BEN 27-08-2020

IK BEN ZEER TEVREDEN OVER DE BAHANDELING DIE JE KRIJGT EN DE INFORMATIE DIE JE VRAAGT KUNNEN ZE DIREKT BEANTWOORDEN.
EEN PRETTIGE ZAAK OM DE HOEK MET EEN GROOT ASSORTIMENT.
VRIENDELIJK PERSONEEL.

Beste BEN,

Vell 27-08-2020

Wij zijn nog niet heel ervaren met online producten kopen, maar wij hebben dit is nu voor de 2e keer bij BCC gedaan en dat is ons prima bevallen. Product prima, levering exact op de aangegeven tijd, alles naar volle tevredenheid.

Beste Vell,

Bedankt voor jouw review. Fijn dat het online kopen steeds naar volle tevredenheid verloopt!

Joop 27-08-2020

verkoper heeft/geeft ruim de tijd voor advies en duidelijke uitleg. goede tips. BCC is een winkel om bij terug te komen!

Beste Joop,

Bedankt voor jouw review over de geduldige hulp van onze medewerker.

André 27-08-2020

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webshop.
Correcte en snelle levering .

Beste André,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

R. Lub 27-08-2020

Vriendelijk behulpzaam personeel. Denkt goed mee in klantenwensen. Dat blijkt elke keer weer tijdens een aankoop!

Beste R. Lub,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp van onze medewerkers.

Piet Walravens 26-08-2020

Ik kon rustig zoeken wat ik wou kopen alles staat duidelijk aan gegeven ik deed mijn bestelling in het mandje betaalde wat uitstekend ging kreeg meteen het garantie bewijs en de tijd en door wie het bezorgd zou worden het instaleren van de computer was zo gebeurd met duidelijke uit leg dank u wel ben zeer te vrede

Beste Piet Walravens,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

PJV56 26-08-2020

netjes geholpen aan een koelkast.
bezorgers een 10 werd netjes 3 hoog bezorgt en omhoog getild en deuren waren al om gedraaid van rechts naar links top waar ik om had gevraagd.

Beste PJV56,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Wahid 26-08-2020

Ik ben zeker 25 jaar klant bij BCC, nooit problemen gehad met wat dan ook! Veel beter dan de Mediamarkt!!! Ik ben opgegroeid met BCC en alle electronica die ik nodig heb denk ik meteen aan BCC!!! Veel beter dan een Duits bedrijf die zogenaamd de wereld wilt overnemen! Goede service! Goede communicatie!!! Goede producten en aardige personeel!!!! Koop gewoon bij je Nederlandse winkel zoals vroeger!!!! Voor mij 5 sterren *****.

Beste Wahid,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en service.

Dang 26-08-2020

Ik vind de wachttijd soms lang is; veel kleinere artikelen niet op voorraad zijn in de winkel; bestellen om in de winkel op te halen duurt 3 dagen in het algemeen.

Bij het ophalen van bestelling in de winkel, dien je met een medewerker binnen te vragen. Soms moet je heel lang wachten want er alleen een man is en hij is aan het helpen van een andere klant. De mevrouw bij de kassa kan je niet helpen hoewel dat er niemand is daar af te rekenen.

Ik wilde vandaag een switch kopen in BCC winkel hoewel de prijs 2 euro duurder is dan in bol.com want ik dacht dat ik hem snel kon hebben. Gisteren zag ik hem nog op voorraad in de winkel maar helaas niet op vandaag. Bestellen duurt 3 dagen dus koop maar in bol.com, morgen binnen, en goedkoper (incl verzendkost).

Klanten zoals ik komen nog naar BCC omdat het dichtbij is, het mogelijk is met kijken en meteen kopen met acceptabele prijs. Maar met wat ik in de afgelopen tijd heb ervaren, denk ik dat BCC het verbeteren zou doen of klanten naar andere winkels ziet.

Beste Dang,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Jos 26-08-2020

Correcte, snelle en vriendelijke bediening /service bij BCC in ‘s. Hertogenbosch.

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Tina 26-08-2020

Vandaag voor de 2e keer binnengelopen voor advies .
En weer goed geholpen door iemand die alle tijd nam om te luisteren naar wat ik wil en vervolgens met diverse opties kwam. Eerlijk over de verschillen en gebruikstoepassingen. En dus meteen de laptop en printer gekocht.

Beste Tina,

Bedankt voor jouw review over de hulp in onze winkel.

Don 26-08-2020

Duidelijke en overzichtelijke winkel. Fris en een relaxte sfeer. Genoeg verkopers die je goed helpen wanneer je dat wil en genoeg expertise hebben, maar ook rustig laten rommelen als je dat wil. Een fijne zaak!

Beste Don,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

V. Lansbergen 26-08-2020

Een hele prettige service. Ik heb mijn radiowekker terug gebracht om dat deze bromde. Terwijl ik een nieuwe kon uitkiezen, maakten ze zonder enig probleem de administratie in orde. Nu geniet ik van een perfecte radio. Nu nog wennen aan een wekker die om 6 uur afgaat.

Beste V. Lansbergen,

Bedankt voor jouw review en succes met opstaan! :-)

W.J. Borgeld 26-08-2020

Wij werden heel vriendelijk geholpen. We moesten wel even wachten, maar daar werd keurig voor geëxcuseerd. Wij waren op zoek naar een laptop. Het aantal geëxposeerde exemplaren is heel ruim en niet te veel. We hebben de indruk dat we heel eerlijk zijn voorgelicht. Goede behandeling van de klant. Er werd heel goed rekening gehouden met de beperkingen t.g.v. het corona virus.

Beste W.J. Borgeld,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Roel 26-08-2020

Product was makkelijk te vinden, online is het bestellen en betalen zeer eenvoudig.

Beste Roel,

Deb. 26-08-2020

Er werd in de winkel op het scherm meegekeken naar verschil in prijs bij andere winkel en prijs aangepast. Ik geef geen 10 want de aanpassing was niet op de laagste prijs die ik bij een winkel had gezien en kon aantonen, maar bij een ándere webwinkel die ook lagere prijs had dan BCC waar wel akkoord mee werd gegaan. Uiteindelijk voor een droger gegaan die niet in de winkel stond maar die op website van BCC werd getoond door medewerker. En die bevalt goed. Is nog wel de 1e week dus nog niet veel ervaring verder.

Beste Deb.,

J.C.Martosudjono 26-08-2020

Vriendelijk, geduldige en vakkundige medewerkers
Overzichtelijke winkelinrichting

Beste J.C.Martosudjono,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Beijer 26-08-2020

Altijd wordt je vriendelijk en vakkundig geholpen . Niks is teveel gevraagd .

Beste Beijer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke hulp.

C. Schoemacher 26-08-2020

Vriendelijke service, scherpe prijzen op fantastische producten. Als er iets defect raakt doen ze niet moeilijk. Een aanrader!

Beste C. Schoemacher,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Joyce Blom 26-08-2020

Duidelijke uitleg van de verkoper over de verschillende e readers en zijn mogelijkheden. Ook een extra service voor twee jaar langer verzekeren tegen redelijke prijs. Niet opdringerig maar wel duidelijk de voors en tegens uitgelegd gekregen.

Beste Joyce Blom,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Corrie 26-08-2020

Goed geholpen . Aflevering netjes geregeld vrieskastje boven voor ons gezet . Echt SUPER service

Beste Corrie,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Ilse vL 26-08-2020

Online besteld en supersnel geleverd voor een prima prijs!
Installatie super simpel en binnen 15 minuten WiFi in alle hoeken van mijn huis!

Beste Ilse vL,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Gaatske 26-08-2020

De website is echt overzichtelijk, goed advies wanneer je belt om info. Voor ons was dit een prettige kennismaking. Wij kennen de winkels, maar via de website hadden we nog niet besteld, dit was dus de 1e keer. Is ons goed bevallen.

Beste Gaatske,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

FM 26-08-2020

Al eerder heb ik een review geschreven over een verkeerd geleverde macbook air die ik bij BCC heb besteld via bol.com. Nu vier weken en heel veel mailtjes en vragen van BCC verder heb ik nog steeds geen laptop in huis. Niet omdat hij niet leverbaar is (dat heb ik zelf op hun website gecheckt) maar omdat de prijs inmiddels verhoogd is en ze niet van plan zijn mij de juiste te leveren voor de prijs waarvoor ze hem toen aanboden. Dat kan toch niet! Net ontzettend onbeschoft behandeld door een telefonist bij BCC die mij voor alle kosten wil laten opdraaien en mij gewoonweg niet wilt helpen. Ik wees hem erop dat ik met ene Claudia van BCC andere afspraken had gemaakt. 'Maar die werkt nu niet!' was zijn antwoord. Ik kan het bijna niet geloven, zo slecht! Hier valt geen afspraak mee te maken. Misleidend, onbetrouwbaar en klantonvriendelijk.

Beste FM,

Bedankt voor jouw review.
Dit kan niet de bedoeling zijn. Excuus.
Kun je een mail sturen met jouw naam, adres en telefoonnummer naar reviews@bcc.nl, dan kunnen we dit doorgeven aan de collega die hiermee bezig is.
Dan kunnen we het doorgeven

John 26-08-2020

HP Laptop-Laptoptas en Norton 360 Antivirus, sávonds besteld andere dag nog eerder dan vermeld geleverd

Beste John,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Alex 26-08-2020

Mijn ervaring, de service in de winkel is prima en de prijzen zijn prima, er wordt voldoende tijd voor je als klant besteed.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

jorissen 26-08-2020

ik kom heel graag in deze winkel j e word goed te woord gestaan en staan altijd voor je klaar.daar komt nog bij dat ze ook een goed advies geven voor je aankoop.ik heb er al heel veel gekocht en nog nooit spijt gehad van mijn aankopen.

Beste jorissen,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Jos Becks 26-08-2020

Ik kom vaak in deze winkel. De service is erg goed en het personeel is goed op de hoogte van de artikelen, daarnaast wordt je r vriendelijk te woord gestaan. Bij de keuze van een artikel geven zij goede raad.

Beste Jos Becks,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Marion van Dijk 26-08-2020

Er waren onderdelen afgebroken van mijn wasmachine. Ik ben in de shop goed geholpen door een erg vriendelijke medewerker. Hij heeft de onderdelen voor mij opgezocht en besteld. Ik kon het een paar dagen later al op komen halen!

Beste Marion van Dijk,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Dora 26-08-2020

Zeer vriendelijk geholpen door Hennie van de winkel in Amsterdam Noord. De droger die wij besteld hadden was helaas niet meer op voorraad en Hennie heeft er voor gezorgd dat wij toch weer snel kunnen drogen. Top service.

Beste Dora,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam Noord.

Mallouk-Eshuis 26-08-2020

Snelle bediening, prima en volledige informatie en opvolging. Zeer tevreden!

Beste Mallouk-Eshuis,

Jan 26-08-2020

Eerste bestelling na betaling blijkbaar niet goed verwerkt door BCC, kan gebeuren. Omdat ik het direct af wilde halen in een BCC shop, plaatste ik in overleg met klantenservice een tweede order, die wel meteen verwerkt werd. De betaling van de eerste order moet dan uiteraard gestorneerd worden op mijn bankrekening. Echter voor dit proces heeft BCC geen oplossing, en op mijn vragen aan klantenservice op vrijdag heb ik nu woensdag 1320u nog steeds geen reactie. High service?

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. Heb je een ordernummer voor ons?

A van Vliet 26-08-2020

Heel prettig geholpen,de tv die we wilden was dan wel een show model maar we kregen ook nog korting en hij werd nog de zelfde dag bezorgd,echt top.

Beste A van Vliet,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp en service.

Jeffrey 26-08-2020

Binnen half jaar defecte Philips Sonicare tandenborstel alleen ik had geen bon meer, geweldig geholpen en een nieuwe tandenborstel gekregen!!

Beste Jeffrey,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Youri 26-08-2020

Altijd een goede service, online en in de winkel. Doordat ik zelf niet direct het pakketje op kon halen heeft de bezorger dit toch keurig afgehandeld.

Beste Youri,

Rob 26-08-2020

Prima service; snel eerlijk en vriendelijk. Goede spullen. Koop al mijn elektrische apparaten altijd bij de BBC Bilderdijkstraat Adam. En altijd tevreden!

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam.

Coby Pikaar 26-08-2020

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen. De verkoper luistert goed en dan pas geeft hij raad over het wel of niet aanschaffen van een bepaald apparaat. Eerlijk, zonder verkoopsmoesjes. Persoonlijk ben ik dan ook een trouwe klant.

Beste Coby Pikaar,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en klantgerichte hulp in onze winkel.

J.A.Faessen 26-08-2020

Ik ben op een prettige manier geholpen en een goede uitleg gekregen van *****.

Beste J.A.Faessen,

Frank 26-08-2020

Nieuwe tablet gekocht, had eerst een andere tablet in mijn gedachte. Maar dankzij het deskundige advies van de medewerkster kocht ik een betere tablet tegen een lagere prijs.
Zeer tevreden !!

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Monique 26-08-2020

Mijn zoon had een laptop nodig voor school. Uitgelegd dat we geen laptop wilden met veel poespas, gewoon eentje die doet wat hij moet doen, voldoende geheugen en makkelijk in gebruik. We werden geholpen door een vriendelijke , vlotte jongeman, met verstand van zaken.
De winkel is niet groot zoals Mediamarkt, maar wel prettiger en persoonlijker.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

kees 26-08-2020

snel en goed geholpen bij aankoop van een nieuwe telefoon de samsung galaxy a 51

Beste kees,

Niek pus 26-08-2020

Prime service Goed advies Vriendelijk personeel Centrale ligging Veel voorraad

Beste Niek pus,

Eliante Andrei 26-08-2020

Very nice, friendly and professional sales employees, especially the one who helped us.
Thank you!

Dear Eliante Andrei,

Thank you for your review about our employees.

Kind regards,

Alina 26-08-2020

Vriendelijk medewerkers, ben ik uitstekend goed geholpen.
Omdat ik niet zeker wist of mijn kind deze product wilde, kon ik gewoon nog terug brengen. Gelukkig was mijn kind tevreden met het product.

Beste Alina,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers en onze service.

Erwin Steijaert 26-08-2020

De winkel is overzichtig ingedeeld, niet te veel en zeker niet te weinig aanbod aan apparatuur. Bij het kopen van een nieuwe televisie, er zitten tegenwoordig zo veel nieuwe snufjes op, zijn we goed geholpen met duidelijk vraagstelling waardoor we van grof naar fijn tot een keuze pallet aan mogelijkheden zijn gekomen.

Beste Erwin Steijaert,

F.Postmus 26-08-2020

In deze corona tijden is er bij BCC toch een printer te koop in alle prijs klassen. Eerst thuis op de webshop van BCC kijken en voorraad gecheckt. Daarna naar de winkel en gekocht snel,makkelijk en simpel. En een zeer goede service ook de mail achteraf met de digitale factuur snel gekregen

Beste F.Postmus,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Anna 26-08-2020

Levering was op tijd. Alles als verwacht. Prima service. Zij hebben de oude wasmaschine meegenomen.

Beste Anna,

Jwana 25-08-2020

Sony bravia tv, nooit aanschaffen bij bcc
Tv gekocht een jaar terug om via apps o.a. Netflix, Videoland etc te kijken. Daar is mij een jaar geleden de Sony bravia geadviseerd, maar helaas heb ik al een jaar lang niets dan ellende met deze tv, de apps doen het namelijk niet. Wanneer je gaat googelen is dit een bekend probleem en dit erkend Sony zelf ook.
Tot twee keer toe een monteur bijgeweest en die heeft de laatste keer zelf ook gezegd ik kan hem niet maken, alleen nu geeft bcc geen thuis meer.
Voor mij geen bcc meer, verkopen kunnen ze wel maar zodra je een probleem hebt laten ze je zitten. Maar ik laat het niet zitten.

Beste Jwana,

Bedankt voor jouw review.
Inmiddels is er al telefonisch contact geweest en zijn we er mee bezig.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Frank de Keijzer 25-08-2020

Heel vriendelijk en behulpzaam. En zeker niet opdringerig en dat vinden wij een heel groot pluspunt.

Beste Frank de Keijzer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

12g 25-08-2020

We wilden een bepaald type magnetron kopen en hebben online opgezocht waar we die konden bestellen. BCC was een van de winkels die een goede prijs aanboden en een snelle levering uit voorraad. Daarnaast konden we kiezen om ons defecte apparaat retour te laten nemen.
Het apparaat zou volgende dag ‘s middags worden geleverd. Omdat we geen track&trace hadden ontvangen hebben we aan het begin van de middag naar de klantenservice gebeld. Die gaf aan dat de levering voor die middag was ingepland.
‘s Avonds was er geen levering, maar ontvingen we een t&t code waaruit op te maken was dat levering de volgende dag ging plaatsvinden.
De volgende middag werd inderdaad geleverd. Het retourneren van het defecte apparaat ging echter niet door. De bezorger gaf aan dat we het zelf moesten retourneren en nam het niet mee.

Al met al enkele oneffenheden op het pad. Niet onoverkomelijk, maar wel een beetje irritant en gemakkelijk te voorkomen door betere communicatie.

De magnetron functioneert overigens prima.

Beste 12g,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden bij de levering van de magnetron. Als je wilt kunnen we hier alsnog een afspraak voor inplannen om deze te laten ophalen. Dat is namelijk wel de afspraak dat dit bij levering gebeurd.