Gerard dW 01-09-2020

Het bestelproces verliep soepel en de info over de bestelling en levering werd goed gecommuniceerd. De informatie over de producten op de internetsite is vrij compleet. Bovendien heeft de winkelketen fysieke winkels. Gemakkelijk voor vragen of andere service.

Beste Gerard dW,

Bedankt voor jouw review over onze website en winkels.

Jojo 01-09-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De winkel is mooi en ruim opgezet en heeft een hoop producten op voorraad. Bij mijn aanschaf ben ik uitstekend en kundig geholpen. Ik werd goed geadviseerd en ben blij met mijn aankoop.

Beste Jojp,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Siemen 01-09-2020

Winkelmedewerker was behulpzaam, vrolijk en vriendelijk. Goed en vlot geholpen. Prijst niet alleen aan wat duurder is, maar luistert naar wat je aan geeft nodig te hebben.

Beste Siemen,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

Appelmelk 01-09-2020

Ik kom al jaren bij deze zaak. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De winkel is dicht in de buurt en makkelijk te bereiken. Ik had kapotte oortjes. Deze worden nu opgestuurd en ik kreeg een vervangend produkt. Was wel duurder de rest heb ik dus bij betaald.

Beste Appelmelk,

Derk 01-09-2020

Via deze duidelijke site heb ik mijn product gevonden en kunnen uitkiezen met genoeg informatie. Daarna was het makkelijk te bestellen en had ik de volgende dag mijn product al in huis, terwijl ik op zondag bestelde... TOP

Beste Derk,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Angelique 01-09-2020

Voor informatie rondom steelstofzuigers naar BCC Arnhem gegaan.
Zoals altijd vakkundig geadviseerd. Ook diverse stofzuigers kunnen uitproberen .
Uiteindelijk een stofzuiger gekocht waarbij er een paar dagen later een actie was. Hierover netjes geïnformeerd en opgelost.

Beste Angelique,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

marinus 01-09-2020

ik kijk echt wel naar de voordeligste prijs deze tijd maar ook een goede service vindt ik belangrijk.
mijn ervaring bij BCC is super ik heb er diverse producten gekocht en altijd word er de tijd voor je genomen zodat ze met een goed advies kunnen komen.
mijn laatste aankoop was een hp printer, deze was bij de mediamarkt 50 euro goedkoper en dat is toch geld na het laten zien van de mediamarktprijs werd de BCC prijs zonder probleem aangepast ... echt super daar ik de klantvriendelijkheid en service een stuk aangenamer vind bij de BCC

Beste marinus,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

hannie aret 01-09-2020

een keurige nette behandeling goed advies en leiuke verkopers leuke aanbiedingen ik ga er gauw nog eens heen

Beste hannie aret,

Bedankt voor jouw review over onze leuke verkopers.

lucien 01-09-2020

snel geleverd goed zaak met vragen kan je altijd terecht
gisteren in de avond bestel volgende dag al geleverd

Beste lucien,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Ruud 01-09-2020

Klantvriendelijke winkel .
Heb je een probleem BCC lost het op.
Bestelling netjes en correct afgeleverd.
Ben heel te vrede met mijn aankoop en het advies van BCC.

Beste Ruud,

Fred Eijkman 01-09-2020

Er duidelijke informatie gegeven over het apparaat dat we wilden kopen. Er werd alle tijd genomen voor de klant. Er werden ook verschillende andere merken getoond en uitgelegd De verkoopster was heel vriendelijk en legde alles rustig uit

Beste Fred Eijkman,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkster.

Miranda 01-09-2020

Goed geholpen, vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen. Artikel was eigenlijk niet meer in de aanbieding, maar omdat dit nog niet aangepast was toch voor de aanbiedingsprijs gekregen.
Top, zeer tevreden.

Beste Miranda,

Don 01-09-2020

Bestellen op de website ging vlekkeloos. De bezorgers waren vrolijk en deden de installatie vakkundig. Wel kwamen ze pas een kwartier na de aangegeven bloktijd.

Beste Don,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Schaap 01-09-2020

Een service als geen ander ,en voor een klein bedrag toch alles uit de kast halen ,super.
BCC spijkenisse top

Beste Schaap,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Hein 01-09-2020

Ik kom er vaak. Goeie service en goede producten. Ze weten waar ze over praten.

Beste Hein,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerkers.

Bosmans 01-09-2020

Shop? We waren gewoon in de winkel en hebben de medewerker gesproken over de aankoop en de zooi gekocht. Gelijk gevraagd over een vorige aankoop, vriendelijk plus vakkundig antwoord gekregen. Dus ik zou die winkel met hun crew geen shop willen noemen.

Beste Bosmans,

M. Smeets 01-09-2020

Zeer deskundig advies in de winkel. Goed en vriendelijk geholpen. De prijs van het product was zeer goed in vergelijking met andere winkels. De kwaliteit van het product zullen we nog moeten ervaren. Voor levering een bericht ontvangen met een tijdsindicatie. Enkele minuten voor levering belde de chauffeur nog om aan te geven dat hij eraan kwam. Van aankoop tot levering een zeer goede service.

Beste M. Smeets,

Bedankt voor jouw review over onze services.

JP 01-09-2020

Super vriendelijke mensen behulpzaam altijd klantgericht. Vandaar dat ik altijd naar deze BCC vestiging ga.

Beste JP,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service van onze vriendelijke medewerkers.

Mitch 01-09-2020

Goeie en snelle service. Had een paar vragen die meteen duidelijk werden uitgelegd en had (wat vaak wel het geval is) dit keer geen eeuwig durend verkooppraatje om je zoveel mogelijk aan te smeren.

Beste Mitch,

Bedankt voor jouw review over de deskundige uitleg van onze medewerker.

Frans 01-09-2020

Jammer dat deze winkel uit het centrum verdwijnt, je word altijd vriendelijk en correct geholpen de uitleg was ook goed verzorgd .
Ik wens jullie veel succes op jullie nieuwe locatie op halfweg woonboulevard naar ik heb begrepen in het oude pand van blokker.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review.

Reinder 01-09-2020

Goed gevoel aan deze winkel overgehouden namen ruimschoots de tijd voor ons en daardoor Een mooie tv en laptop gekocht !!
Kom er zeker weer 👍

Beste Reinder,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen en graag tot ziens!

G. van der Struik 01-09-2020

Er wordt alle tijd genomen voor een vakkundige en eerlijke uitleg. Daarnaast wordt een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding gehanteerd en een sublieme service.

Beste G. van der Struik,

AJ 01-09-2020

Goede service en luisterend oor van verkoper naar de functionele wensen van notebook

Beste AJ,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Mosch10 01-09-2020

Zeer vriendelijk personeel, complete winkel. Super advies en scherpe prijzen t.o.v. concurrentie.

Beste Mosch10,

M Cohen 01-09-2020

Vriendelijk geholpen , goed advies. Winkel is in de buurt in een leuk winkelcentrum

Beste M Cohen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Fam. Videler 01-09-2020

Wij hebben al vele aankopen van verschillende aard bij BCC gedaan en immer tot onze volle tevredenheid, zowel wat het product betreft, maar zéér zeker ook door de uiterst prettige en vakbekwame dienstverlening van het winkelpersoneel! Het is allesbehalve een straf om bij BCC te winkelen, maar eerder een genoegen!!!

Beste Fam. Videler,

Bedankt voor jullie review over de deskundige service van onze medewerkers.

Cok Harteveld 01-09-2020

Dit is nu het vierde apparaat dat we bij BCC hebben gekocht ... wasautomaat, droger, inbouw koelkast en een vriezer ... We zijn uiterst tevreden met de hulp van de verkoper in de winkel als de communicatie via internet.

Beste Cok Harteveld,

Bedankt voor jouw review over onze service, in de winkel en online. Veel plezier met de aankopen!

Rosita Scholing 01-09-2020

Wij hebben een prachtige snoerloze Miele stofzuiger gekocht. We hebben goede uitleg en advies gekregen.
Het fijne van een gewone winkel is dat je het product kunt zien, vasthouden en even uit kunt proberen in de winkel. Zo ook een goede vergelijking kunt maken. De medewerker van BCC had alle tijd en gaf goede adviezen. Ook totaal geen druk.
Het mooie is dat wij deze Miele stofzuiger 60 dagen uit kunnen proberen. Dan kan hij alsnog terug naar Miele en krijgen we ons geld terug. Nu denk ik niet dat dat nodig is omdat de stofzuiger goed bevalt.
Maar toch geeft dat een stuk zekerheid. Het is een duur apparaat en als het na een paar weken in de hoek blijft staan zou dat erg zonde zijn.
Ook fijn dat de stofzuiger op voorraad was en we hem gelijk mee konden nemen.
Online zoiets kopen kan natuurlijk ook maar dit ervaren wij toch als prettiger en ondersteunen we de plaatselijke winkels. Ook dit vinden we van groot belang!

Beste Rosita Scholing,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Succes met stofzuigen.

Van meurs 01-09-2020

Service goed is het online alleen nog nemen ze wel de moeite om voor je te bestellen dat zie je niet vaak

Beste Van meurs,

Bedankt voor jouw review.

sloos 01-09-2020

Gisteren heb ik een tablet gekocht bij BCC. Eerst kon ik rustig rondkijken. Een vriendelijke verkoper hielp mij aan informatie en vergelijken van de producten. Ik heb zo een goede keuze kunnen maken en ben tevreden met mijn aankoop. Jammer dat de verkoper maar steeds terugkwam op het afsluiten van een verzekering. Ik had duidelijk nee gezegd maar hij bleef er maar op terugkomen.
Als je online bestelt dan voorkom je dit. Ga er over nadenken wat ik volgende keer doe.

Beste sloos,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Kat 01-09-2020

I bought a washer. I was easily able to compare options and make an informed selection. The delivery drivers were helpful and very fast with the installation. It was a very positive experience.

Dear Kat,

Thank you for your review about our website and the installation service.

Kind regards,

marion.frantsen 01-09-2020

Zelf op zondagavond is de helpdesk te bereiken en kreeg ik duidelijke antwoorden en uitleg.
Top zaak BCC

Beste marion.frantsen,

M. Roubos 01-09-2020

Vriendelijke en deskundige verkoper die de tijd nam om uitleg te geven en mee te denken!

Beste M. Roubos,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerker.

PTM Weijers 01-09-2020

We werden erg goed geholpen en kregen een duidelijk advies, waardoor we een goede keuze hebben kunnen maken voor de nieuwe mobiele telefoon.
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste PTM Weijers,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Tevreden klant 01-09-2020

Een ruime en fijne vestiging. Je wordt goed en tijdig geholpen. Verder wordt er ruim de tijd genomen om je als klant te helpen bij al je vragen.

Beste Tevreden klant,

S 01-09-2020

Ik word altijd goed geholpen en de medewerkers zijn altijd vrolijk, loop altijd met een lach de winkel uit.

Beste S,

Bedankt voor jouw review over onze vrolijke medewerkers.

Marleen 01-09-2020

BCC levert goede service en goede prijzen als de prijs te hoog is wordt die aangepast.

Beste Marleen,

Anneke 01-09-2020

Ben volledig tevreden over de adviezen, deze waren deskundig en voldeden helemaal aan mijn verwachtingen. Daarom heb ik besloten om direct over te gaan tot aankoop.

Beste Anneke,

Bedankt voor jouw review over de deskundige adviezen van onze medewerkers.

C.Bloemers 01-09-2020

goed en goedkoop, makkelijke website. veel producten en goede bezorging op tijd.

Beste C.Bloemers,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Jan vd Luitgaarden 01-09-2020

Gekozen omdat we al meerdere malen perfect geholpen zijn. Goede voorlichting. Verstand van zaken. Prettige en vriendelijke medewerkers. Kortom weer een tevreden klant

Beste Jan vd Luitgaarden,

Irini Biba 01-09-2020

Is overzichtelijk en wat compacter. Er zijn altijd voldoende medewerkers. Ik vind de locatie heel goed bereikbaar. De medewerkers zijn heel vriendelijk . Ik ben zelfs twee keer terug voor de stofzuigerzakken en altijd deden ze hun best om mij te helpen :)

Beste Irini Biba,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Willo 01-09-2020

Ik was op zoek naar een specifieke tablet. Na wat googlen kwam ik al snel bij de BCC. Hier was hij scherp geprijsd en op voorraad in de winkel bij mij in de buurt. De tablet snel gereserveerd en binnen 15 minuten kreeg ik al een mail dat de tablet voor mij klaar lag. In de winkel werd de aankoop netjes en vriendelijk afgerond.

Beste Willo,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Joyce 01-09-2020

Zowel de verkopers in veghel als de bezorgdienst waren hartstikke vriendelijk. Top service!

Beste Joyce,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel en onze bezorgers.

Car. 01-09-2020

Super, onze strijkplank besteld bij BCC. Keurig geleverd; ondanks aankondiging van de bezorgtijd via mail, wordt door de zeer vriendelijke bezorger een.half uurtje van te voren gebeld dat ze eraan komen.!
Extra service, erg fijn !

Beste Car.,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Hanny Cosio 31-08-2020

Perfect geholpen stofzuiger gekocht zelf verkeerde keuze gemaakt, maar netjes kunnen omruilen voor andere prima voorlichting en keurig afgehandeld.

Beste Hanny Cosio,

Jan Timmers 31-08-2020

Omdat wij al jaren onze elektronica aankopen bij BCC hebben gedaan (Computer Laptop en mobiele telefoon) en altijd deskundig en vriendelijk werden geholpen, was de keus voor BCC deze keer ook niet zo moeilijk. De informatie en de vele ook positieve reviews op de site van BCC hebben mij geholpen bij de aankoop van een nieuwe Smartphone de Samsung Galaxy A51. Vandaag besteld/morgen in huis bleek geen loze kreet. Goed verpakt werd het pakket de volgende dag op de drempel aan mij overhandigd. Ik ben een tevreden klant en gebruiker van een prima product.

Beste Jan Timmers,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Lies 31-08-2020

Prima service
Geweldig team,deskundig en vriendelijk
Nemen de tijd voor duidelijke uitleg
Dikke pluim!

Beste Lies,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige en vriendelijke medewerkers.

Lies 31-08-2020

Prima service
Geweldig team,deskundig en vriendelijk
Nemen de tijd voor duidelijke uitleg
Dikke pluim!

Beste Lies,

Addy 31-08-2020

Keer op keer worden we goed en kundig geïnformeerd over het aan te schaffen product.
Klantvriendelijke winkel!

Beste Addy,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Andries T 31-08-2020

Overzichtelijke webshop. Scherpe prijzen en zeer snelle levering. Wij zijn erg tevreden. Het kan niet beter!

Beste Andries T,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.