Roro 25-08-2020

Ik heb gekozen voor de betrouwbare naam die BCC heeft.
Dus een vaatwasser besteld, plus installatie en aansluiten.
Na het installeren is geen proefdraai gedaan, bleek de vaatwasser te lekken. Na 2x 25 minuten in de wacht 2 verschillende personen aan de lijn gehad. En ik geloof wel dat ze hun best hebben gedaan. De monteurs waren niet meer te bereiken. Eind van de dag nog een keer contact gezocht om hem dan maar te retourneren. Stonden er een dag 2 monteurs om hem te repareren. Ze kwamen tot de conclusie dat het apparaat scheef stond en beschadigd was. Nu maar wachten tot ie wordt opgehaald en inmiddels elders een andere besteld. De winkel zelf en het telefoon personeel zijn top. Maar de rest loopt aardig langs mekaar heen is mijn indruk.

Beste Roro,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak, wat een vervelende situatie. Kun je het ordernummer doorgeven?

p.w.m.audenaerde 25-08-2020

duielijk geholpen; geen gladde verkooppraatjes; to the point en alles duidelijk itgelegd

Beste p.w.m.audenaerde,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke hulp in onze winkel.

Tijs 25-08-2020

Je wordt goed geholpen, en als de huidige medewerker er niet zoveel verstand van heeft, stuurt deze je graag door naar de medewerker die er wel veel vanaf weet. ze leggen je de verschillen uit, wat je in overweging moet nemen en beantwoorden al je vragen (en ik had er veel).

Beste Tijs,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkers.

jvs 25-08-2020

Goede webshop. Prijs van product was voordeliger dan andere websites. Product werd inderdaad zoals belooft de volgende dag bezorgd.

Beste jvs,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en snelle levering.

Marjo van Ravels-Sebregts 25-08-2020

Mijn moeder is geweldig goed en vriendelijk geholpen door XXXX Toch spannend om op een oudere leeftijd een nieuwe tv te moeten uitzoeken, dan wil je nl niet teveel poespas eraan en moet de tv makkelijk te bedienen zijn 😅 en Julien zei meteen deze tv raad ik jullie aan 😄nou top hoor👍Hopen dat ze nog veel kijkplezier krijgen, dank je wel hiervoor.

Beste Marjo van Ravels-Sebregts,

Bedankt voor jouw review. En we wensen jouw moeder veel plezier met de nieuwe TV!

Peter van Dijk 25-08-2020

Goede prijs, vlot geleverd. Bezorgers waren vergeten te bellen voordat ze er aan kwamen maar wij zaten klaar!

Beste Peter van Dijk,

Vaanholt 25-08-2020

Op een drukke zondag werden we toch supersnel geholpen! En daarbij kregen we ook een goed advies bij de aankoop van een Macbook air.
En ook voor een voordelige prijs. Top geregeld!

Beste Vaanholt,

Bedankt voor jouw review over de adviezen in onze winkel.

Nicky 25-08-2020

BCC Purmerend heb ik een tv en een soundbar gekocht. Helaas kon de medewerker me slecht informeren, ook over het ophang systeem en of de soundbar met andere apparaten te koppen was. Zo heeft hij bij verschillende vragen verkeerde antwoorden gegeven. Waardoor ik misschien toch eerder voor andere soundbar had gekozen.... Wel heel aardig dat deze meneer even mee naar de auto liep om de tv in te laden.

Beste Nicky,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Purmerend.

E 25-08-2020

Prima service duidelijke uitleg.jammer was het niet op voorraad.
Goede oplossing gekomen.

Beste E,

Louise Remers 25-08-2020

Bij BCC is het goed kopen. eerder heb ik een wasmachine gekocht en nu een stofzuiger. De service is goed. En het gemak dat je hebt om het via de website van BCC kopen vind ik ook heel fijn. Ook kun je er voor kiezen om je oude apparaat mee terug aan de leverancier te geven voor recycling dus je hoeft het niet zelf af te voeren. Een top winkel/site!

Beste Louise Remers,

Linda 25-08-2020

Het bestel en afhaalproces van BCC is goed. Duidelijk en snelle service.
Ik ben vooral ontevreden over het retourproces. Bij creditcard betalingen moet de retourbetaling via het hoofdkantoor plaatsvinden. BCC heeft dit niet goed op orde. Inmiddels heb ik na bijna 3 weken nog geen geld terug. De klantenservice werd ik afgewimpeld met de mededeling dat het druk is en ze een achterstand hebben door Corona, vakantie en ziekte. Na veel aandringen is er contact gelegd met de financiele administratie en is duidelijk geworden dat niet uit de administratie blijkt dat het apparaat daadwerkelijk retour is. Dit moet nog uitgezocht worden en de retourbetaling is dus nog niet eens in behandeling.
Dus mocht je niet 100% zeker zijn van je aankoop, betaal dan niet met je creditcard.

Beste Linda,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak met betrekking tot het verwerken van de retour. Heb je een ordernummer voor ons?

Linda 25-08-2020

Goedemiddag team BCC,

Uiteraard heb ik die. Kan ik die via een direct bericht aan jullie sturen?

Groeten, Linda

Officiële reactie van BCC 26-08-2020

Beste Linda,

Ja dat is mogelijk. Je kunt mailen naar reviews@bcc.nl.

Jack 25-08-2020

Goed geholpen bij BCC Zoeterwoude bij aanschaf Samsung telefoon . Alleen de laagste prijsgarantie geld niet meer als je bijvoorbeeld bij de Media markt een goedkopere telefoon ziet in de folder. Is alleen van toepassing op Bcc winkels binnen een straal van 20 km. Dus ik ga voortaan eerst kijken wie de goedkoopste is en niet onderhandelen over de prijs bij BCC.....zonde van de tijd

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Spijkerman 25-08-2020

Mooie winkel, veel keus en prima geholpen door een vriendelijke en deskundige medewerker. Kan ik aanbevelen.

Beste Spijkerman,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerker.

Roel 25-08-2020

Ik heb gewacht op een specifieke verkoopster aanwezig was die verstand van p.c. heeft, aardig, vriendelijk, behulpzaam (nooit meer Mediamarkt)

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkster.

Robert uit Lansingerland 25-08-2020

Ik schrijf niet zo snel een beoordeling op internet maar de service bij BCC is werkelijk excellent.

Bij het afgeven van een kapotte smartwatch ging ik er van uit dat het nu weken wachten zou zijn voor hij onderzocht zou zijn, wellicht reparatie etc etc. maar ik was heel blij met het feit dat ik direct een nieuw toestel mee naar huis kon nemen en mijn vrouw weer helemaal blij maken!

Beste Robert uit Lansingerland,

David Bonfrer 24-08-2020

Hallo allemaal, de beste man heeft ons goed geholpen. We hebben een goede prijs gekregen toen we meerdere producten kochten. Nog even afwachten, want we krijgen de wasmachine nog geleverd en ook de oven. Groeten, David

Beste David Bonfrer,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Charlie 24-08-2020

Ik heb voor BCC gekozen omdat ik hier heel goed ben geholpen. De medewerker wist heel veel en hielp mij dan ook met de beste keuze te kunnen maken.

Beste Charlie,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

John Heijnen 24-08-2020

De vriendelijke benadering en de goede uitleg van de mogelijkheden van de diverse stofzuigers stonden mij zeer aan. Niet voor niets dat ik al jaren bij BCC onze apparaten koop. Zeer tevreden!

Beste John Heijnen,

Bedankt voor jouw review oer de vriendelijke service in onze winkel.

Ria 24-08-2020

Prettige snelle bediening en deskundig advies. Er wordt goed gevraagd wat je wensen zijn en je wordt niet geforceerd voor een dure aankoop

Beste Ria,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp in onze winkel.

Marion 24-08-2020

Op advies van andere gingen wij naar BBC voor een laptop. Vanaf het moment dat wij binnen kwamen totdat wij later de laptop gingen ophalen zijn wij super geholpen. Goed advies en prima service.

Beste Marion,

Dré 24-08-2020

Het was een rustige omgeving waar je elkaar goed kunt verstaan (geen harde muziek o.i.d.). Verder werden we snel en vriendelijk aangesproken en deskundig geholpen. Door de uitleg en tips zijn we tot een goede aankoop over gegaan.

Beste Dré,

Daniël 24-08-2020

Van begin tot eind fantastisch geholpen. De bezorgers zijn fantastisch, verstaan hun vak, uiterst correct en netjes gewerkt. Ze zijn hét gezicht van BCC én hebben dit absoluut waargemaakt, wat een goede service!

Beste Daniël,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Miranda 24-08-2020

Zelf heb ik voor BCC gekozen omdat ik al eerder een goede ervaring heb gehad, zowel online als in de winkel. Ditmaal heb ik mijn aankoop online gedaan. De manier waarop de zoekopties verfijnd kunnen worden ervaar ik als erg prettig. Dit helpt in het maken van de meest passende keuze. Ik ben dan ook erg blij met het resultaat!

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

alex 24-08-2020

Netjes geholpen ookal wist ik van te voren al wat ik nodig had. Hier hebben de mensen nog tijd voor je vragen.

Beste alex,

Bedankt voor jouw review. over de service van onze medewerkers.

Erna 24-08-2020

Op aanraden van iemand naar BCC gegaan voor wat aankopen. Zeer vriendelijk geholpen en gevonden wat ik zocht.
Een week voor levering ging ik ongepland verhuizen. Daar kon dit apparaat niet aangesloten worden zoals afgesproken. Even naar de winkel om daar melding van te doen.
Daar kwamen ze met een super oplossing waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben.
Dit ten uitvoer laten brengen en zeer tevreden met het resultaat.
Wat een uitmuntende service. Ik raad deze winkel echt aan bij anderen.

Beste Erna,

Bedankt voor jouw review over onze service in de winkel.

John 24-08-2020

Prima aankoop gedaan, artikel was niet op voorraad maar verkoper heeft het direct besteld en ik kon het de volgende dag in de winkel ophalen.
Prima service.

Beste John,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop!

G.C. 24-08-2020

Zeer deskundige verkoper nam ondanks de drukte uitgebreid de tijd om alles uit te leggen en zo verkocht hij aan ons 2 laptops.

Beste G.C.,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

IB 24-08-2020

Erg goede ervaringen met deze shop! Netjes verpakt en op de beloofde tijd geleverd.

Beste IB,

Alex 24-08-2020

Bestelling verliep zoals gewoonlijk probleemloos en snelle levering. Een groot voordeel van BCC t.o.v. andere grote webwinkels is dat VVV bonnen ingewisseld kunnen worden, terwijl de prijs laag is.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over onze services en snelle levering.

Roelie 24-08-2020

Ruime keus, scherp geprijsd. Goede uitleg in de winkel. Echt een meer waarde ten opzichte van online kopen. Wij genieten volop van de aankoop!

Beste Roelie,

Bert Vissetr 24-08-2020

Snel en netjes geholpen. Hier is verder niets aan toe te voegen.
Bevestiging direct per email

Beste Bert Vissetr,

Peter 24-08-2020

Ik vind deze winkel prettig. De laatste jaren heb ik al mijn elektronica gekocht bij BCC. Je wordt er altijd goed geholpen.

Beste Peter,

MC 24-08-2020

Super winkel, snel, makkelijk. Snelle,levering. Service heel anders dan Mediamarkt. Bahhh
Ik zou een ieder deze winkel aanbevelen.

Beste MC,

Anneke 24-08-2020

Altijd vriendelijke verkopers met goede vergelijkingen van de artikelen
En goede service

Beste Anneke,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Marja 24-08-2020

Producten goed vindbaar op de site en netjes geprijsd.
Netjes op de afgesproken tijd geleverd met goede service en erg vriendelijk.
Minpuntje is dat de SMS met de aflevertijd en het belletje met 'we zijn er over 10 minuten' naar een ander telefoonnummer gingen dan ik had opgegeven (vermoedelijk had BCC nog een oud nummer van het opgegeven mailadres), ondanks dat ik hen daarop al ruim op tijd heb geattendeerd.

Beste Marja,

Ger 24-08-2020

Goede uitleg over de verschillende printers mooie winkel en tot nu toe altijd goed en behulpzaam. Geholpen

Beste Ger,

Ben Sterk 24-08-2020

Ja, ik ben al tientallen jaren een trouwe, tevreden klant. Eerst bij de Harense Smid en later dus BCC.
Recent door mijnheer xxx nog meer dan prima geholpen met een Microsoft probleem, probleem
opgelost en dus - wat mij betreft geheel vanzelfsprekend - ook weer naar dezelfde winkel in
WC Woensel-Eindhoven.

Beste Ben Sterk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Eindhoven Woensel.

Pieter 24-08-2020

Ik was er nog niet eerder geweest had op internet iets gezien bij een collega bedrijf ging er naartoe 3 man waren 1 klant aan het helpen en ze lieten mij staan ben toen weg gegaan en naar bcc gekomen werd gelijk de vraag gesteld of ik het pretig vond om uitleg te krijgen of zelf eerst wilde kijken ben op een zeer nette en corecte manier geholpen en zal zeker terug komen in deze winkel

Beste Pieter,

Geert van den Eijnden 24-08-2020

De belangrijkste reden voor mij om voor BCC te kiezen is dat ik het prettig vind om online dingen te kunnen bestellen, maar ook fysiek in de BCC winkel artikelen kan bekijken en eventueel dan te kopen!
Bovendien zijn er meerdere vestigingen bij mij in de buurt dus als een artikel niet op voorraad is, dan kun je meestal het artikel wel bij een van de andere vestigingen krijgen, ze geven goede uitleg over het product de eventuele voor en nadelen van het apparaat of een bepaald merk en het personeel is behulpzaam

Beste Geert van den Wijnden,

Bedankt voor jouw review over onze winkels en website.

Nico 24-08-2020

Zaterdag in Hellevoetsluis in de winkel voor de "best geteste" strijkbout. Was niet voorradig, maar kon maandag om 13 uur bezorgd worden. Is helemaal gelukt! Geweldig.

Beste Nico,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

Henk 24-08-2020

Hebben al eerder goederen van BCC gekocht en zijn daar ook tevreden over van daar dat we weer naar de winkel zijn geweest. We hebben in de winkel informatie ingewonnen en zijn daar zeer vriendelijk geholpen. De volgende dag hebben we via de website besteld. De website is zeer gebruiksvriendelijk, wat ook een voordeel is dat je bij het bestellen meteen kan aangeven op welke dag je het geleverd wil hebben.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en website.

Magda 24-08-2020

Ben zeer tevreden, alles wat beloofd werd is ook nagekomen. Vind het alleen sneu voor de bezorger dat drempellevering slechts door 1 persoon gedaan wordt. Net over de drempel kan soms een hele klus zijn met grote apparatuur. Geen klacht van de man, zeer netjes geholpen. BCC wees zuinig op zulke mensen die zijn goud waard.

Beste Magda,

Bedankt voor jouw review over onze bezorger.

Ilse van de Bunt 24-08-2020

De medewerkers bij BCC nemen altijd de tijd voor je om uitleg te geven en producten met elkaar te vergelijken, zodat je uiteindelijk de winkel uitgaat met een tevreden gevoel en een product dat bij je past.

Beste Ilse van de Bunt,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Chadia 24-08-2020

Ik was opzoek naar een goede laptop voor mijn studie, die alle zware eisen bezat. Ik ben bij BCC geweest, maar ook gekeken bij de concurrent. Bij BCC kreeg ik een gevoel dat het personeel me daadwerkelijk oprecht wilde helpen. En niks probeerde aan te smeren, wat duurder was en misschien minder effectief. Wat de concurrent wel deed. Ik kreeg vele tips mee. En twee opties die allebei even goed waren, maar ook verschillend. Zelf liet hij wel een voorkeur merken, omdat hij wist wat mijn laptop aanmoest kunnen. Ik heb er thuis over na gedacht en ben uiteindelijk terug gegaan en werd snel en makkelijk geholpen. Ik was binnen 10 minuten de deur uit met mijn nieuwe laptop in handen. Ben zeer tevreden met de aankoop en service. Bedankt!

Beste Chadia,

Marianne Y. Naerebout 24-08-2020

De BCC winkel in Breda heeft mij super geholpen. de medewerkers hebben mij goed advies gegeven. Resultaat was een nieuwe I-Phone en ook daar kreeg ik netjes en geduldig alle uitleg over.
Ik voelde mij een echt tevreden klant. Dank aan Eelco en Julien van BCC.

Beste Marianne Y. Naerebout,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Marian 24-08-2020

Hele goede service van BCC eerst een mail avond tevoren met de levertijd en op de ochtend zelf een telefoontje dat ze er aan komen. Super service.
Oude vriezer meegenomen en ook wat kleine elektrische apparaten kon ik meegeven.

Beste Marian,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Gelmer 24-08-2020

Ben heel prettig behandeld en goed advies deskundig personeel heel belangrijk.
Personeel weet waarover ze praten .
Compliment

Beste Gelmer,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Joyce 24-08-2020

Altijd goede prijs/kwaliteit verhouding. Altijd artikel op voorraad en de volgende dag geleverd. 1 keer gehad dat we een artikel beschadigd binnen kregen, werd meteen opgelost en zelfs speciaal door de manager van de winkel diezelfde dag nog een nieuwe geleverd. Top winkel met top service

Beste Joyce,

J. Tap 24-08-2020

Vriezer gekocht omdat eigen stuk was.

BCC heeft voor een mooie prijs goed werkende vriezer geleverd.

Levering tot op plek van de vriezer en hebben oude weer meegenomen.
Tijdstip van bezorging goed verzorgd dmv informeren via sms, bellen en mail.

Beste J. Tap,

Jan Willem 23-08-2020

Correcte en behulpzame verkoper. TV was niet voorradig in de eigen vestiging. Gebeld met meerdere andere vestigingen opdat we het apparaat daar konden afhalen en dus nog dezelfde dag thuis installeren. En dat alles op de zondagmiddag.

Beste Jan Willem,