Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

S van Hal 03-02-2021

Hele fijne en snelle service. Beide heren houden zich heel goed aan alle regels en lopen je fijn door alle zaken heen. Hebben goed uitleg gegeven over alle opties die ik nodig had.

Beste S van Hal,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Nali Lawrence 02-02-2021

Top notch service. Ik ben zeer tevreden. Ik had mijn bestelling binnen een werkdag thuis.

Beste Nali Lawrence,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Maja 02-02-2021

Printer besteld. Bestellingsproces ging heel soepel en vlot. Ik had het de volgende dag al in huis. Ik hoefde niet uren te wachten, ik werd op de hoogte gehouden van wanneer de bezorger kwam. Al met al heel plezierig.

Beste Maja,

Ger Mosman 02-02-2021

Ik koop al 40 jaar apparaten bij BCC. Dit is omdat er meestal mensen werken die weten waar ze over praten en je de verschillen tussen de verschillende apparaten duidelijk uitleggen.
Ik heb een gisteren een Haier koelvries combinatie gekocht.
Hij is voor mij geplaatst en met een extra verzekering van 80 euro is hij , ook voor kleine schade verzekerd voor de komende 5 jaar.
De bezorgers waar zelfs een uur te vroeg en brachten de kast binnen en hebben hem opde juiste plaats gezet. Om 21.30 heb ik de stroom aangezet, omdat ik daar 6 uur mee moest wachten.

Beste Ger Mosman,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige service. Wat leuk dat je al zo lang tot onze vaste klantenkring hoort! Veel plezier met de aankoop!

Sab 02-02-2021

Overzichtelijk site met genoeg informatie.
Snelle bezorging en netjes de droger naar boven getild en geïnstalleerd.

Beste Sab,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorgers.

Polien 02-02-2021

Handige website! BCC was de enige winkel die het product nog wel op voorraad had en deze zit ook nog in de buurt. Doordat men een waarschuwing geplaatst had dat het erg druk was, hield ik er rekening mee dat er een langere levertijd op het product zat. Dus dat was erg handig! .

Beste Polien,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en gebruiksvriendelijke website.

Jennifer 02-02-2021

Het is een dag levertijd top!! Alleen een minpunt de bezorging de tijd is 3x veranderd dat was niet fijn . Ik heb gekregen wat ik bestelt had.alles werkt.voor de rest niet echt iets op te merken

Beste Jennifer,

Bedankt voor jouw review en feedback.

André 02-02-2021

Prima shop. Veel artikelen met een scherpe prijs.
Je kan naar de winkel voor garantie zaken volgens mij.

USP het kunnen besteden van een VVV cadeaucard.

Beste André,

Astrid 02-02-2021

Makkelijk met bestellen,snelle service. product van bij andere webshops uitverkocht vanwege de goede recensie denk ik.En bcc had de stofzuiger nog wel.

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop. Veel plezier met de aankoop!

Anton 02-02-2021

Kom hier altijd voor mijn aparatuur
Goede service en duidelijke uitleg werking aparatuur
Nette medewerkers die altijd bereid zijn vragen te beantwoorden

Beste Anton,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Henk S. 02-02-2021

Heb vaker aankopen bij BCC gedaan en ben uitermate tevreden over de geleverde producten en de vlotte manier van verwerken. Gisteravond 22.00 uur besteld , vanmiddag 13.30 uur in huis.

Beste Henk S.,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankopen!

Bernadette 02-02-2021

Super snelle reactie
Komen de belofte na.
Gisteren besteld vandaag staat het klaar toppie

Beste Bernadette,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Jos 02-02-2021

Gewoon prima service, ook telefonisch netjes en goed te woord gestaan.
Alleen jammer dat DHL het oude apparaat niet mee retour heeft genomen en dit terwijl dit duidelijk op de bestelling van BCC staat.
Na tel met BCC had men bevestigd dat DHL dit wel vaker vergeet en dat ze nu moeten terug komen om alsnog het oude apparaat af te voeren.

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over onze service. DHL moet inderdaad het oude apparaat meenemen. Is er inmiddels een nieuwe ophaalopdracht ingepland? Zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven?

jglorie 03-02-2021

Hallo Team BCC,

Er is nog geen nieuwe ophaalopdracht ingepland of aan mij doorgegeven. Het order nummer is 202101-00451394418
Bedankt alvast voor het regelen!
Mvrgr,
Jos

Frank 02-02-2021

In Corona tijd toch snel en eenvoudig een TV besteld. En een uur later opgehaald in de Wall winkel in Utrecht. Dit wil je eigenlijk!

Beste Frank,

Paul 02-02-2021

Prima, was al van plan om earbuds aan te schaffen. Prijs/kwaliteit prima in orde. Ze zijn ook nog magnetisch, waardoor ze niet uit de lader vallen. En miniscuul LED licht in iedere earbud, zodat je ze zelfs 's nachts nog kunt indoen. Snelle levering. In twee dagen binnen...

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Stan 02-02-2021

vriendelijk, behulpzaam, ze zijn erg duidelijk over hoe de klant alles kan verwachten. als ik bcc met 1 woord moet omschrijven is het transparant, de klant weet wat hij aan de bcc heeft

Beste Stan,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en duidelijke communicatie. Veel plezier met de aankoop!

Pieter 02-02-2021

Ik koop al jaren naar volle tevredenheid bij BCC. Nu een Nespresso machine online gekocht. De volgende dag reeds geleverd. Degelijk verpakt.

Beste Pieter,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie! ☕

Angélique 02-02-2021

Snelle correcte service, ook als je contact zoekt met filiaal Middelburg word je netjes te woord gestaan en krijg je prima advies prima goede service Kortom zeer tevreden.

Beste Angélique,

Bedankt voor jouw review over de service in ons filiaal in Middelburg.

Roos 02-02-2021

De levering was super snel, dat was heel erg prettig! Daarnaast kreeg ik ook direct een mail van BCC met de factuur met daarbij aangegeven dat het belangrijk is om die goed te bewaren omdat dit ook je garantiebewijs is. BCC heeft altijd hele goede service en vriendelijk personeel om te adviseren. Ik zou zelf altijd hier kopen, ookal zou hetzelfde product ergens in de aanbieding zijn.

Beste Roos,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

vrouw uit Eindhoven 02-02-2021

heel vriendelijk en toch ook ter zake kundig en snel geholpen. Zeker een aanrader, ik ben blij dat er nog een winkel is met mensen die je helpen.

Beste vrouw uit Eindhoven,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en kundige service van onze medewerkers.

Wm zwolle 02-02-2021

Altijd goed en nooit trammelant en snelle levering als we wat halen doen we dat daar super winkel

Beste Wm zwolle,

Jo 02-02-2021

BCC is een TOP webwinkel. Onlangs 2 bestellingen geplaatst en bij beide bestellingen een snelle en correcte afhandeling. De bezorging was ook precies op tijd! BCC Is zeker een aanrader!!!

Angela Andkhoie-Ahmadie 02-02-2021

Super snel levering, vriendelijke bezorgers, deskundige adviseur aan de telefoon...Kortom ben ik zeer tevreden met BCC en wil bedanken!

Beste Angela Andkhoie-Ahmadie,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

wilfred 02-02-2021

Duidelijke website. En snelle levering. Er werd mij door de winkel ook aangeboden om hem daar op te halen.

Beste wilfred,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de service van onze winkel.

Louw 02-02-2021

Vandaag een bestelling geplaatst en deze kon ik meteen ophalen bij de vestiging. Het was in eerste instantie niet duidelijk of ik bij de ingang terecht kon, maar de deur werd snel geopend toen ze mij zagen aankomen.

Bij de vestiging werd ik netjes geinformeerd en ook kon ik mijn DHL pakketjes gewoon afgeven.

Beste Louw,

wim 02-02-2021

Vandaag AEG kookplaat geleverd gekregen. Gebruik gemaakt van de inmeetservice (kosteloos in mindering gebracht op de aankoopprijs) om zeker te zijn van levering van de juiste plaat. Tevens gebruik gemaakt van de inbouw die voor 65 euro tiptop verzorgt is. Door de Corona bestelling telefonisch af kunnen handelen met een deskundige medewerker. Keurige meldingen van het tijdstip van bezorging/installatie. Kortom hulde het bestaat nog een super service! Dank BCC

Beste wim,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige installateurs.

E.Behrens 02-02-2021

Miele wasmachine keurig vanaf bestellen tm levering. Komen na wat ze beloven.Wat een verschil met de Mediamarkt tegenwoordig hele slechte ervaringen dit jaar mee gehad. Klasse hoor BCC!

Beste E.Behrens,

Michael 02-02-2021

Goede service ondanks Corona kwamen ze mijn bestelde artikel netjes thuis brengen.
En alles binnen een uur.
Goede service ga zo door

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Kim 02-02-2021

Super snelle levering, gister besteld vandaag in huis.
En enorm behulpzaam.
Kreeg zelf mijn oude gasslang er niet vanaf en hier hebben zij bij geholpen!

Geen schade bij levering en tot aan in de keuken geleverd.
Erg blij met het nieuwe fornuis.

Beste Kim,

Miranda 02-02-2021

Duidelijke website, snelle levering. Het product was duidelijk beschreven met voor- en nadelen. Eigenlijk alle informatie was beschikbaar waardoor ik een goede keuze kon maken.

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Maria 02-02-2021

Nieuwe tv geplaatst ivm garantie. Binnen 2 jaar niet te repareren. Na overleg met Samsung nieuw apparaat geleverd. Service van BCC was zeer goed.

Beste Maria,

Bedankt voor jouw review over onze service.

hanny 02-02-2021

gisteren een Senseo besteld vandaag opgehaald, heel vriendelijk en goed geholpen. het is een aanrader om daar wat te bestellen

Beste hanny,

Bedankt voor jouw review over onze ophaalservice. Geniet van de koffie☕!

Mireille 02-02-2021

Zat zonder stofzuigerzakken tijdens de lockdown en na bestelling werden deze de volgende dag al bezorgd. Grote opluchting want mijn huis blijft niet lang schoon met al mijn huisdieren.

Beste Mireile,

Jo 02-02-2021

Het maakt niet uit wat je koopt Je krijgt altijd door de gemotiveerde en vriendelijke medewerkers heel goed advies Ik ben zelf al jaren klant en kan iedereen BCC aanraden .

Beste Jo,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Sim 02-02-2021

Wasmachine op de website gezien, telefonisch contact opgenomen en zeer goed te woord gestaan en geadviseerd. Bezorging was perfect op tijd, bezorgers hulpvaardig. Super service!

Beste Sim,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service en van onze behulpzame bezorgers.

Fred 02-02-2021

In de winkel ben ik niet geweest, maar via het internet mijn aankoop (wekkerradio met dab+) gedaan. Het was niet het goedkoopste adres, maar het goedkopere adres stond mij niet aan en de leverservice van BCC in deze corona tijd is grandioos.

Beste Fred,

René 02-02-2021

De bezorgers van BCC waren op tijd aangekomen tussen de doorgeven tijdstip. Het afleveren van het de nieuwe koelkast was zeer zorgvuldig gedaan en de oude koelkast mee terug genomen.
Compliment voor de planning en de bezorgers van BCC voor het netjes afleveren van de koelkast.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

William 02-02-2021

De wasdroger is prima, maar de levering laat te wensen over. De bezorgers trekken de wasdroger vanaf de laadvloer van de vrachtwagen met nog een meter hoogte vanaf de grond gewoon naar beneden. De opmerking van hun was dat dat geen kwaad kon omdat er piepschuim als verpakking is gebruikt en joh waar maak je je druk om? Er zit toch garantie op de wasdroger! Echt ongelooflijk, zal niemand bcc nog aanbevelen. In elk geval , niet voor te bezorgen.

Beste William,

Bedankt voor jouw review. Wat een verhaal, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Excuses voor het ongemak. Kun je ons in een reactie het ordernummer doorgeven?

Jansma 02-02-2021

Prima telefonisch bereikbaar en te woord gestaan. Wat besproken is is nagekomen. Fijne communicatie bij het ophalen. Gewoon top.

Beste Jansma,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke telefonische service.

Sietske 01-02-2021

Op zoek gegaan naar een nieuwe tv. BCC bleek een van de goedkoopste te zijn. Woensdagavond online besteld en zaterdagochtend in het afgesproken tijdslot is hij netjes afgeleverd.

Beste Sietske,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe TV!

Piet van Bruggen 01-02-2021

Door de carona deze keer online besteld volgende keer graag weer inde winkel in Barendrecht,
maar snelle levering ,instaleren van de laptop ging snel.

Beste Piet van Bruggen,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Anne Baars 01-02-2021

De webshop is duidelijk en je kunt snel een juiste selectie maken van wat je zoekt.
Er is voor een ieder, een product op maat te vinden.
De kosten van verzending zijn heel goed in verhouding met het bedrag van aanschaf.
De levering is heel snel gegaan.

Beste Anne Baars,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

See 01-02-2021

Prima online winkel !!
Duidelijke acties en makkelijk om iets te bestellen.
Alles wijst voor zich , ook de levering was snel en prima !
Kortom ... volgende keer ga ik weer voor BCC !

Beste See,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Willem 01-02-2021

Eerst een tv besteld bij Coolblue en gevraagd of deze opgehangen kon worden. Na aankomst zaten er volgens deze monteurs "overal leidingen" en kon er niet geboord worden. Tv teruggegeven en bij BCC besteld en ook gevraagd om op te hangen. Geen enkel probleem, muurbeugel vastgeschroefd en tv opgehangen. Ziet er prachtig uit!

Beste Willem,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

angeliek 01-02-2021

ik heb zondag de 31 -01 2021 met iemand gechat van bcc vera uit venry heeft mij alles uit gelegt
toen heb ik deze machine gekocht dyson v8 en op 1 -02 -2021 ontvangen door dhl top lekker snel besteld en en snel geleverd djw

Beste angeliek,

Bedankt voor jouw review over onze chatservice en de snelle levering.

Anita Wong 01-02-2021

Snel telefonisch bereikbaar, op de juiste manier mij te woord staan en vriendelijke mederwerkers.

Beste Anita Wong,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke telefonische service.

Monique 01-02-2021

Vandaag 12.15 uur besteld en om 13.30 al afgehaald in de winkel! Super, zo snel kan zelfs post.nl niet leveren!

Beste Monique,

Kazim 01-02-2021

Aardige mensen en daarnaast hebben ze ook technische kennis over het product die ze verkopen.

Beste Kazim,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Paul R. 01-02-2021

Op de site van BCC word je door het opgeven van je eigen voorkeuren op duidelijke en overzichtelijke wijze langs producten geleid die daaraan voldoen. Daarna heb ik via de chatfunctie me aanvullend laten helpen door een professionele medewerker van BCC. De aankoop heb ik ook via deze medewerker laten lopen.

Beste Paul R.,

Mitchell 01-02-2021

Wat een super service. Ruim van te voren krijg je een SMS en email hoelaat ze zullen komen. 20 minuten voordat ze er zijn bellen ze nog even dat ze er bijna zijn. Eenmaal bij aankomst word alles netjes voor de deur geleverd door een klantvriendelijke en vrolijke medewerker van BCC. De oude apparatuur word kosteloos meegenomen. Helemaal top en onwijs blij. Bedankt BCC tevens binnen 24 uur het product in huis!

Beste Mitchell,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.