Sarina 22-08-2020

Wat een goede service! Ik ben uitstekend te woord gestaan door de medewerkers. Zeer klantvriendelijk. Er ontbrak iets aan mijn vriezer, maar dit is direct opgelost. Dankzij de hoge klantvriendelijkheid heb ik ook een magnetron gekocht bij BCC, waar ik ook erg blij mee ben.

Beste Sarina,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

R. van Wijngaarden 22-08-2020

Kwam voor wat informatie over een nespresso apparaat, ik heb al een tijdje een normale en wilde weer terug naar nespresso vanwege de smaak en variaties.

Eenmaal in de winkel werd ik niet meteen aangevallen door een verkoper maar na een tijdje de apparaten te hebben bekeken heb ik zelf iemand om informatie gevraagd.

Ik werd prettig te woord gestaan en er werd tijd genomen voor een degelijke uitleg en test.

De medewerker had kennis van zijn waren in tegenstelling tot de concurrent met het rode logo.

Niet dat ik niets weet maar het is prettig dat je een gepast advies krijgt op basis van kennis en niet op basis van wat een medewerker denkt.

Uiteindelijk geslaagd en zeer tevreden over de keuze die ik heb gemaakt op advies van de medewerker.

Beste R. van Wijngaarden,

Bedankt voor jouw review over het deskundig advies van onze medewerker. Geniet van de koffie!

Jacques Matton 22-08-2020

Uitstekend geholpen bij de aanschaf van een soundbar en uiteindelijk uitgekomen bij Harman Kardon. Topmerk, goed geluid. Heel blij mee

Beste Jacques Matton

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

margaret 22-08-2020

elektrische tandenborstel in winkel gekocht : was niet op voorraad dus betald waarna hij binnen 1 week bezorgd zou worden. niets meer gehoord waarna ik na 10 dgn ben gaan bellen, bleek het niet helemaal goed gegaan te zijn in het filiaal en het zou geregeld worden. Nog 2 maal er achteraan moeten bellen , maar na 3 weken is het pakketje bezorgd. Ze hebben het op het op de klantenservice prima opgelost.

Beste margaret,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost.

carlo 24-08-2020

Hier wordt niet eens een order nummer van gemaakt. Valt onder postcode 4561vp nr 31. Ik heb afgelopen vrijdag weer gebeld ,zou diezelfde dag nog worden teruggebeld maar weer niets gehoord

LexH 22-08-2020

Wederom weer prima geslaagd bij BCC Oude Haagweg Den Haag. Voor een prima prijs. Snelle levering, de nieuwe wasdroger start nu z'n testprogramma te draaien.

Beste LexH,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag.

Henk 22-08-2020

Levering was goed te plannen. Avond vooraf een e mail en sms. Op de dag zelf 15 minuten voor levering werd ik gebeld om te vertellen dat ze eraan kwamen. Mooie en praktische wasmachine. Wel jammer dat ik er achter kwam dat als ik de machine besteld had bij bcc maar dan via bol.com dat de machine 20 euro goedkoper zou zijn geweest. BCC was niet bereid mij dit verschil terug te betalen.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Hilda 22-08-2020

Wat een geweldige service, de vaatwasser was moeilijk te plaatsen. Maar ze hebben het maar mooi voor elkaar gekregen. Wat een toppertjes

Beste Hilda,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Franky 22-08-2020

Ik ben vrijdag 21 augustus jl. in de vestiging Zeist geweest voor een dolce gust koffiezetapparaat. Ik werd vriendelijk geholpen. Helaas was mijn gewenste apparaat niet op voorraad, maar gelukkig is ie vandaag zonder extra kosten bezorgd.

Beste Franky,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Wietske 22-08-2020

Top verkoopster! Denkt mee, is vriendelijk en maakt er zo een fijne shopervaring van.

Beste Wietske,

Bedankt voor jouw review over onze meedenkende medewerkster.

Chenillie 22-08-2020

Met het binnenkomst super vriendelijk, nam de tijd om het uit te leggen en keek of de laptop bij jouw paste met wat je er allemaal wou doen.

Beste Chenillie,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

H. C. Wolthuis 22-08-2020

Deskundig personeel en uitmuntende service. Correct personeel helpt klanten vriendelijk, geduldig en met kennis van zaken. Personeel denkt mee in oplossingen, is voor mij heel belangrijk.

Beste H. C. Wolthuis,

Bedankt voor jouw review over de service van onze klantvriendelijke medewerkers.

Angela Meijer 22-08-2020

wordt er altijd heel vriendelijk en professioneel geholpen en dicht bij huis

Beste Angela Meijer,

Jan 22-08-2020

De service van de medewerkers is wat persoonlijker en vriendelijker dan in andere elektronicazaken. De goedkoopste prijsgarantie werd ook netjes toegepast en het aankoopbedrag met € 10.00 verlaagd.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en persoonlijke service van onze medewerkers.

Ashley 22-08-2020

Erg netjes en snelle service, van te voren SMS gehad hoelaat ze komen en toen ze er bijna waren werd ik opgebeld dat ze er bijna waren. Erg netjes ik ben zeer tevreden en wil vaker bestellen en zal andere jullie ook aanbevelen.

Beste Ashley,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Harrie 22-08-2020

Etna inductieplaat besteld bij BCC, altijd alles hier gekocht maar nu waarschijnlijk voor de laatste keer. In de winkel de kookplaat gekocht en toen het advies gehad om te laten inmeten. Dat leek ons verstandig en na het inmeten kwam er groen licht om de plaat te plaatsen. Waar geen rekening mee gehouden was dat er ook nog aan twee kanten nogal dikke schroeven zitten. Daardoor paste de plaat net niet in ons granieten aanrechtblad.
Verder kwam het erop neer dat wij het zelf maar moesten oplossen en met een kookplaat zaten die niet paste. Ik vind deze service niet BCC waardig en zou dan ook iedereen willen adviseren om inbouw apparatuur bij een keukenboer te kopen en niet bij BCC.

Beste Harrie,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je een ordernummer doorgeven?

Harrie 24-08-2020

Het ordernummer is: 202007-001841201

Johan 22-08-2020

Na bezoek bij een andere grote keten , was ons bezoek aan BCC een verademing.... goede service, en een eerlijk advies bracht ons naar een andere , maar veel betere keuze
Ipv alleen maar te willen verkopen , werd hier meegedacht

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Arie en Coby 22-08-2020

Al eerder producten bij BCC in Den Bosch gekocht. Hier zijn we zeer tevreden over. Ook vandaag goede uitleg gekregen van de verkoper over de verschillende producten. Hij heeft ons zeer goed en vriendelijk geholpen. Verder waren alle medewerkers in de winkel erg vriendelijk. Als we weer een product nodig hebben gaan we weer naar deze winkel. Ook fijn dat er dichtbij de ingang een goede parkeerplaats is.

Beste Arie en Coby,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Den Bosch.

Judith Aldershof 22-08-2020

Prettige ruime nette winkel met vriendelijk personeel. Begroet bij binnenkomst en veel uitleg over product en mogelijkheden.

Beste Judith Aldershof,

Adrie Joosse 22-08-2020

Ik ben geholpen met kennis van zaken, vriendelijk, ze hebben geadviseerd waar ik echt naar zocht, kortom, ik heb in volledig vertrouwen een goede koop gedaan.

Beste Adrie Joosse,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

ton van Loon 22-08-2020

deze winkel heeft zeer klantvriendelijk personeel.
de voorlichting over de koelkast die ik wilde kopen.

Beste ton ,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

Joost Rietveldt 22-08-2020

Vriendelijk personeel met goede technische kennis van zaken. Ruime keus, nette winkel. Vlot afgehandeld, snelle en keurige bezorging en plaatsing. Al met al warm aanbevolen.

Beste Joost Rietveldt,

Leo 22-08-2020

Bij de aanschaf van een smart TV prima voorlichting gehad en ook nog eens getipt over een actie die er op dat moment liep, waardoor de TV ook nog eens voor een flinke korting in aanmerking kwam.
Dit is nog eens klantvriendelijk.

Beste Leo,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Tedje 22-08-2020

Vroeger was BCC een gerenommeerd bedrijf, wij hebben alle apparatuur steeds bij BCC gehaald. Ik kwam er met plezier, kreeg goede voorlichting en een prima after service.
Recent via Bol.com een MacBook besteld, partner was BCC. Het was een goede aanbieding, een nieuwe MacBook Air 2020 i5 512gb. Via de mail een bevestiging ontvangen dat deze de volgende dag geleverd zou worden. Ook dat is goed gegaan. Bij het uitpakken viel het mij op dat de kleur anders was dan die ik had besteld. Toen ik voor de zekerheid de technische details ging controleren, zag ik dat ik een i3 256gb had ontvangen. Dat was wel bijzonder!
Ik heb contact opgezocht met bol.com die er een melding van zou maken maar adviseerde voor een snellere afhandeling contact op te nemen met BCC. BCC gaf in 1e instantie aan een om naar de winkel te gaan en deze om te ruilen voor het juiste product, maar deze was in geen enkele winkel op voorraad, dus dat was geen optie, ze gaf aan om het verder uit te zoeken. De volgende dag weer contact opgenomen, BCC gaf aan dat het product niet juist door Bol.com was vermeld en dat de enige optie was de MacBook terug te sturen. Via de mail aangegeven wat de rechten en plichten zijn, maar hun reactie was verre van klantgerichtheid: “Goed dat jij dit aangeeft. Het klopt dat er een verkeerde Macbook stond afgebeeld maar jij hebt ontvangen waar je voor betaald hebt”
Ik ben zelf niet zo van je en jij, maar BCC voelt zich er blijkbaar wel goed onder.
Ik heb de MacBook terug gestuurd, maar BCC ging pas de retour verwerken na 10 werkdagen, dus ook pas na deze periode mijn geld ontvangen. Dat BCC fouten maakt, zonder de klant vooraf te informeren dat er een ander model wordt verstuurd, geen excuus aanbiedt en niet sneller acteert door de retour-MacBook sneller te verwerken, is mijn advies om niets te bestellen bij BCC.
Wat een zeer slecht bedrijf is dit geworden!

Beste Tedje,

Bedankt voor uw review.
Ten eerste onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat de situatie met de verkeerde publicatie van de MacBook erg vervelend is. Kunt u ons het ordernummer doorgeven?

Mark 22-08-2020

Geweldige winkel in Son op het meubelplein.
Aardige verkoper en een goede service.

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Eindhoven.

Marjo 22-08-2020

Met een best oud scheerapparaat waar ik nieuwe mesjes voor nodig had, perfect geholpen in de winkel. Het mooiste is dat ik ze de dag erna al in huis had!! Prima service!!

Beste Marjo,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Ingrid 22-08-2020

Ik koop alleeen maar bij BCC ..voor mij goed bereikbaar..supergoed personeel ...snelle levering ..

Beste Ingrid,

Nico 22-08-2020

Ruime winkel, grote sortering apparatuur. Vriendelijk en deskundig personeel.

Beste Nico,

Abhratej Sahoo 22-08-2020

Required a computer monitor urgently. Ordered one at night and BCC delivered the monitor the next morning. Extremely quick delivery.

Dear Abhratej Sahoo,

Thank you for yor review about our quick delivery.

Kind regards,

Denise 22-08-2020

Top winkel, personeel super vriendelijk, wij worden altijd prima geholpen.
Website ook overzichtelijk als iets niet op voorraad is in de desbetreffende winkel kan je het vanuit het hoofdmagazijn laten bezorgen.
Wij gaan vrijwel altijd hier heen voor onze elektronica

Beste Denise,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en webshop.

Wijnand Kors 22-08-2020

Overzichtelijke webshop, producten makkelijk te vinden en uitgebreide informatie hierover.

Beste Wijnand Kors,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Peter 22-08-2020

Al vele jaren zeer tevreden over BCC.We hebben er al veel produkten gekocht .Altijd goed advies van de verkoper.Zeer prettige zaak om te kopen.En online kopen gaat bij BCC ook heel erg goed.
De prijzen van de artikelen zijn ook altijd goed.En de folders die we thuis ontvangen zijn zeer duidelijk.En informatie via internet is ook erg goed van BCC.En als je informatie over je produkt hebt werkt de klantenservice ook heel erg goed en snel

Beste Peter,

ingrid 22-08-2020

Prettig geholpen. Mijn e reader lade niet meer op. Kreeg direct een nieuwe mee en reductie op de hoes omdat de oude niet meer paste.

Beste Ingrid,

Ilse 21-08-2020

Ze hebben een hele goede service. Wordt altijd goed geholpen. Alleen laatst een koptelefoon gekocht die niet was wat gezegd was, en heb toen een andere uit mogen zoeken met een flinke korting voor het ongemak.
Duidelijke overzichtelijke winkel en er loopt meestal voldoende personeel rond als je geholpen wilt worden.

Beste Ilse,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Annelies 21-08-2020

Vlotte, vriendelijke en goede benadering door winkelmedewerkers.
Men neemt de tijd om je goed te helpen.

Beste Annelies,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

P van Eck 21-08-2020

Bijzonder klantvriendelijk geholpen door X. Goede informatie en ondersteuning bij installatie van het product.

Beste P van Eck,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Anita 21-08-2020

Vriendelijk, kundig en vast personeel.
Ondanks drukte toch de tijd voor me nemen
Eerlijk advies
Gunstige lokatie en parkeren voor de deur

Beste Anita,

Annie Veenendaal 21-08-2020

Heel goed geholpen, wij hadden een sevice plus polis (2)) + 5 jaar jaarpremie afgesloten, na 6 jaar kregen wij weer problemen, na hem terug gebracht te hebben kregen we binnen 4 dagen te horen dat we een nieuwe voor het aankoop bedrag mochten uitzoeken, prima geholpen door de medewerkers.

Beste Annie Veenendaal,

W.A.C Frans Oudenhoven. 21-08-2020

Gezellig, overzichtelijk, aardig personeel met kennis van zaken.
Winkel....laagdrempelig met goede parkeer mogelijkheden.🙂

Beste W.A.C. Frans Oudenhoven,

Jesse 21-08-2020

Bev daar haal ik altijd me spullen altijd goede spullen
Levering was helemaal top oude koelkast meegenomen en nieuwe op zijn plek gezet waren zelf eerder aanwezig dan afgesproken de jongens hebben me nog geholpen de andere koelkast leeg te halen echt een topbedrijf

Beste Jesse,

linders 21-08-2020

vriendelijk personeel, goede parkeerplaatsen, leuke winkel, leuke prijzen, de tv afdeling wordt groter en mooi opgezet

Beste linders,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

N. Kleijn 21-08-2020

Wij komen al jaren bij BCC. Dat was al op de Breestraat te Beverwijk. De winkel ziet er keurig uit en de producten staan overzichtelijk en klantvriendelijk opgesteld. Personeel is vriendelijk en komt deskundig over. Wekt vertrouwen. Het enige nadeel vinden wij, dat de winkel aan een zeer drukke Parallelweg is gevestigd. Het parkeren gaat prima bij de winkel. De bezorging en installatie van de koelvriescombinatie was uitmuntend.

Beste N. Kleijn,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Diko 21-08-2020

Een week geleden een Samsung galaxy A51 bij BCC gekocht voor een goede prijs. Ik ben er zeer tevreden over.
Ik koop al jaren bij BCC vanwege het goede advies in de winkel en de service na het kopen.
Vriendelijk en goed opgeleide medewerkers.

Beste Diko,

Mo 21-08-2020

Vandaag naar de winkel geweest om een stofzuiger te kopen. We werden geholpen door een medewerkster welke een zeer vriendelijke uitstraling had. Mevrouw was zeer behulpzaam nam alle tijd voor ons en informeerde ons over diverse apparaten met de daarbij behorende voor- en nadelen. Ze attendeerde ons ook op zaken waar je zo 123 niet aan denkt.

Beste Mo,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze vriendelijke medewerkster.

Carlo 21-08-2020

We hebben onze aankoop bij BCC Amersfoort gedaan, we werden vriendelijk geholpen door een medewerker die heel veel verstand had van laptops. Mede door zijn advies hebben we de laptop besteld en is deze een aantal dagen later afgeleverd in de winkel.
De betreffende medewerker was vriendelijk en ervaren waardoor wij een positief beeld hebben van deze winkel. We komen zeker terug voor een andere aankoop.

Beste Carlo,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

wilma kosman 21-08-2020

Vriendelijke verkoper, nam de tijd voor ons. maakte ook een praatje buiten het verkopen om dus geen gepush. Ik mag dat wel. Want als ik in de winkel kom weet ik al wat ik wil en dat is niet onder druk gezet worden. mooi dit niet gehad vandaag. daarom een 10

Beste wilma kosman,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke verkoper.

wilma kosman 21-08-2020

Beste wilma kosman,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke verkoper.

John 21-08-2020

Supervriendelijk geholpen, tegen sluitingstijd,maar absoluut geen haast,
Wilde een mobiele airco,
Zonder zijn productkennis had ik dus zeker
Een te kleine aangeschaft
Mijn dank alsnog voor het gedegen advies
Ga hier zeker weer terug als ik iets nodig heb

M.vr.gr.,
John

Beste John,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp in onze winkel.

Judith Willems 21-08-2020

Bestelling was snel binnen. Het enige lastige was dat bij de Apple pen niet aangegeven was welke generatie pen het is.

Beste Judith Willems,

René 21-08-2020

fijne persoonlijke behandeling door mensen met verstand van zaken. Mensen doen moeite om het juiste apparaat te vinden en bieden zonodig een gelijkwaardig ander apparaat aan. Akties worden gerespecteerd zelfs als de desbetreffende aktie verlopen is.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke en deskundige hulp van onze medewerkers.

Jeroen van Dijk 21-08-2020

Uitstekend geholpen en excellente service geboden door de medewerker. Ik ben goed en volledig geïnformeerd, ben uitermate tevreden.

Beste Jeroen van Dijk,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.