medewerkers heb gehad en met het product wat ik uiteindelijk heb mogen kopen

Beste Rick van Luijn,

Bedankt voor jouw review over de service in de winkel en bij levering.

Toon Janssen 18-08-2020

Vriendelijk en goed geholpen door een medewerker die ook verstand had van de producten, deskundig en vriendelijk personeel

Beste Toon Janssen,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke medewerkers.

Ingrid 18-08-2020

Top klantenservice! Kan niet anders zeggen. Bij de levering van onze vaatwasser bleek er een flinke deuk in de deur te zitten. Geen probleem voor BCC. De dag erna werd hij keurig netjes omgewisseld! Goede communicatie, prima service!

Beste Ingrid,

WM 18-08-2020

Personeel ruimschoots zichtbaar aanwezig en vriendelijk. Winkel is ruim opgezet en overzichtelijk.

Beste WM,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Cora 18-08-2020

Ik ben fantastisch geholpen bij de aankoop van een laptop voor het gebruik op school door mijn zoon De medewerker dacht met alles mee. Absoluut een aanrader.

Beste Cora,

Bedankt voor jouw review over onze meedenkende medewerker.

Ed 18-08-2020

Supper snelle levering van IPhone 11 128GB
En een mooie prijs
In de winkel goed voorgelicht .

Beste Ed,

M Bakker 18-08-2020

Keurig geholpen en goed advies.
Rompslomp van bestellen duurt wel wat lang. Toen product niet op voorraad bleek te zijn werd gezocht naar oplossing of alternatief.

Beste M Bakker,

Edwin 18-08-2020

Fijne shop om serieus in te kopen, vriendelijk en behulpzaam personeel. De site is ook gebruiks vriendelijk. Tot nu toe nog steeds tevreden.

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Sven 18-08-2020

De Medewerkers van de BBC helpen je graag met goed advies en EVT. met oplossingen voor problemen, zowel bij het bestellen als bij het ondervinden van alle ins en outs van je gekochte product. Het online bestel fraudesysteem zou wel wat verbeterd kunnen worden maar dat ligt bij de ontwikkelaars.

Beste Sven,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Harry 18-08-2020

De vernieuwde shop in de Makado in Beek is een mooie en nette winkel. Er loopt genoeg personeel rond en ik werd direct geholpen. Ik wist van tevoren naar welk product ik op zoek was, helaas was het product niet aanwezig in de winkel. De medewerker heeft het product besteld en de volgende dag werd het product bij mij thuis afgeleverd.

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

W.J.A. Sxcc 18-08-2020

ik ben al jaren klanty bij BCC vanwege de goede service. Vandaag was dat anders omdat de betrteffende3 verkoopster niet wist wie er printers kon verkopen. daarom moest ik een behoorlijke poos wachten totdat van uw oudgedienden me op weg hioelp.

Beste W.J.A. Sxcc,

Bedankt voor uw review. Excuus dat u wat langer dan anders moest wachten.

Hans 18-08-2020

Vriendelijke en goede service en men neemt de tijd om alles goed uit te leggen.

Beste Hans,

Agnes 18-08-2020

Ben hier gekomen voor een ventilator
Verkoper was aardige jonge die mij goed kon informeren. Ik besloot een showroommodel te kopen. Nadat ik vroeg op er nog korting afging, gaf hij aan dat dit niet voor ventilatoren gold.
Prima tot een mede verkoopster ene en nog bovenop gooide. “Als u hem niet koopt verkopen wij hem wel aan een ander”! Vond dit een zeer ongepaste en onvriendelijke opmerking.
Nadat de doos gevonden was, bleek het uit elkaar halen nog niet zo eenvoudig. De angst dat er nog iets stuk zou gaan besloot mij omgaan te geven de ventilator in twee delen mee te nemen.
Buiten het feit dat de voorlichting prima was. De ventilator een goede koop is. Ben ik wel teleurgesteld over de botte opmerking van mede collega en het geklungel om de ventilator weer in de oorspronkelijke doos te krijgen.

Beste Agnes,

Bedankt voor jouw review en feedback. Geniet van de verkoeling!

wilma 18-08-2020

Prima geadviseerd en geholpen door medewerker BCC Oosterhout, aankoop van een Multiroomdeco M53-pa, oftewel een goede wifi ontvanger voor in huis en buiten op ons terras en tot en met achter in onze tuin.
Met name bij gebruik door meerdere personen tegelijk op bv I PAD, mobiele telefoon, en dat gebeurt tegenwoordig nogal eens in ons digitale tijdperk, hadden we met enige regelmaat een matige ontvangst, en dat gaf wat wrevel, nu is het prima, ieder is er blij mee!!

Beste wilma,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

HT 18-08-2020

Wij kregen prima advies over een budget telefoon. Het werd de Alcatel 3x (2020) met 128 gb.
Bij thuislevering bleek er een goedkope wekkerradio geleverd te zijn in plaats van de telefoon. Vervelend. In de winkel in Oss is dit prima en snel opgelost door per omgaande een telefoon te bestellen. Goede service en tot nu toe bevalt de Alcatel 3x prima. Ondanks de foutieve levering (kan gebeuren) toch tevreden klanten. Ga zo door BCC!

Beste HT,

Bedankt voor jouw review. Excuses dat de levering in eerste instantie niet goed is gegaan. Fijn dat dit snel is opgelost dor ons filiaal in Oss.

Wim 18-08-2020

Ik kom al jaren bij deze winkel en heb al vele artikels gekocht waar ik zeer tevreden over ben.
Je wordt geholpen door vriendelijke mensen met verstand van zaken.
Kortom; ZEER TEVREDEN.

Beste Wim,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

M. van Zoelen 18-08-2020

Bestelling via WhatsApp gedaan , bij mijn eigen account lukte dat in eerste instantie niet
Telefonisch ging ook niet , ik kreeg telkens te horen dat het te druk was en moest het later nogmaals proberen , maar dat ging steeds niet goed.
Via de WhatsApp , werd ik zeer goed geholpen en de levering was er ook de volgende dag
zoals afgesproken .

Beste M. van Zoelen,

Bedankt voor jouw review over onze WhatsApp service.

Boxbal 18-08-2020

Na onderzoek op internet bleek BCC de voordeligste en is de winkel ook nog dichtbij mijn woning, twee goede redenen om daar te gaan shoppen. De medewerker heeft mij prima geholpen en wist voldoende van het artikel af om mijn vragen te beantwoorden.

Beste Boxbal,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de deskundige hulp van onze medewerker.

fred 18-08-2020

snel goedkoop duidelijk, goede nazorg.
een volgende keer zal ik zeker terg komen om een product te zoeken

Beste fred,

Bedankt voor jouw review en graag tot de volgende keer!

Auge 18-08-2020

Ik heb een wasmachine gekocht bij de webshop van BCC. De wasmachine is prima, maar de communicatie mogen ze verbeteren, erg matig! Informatie in brieven/mails over contactmomenten kloppen niet (geen sms ontvangen, geen telefoontje ontvangen toen de bezorgers er bijna waren), webcaremedewerker informeert mij niet over de veranderde bezorgdatum, etc. Dit heeft voor mij persoonlijk tot veel problemen geleid!

Beste Auge,

Bedankt voor jouw review en feedback.