Hans 31-08-2020

Prima service en erg klantvriendelijk personeel. Wij zijn er goed geslaagd met een aantal zaken zoals een Airfryer en Apple zaken.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankopen.

Francis 31-08-2020

Fijn geholpen met verstand van de producten die wij zochten daardoor snel een keuze Kunnen maken ,nu superblij mee.

Beste Francis,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze mederwerker.

Esther Groot 31-08-2020

Makkelijk zoeken, snel gevonden wat ik zocht. Simpel te bestellen en de volgende dag in huis. Top!

Beste Ester Groot,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

fam. van Hooft 31-08-2020

Wij zijn al jaren klant bij BCC en gaan altijd naar de Oude Haagweg in Den Haag.
Zeer vriendelijke medewerkers die met je meedenken. Altijd een duidelijk en onderbouwd advies.

Beste fam. van hooft,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Den Haag.

Martin van Heeren 31-08-2020

Koelkast besteld op 14/08 en is op voorraad op de site, zal bezorgd worden op 27/08.
Op 26/08 mail koelkast is niet op voorraad maar komt 29/08 binnen dus kan op 01/09 geleverd worden. Is al een slechte zaak maar oké.
Op 31/08 mail hij wordt bezorgd op 01/09 na de middag en twee en half uur later mail dat hij weer niet op voorraad is!
Levering kan nog wel 1a2 weken duren.
Tuurlijk joh mijn moeder van 85j zit al twee en halve week met een kapotte koelkast dus wat denk je zelf?
Nooit meer bij BCC kopen voor mij!!!
Wat een slechte service!

Beste Martin van Heeren,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je in een reactie op de review het ordernummer doorgeven?

Suppers 31-08-2020

Heb eerst in de shop online gekeken wst bij ons het beste espresso apparaat zou zijn. Daarna naar Den Bosch gereden naar de winkel waar wij te woord werden gestaan door een vriendelijke verkoopster die alle tijd voor ons nam. Na uit te leggen wat we zochten kwam ze met een apparaat aan waar ik niet naar gekeken had online. Alles overwogen en het door haar aanbevolen apparaat aangekocht. En ik moet zeggen het sluit precies aan bij onze wensen. Geen minuut spijt.

Beste Suppers,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster. Geniet van de koffie!

Paul 31-08-2020

Filiaal Barendrecht
Prettig geholpen door verkoper die ook de nodige informatie wist te verschaffen en vragen juist kon beantwoorden . Prettige winkeluitstraling

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

cindy peulen 31-08-2020

met maart een wasmachine gekocht maar door de coronacrisis mochten ze deze niet
aansluiten dus ben ik achteraf gaan vragen of dit alsnog mogelijk was aangezien de regels versoepeld zijn dit was mogelijk maar dan zouden de aansluit kosten 50 euro kosten en dat terwijl als je een wasmachine bij ze koopt zowel de bezorging als aansluiten erbij zitten
nu een andere elektricien laten komen die het voor minder deed beetje teleurgesteld in deze service

Beste cindy peulen,

Bedankt voor jouw review. We willen hier graag meer over weten. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

Bert de Graaf 31-08-2020

Heb een bestelling geplaatst van meerdere producten bij BCC
Bestelling niet gedaan via het internet maar via een medewerker van BCC
Had alles (type en nummers en prijs) wat ik wilde bestellen al voorbereid.
Dit maakt het bestel-process lekker gemakkelijk en uiteindelijk kon ik nu nog korting krijgen in de vorm van het feit dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen.
Scheelde toch maar weer mooi.

Kreeg via de e-mail een betaal link,.
Dit was dus geen probleem.
Alle andere stukken lekker via de e-mail

Mooi top geregeld.

Beste Bert de Graaf,

Leonie van der Pluijm 31-08-2020

De medewerker was erg vriendelijk en mijn vragen werden goed en helder beantwoord. Hij begreep wat ik nodig had qua zakelijke laptop, dacht met me mee en dat vond ik erg prettig. Ik ben in het verleden vaker bij deze winkel geweest en bij alles wat ik heb aangeschaft, heb ik het als zeer prima ervaren en als ik iets nodig heb van de producten, die BCC verkoopt, ga ik altijd naar deze winkel toe.

Beste Leonie van der Pluijm,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Gulten 31-08-2020

Mijn koelkast vriezer wasmachine droger heb ik bij bcc gekocht snelle en vriendelijke bezorging
Altijd vetrouwbaar als ik wat nodig heb kijk ik nergens anders direckt via bcc

Beste Gulten,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankopen.

Joey 31-08-2020

Ik ben geopereerd aan mijn schouder afgelopen woensdag. Tillen is voor mij tijdelijk dus een dingetje. Gisteren in breda een monitor gekocht. De medewerker is helemaal meegelopen met de monitor. Wat een top service!

Beste Joey,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Kevin 31-08-2020

Ik werd duidelijke geholpen en kreeg goed advies. Zo werd ik met een koptelefoon geholpen en is mijn keuze daar in verranderd.

Beste Kevin,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Wina 31-08-2020

ben zeer tevreden over deze winkel ben online goed geholpen en kreeg een goed advies bij het kopen van een nieuwe koelkast.
product is goed afgeleverd door een vriendelijk bezorger van bcc

Beste Wina,

Warhoze 31-08-2020

Keurig geholpen, moest even snel een andere gsm hebben..
De medewerkster adviseerde me een toestel die goedkoper was dan degene die ik had uitgezocht.
Nieuwer model en meer functies.

Beste Warhoze,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Sjoerd 31-08-2020

De verkoper luisterde goed naar ons Audio-probleem en liet ons alles horen en zien, uiteindelijk bood hij ons een goedkopere oplossing aan, die we konden toepassen op onze ‘oude’ apparaat.
Super fijn!

Beste Sjoerd,

Bedankt voor jouw review over de oplossingsgerichte service van onze medewerker.

Fk 31-08-2020

Zeer vriendelijke medewerker.
Straalt vertrouwen en kennis uit.
Levering stipt op tijd zoals afgesproken.

Beste Fk,

Roby 30-08-2020

BCC maakte duidelijke afspraken en kwam ze na. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken voor wat mijn product betreft.
Het product werd tot in huis geleverd en het was vooral prettig dat het oude product voor de recycling weer mee terug werd genomen. Dat was één van de redenen om voor BCC te kiezen over een andere winkel met hetzelfde aanbod.

fam. Van Gerven 30-08-2020

Vriendelijk personeel. Behulpzaam over het opzoeken van apparatuur. Kari heeft ons het meeste geholpen , legde uit wat ze wist , sprak duidelijk en ze nam de tijd! En ze liep nog mee naar de auto om het pakket erin te zetten( ivm letsel ) dat wat heel erg fijn!!

Beste fam. Van Gerven,

Bedankt voor jullie review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

G H 30-08-2020

Wij Hebben voor BCC gekozen om dat je er prima geholpen wordt
en de prijs is altijd goed
en niet te vergeten het personeel is erg vriendelijk
Dus bij de volgende aan koop loop even bij BCC binnen

Beste G H,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze vriendelijke medewerkers.

Jan 30-08-2020

Een mooie overzichtelijke winkel, bereikbaarheid met fiets of auto 100%, vakkundige advies en via de website makkelijk je product zoeken en te vergelijken daarna de mogelijkheid om het in de winkel af te halen

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

KB 30-08-2020

De producten online besteld en binnen 10 minuten al een mail ontvangen dat ze klaar lagen om op te halen. Eenmaal bij de winkel hoefde ik enkel het bewijs van de bestelling te laten zien en kon ik binnen 1 minuut met de spullen onder de arm de winkel weer verlaten.

Beste KB,

Bedankt voor jouw review over de service on onze winkel.

Jeffrey 30-08-2020

Zou van te voren gebeld worden
Ze staan gewoon voor de deur
Zetten de wasmachine achter de drempel pakken niks uit en nemen verpakking niet mee
wordt niet naar eventuele schade gekeken en bonnen aftekenen is er ook niet meer bij

Beste Jeffrey,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We willen hier graag meer van weten, heb je een ordernummer voor ons?

Jeffrey 31-08-2020

Ja dat mogelijk dat is het volgende nummer
202008-4509478

Richard 30-08-2020

Aardige verkoper. Lichtte goed voor. Wees op mogelijkheden vergelijkbare apparatuur.

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over onze medewerker.

Cees Graauwmans 30-08-2020

Zoals ik gewend ben van BCC wc Dukenburg: snelle service en zéér klantvriendelijk!

Beste Cees Graauwmans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Nijmegen.

Happy watcher 30-08-2020

Duidelijk en eerlijk advies van verkoper in een overzichtelijke winkel. Geen gehijg in je nek en je niet direct naar een bepaald merk drukken.

Beste Happy watcher,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte hulp in de winkel.

Monique 30-08-2020

Het apparaat wat ik wilde kopen, was niet meer voorradig, daarom was ik genoodzaakt een duurder exemplaar te nemen. Maar de medewerker bood aan deze voor dezelfde prijs aan te bieden. Wat een service. Top BCC Den Helder!!

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Lia 30-08-2020

Altijd even vriendelijk -Altijd goede voorlichting-Altijd goede service-,nooit boze gezichten

Beste Lia,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke winkelmedewerkers.

Erica Rugebregt 30-08-2020

Buitenveldertselaan is niet de BCC die dichtbij mij zit maar de winkel is goed bereikbaar, je kunt gratis parkeren en er is voldoende parkeerruimte. Het is ook een grote winkel dus je kunt veel producten "in het echt zien". Medewerkers zijn heel vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Beste Erica Rugebregt,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Buitenveldert.

jaap 30-08-2020

Deskundig advies in winkel en aflevering volgens afspraak. Gewoon zoals je hoopt dat alles gaat.
BCC winkel Helmond. Ze proberen mee te denken en je niets aan te smeren!

Beste jaap,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Helmond.

Sandra 30-08-2020

Ik kom graag bij bcc tilburg omdat er vriendelijk en behulpzaam personeel is altijd super winkel

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Tilburg.

Nico 30-08-2020

Snelle correcte levering. Zeker aan te bevelen. Webshop gekozen omdat vvv bonnen geaccepteerd worden

Beste Nico,

Cordo 30-08-2020

Wij hebben al ons witgoed hier gekocht en als we nog eens iets nodig hebben gaan we weer naar de bcc
Nu een nieuw scheerapparaat s avonds besteld volgende dag in huis .prima service zowel in de winkel als de webshop . Vakundigheid van personeel en heel behulpzaam . Ga zo door bcc!!

Beste Cordo,

Bedankt voor jouw review over onze winkel, onze medewerkers en de webshop.

j hensel 30-08-2020

Duidelijk informatie over de artikelen die je bekijkt en goed overzichtelijk.
Bestellen gaat makkelijk en goede levering.

Beste j hensel,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Gonny 30-08-2020

Perfecte en zeer geduldige service van medewerker Dennis!!! Hij heeft alle tijd genomen om alles van mijn oude, niet goed meer werkende cell phone om te zetten naar een nieuw toestel.

Beste Gonny,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker Dennis.

Adri 30-08-2020

BCC Hengelo is voor mij de zaak waar je zonder aandringen van personeel artikelen kunt bekijken en in alle rust je eigen ervaring van iets op kunt doen. Mocht je er niet uit komen dan staat het personeel (bijna) direct voor je klaar om hun deskundigheid over een artikel aan je uit te leggen. Daarom beveel ik BCC Hengelo aan om hier een artikel te kopen.

Beste Adri,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Ronald van waarde 30-08-2020

Goede service en vriendelijk snel en correct en proberen niks aan je te slijten

Beste Ronald van waarde,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Adrie van den Doel 30-08-2020

Wij kopen al onze spullen bij jullie. Van koffiemachine tot strijkijzer en van tv/pc tot wasmachine.
Het is om de hoek. Bij aankoop van tv voor de slaapkamer kwam medewerker na werktijd even langs om te helpen met installeren . geweldige service dat wij heel erg waarderen.

Beste Adrie van den Doel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Peggy 30-08-2020

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
Zeer tevreden over de produkten.

Beste Peggy,

Ilse 30-08-2020

Er was voldoende aandacht voor ons als klant, zijn goed geholpen en geïnformeerd.
Alleen bij thuiskomst bleek dat ons gekochte apparaat al gebruikt was terwijl hij in doos uit het schap was gehaald. Hier uiteindelijk toch maar niets mee gedaan.

Beste ilse,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Mol 29-08-2020

Ik vindt de uitleg super en als er uets is kun je altijd bij hun terecht voor vragen of ruilen enz..
Ik adviseer de mensen echt om nasr jullie te gaan wij als klant gasn alleen maar naar jullie toe.... 🤗 🤩

Beste Mol,

onno niks 29-08-2020

overzichtelijk, ruime keus
in veel plaatsen een winkel zodat je er ook nog naar terug kan gaan
niet zo als bij bol.com dat je met partners van hun te maken heb en slechte service krijgt.

Beste onno niks,

Bedankt voor jouw review over onze website en winkels.

M.van der Burg 29-08-2020

We vinden BCC Arnhem een zeer ruime en overzichtelijke winkel met een uitgebreide keuze aan artikelen. Mede door het vriendelijke behulpzame personeel komen wij als wij iets nodig hebben hier steeds weer terug.

Beste M.van der Burg,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Anne 29-08-2020

Ik werd zeer vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg en zonder al te veel woorden had de verkoopster in de gaten wat ik wel of niet wilde. Dat voelde ze goed aan.
Zeer tevreden met de aankoop naar huis gegaan met het fijne gevoel dat ik altijd terug kan als er iets met het apparaat is.
Oprecht en niet te pusherig.

Beste Anne,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze deskundige medewerker.

M 29-08-2020

Prima geholpen in de BBC winkel. Op zoek naar een passende camera en daarbij uitleg gekregen. De medewerker zou zich nog iets meer mogen verdiepen in de camera’s die bcc verkoopt. Zo werd mij bijvoorbeeld verteld dat ik geen lenzen kon wisselen bij het model dat mij erg aansprak. Hierdoor ben ik gaan twijfelen en heb ik de camera niet direct meegenomen. Wel werd deze netjes vrijblijvend voor mij gereserveerd. Bij thuis onderzoek bleek de camera toch van lezen kunnen te verwisselen. Ook hierbij aangegeven dat de camera elders goedkoper was. Dit heeft de medewerker direct gecheckt en geeft de prijs aangepast.

Beste M,

Bedankt voor jouw review en feedback. Veel plezier met fotograferen!

C van Ooijen 29-08-2020

Fijne en overzichtelijke winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel die een duidelijk advies geven over het artikel. Wij kopen altijd hier onze spullen ivm deze service.

Beste C van Ooijen,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Lia 29-08-2020

Al eerder waren we vriendelijk en goed geholpen en deze keer ook! Alle tijd nemende en goede uitleg.

Beste Lia,

R Bosscher 29-08-2020

Snelle en adequate hulp door een nette, vriendelijke en hulpvaardige verkoper.

Beste R. Bosscher,

Juk 29-08-2020

Bestelling en levering van het product waren prima. Snel en volgens afspraak.
Helaas weigerde de bezorger de oude kapotte stofzuiger mee te nemen terwijl dat wel bij de service zou horen. Gemengde gevoelens dus.

Beste Juk,

Bedankt voor jouw review en feedback. De oude stofzuiger had wel meegenomen moeten worden. Als je wilt kunnen we dit alsnog regelen. Kun je dan het ordernummer doorgeven?

Erik 29-08-2020

Super vriendelijke verkoper waar wij heel goed door zijn geadviseerd en geholpen met de keus voor ons nieuwe nespresso apparaat. Vakkundig advies met een glimlach!

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review geniet van de koffie.